Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 География-Тарих в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Әртүрлі аумақтық деңгейлерде географиялық қабықшаның құрылымы, қызмет ету, динамикасы мен эволюциясының заңдылықтарын зерттейтін пән: жаһандық, континенттік, аймақтық, Аймақтық, жергілікті;геоосфераның қалыптасу факторлары (атмосфера, гидрофера, литосфера, биосфера, географиялық қабық); пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы географиялық қабықшадағы жаһандық процестер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдай және анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы география
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы негізгі географиялық білімдерді практикалық қызметте қолдана алады; жалпы географиялық заңдар мен заңдылықтарды, табиғи компоненттер мен олардың кешендерін оқу, түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаратылыстану ғылымдарына адам қоғамын зерттейтін гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдарға қарағанда, табиғи құбылыстарды (табиғи — "жаратылыстану", табиғат) зерттеуге жауап беретін ғылым бөлімдері жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 7

    Пән ежелгі дүние тарихының кезеңділігін,ежелгі қоғамның даму заңдылықтарын,ежелгі мемлекеттердің пайда болу үрдістерін,Ежелгі Шығыс,Ежелгі Греция, Ежелгі Рим,Египет мемлекеттерінің даму тарихын зерттейді; Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ежелгі дүниенің тарихи оқиғаларының уақытнамасына бағдарлануға, жалпы ғылыми және тарихи терминологияны пайдалануға, фактілердің, оқиғалардың, процестердің себеп-салдарлық байланыстарын тануға,Ежелгі дүние тарихы бойынша алғашқы дереккөздерімен жұмыс істеуге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология
    Несиелер: 5

    Жер қыртысының құрылымы мен құрамын, эндогенді және экзогенді үрдістерді, планетаның геологиялық даму тарихын, тау жыныстарының генезисі мен типтерін, геологиялық зерттеулер әдістерін, табиғи (геологиялық) ортаны қорғау мәселелерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әлемнің қазіргі геологиялық картинасына ғылыми түсінік бере алады; адамзаттың және оның шаруашылық қызметінің, оның ішінде пайдалы қазбаларды өндіру кезінде, геологиялық ортаға тигізетін рөлі мен әсерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 8

    Пән ежелгі ескерткіштердің археологиялық кезеңділігін, палеолиттен орта ғасырға дейінгі материалдық өндірістің даму эволюциясын, археологиялық зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы археологиялық материал негізінде білім алушылармен жобалау-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 8

    Топырақ биосфераның биокостық зат ретінде қалыптасуының экологиялық факторларын, құнарлықты сақтау, дегумификации, топырақ деградациясы, жер ресурстарын тиімді пайдалануды зертейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 8

    Картографияның тарихын және даму кезендерін,картаның проекцияларын, картадағы бұрмалануларды картографиялық зерттеу әдістерін, жергілікті жердің сұлбасын, топографиялық карталармен жұмыс жасау туралы пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 8

    Пән ежелгі Қазақстан территориясында болған оқиғалар мен үрдістерді зерттейді, осы кезеңдегі тарихи деректер мен тарихнамасына талдау жасалады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ежелгі Қазақстан халықтары мен тайпаларының тарихы бойынша білім негіздері бар, негізгі ғылыми ұғымдар мен терминдерді қолдана алады, ежелгі Қазақстан тарихының даму заңдылықтары мен себеп-салдарлық байланыстарды біледі, ежелгі көшпенділер мен отырықшы-егіншілік мәдениетінің өзара іс-қимыл ерекшеліктерін анықтай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси география және геосаясат
    Несиелер: 5

    Геосаясат ұғымын, геосаясаттың қалыптасу тарихын, геосаясаттың дамуындағы үш кезеңді зерттейтін пән. Әлемдік Арал, хартленд және римленд және т. б. ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    X-XI ғғ. Батыс Еуропаның феодалдық қоғамын зерттеу; Батыс Еуропа елдерінде жылжымайтын мүлік өкілеттігін қалыптастыру; Шығыстағы крест жорықтар; XII-XV ғғ. Франция; XI-XV ғғ. Испания, Португалия, Скандинавия елдері; XI-XV ғғ. Англия; XI-XV ғғ. Германия; Италия XI-XV ғасырларда. Чехияның XI-XV ғғ .; XII-XV ғғ. Византия; XI-XV ғғ. Ресей мемлекеті; XIV-XV ғғ. Италиядағы ерте ренессанс және гуманизм; Валашка, молдова князьдігі, оңтүстік-славян және батыс славян елдері XI-XV ғғ .; Ерте және классикалық орта ғасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесін зерттейді. Географияны оқыту мақсаттары. Жоғары мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Географияны оқыту әдістемесі. Географияны оқыту үдерісінде студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Географияны оқыту құралдары. Кабинеттің географиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының этногенезіне, Қазақ хандығы мен қазақ халқының қалыптасуына ықпал еткен ежелгі түркі, моңғол және кейіңгі моңғол мемлекеттерінің қалыптасу кезеңдерін, Қазақстан территориясының түркі тілдес тайпалардың қоныстануы мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы орта ғасырлық мемлекеттік құрылымдар ауысуының себеп-салдарлық байланысын, қазақ халқының этногенез процесін, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу үдерісіні, Қазақ хандығының орны мен рөлін түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтану

    Әлем аймақтарын, аймақтық саясатты жүзеге асыру әдістерін, аймақтық жүйенің қызмет ету режимін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 8

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттейтін пән; аумақты зерттеу тарихы, тектоникалық және геологиялық құрылым, рельеф, климат, ішкі су, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар әлемі, табиғи аймақтар, КБП, физикалық-географиялық аудандастыру; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алынған теориялық білімдерін ҚР табиғи ортасының қалыптасу, қызмет ету, кеңістіктік дифференциациясы заңдылықтарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер және мұхиттар физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Материктер және мұхиттарды географиялық қабықтың біртұтас бөлігі ретінде, олардың өзгешеліктерін, географиялық таралуын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепте тарихты оқыту мен оқытудағы негізгі әдіснамалық түсініктерді, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық білім беру технологиялары арқылы орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы педагогикалық іс-әрекеттің стратегиясын анықтайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің кезеңділігі, Еуропа мен Америка мемлекеттерінің қазіргі және соңғы уақыттардағы даму траекториясы, Еуропа мен Америка мемлекеттеріндегі капитализм негіздерінің қалыптасуы мен нығаю процесі, осы елдердегі демократияның даму ерекшеліктері; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ағартушылықтың, Жаңа дәуір төңкерістерінің әлемдегі тарихи процестің одан әрі дамуына әсерін бағалауға қабілетті, Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың әлемнің саяси бейнесін дамытудағы рөлі мен әсерін анықтайды

    Оқу жылы - 4
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемдік шаруашылық географиясын, халықты, әлемнің саяси картасын, геополитиканы, елдер мен аймақтардың табиғи ресурстары мен ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларында бағдарлану қабілетін көрсетеді; табиғи және әлеуметтік-экономикалық және саяси процестердің дамуын болжау үшін Географиялық зерттеулер нәтижелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама және деректану негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттерін зерттейтін пән. Ежелгі және ортағасырлық тарихтағы метрикалық білім. Батысеуропалық және ресейлік тарихнаманың бірінші жартысындағы дамуы 19 ғ. екінші жартысындағы батысеуропалық және ресейлік тарихнама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихы тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейтін пән. Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері. Тарихи мәселелерді зерделеудің негізгі ғылыми тәсілдері, оларды талдау және бағалау. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғғ. тарихнамасы жаңа заман тарихнамасы, осы кезеңнің тарихи мәселелерін шешудің негізгі теориялық тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану геоэкономикасы негіздері
    Несиелер: 5

    Әр бөлім аясында базалық элементтерге, теорияға, практикаға, тәжірибеге, тәжірибеге және дәстүрлі жалпы елтанумен жинақталған мол ақпараттық деректер банкісіне сүйенетін пәндердің теориялық және практикалық аспектілері бар және дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пәндер Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін оқып үйренеді. Қазақстан тарихын тарихнаманың өзекті мәселелері. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихындағы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғасырлардағы тарихнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия мен Африка жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің кезеңділігі, жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің даму траекториясы, соңғы уақыттағы демократиялық мемлекеттердің құрылу процесі; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент мемлекеттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін, саяси-құқықтық жүйені, әлемдік экономика мен халықаралық қатынастарды анықтайды, Шығыс елдерінің тарихи процесінің ерекшеліктерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік және географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының экономикасы мен халқын, оның аймақтарын аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Географияның іргелі негіздерін білу. Географиядағы ғаламның негізгі заңдылықтарын түсіну. Географиялық пәндерді экономикалық-географиялық және физикалық-географиялық цикл пәндеріне логикалық құрылымдау мүмкіндігі. Топографиялық карталарды оқып, талдай білу, ауданның жоспарларын құра білу. Аумаққа геологиялық талдау жүргізу, пайдалы қазбаларды анықтау және жіктеу.

  • Код ON7

    Әлемнің және Қазақстанның ежелгі тарихының негіздерін білу. Әлемдік және Қазақстан тарихындағы тарихи дәуірлер мен кезеңдердің хронологиялық бірізділігі туралы логикалық түсінік. Тарихи деректермен жұмыс жасау, алған білімдерін талдау, синтездеу және жүйелеу. Мұрағат құжаттарымен және мұражай экспонаттарымен жұмыс істеу мүмкіндігі

  • Код ON8

    Ол Қазақстанның, Азия мен Африканың, Еуропа мен Американың ортағасырлық тарихын біледі, ортағасырлық қоғам жұмысының негізгі заңдылықтары туралы түсінікке ие, Қазақстан тарихының тарихнамасы туралы түсінікке ие. Қазақстан тарихындағы қазіргі тенденцияларды біліңіз. Қазақстанның жетекші тарихшыларының еңбектері туралы білімі.

  • Код ON9

    Қазақстанның және әлемнің физикалық географиясы туралы білімі бар. Жансыз және жансыз табиғат компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын біледі

  • Код ON10

    Орта және орта оқу орындарында география мен тарих пәнін оқытудың білімі, дағдылары мен дағдыларына ие болу

  • Код ON11

    Қазақстан мен әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясының негіздерін білу. Әлемдік нарықтың заңдылықтарын талдау мүмкіндігі. Экономиканың дамушы секторларының экономикалық, саяси және әлеуметтік негіздемесі туралы түсінікке ие болу

  • Код ON12

    Қазақстанның, Еуропаның, Американың, Азияның және Африканың жаңа және қазіргі заманғы маңызды оқиғаларын білу. Қазіргі әлемде болып жатқан жаһандану процестерін талдау мүмкіндігі

Top