Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01501 Математика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясы'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулердің қазіргі әдістерін меңгеру. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Шешімнің бар болуы және жалғыздығы туралы теоремалар. Дербес туындылы теңдеулер. Екінші ретті дербес туындылы теңдеулер. Сызықтық және сызықтық емес теңдеулер. Бастапқы шарт. Шектік есептер. Шекаралық есептер. Сызықтық жүйелер. Сызықтық және сызықты емес интегралдық теңдеулер және оларды шешу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалды анализдің қолданыстары'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қолданбалы есептерді шешуде функционалдық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру. Қазіргі заманғы мәселелерді шешу үшін Функционалдық талдау аппаратын қолдану. Сызықтық, метрикалық, толық кеңістіктер, нормаланған кеңістіктер. компактілі жиындар. Банах, евклид, унитарлық, гильберт кеңістіктері. Толық ортонормаланған жүйе. Фурье Қатары. Үздіксіз шектеулі сызықтық операторлар. Операторлар кеңістігі. компактілі операторлар және олардың қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Методикалық ғылымның және математикалық білімнің заманауи мәселелері'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби қызметке дайындау және математиканың заманауи әдістерін меңгеру Математика ғылым ретінде және оқу пәні ретінде. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі математикалық білім. Математиканың оқыту пәні. Математиканың басқа жаратылыстану ғылымдарымен байланысы. Математиканы оқыту педагогикалық ғылым ретінде. Қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі математикалық білімнің рөлі мен орны. Математиканы оқытуды дамытудың негізгі мәселелері. Мектептегі математика курсының мазмұны, мазмұнын құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың іргелі бағыттарының өзекті мәселелері'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: математиканың негізгі есептерін шешу дағдыларын дамыту. Математикалық анализ. Математикалық анализдің әдістері мен принциптері. Талдаудың іргелі мәселелері. Сандар теориясы. Сызықтық алгебра. Аналитикалық геометрия. Алгебра, геометрия, ықтималдық теориясы және логиканың негізгі сұрақтары. Математиканың қазіргі мәселелері және олардың әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық операторлар теориясы және оларды қолдану'
    Несиелер: 3

    Мақсаты: операторлардың спектрлік теориясы есептерін шешуде сызықтық операторлардың әдістерін меңгеру. Функционалды кеңістіктер және олардың қасиеттері. Сызықтық операторлар және функционалдар. Математикалық физика есептерін шешуге арналған сызықтық операторлардың қолданылуы. Түйіндес кеңістіктер және түйіндес операторлар. Компактілі жиындар. Толығымен үзіліссіз операторлар. Сызықтық операторлардың спектрлік теориясы. Операторлардың спектрлік теориясының есептерін шешуде сызықтық операторлардың әдістерін қолдану. Фурье түрлендіруі: тура және кері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі математиканы зерттеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері'
    Несиелер: 3

    Мақсаты: математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінде жүйелік әдісті мұғалімнің әдістемелік дайындығын фундаментизациялаудың негізі ретінде пайдалану. Математиканы оқыту әдістемесі. Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесіндегі жүйелі тәсіл мұғалімнің әдістемелік дайындығын фундаментализациялау негізі ретінде. Математика әдіснамасының компоненттері. Математикадағы тұлғаға бағытталған және белсенді тәсілдер. Математиканың әдіснамалық негіздері. Математикадағы ғылыми зерттеу әдістері. Математикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері. Дидактика оқыту теориясы ретінде. Математиканың теориялық-әдіснамалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық физика және функционалдық кеңістік теориясының қазіргі мәселелері'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: математикалық физика мен функционалдық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Дербес туындылы теңдеудің классикалық және жалпы шешімі. Лаплас операторы және оны қолдану. Бірінші ретті сызықты емес теңдеулер. Эллиптикалық, гиперболалық, параболалық теңдеулер. Аралас типті дифференциалдық теңдеулер. Тербеліс, жылу өткізгіштік, Лаплас теңдеулері. Тербеліс теңдеуіне қойылған Коши есебі. Тербеліс теңдеуіне қойылған Фурье әдісі. Коши-Ковалев теоремасы. Максималдылық принципі. Фурье әдісі. Пуассон интегралы. Грин формуласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-ларда математиканы практикалық бағытта оқыту'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: математикадан қолданбалы есептерді шешуге ықпал ете отырып, тәжірибеге бағытталған ойлауын дамыту Университет бағдарламасындағы қолданбалы есептер мен математика жаттығулары. Математиканы оқытуды тиімді жүзеге асыру үшін практикаға бағытталған есептерді қолдану. Практикаға бағытталған есептер мен жаттығуларды әзірлеу және оларды шешу әдістері. Алгебрадағы, анализдегі, геометриядағы, ықтималдық теориясындағы, дискретті математикадағы, математикалық логикадағы практикаға бағытталған есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы компьютерлік эксперимент'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: алгебра, анализ және геометрия есептерін шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану Алгебра, анализ және геометрия есептерін шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Математиканы оқытуда қолданылатын математикалық компьютерлік бағдарламалар және олардың математиканы оқытудағы оң және теріс рөлі. Математика сабақтарында қолданылатын мәтіндік, есептеу және иллюстрациялық бағдарламалар: MathCad, GeoGebra. LaTex, PowerPoint, ActivStudio, сондай-ақ әртүрлі онлайн-бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат''
    Несиелер: 3

    Мақсаты: математикадан жазбаша ғылыми жұмыстар саласындағы білімдерін жаңарту және дамыту. Математикалық мәтін. Ақпараттың халықаралық жіктеуіштері. Математикалық мәтіннің құрылымы мен мазмұны. Мәтінге Аннотация. Кіріспе. Негізгі нәтижелер. Дәлелдеу базасы. Қорытынды. Библиография. LaTex математикалық мәтіндік бағдарламасы. Ғылыми мәліметтер базасы: Web of Science, Scopus,.... Рецензия. Рецензияның түрлері мен құрылымы. Редакциялық түзету. Ғылыми басылымдағы редакциялау ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері''
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ғылыми зерттеу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Ғылыми жұмыс: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми математикалық мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монография, конкурстық құжаттама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері'
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мұғалімнің ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті дайындық деңгейін қамтамасыз ету. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі түрлері. Математика сабақтарында зерттеу қызметін қалыптастыру әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында зерттеу қызметін қалыптастыру мазмұны мен әдістемесі. Сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың зерттеушілік біліктері мен дағдыларын дамыту. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми-зерттеу конкурстарына қатысу үшін ғылыми жұмысты жоспарлау және дайындау. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі түрлері. Математика сабақтарында зерттеу қызметін қалыптастыру әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында зерттеу қызметін қалыптастыру мазмұны мен әдістемесі. Сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың зерттеушілік біліктері мен дағдыларын дамыту. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми-зерттеу конкурстарына қатысу үшін ғылыми жұмысты жоспарлау және дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби саладағы заманауи ғылыми жетістіктерді ескере, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Оқытуды жүзеге асыру үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және техникалық құралдарын қолдану, оқу процесіне ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді енгізу жолдарын талдау

  • Код ON2

    Практикалық есептерді шешу үшін ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеудің математикалық әдістерін, математикалық құралдарды қолдану

  • Код ON7

    Өзіндік ғылыми идеяларды жасай отырып, қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістеріне негізделген ғылыми зерттеу процесін жүзеге асыру

  • Код ON5

    Ең күрделі теоремалар мен тұжырымдарды дәлелдеудің негізгі кезеңдерін талдай отырып, есептердің математикалық модельдерін зерттеу әдісін қолдану

  • Код ON3

    Есептік құжаттаманы дайындау және ғылыми мақалалар мен баяндамалар түрінде алынған нәтижелерді жалпылау барысында ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін, теория мен эмпирикалық деректердің арақатынасын бағалау

  • Код ON4

    Білім беру үдерісінде математиканы оқыту теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-қимылдарды ұйымдастыру

  • Код ON8

    Математикалық пәндер бойынша қолданбалы сипаттағы зерттеу жұмыстарын жүргізу

  • Код ON9

    Зерттеу нәтижелерін оқу процесіне енгізу және жобалау

  • Код ON10

    Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру

Top