Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04110 Цифрлық экономика в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық экономика білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті экономистер мен аналитиктерді клиенттік бағдарлану және экономиканы цифрландыру жағдайында дайындау болып табылады және ол екі негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады: цифрлық экономика ерекшеліктерінің негізгі теориялық тәсілдерін білу және сандық экономика инфрақұрылымын ұйымдастыру және коммерциялық кәсіпорынның сандық трансформациясы бойынша білім мен дағды алу, қауіп жағдайына тиімді бейімделуге қабілетті, негізгі кәсіби қабілеттерді іске асыруға дайындықтың жоғары деңгейіне ие.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде құқықтың, құқықтық қатынастардың және заңдық жауапкершіліктің негізгі категориялары қарастырылады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні, себептері мен түрлері; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы процестерді құқықтық реттеу; мемлекеттік қызметшілердің мінез-құлық этикасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарламалар, шетелдік тәжірибені бейімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Экономикалық теорияның пәні мен әдісі. Қоғамдық өндіріс негіздері. Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі. Қоғамдық шаруашылық түрлері. Қоғамдық өндірістің тауарлық ұйымы. Нарықтық шаруашылықтың сипаттамасы. Сұраныс және ұсыныс теориясы. Бәсекелестік және монополия теориясы. Капитал айналымы және айналымы. Кәсіпорынның(фирманың) шығындары мен табысы. Өндіріс факторларының нарығы және факторлық кірістерді қалыптастыру. Ұлттық экономика жүйе ретінде. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық дамудың циклділігі. Жұмыссыздық және инфляция экономикалық тұрақсыздық көрінісі ретінде. Мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары. Экономикалық өсім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны қолдана отырып, қосымшалармен экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты игеру; студенттерге білім алуға, экономикалық мәселелер бойынша зерттеуге, дағдылар мен тәуелсіз талдау жасауға, өз жұмысын жақсарту жолдарын ғылыми іздеуге деген ынтаны қалыптастыруға көмектесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 2

    Микроэкономиканы зерттеудің негізгі мақсаты студенттерге үй шаруашылықтары, фирмалар, өндірістер деңгейіндегі экономикалық қызмет ету механизмін түсіну үшін қажетті білім беру, сонымен қатар мемлекеттік саясаттың салдарын талдау болып табылады. Нарықтық экономиканың дамуы өз мүддесін көздейміз, көптеген өндірушілер мен тұтынушылардың тәуелсіз әрекетімен анықталады, өйткені бұл маңызды болып табылады, және олар мемлекеттік деңгейде экономикалық шешім қабылдауда ескерілуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Пән мемлекет деңгейінде басқарушылық шешімдерді оқыту үшін, макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің негіздерін түсіну үшін, құқықтық қатынастар жүзеге асырылатын нарықтық ортаны түсіну үшін база болып табылады. Қазіргі Макроэкономиканың аспектілерін зерттеу: құралдар, әдістер, бағыттар және даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Курс статистика пәнін, міндеттерін және әдістерін, статистикалық бақылауды, статистикалық мәліметтерді және топтастыруды, кестелік және графикалық талдау әдісін, абсолюттік және салыстырмалы шамаларды, таратпалы қатардағы орташа шамаларды, вариация көрсеткіштерін, ішінара бақылауды, динамикалық қатарды, индекстерді, әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі 3
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын қарапайым деңгейде дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс іскерлік қарапайым мақалаларды оқып, іскерлік әңгімелерді, презентацияларды тыңдауға, сыни ойлауға, іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуды үйретеді, сонымен бірге бизнес коммуникациясы ең қажетті тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға ерекше назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес бір деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес ақпаратты басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бизнес-ақпараттар мен бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, Электронды кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдіснамасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - магистранттарға менеджмент саласындағы теориялық білім беру және басқару практикасы дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері менеджменттің негізгі ұғымдарын ашып көрсету және менеджменттің кәсіпорынның сәтті жұмыс істеуінің маңызды факторларының бірі ретінде қажеттілігін көрсету; ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық негіздерін, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; менеджер рөлінің әртүрлілігін және оның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесіндегі орнын көрсету; ұйымдағы көшбасшылық пен көшбасшылықтың мәнін ашу; магистранттарға фирмалар (кәсіпорындар, ұйымдар) қызметкерлері өздерінің практикалық қызметінде кездесетін нақты жағдайларды шешуге дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты - әлеуметтік қалыптастыру ұлттық сана мен интернационализм сапаларының мәдени коды негізінде дамуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, заманауи озық технологиялардың аудармашысы ретіндегі толеранттылықпен қарауды, пайдалануды және беруді елдің модернизациясы мен жеке мансабын қамтамасыз етуді көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстіндегі студенттердің гуманитарлық дүниетанымын одан ары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Кәсіби тақырыптарға анық, толымды сөйлесу дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, сыни ойлау дағдылары және жоғары деңгейдегі кәсіби бағдарлы тілдесімге қажетті тілдік тұлғалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржы
    Несиелер: 3

    Пән қаржы негіздерін, қаржыны ұйымдастыру және басқару, Мемлекеттік қаржы, салық және салық жүйесі, бюджеттен тыс қорлар және олардың маңызын, мемлекеттің ақша-несие саясатын, қаржы нарықтары мен делдалдары, сақтандыру және сақтандыру нарығы, халықаралық қаржы, шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің кірістері мен шығындарын, халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік индикаторларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі 4
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын одан ары дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс күрделірек іскери мақалаларды оқып, деңгейі жоғарырақ іскери презентацияларды, лекцияларды тыңдауға, сыни ойлауға, кәсіби деңгейде іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуға мүмкіндік береді, сонымен бірге деңгейі жоғарырақ тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық өсу және даму
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты экономикалық өсу мен дамудың теориялық концепциялары мен модельдері жиынтығында бағдарлану (жіктеу, ерекшелікті бөлу) қабілеттері мен дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    "Бухгалтерлік есеп және аудит" пәні пәннің, жинақтаудың, тіркеудің, жинақтаудың мәселелерін, аудитті ұйымдастыру мен жүргізуде жүргізілген шаруашылық операциялар туралы мәліметтерді кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді . Курстың мазмұны екі бөлімнен тұрады, бірінші бөлімде бухгалтерлік есеп негіздерінің тақырыптары қарастырылған, екінші бөлімде аудиттің мәнін ашатын

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эконометрика
    Несиелер: 4

    Пән статистиканың пәнін, міндеттерін және әдістерін, статистикалық бақылауды, статистикалық мәліметтерді және топтастыруды, кестелік және графикалық талдау әдісін, абсолюттік және салыстырмалы шамаларды, таралу қатарындағы орташа шамаларды, вариация көрсеткіштерін, іріктеп бақылауды, динамика қатарын, индекстерді, әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын Статистикалық зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • MS Excel қаржылық-экономикалық моделдеу
    Несиелер: 4

    Бұл пән деректермен жұмыс істеу және оларды модельдеу бойынша практикалық дағдыларды алуға арналған. Деректерді өңдеу, модельдеу және талдау дағдыларын меңгеру. Microsoft Excel, Power Query және Power BI бағдарламалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Пәнде салық теориясын және салық салу жүйесін құрудың теориялық аспектілерін зерттеу, атап айтқанда экономикалық мазмұнын, салық функциялары мен принциптерін, Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен салық жүйесінің қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерін, елдегі салық реформаларының негізгі концепцияларын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Үлкен деректер және экономикадағы болжау
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде деректерді өңдеу саласындағы бағыт қарастырылады, (Big Data), техниктер мен технологиялар туралы айтылады. Бұл пәнді оқу студенттердің теориялық білімдері мен әлеуметтік-экономикалық үрдістердің дамуын болжау және негізделген шешімдер қабылдау үшін әртүрлі табиғат мәліметтерін талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруін болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән экономиканың негізгі ережелерін ғылым ретінде жүйелі түрде баяндайды, бұл ережелерді өнеркәсіптік кәсіпорын деңгейінде жүзеге асыратын құралдарды қарастырады, нарықтық қатынастар жағдайында кәсіпорындардың тиімді дамуының негізгі проблемалары мен факторларын зерттейді. Пән Ұлттық экономика жүйесіндегі өнеркәсіптік кәсіпорынның рөлін, кәсіпорындардың өндірістік ресурстарын пайдалану тиімділігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі экономикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекет пен ұлттық шаруашылықтың өзара іс-қимыл механизмін түсінуді қамтамасыз етеді. Бұл білім мен іскерліктер отандық және әлемдік экономиканың жұмыс істеуінің тез өзгеретін жағдайларындағы болашақ мамандардың бәсекеге қабілеттілігінің өсуінің негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы» пәні табиғат, қоғам және олардың даму заңдылықтары туралы ғылымдардың жиынтығын зерттеуге бағытталған пәнаралық курс болып табылады. Біз өмір сүретін «әлемнің бейнесі» - бұл күрделі «калейдоскоп», әртүрлі ғылыми және ғылыми емес идеялардан, білімнен, сенімдерден, пікірлерден тұратын мозаика. Біз бір уақытта көптеген «әлемдерде» өмір сүреміз - біз экономикалық қатынастар және халықаралық қатынастар жүйесінде, саяси процестер мен құқықтық шындық жүйесінде, рухани және материалдық мәдениетте, күнделікті заттар әлемінде және табиғаттың құдіретті заңдар әлемінде, діни сенім әлемінде өмір сүреміз. Сонымен бірге отбасылық байланыстар мен ұлттық дәстүрлер әлемінде, өнер әлемінде және эпикалық дәстүрлерде және т.б. әлемдер жүйесінде белсене іс-қимыл жасаймыз. Осы «әлемдердің» әрқайсысына қатысты адамзат өзінің тарихы барысында «білім», «сенім», «ғылым», «философия», «дүниетаным» және осыған ұқсас ұғымдардың әртүрлі салаларын жан-жақты зерттей отырып, көптеген теорияларды жасады. «Таным» және «білім» деп аталатын ұғымдардың да өзіндік тарихы және күрделі құрылымы бар. Қарапайым және кең көлемде бұл құрылым «жаратылыстану ғылымдары», «әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар», «математика», «техникалық ғылымдар» түсініктері негізінде түсіндіріледі. Ғылыми білімнің бөлімдеріне жатпайтын түсініктер де бар. Олар «қатаң ғылымнан» тыс жердегі ұғым, сенім, құндылықтар жүйесі - бұл діни теориялар, өнер, әдебиет және журналистика. Олар әлемді және ондағы біздің орнымыз өзгеше баяндайды. «Жаратылыстану және Қазақстан тарихының заманауи тұжырымдамалары» табиғат әлемі мен тарих ғылымын жан-жақты зерттеуге арналған пән. «Дүниетаным» ғылымының зерттеу ауқымы кең. Аталмыш ғылым аясындағы кейбір мәселелерді философия ғылымы терең зерттейді. Атап айтқанда, жасанды интеллект теориясын, табиғат пен қоғамның негізгі заңдарын, мәдениет пен дін туралы, азаматтық тарих және ғылым мен техниканың тарихы мәселелерін және т.б. Курстың нақты міндеті - әр түрлі ғылымдардың бір-бірімен байланысын зерттеу. Бүгінгі таңда мамандықтардың «пәнаралық» сипатқа ие болып жатқандығы айқын. Сондықтан бұл курс студенттерді жан-жақты ойлануға, талдауға, дәстүрлі емес шешімдер қабылдауға және «таза» жаратылыстану ғылымдары немесе гуманитарлық ғылымдарды ғана оқумен шектелмеуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі 5
    Несиелер: 5

    Шет тілі 5 ағылшын тілінің кəсіби курсы болып табылады. Ол студенттердің негізгі кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптасырады. Курс студенттердің кәсіби бастапқы тілдік сауаттылығын арттыру, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес оқылып жатқан деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономика және өзгерістерді және тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге ұйым қызметіндегі өзгерістердің теориялық негіздерін және практикалық тәсілдерді – технологиялар мен әдістерді – осы өзгерістерді жүргізудің әдістерін түсінуді қалыптастырады. Теориялық тәсілдер мен практикалық жағдайлардың өзара толықтыруы алынған білімді бекітуге және олардың қолданбалы құндылығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Тәуекел жағдайында экономикалық процестерді моделдеу негіздері туралы түсінік беру, Экономикалық-математикалық әдістерді қолдану негізінде тәуекелмен байланысты жағдайларда оңтайлы стратегияларды анықтауда дағдыларды меңгеруге ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық экономика
    Несиелер: 4

    Әлемдік шаруашылық және Халықаралық экономикалық қатынастар саласында білім мен теориялық негіздерді меңгерген мамандарды даярлау. Пән қазіргі заманғы әлемдік шаруашылықтың негізгі даму кезеңдері мен құрылымын, әлемдік шаруашылық субъектілерін, әлем елдерінің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі 6
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ағылшын тілінінің дағдыларын одан ары қалыптастурға бағытталған. Ол студенттердің кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын одан әрі дамытады. Курс студенттердің кәсіби тілдік сауаттылығын ары қарай жетілдіреді, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін көтеруге бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты қолдануға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Цифрлық экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің сандық экономика ұғымының пайда болу шарттары мен мәнін, цифрлы экономиканың технологиялық негіздерін, цифрлы трансформация ұғымын, ұйымдастыру негіздерін жәнецифрлы экономиканың құрылымын түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді. Сонымен қатар, цифрлы қауіпсіздік, цифрлы трансформацияның экономикаға әсері, үлкен деректердің (big data) экономика мен қаржыда шешімдер қабылдаудағы рөлі және тағы басқалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы курс 1: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән Жаңа бизнес-идея негізінде бизнесті қалыптастыруды, команданы қалыптастыруды, капиталдандыру кестесін құруды, инвесторларды іздеуді (оларға бірінші кездесуде нені ұсыну керек), уағдаластықты белгілеуді, бизнес-жоспарды және жобаның түйіндемесін жасауды, кәсіпкерлік үшін ашық конкурстарды қалай пайдалану керектігін, бизнестің заңды құжаттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электрондық коммерция
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттердің бизнес түрінің мүмкіндіктері мен негізгі бағыттары туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру, ұйымның ақпараттық қызметі саласындағы коммерциялық қызметті сипаттайтын негізгі терминдер мен ұғымдарды зерттеу, ақпараттық қызметті ұйымдастырудың ішкі логикасы мен барлық ұғымдардың өзара байланысын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі ұғымын ел экономикасының жағдайын және оның даму болашағын көрсететін басты көрсеткіш ретінде қалыптастырады. Капиталдың ірі ауқымды трансшекаралық орын ауыстыруының, нарықтар мен өндірістің жаһандануы, тауарлардың, кәсіпорындар мен мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігі қазіргі заманғы жағдайларда бәрінен де ұлттық экономиканың жаңа технологияларды генерациялау және енгізу қабілетімен айқындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ДСҰ және ЕАЭО шарттарында экономикалық үндерістерді реттеу
    Несиелер: 5

    "ДСҰ және ЕАЭО жағдайында экономикалық үрдістерді реттеу" пәні студенттерде қажетті кәсіби білімді қалыптастыру және аймақтық экономикалық интеграцияның себептерін, ерекшеліктері мен формаларын зерттеу, ДСҰ және ЕАЭО жағдайында аймақтық интеграцияның кезеңдерін анықтау; интеграциялық құрылымдардың дамуының жалпы үрдістері мен заңдылықтарын анықтау.; экономикалық қатынастар жүйесіндегі халықаралық ұйымдардың рөлін талдау және Халықаралық экономикалық және интеграциялық үдерістерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері саласындағы білімді үнемі кеңейтіп, тереңдетуге ұмтылу, олардың Қазақстанның және бүкіл әлемдік қоғамдастықтың дамуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мінез-құлық экономикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикадағы теориялық модельдер мен эксперименталды мәліметтердің мінез-құлықтық салдарларын қарастырады, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешімдер қабылдайды, басқа да артықшылықтарға, уақытаралық шешімдер қабылдауға, ойындардың мінез-құлық теориясына қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Digital production
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -цифрлы өндірістің негізгі әдістері, жоғары технологиялар саласында цифрлы өндірісті жүзеге асырудың заманауи тәсілдері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, инновациялық жобалар мен өнімдерді құру және масштабтау сандық өндірістің қазіргі заманғы құралдарын қолдану дағдылары мен іскерліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономика және инвестициялық қызметті және инновациялық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің макродеңгейде (инвестиция теориясы және инновациялық процесс, инновациялық даму концепциясы, инвестиция мен инновацияның жалпы сипаттамасы), сондай-ақ микродеңгейде (инновацияны жүзеге асырудың негізгі факторлары, инвестициялық және инновациялық компанияны құру және дамыту, инновациялық стратегияны таңдау) инновация және инвестиция экономикасы саласындағы білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы курс 2: Іскерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Пән Жаңа бизнес-идеялар, жетілдірілген бизнес-модельдер, тексерілген стратегия, нақты маркетингтік жүріс, команда қалыптастыру, капиталдандыру кестесін құру, инвесторларды іздеу, уағдаластықты тіркеу, бизнес-жоспар және жоба түйіндемесін құру, ашық (жабық) инновациялар, кәсіпкерлік үшін ашық конкурстарды қалай пайдалану, бизнестің заңды құжаттары негізінде бизнесті қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Салалық нарықтардың экономикасы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу нарықтық экономиканың негізгі буындарының құрылымы мен функциялары, негізгі экономикалық үдерістердің логикасы мен тиімділігі, оңтайлы экономикалық шешімдер қабылдау принциптері, экономика субъектілерінің қызмет ету және өзара іс-қимыл негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру негізінде экономикалық ойлау мен мінез-құлықтың қазіргі заманғы типтерін студенттерге қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Python және R-бағдарламалау тілі негіздері
    Несиелер: 3

    Курс объектілі-бағытталған бағдарламалаудың базалық ұғымдарын қалыптастыруға, білім алушылардың жүйелі ойлауын дамытуға негізделген заманауи және сұранысқа ие курс болып табылады.Күнделікті өмірге ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы мен енгізілуіне байланысты бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің тиімді құралдарына деген қажеттілік артты. Python бағдарламалау тілі-әртүрлі деңгейдегі білім алушыларға қол жетімді, әр түрлі бағыттағы бағдарламаларды жасау үшін қуатты құрал. R-деректерді статистикалық өңдеу және графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау тілі, сондай-ақ есептеудің еркін бағдарламалық ортасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет бойынша әріптестерге қатысты толеранттық танытуы және ойлау мәдениетін еркін меңгеруі, ауызша және жазбаша сөйлеу, сондай-ақ кәсіби және күнделікті тақырыптарға мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсініп, кәсіби қызметті орындауға уәждемесі болуы тиіс.

  • Код ON8

    Ғылыми зерттеулерді жүргізу дағдыларын пайдалану, бұл ретте жинақталған тәжірибені сыни қайта ойлау және қажет болған жағдайда Сандық экономика саласындағы базалық білімді қолдана отырып, өзінің кәсіби қызметінің бейінін өзгерту қабілетіне ие.

  • Код ON5

    Халықаралық және отандық заңнамалық актілер мен нормативтер шеңберінде ұйымның микро және макро деңгейлерінде тұрақты және тұрақты жұмыс істеуі үшін Экономикалық талдаудың нысандары мен әдістерін қолдану;

  • Код ON7

    Экономикалық құралдарды иелену және оны өндірістік қызметте экономиканы цифрландыру және оның тиімділігін бағалау жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдауда пайдалану;

  • Код ON6

    Ішкі нарықта да, Халықаралық экономикалық операцияларды ұйымдастыру мен жүргізу саласында да коммерциялық және коммерциялық емес институттардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар жүйесін болжау және жоспарлау әлемдік экономиканың даму заңдылықтары мен үрдістерін түсіне отырып;

  • Код ON3

    Сандық экономика жағдайында аналитикалық тәсілді талап ететін экономикалық заңдарды қолдану мен көрсетудің түрлері мен ерекшеліктерін, әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін дербес талдай отырып, типтік міндеттердің шешімін табу және стандартты емес міндеттерді шешу;

  • Код ON4

    Кәсіпорынның экономикасы, Өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білімін өзінің практикалық қызметінде пайдалану, Қызмет түріне, меншік көлеміне немесе нысанына қарамастан ұлттық экономиканың барлық салалары мен буындарында негізгі құбылыстар мен ескірген проблемалардың мәнін түсіну;

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызмет саласында қолданылатын ғылыми негізде ғылыми-техникалық, жаратылыстану-ғылыми және жалпы ғылыми ақпаратты тез таба білу, талдау және сауатты контекстік өңдеу.;

Top