Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04125 Маркетинг 1 жыл в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдарға қажетті, білімі, дағдылары, кәсіптік және басқарушылық іс-әрекеттерге ие, сондай-ақ жиналған білімдер мен дағдыларды тиімді жүзеге асыра алатын және ішкі және сыртқы нарықтарда тауарлар мен қызметтерді тұтынушыларының қажеттіліктеріне сай жасап, жылжыта алатын , компанияның пайдасын барынша арттыруға қабілетті маркетинг саласындағы менеджерлерді, зерттеушілерді, сарапшыларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Іскерлік тәжірибе 3
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыған кезде оның қолданбалы сипаты ескеріледі. Теориялық білімді тереңдету және түсіну практикалық жаттығуларға негізделеді, онда қажетті дағдылар мен дағдылар компиляция технологиясында және бітірушілер болашақ іс-әрекеттерде жүзеге асыра алатын бизнес-жоспарды есептеудің әдіснамасында алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Бұл курс ағылшын тілі мен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Кәсіби ағылшын тілінің және ағылшын бизнесінің жиынтығы түсінілетін бизнес қарым-қатынас контекстіндегі ағылшын тілінің коммуникативтік дағдылары. Курстың негізінде жобалық оқыту жатыр, және курстың міндеттерінің бірі бизнес–жобаны жазу болып табылады, бұл магситранттардың өз білімін өз бетінше зерттеу арқылы кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (арнайы мақсаттар үшін)
    Несиелер: 3

    "Шет тілі (арнайы мақсаттар үшін)"" пәні: коммуникативтік құзыреттілікті магистранттарға пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілі қызметін қалыптастыру; білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіптік және кәсіби құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби құзыреттілігі мен дайындығын арттыру мәдениетаралық қарым-қатынас барысында тілді арнайы мақсаттар үшін қолдану."

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Диссертациялық зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнесте стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдау кезінде қажетті пәнаралық салалардағы бизнес-зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін қарастыруға арналған. Тыңдаушылар диссертацияны жазу барысында зерттеу жұмыстарын қалай жүргізу керек, диссертацияны ұтымды көру үшін қандай алгоритмдер мен шаблондарды қолдануға болады, жұмысты жазу процесін қалай жеңілдетуге және оны сапасы мен мерзімі бойынша неғұрлым тиімді етуге практикалық алгоритмге тартылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән ұйымдастырушылық мақсаттарды жүзеге асыру бойынша басқару қызметіндегі өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілерін оқытады ." Басқару психологиясы" пәні кешенді сипатқа ие және келесі үш маңызды аспектіні қамтиды: 1. Қызмет барысында өзін-өзі дамытуды қоса алғанда , жеке тұлға ; 2. Психологиялық тиімділік тұрғысынан басқару қызметі және оны ұйымдастыру; 3. Еңбек ұжымындағы топтық процестер, оларды талдау және реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты - магистранттарға менеджмент саласындағы теориялық білім беру және басқару практикасы дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері менеджменттің негізгі ұғымдарын ашып көрсету және менеджменттің кәсіпорынның сәтті жұмыс істеуінің маңызды факторларының бірі ретінде қажеттілігін көрсету; ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық негіздерін, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; менеджер рөлінің әртүрлілігін және оның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесіндегі орнын көрсету; ұйымдағы көшбасшылық пен көшбасшылықтың мәнін ашу; магистранттарға фирмалар (кәсіпорындар, ұйымдар) қызметкерлері өздерінің практикалық қызметінде кездесетін нақты жағдайларды шешуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер)
    Несиелер: 4

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары. Big Data Ұғымы. Big data жағдайында маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау және бизнесті жүргізудің сандық технологияларын енгізу кезінде шешім қабылдау. Маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи МТ түрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON7

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON4

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON8

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON2

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON1

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON5

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

  • Код ON3

    Өз бетінше оқу және жаңа білім алу және жалпы білім беру білімін кәсіби қызметте пайдалану қабілеті. Start-Up-тарды әзірлеу дағдылары және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.

Top