Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10103 Мейіргерлік іс в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейіргерлік іс саласындағы жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, ғылым мен білімнің заманауи талаптарына сай, өз біліктілігі аясында ғылыми-зерттеу, кәсіптік және педагогикалық қызмет саласында жан-жақты білімі мен дағдылары бар, мейірбике ісінде өзіндік фундаменталды және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлай және жүргізе алатын, тұжырымдай алатын және шеше алатын мейірбикелік практикадағы заманауи ғылыми-практикалық проблемалар, сонымен қатар ғылыми-техникалық прогресске және денсаулық сақтау мәселелерін шешуге, мейірбикелік процесті жетілдіруге ықпал ететін білім қалыптастырады
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық ортада тиімді жазбаша қарым-қатынасты қамтамасыз ету мақсатында жазбаша ғылыми коммуникация; ғылыми шолулар мен өзіндік зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанры. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Зерттеу жұмысының құрылымдық бөлімдері: Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды, библиографиялық сипаттама. Ғылыми мәтінді рәсімдеу, дәйексөз алу ережесі, түсіндірмені рәсімдеу нұсқалары. Түйіндеме, Аннотация, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерлік ісіндегі кеңейтілген сандық және сапалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсат - мейірбике ісі саласындағы сапалы және саналық зерттеу саласындағы қабілетті қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастырыңыз: Зерттеуші тарапынан минималды бақылау жағдайында неғұрлым субъективті, баянды деректерді жүйелі жинау және талдау жүргізу, адам тәжірибесінің мәні мен маңызын түсіну, зерттеу сұрағын тұжырымдай білу, зерттеуге қатысушылардың таңдауын анықтау, дұрыс тұжырым жасау, деректерді түсіндіре білу, мейірбике ісіндегі сапалы зерттеудің рөлін бағалау іс жүзінде, мейірбике ісі саласындағы білім жиынтығын сыни тұрғыдан бағалайды, талдайды, қарастырады және дамытады, ақпарат жинау үшін құрылымдық процедуралар мен ресми құралдарды қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерлік ісіндегі Менеджмент және көшбасшылық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу топтарын басқару саласында қабілеттерін қалыптастыру, мейірбике ісі ғылымының әлеуетін жетілдіру және мейірбике ісі, көшбасшылық туралы оқу құралдарын дайындау. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастырыңыз: Көп салалы командалардағы мейірбике ісінің ғылымының маманы ретінде, академиялық көшбасшылықты көрсетіңіз, жобаларды іс жүзінде жүзеге асырыңыз, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісін дамыту және қолдау стратегиясын іске асырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сараптамалық бағалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерде де, практикалық қызметте де қолданылатын сараптамалық бағалау саласындағы қабілеттерді қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастырыңыз: мейірбикелік іс-тәжірибеде сараптамалық бағалаудың ең танымал және танымал түрлерін қолдану, соның ішінде ғылыми және клиникалық сараптама үшін, деректерге статистикалық талдау, оларды адекватты іріктеу және қолдану принциптері, компьютерлік статистикалық бағдарламаларды қолдану арқылы шешімдер қабылдау нәтижелерін түсіндіру, мейірбике ісі саласындағы білім беру бағдарламаларына, пациенттердің медициналық ұйымдарда болуының медициналық-әлеуметтік жағдайларына, медициналық құжаттарды талдау негізінде медбикелер қызметкерлерінің қызметіне сараптамалық баға беру. , медициналық тексерудің, медициналық қызметтің сапасын тексеру туралы құжаттаманы ресімдеу, анкеталар, сауалнамалар, сараптамалық бағалау үшін тест әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбикелік білім саласындағы зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықаралық стандарттар мен құзыреттерге сәйкес мейірбикелік білім беру, мейірбике ісін оқытуда ғылыми-зерттеу саласында қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастырыңыз: Оқушыға бағытталған оқытуды дамыту мен бағалаудағы құзіреттілікті көрсетіңіз, инновациялық педагогикалық тәсілдер арқылы оқуды ынталандырыңыз, мейірбикелік білім берудің жақсы болашағын құру үшін өзгерістің бастамашысы және көшбасшысы ретінде әрекет етіңіз, білім беру саласында зерттеулер жүргізіңіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді мейірбикелік тажірибе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - дәлелді мейірбикелік іс-тәжірибе бойынша зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру: ұйымдастыру мәселесіне немесе пациенттің жағдайына қатысты сұрақ қалыптастыру; айғақтарды жүйелі түрде іздеу, дәлелді мейірбике ісі туралы ақпаратты сыни және объективті түрде бағалау, дәлелді медициналық мейірбике ісі бойынша зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, дәлелді медицина тұрғысынан мейірбикелік практиканың тиімділігін бағалау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике ісіндегі жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - стандартты процестер мен жобаларды басқару функцияларын жоспарлау және жүзеге асыру саласында қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастырыңыз: көптеген жобаларға қолданылатын қазіргі заманғы басқару әдістерін қолдану, ұйымдағы жобаларды басқару көлемін анықтау, өлшемдердің жиынтығы бойынша жобалардың орындалуын бағалау және бақылау, әртүрлі құрылымдық құрылымдардың жобаларын жасау және олардың жобалық қызметке әсерін бағалау, басқарудың әртүрлі ақпараттық жүйелерін қолдану жобаларды құру, жобаның сәттілігінің маңызды факторларын анықтау және жобалық тәуекелдерді есептеу, жобаның есеп беру жүйесін құру, дамыту жобаны басқару құжаттарын дайындайды, жоба бюджетін (шығындар жоспарын) есептейді және тәуекелдерді басқару жоспарын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Медицинада және фармацияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Проблеманы идентификациялау, гипотезаны ұсыну және тұжырымдау. Бастапқы білімді анықтау және бағалау. Сәйкестендіру теориялық база және оның сәйкестігін бағалау. Нақты фокусты анықтау зерттеу, дамыған теориялық көзқарас және Зерттеудің мақсаты. Зерттеу дизайнын таңдау. Этика мәселелері. Зерттеу шекарасын белгілеу. Қойылған сұрақтарға жауап беру үшін стандартты рәсімдеу мен тәсілдерді әзірлеу. Оқу пәнін анықтау және енгізу үшін әдістерді қолдану. Зерттеу ақпаратын жинау үшін стратегияларды анықтау. Ақпаратты талдау және тұжырымдарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулыққа қауіп-қатерді анықтау үшін белгілі бір ортада алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды білу және ғылыми білім беру әдіснамасы дағдыларын қолдану;

  • Код ON1

    Практикалық денсаулық сақтауда сәтті іске асуы үшін мейірбике ісі саласындағы соңғы теориялық және практикалық әзірлемелерді, ғылыми тұжырымдамалар мен әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін талдау;

  • Код ON2

    Әр түрлі көздердегі ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және жүйелеу, соның ішінде ғылыми баяндама түрінде әдебиеттерді іздеу нәтижелерін жазу үшін жүйелі шолу және мета-талдау.

  • Код ON3

    Қоғамдық денсаулыққа теріс әсерін болжау және азайту және жаңа білімді синтездеу мақсатында қоршаған орта мен денсаулыққа қауіптіліктің өзара байланысы туралы гипотеза негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу.

  • Код ON4

    Мейірбике ісін ғылыми зерттеу бойынша жобаларды жоспарлаңыз және қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолданыңыз, соның ішінде мейірбике ісіндегі дәл медицина тұжырымдамасын іске асыру

  • Код ON5

    Мейірбике ісіндегі ғылыми зерттеулер мен жобаларға сараптама жүргізу, ғылыми пікірталастарда өздерінің ғылыми пікірлерін дәлелдеу және қорғау

  • Код ON6

    Мейірбике ісі мен жоғары білімнің қазіргі тенденциялары мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзіңіздің жеке кәсіби дамуыңызды жоспарлаңыз;

  • Код ON7

    Ғылыми ашылымдар мен әзірлемелерге авторлық және зияткерлік меншік құқығын қорғау қағидаттарын ұсыну;

  • Код ON8

    Мейірбике ісіндегі оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді дамыту және білім беру бағдарламаларын оқыту мен бағалаудың заманауи және инновациялық формалары мен әдістерін енгізу.

  • Код ON9

    Мейірбике ісін оқыту және басқару саласында мейірбике ісін дамыту бағдарламасын, сондай-ақ мейірбикелік іс-қимылдың қауіптілігі мен тиімділігін бағалау және қаржылық ресурстарды басқару.

  • Код ON10

    Мейірбике ісіндегі зерттеулер мен дәлелді практиканы тарату үшін коммуникацияның әр түрлі әдістерін және пәнаралық байланыс дағдыларын, тиімді ғылыми байланыстың принциптерін қолданыңыз.

  • Код ON11

    Мейірбике ісінің ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру, мейірбике ісі саласындағы зерттеу үшін байланысты ғылыми салалардағы білімдерін біріктіру

Top