Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01504 Физика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мессбауэр эффектісі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Курстың теориялық негіздерін нығайту арқылы мұғалімдердің әдістемелік және педагогикалық дайындығын жетілдіру Мазмұны: Зерттеудің теориялық әдістері. Есептеу әдістеріндегі атом. Базистік функциялар. Рутана теңдеуі. Тығыздықтың функционалдық теориясы. Молекуладағы атом. Топологиялық теория. Мессбауэрлік спекторскопия. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -теориялық және тәжірибелік әдістерді практикада қолдану принциптері мен шарттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика есептерін шығаруда іргелі ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Магистранттарды есептер шығарудың әдістемелік негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Физикалық есептер және есептерді шығару процесінің мәні. Есептер шығару әдістері мен тәсілдері. Физика есептерін шығару кезеңдері. Әртүрлі типтегі есептерді шығаруға үйрету әдістемесі. Физика есептерін құру. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -физикалық есептерді шығаруға арналған сабақтарды өткізеді; - жаңа физикалық есеп құрастыра біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноматериалдарды зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Наноматериалдар, олардың әртүрлілігі, материалдардың ерекше қасиеттерін алу технологиялары жайында түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Наноматериалдардың классификациясы. Көміртекті наноматериалдар.Наноматериалдарды өндіру технологиялары. Нанотехнологиядағы өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі жинау. Туннелді эффект. Микроскоптардың жұмыс істеу принциптері. Зондты нанолитография. Наноматериалдардың қолданылуы. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - ғылыми-зерттеу жұмыстарында физика ғылымының соңғы жаңа жетістіктері жайындағы білімдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Магистранттарды әдістемелік ғылымның заманауи мазмұнымен, физика курсының жекелеген тақырыптарын оқыту әдістемесімен таныстыру. Мазмұны: Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелері. Физиканы оқытудың негізгі міндеттері. Жалпы физика курсын оқытудың қазіргі заманғы әдістері. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -кәсіби қызмет саласында жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Магистранттарды мемлекеттік тапсырысқа сәйкес келетін мектеп оқушыларының білім сапасын арттыруға ықпал ететін оқыту технологияларымен таныстыру. Мазмұны. Заманауи білім беру стандарттары және оларға сәйкес оқыту нәтижелері. Физиканы оқытудағы модульдік технологиялар. Оқушы білімін портфолио арқылы бағалау. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -білім беру процесінің сапасын бағалау және диагностикалау үшін заманауи технологияларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атомдық энергетика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты. Атомдық энергетиканың физикалық негіздерін түсіну үшін атом және ядролық физика саласындағы білімді қолдану. Мазмұны:Ядролық энергетика қолданылуының жалпы мәселелері. Ядролық және нейтрондық физика негіздері. Ядролық энергетикалық қондырғылардың қазіргі жағдайы және даму перспективалары. Диагностикалық жүйелерді қолдану. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -кәсіби қызмет аясында шешім қабылдай білу; - ғылыми-техникалық ақпараттарды талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі космологияның әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі космология саласындағы білімді, іскерліктерді, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бүкіләлемдік тартылыс заңы. Инварианттылық принципі. Қисық кеңістік - уақыт. Риман геометриясы. Жалпы салыстырмалылық теориясының негіздері. Әлемнің космографиясы.Хаббл заңы. Статикалық ғаламдық модельдер. Фридман моделі. Ғарыштық вакуум. Әлемнің эволюциясы. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - Фридманның космологиялық моделін, ғаламның негізгі даму дәуірін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Іргелі физикалық теориялар жайындағы білімдерді жалпылау және жетілдіру. Мазмұны: Ғылым - адамзат танымының негізгі формасы. Физика дамуының негізгі кезеңдері. Ньютон теңдеулерінің қолданылу шекарасы. Эйнштейннің салыстырмалылық принципі. Кванттық электроника. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен оқытудың сапасын жақсартудың мүмкін жолдарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орындарында физикалық экспериментті жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі заманауи жағдайдағы физикалық эксперименттің ерекшеліктері жайындағы білімдерін тереңдету. Мазмұны: Физикалық демонстрациялық эксперимент – оқу процесінің бөліп алуға болмайтын элементі. Эксперименттік есептер. Эксперименттік есептерді шығару алгоритмі. Дәрісте эксперимент көрсету әдістемесі. Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу және оларды оқу процесінде қолдану. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - мектепте физикалықэксперимент жүргізу барысында заманауи технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің ядролық-физикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты. Материалды және элементтік құрамды ядролық-химиялық және электронды-микроскопиялық әдістермен зерттеу бойынша терең білімі бар мамандарды даярлау. Мазмұны:Қатты дене ядроларының гаммакванттарының сәулеленуі және жұтылуы. Когерентті ядролық бұзылу режиміндегі Мессбауэр спектроскопиясы.Синхротронды сәулелену, қасиеттері, қолданылуы. Нейтрондардың магниттік шашырауы Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -Заттық, элементтік құрамды зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық үдерістерді компьютерлік моделдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Дербес компьютерлердің көмегімен физикалық құбылыстар мен процестердің моделдерін құру әлістерімен магистранттарды таныстыру. Мазмұны: Заманауи математикалық моделдердің қолданылу шекарасы мен мүмкіндіктері. Есептеу нәтижелерінің графиктік бейнесі. Әртүрлі физикалық құбылыстарды моделдеу. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -бағдарламалық пакетте физикалық процестерді модельдеу кезінде дифференциалдық теңдеулерді қолданады; - физикалық процесті сипаттайтын теңдеулер жазады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы физиканың таңдаулы мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Іргелі физикалық теорияларды жалпылау және оларды тереңмеңгерту. Мазмұны: Физикадағы және табиғаттағы симметрия. Энтропия және абсолют температура. Термодинамиканың екінші бастамасы. Термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік және тұрақтылық шарттары. Электромагниттік өрістің инварианты. Максвелл теңдеулерінің тензорлық формасы.Соқтығысу теориясы. Қалыптастырылатын құзіреттеліктер: - негізгі физикалық теорияларды талқылайды; - физиканың таңдаулы тарауларын оқыту әдістемесіне талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Педагогикалық практика магистранттардың теориялық дайындығын олардың практикалық қызметімен біріктіруді қамтамасыз ететін оқу-тәрбие үдерісінің ажырамас бөлігі. Бұл алған білім мен іскерлікті практикада қолдануға мүмкіндік береді және магистранттарды болашақ кәсіби қызметке табысты даярлаудың тиімді құралдарының бірі. Ол жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша магистранттардың теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдете және бекітеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиканың пәнаралық байланыстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәнаралық байланыс негізінде табиғи құбылыстардың өзара байланысын тағайындау арқылы ғылыми ұғымдарды, заңдылықтарды және ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Пән мазмұны: Пәнаралық бағдарламалар құрастыру әдістемесі. Пәнаралық факультативтік курстар. Пәнаралық мазмұндағы қолданбалы курстардың бағдарламаларын жасау. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -ғылыми оқу-әдістемелік материалдарды талдау; -физика пәнінің басқа пәндермен пәнаралық байланысын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика ғылымының тарихы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Физика тарихына деген қызығушылықты және қазіргі заманғы физиканың даму логикасын түсінуін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі уақытта білім берудетарихи мәліметтерді қолдану мәселесі. Физиканы оқытудағы физика ғылымының қалыптасу тарихы мәселесінің толық баяндалуы. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - физика ғылымының әдіснамасы мен физика тарихын сипаттайды; -көрнекті физиктердің ғылыми көзқарастары мен шығармашылық жұмыстарын салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы технологиялардың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Физиканың жекелеген бөлімдері бойынша білімді саралау. Мазмұны: Жартылай өткізгішті микроэлектроника. Кванттық және бейсызық оптика. Асқын өткізгішті техника. Компьютерлік техникадағы, коммуникациялардағы және басқарудағы қазіргі технологиялар. Кванттық ақпарат. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -білім беру жүйесінің дамуындағы қазіргі тенденцияларды, білім берудегі инновациялық процестердің өлшемдерін сипаттайды; -қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды білім беру қызметіне енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары және орта мектептегі физикалық білімнің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Магистранттарды физикалық білім берудің әдістемелік негіздерімен қаруландыру. Мазмұны: Пәнді меңгеру барысында білім алушылар жоғары және орта мектепте физиканы оқыту әдістемесін игереді. Сондай-ақ, магистранттар оқу жұмысының жаңа формаларымен, физикалық білім берудің әдістемелік негіздерімен танысады. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - физикалық білімнің құрылымдық элементтерін анықтау; -физикалық білімді қалыптастырудың тәсілдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы бағыттағы физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Магистранттарды физикалық есептерді шығару әдістемесімен таныстыру, меңгерілген құбылысты талдай білуге үйрету. Мазмұны: Физикалық есеп және есеп шығарудың маңызы. Физика есептерін шығарудың әдіс-тәсілдері. Физика есептерін шығару әдістемесі. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: -физикалық есептерді шығарудың әдістері мен тәсілдерін классификациялайды; -өндірістік-техникалық мазмұнды есептерді құрастырады; - пәнаралық сипаттағы есептерді құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары және орта мектептегі физикалық білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жоғары және орта мектептегі физикаплық білімнің өзекті мәселелері жайында білімдерді игеру. Мазмұны: Орта мектепке арналған бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендердің сипаттамасы.Мектеп физика курсындағы іргелі теориялар.Іргелі физикалық теорияларды меңгеру барысында әлемнің физикалық картинасын қалыптастыру. Физикалық теорияларды меңгеру барысында оқушыларға қойылатын талаптар. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - физикалық эксперимент және бақылаулар жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    ОН 3 –Ғаламның жылдам ұлғаюы жайындағы фактілерді, ережелер мен қағидаларды түсіндіреді; қол жетімді мәліметтерден туындайтын Ғаламның пайда болу теориясының салдарын сипаттайды;

  • Код ON4

    ОН 4 –физикалық процестерге ғылыми бақылаулар жүргізеді, физикалық қондырғыларды пайдаланып эксперименттік мәліметтерді жинақтау және жұмыс жасау үшін қондырғыларды қолданады;

  • Код ON10

    ОН 10 –қажетті ақпаратты алу көздерін рефлексивті түрде таңдауғажәне пайдалануға мүмкіндігі бар.

  • Код ON7

    ОН 7 –Әлемнің заманауи вакуумдық моделінің артықшылықтары мен кемшіліктерін ажыратады;

  • Код ON9

    ОН 9 –физика ғылымының кейбір жекелеген мәселелерін оқыту әдістемесін дамытуға және жетілдіруге мүмкіндігі бар;

  • Код ON1

    ОН 1 – физиканың негізгі салаларынан құбылыстарды, негізгі ұғымдарды, негізгі заңдар мен олардың эксперименталдық және теориялық негіздерін анықтайды және сипаттайды;

  • Код ON2

    ОН 2 –іргелі фундаменталды физикалық теорияларды үйлестіру, тиімді пайдалану әдістерін және басқа пәндердегі физикалық мазмұнды мәселелерді табады;

  • Код ON8

    ОН 8 –қазіргі заманғы технологиялардың, идеялардың, қазіргі заманғы жаңа бағыттардың кең ауқымын бағдарлай алады және оларды өзінің педагогикалық қызметінде қолданады;

  • Код ON5

    ОН 5 –зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені зерттейді, ғылыми-техникалық ақпаратты талдайды;

  • Код ON6

    ОН 6 –оқу процесінде оқушылар мен студенттердің эксперименттік іс-әрекетін ұйымдастыруда физика мұғалімдерінің озық тәжірибелерін қолданады;

Top