Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01501 Математика в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Математиканы оқытудың ғылыми әлеміне айтарлықтай әсер ете алатын жоғары білікті мамандар мен зерттеушілерді даярлау; халықаралық стандарттарға сәйкес математикалық білім беру мен ғылыми зерттеулердің сапасы мен жетілуіне қол жеткізу үшін өздері жұмыс істейтін институттарды өзгерту үшін көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейдегі педагогикалық білімнің жеке немесе қоғамдық секторындағы әр түрлі жұмыс тобына ену; математикалық білім беру үшін жергілікті және әлемдік нарықтар талап ететін бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету; ғылымды дамытуға мүмкіндік беретін іргелі, сапалы кәсіби-педагогикалық білімдерді меңгерген, математика саласында терең мамандандырылған білім мен іскерлікті меңгеру.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    «Ғылыми-зерттеу әдістері»курсы әдістеме және әдіснама түсініктерін айқындап, ғылыми зерттеулердің кезеңдері мен деңгейін, гипотезаның мазмұны және оны негіздеу мәселелерін қарастырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру туралы ақпаратты ұсынады, ғылыми зерттеудің практикалық (эмпириялық) және теориялық әдістерін қолданудың жолдарын айқындайды. Курстың мақсаты- докторанттарды математикалық білім беру саласында ғылыми зерттеужұмыстарын жүргізу тәртібімен және реттілігімен таныстыру. Пәннің негізгі мәселелері: зерттеулердіңкөкейтесті тақырыптарын бағалау және таңдау; зерттеудің мақсатын қою жәнеәдістерін негіздеу; аналитикалық және эксперименттік зерттеулер жүргізу;алынған нәтижелерді өңдеу, талдау және ақиқаттылығын бағалаудаSPSS, Nvivo, Content-analysis, Statistica, Stadia, Sas, Statgraphics сияқты мәліметтерді өңдеудегі бағдарламалық өнімдерді қолдану; педагогикалық эксперимент жүргізу арқылы қоғамдық маңызы бар мәслелерді анықтау, зерттеу барысы мен нәтижесі бойынша ғылыми мақала дайындау. Пәндіоқытунәтижесіндедоктрант: - ғылыми проблема (мәселе) қою және оны шешу, диссертациялық жұмыстың құрамы, мазмұны және оны жүргізу технологиясымен, ұйымдастырылу жолдарын оқып-үйренеді. - әдіснамалықбілімніңқұрылымыменқызметітуралыжалпытүсінікті; психологиялық-педагогикалық зерттеу және оның ғылыми аппаратының жүйелілік құрылымын түсінеді; - зерттеудіңжалпығылымижәнепсихологиялық-педагогикалықәдістерін үйренеді; - эксперименттіңорындалутәртібімен негізгісипаттамасын,психологиялық-педагогикалықэкспериментбарысында алынған мәліметтерді дәлелдей алады. - ғылыми зерттеуді талдауда ептілік танытады. - ғылымизерттеужұмыстарыныңбағдарламаларындербесқұрастыраалады,қорытындылау және зерттеу нәтижесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық білім беруде дидактикалық негіздер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу докторанттарға мектеп математикасын оқытуда нақты білім беруге бағытталған; студенттің оқу қабілетін кеңейту, студенттердің оқу-математикалық іс-әрекетін ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы жалпы ережелерді дұрыс игеруге көмектесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика философиясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    докторанттардың ғылым философиясы және әдіснамасы, педагогиканың әдіснамасы, педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық бағдарлар туралы білімдерін тереңдету және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеулерді және білім беру жүйесіндегі жобаларды сараптамадан өткізу біліктілігін қалыптастыру. -педагогиканың ғылыми жүйе ретіндегі құрылымын; педагогикалық әдіснаманың даму тарихы мен кезеңдерін; педагогикалық әдіснамалық бағдарлар, тұғырлар және ұстанымдарын; зерттеудің бағытын, мәселесін және тақырыбы мен педагогиканың әдіснамасы тұрғысынан зерттеу тақырыбының көкейкестілігін негіздеу және зерттеуді жүргізу әдістемесін біледі; -ғылыми және ауызша тілді адекватты түрде таңдап, кәсіби қарым-қатынастар жүйесінің өзіндік ерекшелілігі мен саналығын түсінеді; ұйымдастырушылық, жоспарлағанды жүзеге асыру міндеттерін шешуге, ақпаратты сапалы моноторингілеу нәтижесінде қабылдай алады; -зерттеудің бағытын, мәселесін және тақырыбын талдау және синтездеу арқылы анықтай алады; ғалымдардың ғылыми-зерттеушілік бағдарламаларына, авторлық білім беру бағдарламаларына сараптама жүргізе білу; педагогикалық зерттеулер және білім беру ұйымдары жобаларына сараптамалық баға бере алады; -педагогикалық зерттеу үдерістерінің мәні, мазмұны және құрылымы жайлы білімдер жүйесін; кәсіби қалыптасудың қазіргі заманғы технологияларын, кәсіби қалыптасу теорияларын практикада қолдануға бейімдей алады; -ғылыми мектепте өз зерттеуін ұйымдастыра алады, зерттеу жұмысының нәтижесін көрсетеді, эксперимент жұмыстарынының қорытындысын шығарады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық білімдегі әдебиеттерді талдау
    Несиелер: 5

    Курс тәртіптің білімінің иерархиялық органы ретінде математиканың сенімдері мен түсініктерін сақтаудан басталады және оқу дағдылары мен білімдерін барлық деңгейлерде проблемаларды шешумен және ойлаумен байланыстыра отырып, практикалық білімге бағдарлауды емес, шеберлікке үйретуді ынталандырудан бастайды. спиральды силлабус және технологияны мақсатты түрде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    «Академиялық хат» курсы докторанттардың өз ойларын және дәлелдерін қалыптастыру қабілетін дамытатын ғылыми пән болып табылады. Бұл пән аясында академиялық адалдыққа басымдылық бере отырып, ғылыми этикаға негізделген академиялық жанрлар, ғылыми мақала, академиялық рецензия, монография, диссертация, аннотация, тезистер, автореферат, мамандандырылған энциклопедиялық мақала, ғылыми пікірталас, ғылыми жобаның сипаттамасықарастырылады. Сондай-ақ халықаралық ғылыми дерекқорлармен (Scopus, Science Direct, Clarivate Analytics және т.б.) және әртүрлі ғылыми басылымдармен, олардың өнімдерін (Mendeley, SciVal және т. б.) ғылыми-жарияланым саласында, ғылыми-зерттеу жұмыстарына сілтеме жасау әдістері мен бағдарламаларымен және плагиатты тексерумен жұмыс істейтін болады. Курсты меңгеру нәтижесінде докторанттар: - тұтас жүйе ретінде ғылыми (академиялық) мәтінді құрудың негізгі принциптерін біледі; - ғылыми мәтінге қойылатын халықаралық нормалар мен талаптармен танысады; - өз гипотезасын ұсынып негіздей алады, тезис құрасытыра алады және гипотезадан тұжырымдар жасап мәтін құрады; - әр түрлі көздерден ақпаратты сыни бағалау, іріктеу, жалпылау және пайдалануды біледі; - плагиаттың әртүрлі түрлерінен аулақ отырып, логика мен фактілер негізінде өз дәлелдер желісін бейтарап, объективті және негізді жүргізеді; - логикалық тәртіптің әртүрлі түрлерін және дәлелдеу әдістерін қолданады; - түйін сөз, дәйексөз дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, ғылыми қызметтің әдіснамасы, білім берудегі өндірістік процестер мен технологияларды модельдеу саласындағы құзіреттілікті дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық Білім Беруде Тест Құру-Дамыту
    Несиелер: 5

    Курс тесттің дұрыстығын үйретуге бағытталған, ол оны өлшеу керек. Бұл дәлелдеудің, жалпылама ойдың немесе теорияның докторанттың тест нәтижелеріне негізделген қандай-да біртүсіндірулер мен тұжырымдарды растайтын дәрежесі. Қарапайымтілмен айтқанда, математика тесті студенттердің оқу қабілеті немесе, математикалық қабілеттерін өлшейтінін бәрі біледі. Докторанттар үшін ерекше маңызды болып табылатын тестілеудің тағыбір жағы - мазмұнның дұрыстығы. Тесттегі элементтер сынақта болуы мүмкін элементтерді сенімді түрде көрсетеме? «Тестілеуге жататын пәндер» үшін дәлелді көздер - бұл мақсаттар, дәрістерде көрсетілген негізгі ұғымдар, негізгі идеялар және басқалар. Мазмұны бойынша жарамды тесті бар екеніне көзжеткізгісі келетін математика мұғалімдері көбінесе нақтыүйретілгендерін және осы тақырыптарды тестте қанша тақырып қамтылатынын анықтайтын кесте жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Көптілді ортада математикалық білім беру мәселелері бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу және пікірталас дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON2

    Математикалық білім беру саласындағы қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді, өз зерттеу саласында теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін тұжырымдай алады және шеше алады

  • Код ON3

    Әлемдік ғылымның жетістіктерін игеру және зерттеу барысында алынған нәтижелерді алға жылжыту үшін халықаралық жүйедегі мәліметтері мен материалдарын дерекқорын пайдалана алады.

  • Код ON4

    Математика және математиканы оқыту әдістемесінің заманауи бөлімдерінде қолданылатын зерттеу әдістерін меңгеру шеберлігін, оқыту саласын жүйелі түсінуді көрсете алады;

  • Код ON5

    Жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық деңгейдегі ғылыми-әдістемелік мәселелер арқылы математика саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға қабілетті.

8D01501 Математика
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика педагогтарын даярлау
Докторантура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика
Докторантура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01501 Математика педагогтарын даярлау
Докторантура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top