6B01507 География (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қоршаған орта және тұрақты даму
Мақсаты студенттерде экологиялық мәселелерді түсіну және шешу үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру Мазмұны: Негізгі түсініктер, экологиялық мәселелер, табиғи ресурстарды басқару, экологиялық саясат және заңнама, тұрақты даму, экологиялық білім және білім, технологияның тұрақты дамудағы рөлі, экологиялық жобалар мен бастамалар, жаһандық экологиялық мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы жертану
Мақсаты: жалпы географиялық қабықтың құрылымын, даму заңдылықтарын, оның әртүрлі деңгейдегі құрылымдарының компоненттері мен табиғи кешендерін зерттеу. Мазмұны: жалпы жер туралы ғылымның тарихы. Географиялық қабығы оның құрылымдық және сипаттамалық ерекшеліктері. Кеңістікті саралау. Жалпы планетарлық факторлардың географиялық қабыққа әсері. Географиялық қабықтағы зат пен энергия айналымы. Жердің қатты, су және ауа қабаты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: әртүрлі географиялық әдістерді, құралдарды зерттеу және оларды салалық және кешенді географиялық зерттеулерде қолдану. Мазмұны: геоморфологиялық, топырақ, геоботаникалық, кешенді физикалық-географиялық, геофизикалық, геохимиялық, ландшафттық-экологиялық және қолданбалы физикалық-географиялық зерттеулердің негізгі әдістерін талдау, кешенді географиялық стационарларда далалық физикалық-географиялық зерттеулер мен құралдарды ұйымдастыру және қолдану, физикалық-географиялық зерттеулерді орындаудың заманауи әдістері мен құралдарын игеру. Студенттер географиялық зерттеу әдістері туралы қажетті білім мен алынған мәліметтерді өңдеу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Картография топография негіздерімен
Пәннің мақсаты: Табиғат объектілері мен құбылыстарын жалпы географиялық және тақырыптық карталарда бейнелеудің картографиялық әдістерін, карталар мен атластарды жалпылау және жіктеуді оқыту. Мазмұны: Картография және оны құрайтын пәндер. Картаға түсіру жолдары мен әдістері. Жердің пішіні мен өлшемдері Картографиялық проекциялар. Карта номенклатурасы. Топографиялық карталар және олардың қолданылуы. Картографиялық генерализация. Тақырыптық карталар мен географиялық атластар, олардың түрлері мен ерекшеліктері. Карталарды пайдалану. Картография және жасанды интеллект. Жасанды интеллект көмегімен карталар мен атластарды құрастыру және оларды қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты:Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты:А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Табиғат жайлы ғылымдар
Мақсаты: табиғи құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары, іргелі жаратылыстану ғылымдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің тұтастығы, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және олардың адам мүддесі үшін практикалық қолданылуына ықпал ету. Жеке немесе ерлі-зайыптылармен жұмыс жасай отырып, өзін-өзі оқытуды және қызметті жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы; жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Климат өзгерістері және оның салдары
Мақсаты: қазіргі климаттық өзгерістерді, олардың себептерін, салдарын және бейімделу мен жақсартудың шараларын түсіну. Мазмұны: қазіргі климаттың өзгеруінің себептері мен механизмдері. Климаттың өзгеруінің әсерін бағалау. Климаттың өзгеруінің салдары, климаттың өзгеруіне бейімделу, климаттың өзгеруін модельдеу және болжау, климаттың өзгеруіне байланысты мәселелерді зерттеу мен шешудегі географтардың рөлі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Мақсаты: студенттерде су объектілері, олардың режимі, динамикасы, ластануы және сарқылудан қорғауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: су объектілері және су ресурстарын қорғау. Шаруашылықта су ресурстарын ұтымды және кешенді пайдалану, экология және табиғатты қорғау мәселелерін шешу мәселелері. Студенттер табиғи және ағынды суларды бағалау және талдау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология геоморфология негіздерімен
Мақсаты: Жердің ішкі құрылымы туралы, қатты жер қабығының құрылымы – литосфера және оның жоғарғы шекарасы-жер бетінің рельефі туралы білімд3 қалыптастыру. Мазмұны: Жердің ішкі құрылымы мен құрамын зерттеу әдістері. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың даму заңдылықтары. Геохронологиялық кесте. Тау жыныстары және олардың түрлері. Экзогендік және эндогендік процестер. Рельеф түзуші процестер, морфоструктуралар және морфоскульптуралар. Жер бетінің рельефі және қазіргі геоморфологиялық процестер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзі бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: материктер мен мұхиттардың географиялық орналасуы, табиғи кешендердің қалыптасу кезеңдері және олардың физикалық-географиялық ерекшеліктері туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Материктердің физикалық-географиялық жағдайы. Материктер мен мұхиттардың ашылу және зерттелу тарихы, табиғи компоненттердің ортақ белгілері мен сипаттамалары. Континенттердің ерекшеліктерін анықтайтын негізгі табиғи ландшафттар және табиғи аймақтық заңдылықтары. Жер шарының бөліктері: Еуразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Антарктида Мұхиттардың табиғатына шолу. Географиялық номенклатура.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік-демалыс ресурстары
Курстың мақсаты туризм мен рекреацияны дамыту үшін пайдаланылуы мүмкін Қазақстан ресурстарының әртүрлі түрлерін зерделеу және талдау. Мазмұны: табиғи рекреациялық ресурстар, мәдени-тарихи ресурстар, рекреациялық аумақтар мен объектілер, туризм және рекреация экономикасы, туризмнің тұрақты дамуы, студенттер демалыс, ойын-сауық және емдеу мақсатында рекреациялық туризм құбылыстары мен қатынастарының жиынтығын жалпылау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ландшафттану
Мақсаты: білім алушыларды классикалық ландшафттану негіздерімен, оның заманауи бағыттарымен, ландшафттық зерттеу объектілері туралы түсініктерін таныстыру. Мазмұны: Кіріспе. Ландшафттық кешендердің немесе әртүрлі типтегі геожүйелердің табиғи компоненттері мен элементтері, олардың дифференциациясы мен интеграциясының факторлары, құрылымдық ұйымдастырылуы мен динамикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Мақсаты: заманауи психологиялық теорияларды, адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, жеке тұлға мен жеке қасиеттердің жұмыс істеуі тұжырымдамаларын игеру, оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда қолдану, серіктестік желілердегі өзара іс-қимыл, қарым-қатынас және ынтымақтастық үшін құзыреттерді игеру, жаңа қатынастар құру, өзінің педагогикалық қызметін дамыту. Мазмұны: педагогикалық психологияның негізгі тұжырымдамалары мен терминдері, психологиялық білімнің негізгі практикалық қосымшалары; оқыту және тәрбиелеу процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтары, фактілері мен құбылыстары; білім беру ортасын жобалауға, енгізуге, бағалауға және дамытуға кешенді көзқарас; адамның когнитивті және тұлғалық даму процесінің бөлігі ретінде үздіксіз оқыту тұжырымдамасы; негізгі ұғымдар мен теориялар жеке, қоғамдық және тұлғааралық деңгейлердегі коммуникациялар мен өзара іс-қимыл; әр түрлі формада (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы байланыс және өзара әрекеттесу әдістері; топтағы мінез-құлық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның өнеркәсіптік аймақтары
Курстың мақсаты еліміздің өнеркәсіптік өңірлерін анықтау және талдау, олардың орналасуын, мамандануын, сондай-ақ Қазақстанның экономикалық дамуына әсерін зерттеу Мазмұны: Қазақстанның өнеркәсіптік өңірлерін талдау, өндіргіш күштерді орналастырылуы, шикізат өндіру, материалдар мен энергияны өндіру мен қайта өңдеу, машиналар мен түрлі тауарларды дайындауды, сондай-ақ ел аймақтарына сәйкес халыққа қызмет көрсетуді талдау. Студенттер өнеркәсіптің Қазақстан экономикасына әсері туралы өз білімдерін дамытады және шикізат қорлары мен жердің табиғи ресурстарын бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Географияны оқытудың әдісі мен технологиялары
Мақсаты: географиялық білім беру сапасын арттыруға бағытталған тиімді әдістерді, әдістерді және заманауи білім беру технологияларын пайдалану бойынша кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: географияны оқытудың әдістемелік жүйесі, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиясы мен технологиясын модельдеу, жоспарлау, басшылық ету, оқыту және бағалау, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес географияны оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын пайдалану, оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдер,оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану, авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен қағидаттарын білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Мақсаты: климаттық жүйенің бөлігі ретінде атмосфера туралы негізгі білімді және онда болып жатқан планетамыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын физикалық және химиялық процестерді игеру. Мазмұны: атмосферадағы айналым процестері туралы заманауи идеялар, жер климатына антропогендік әсер етумен байланысты қазіргі кездегі мәселелер, бұрынғы және қазіргі климаттың өзгеруі. Практикалық жұмыс барысында болашақ мұғалімдер эксперименттің қарапайым дағдыларын игереді, құрылғылармен танысады, қарапайым метеорологиялық, градиенттік және актинометриялық бақылау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның жер бедері, орографиялық ерекшеліктері мен табиғат жағдайының алуан түрлілігін, олардың қалыптасуындағы географиялық заңдылықтарды меңгерту. Мазмұны: Қазақстанның физикалық-географиялық орны мен шекаралары.Қазақстан территориясының зерттелу тарихы. Тектоникалық - геологиялық құрылымы, рельефі. Климаты, климат құрушы факторлар. Ішкі сулары. Топырақ-өсімдік жамылғысы мен жануарлар дүниесі. Қазақстанның табиғат зоналары, таралу заңдылығы. Физикалық-географиялық аудандастырылуы. Экологиялық жағдайы, геоэкологиялық аудандастырылуы. Жеке аймақтардың физикалық-географиялық ерекшеліктері сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқушылардың білім жетістіктерін бағалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Студенттер әр түрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтай, саралай және қолдана алады. Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қалалар мен ауылдық елді мекендер географиясы
Бұл курстың мақсаты студенттердің қалалық және ауылдық елді мекендердің орналасуы, құрылымы және дамуы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: елді мекендердің негізгі түрлерінің ерекшеліктері. Қалалық және ауылдық елді мекендердің, урбанизацияның, урбанизацияның қоршаған ортаға әсерінің, қалалық агломерациялардың, ауылдық аумақтардың функцияларының негізгі мәселелері. Студенттер қалалар мен ауылдық елді мекендер арасындағы айырмашылықтарды талдайды, басқару және дамыту, қалалар мен ауылдық елді мекендердегі қоршаған орта сапасын сақтау құзыреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Герграфияны оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және географияны оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: оқу процесін жоспарлаудың теориялық негіздері, жоспарлаудың түрлері мен құрылымы, оқытуды даралау және саралау, заманауи білім беру технологияларын қолдану, жеке оқыту нәтижелерін бақылау және бағалау, жоспарлау мен дараландыруды практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі мен орнын, оның жекелеген экономикалық аудандарының халқымен, шаруашылығының даму және орналасу заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи жағдайлар мен ресурстар, халқы және еңбек ресурстары, шаруашылықтың салалық құрамы және олардың сипаттамалары, әлем елдерімен экономикалық байланыстары, республиканың экологиялық проблемалары, туристік-рекреациялық ресурстары, көлік және логистика, Қазақстанның әлемдік ынтымақтастықтағы рөлі, Қазақстанның геосаясаты, Қазақстанның экономикалық-географиялық аудандастырылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи география теориясы мен тұжырымдамасы
Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау. Мазмұны: әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделары, оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістері, оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістер және олардың дамуын ескере отырып қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геосаясат
Мақсаты: Қазіргі әлемдегі геосаяси процестерді зерттеу Мазмұны: Дүние жүзі елдері мен Қазақстан Республикасының геосаяси жағдайының ерекшеліктері. Геосаяси қауіпсіздік пен интеграциялық процестерге әсер ететін факторлар. Геосаясаттың теориялық негіздері және әлемдік және аймақтық деңгейдегі әлемдік геосаяси процестердің қазіргі жағдайы. Қазіргі геосаяси процестер және саяси жағдайдың кеңістікті ұйымдастыруға әсерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Мақсаты: студенттерді географиялық міндеттерді шешу, кеңістіктік деректерді талдау және карталарды құру үшін геоақпараттық жүйелерді пайдалануға үйрету. Мазмұны: геоақпараттық картографияның ақсаттары мен міндеттері. Геоақпараттық тұжырымдама. ГАЖ технологиясын құру принциптері. Стандартты ГАЖ функциялары. ГАЖ-ға қойылатын жалпы талаптар. ГАЖ қолданудың әдістемелік аспектілері. ГАЖ артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру және оларды пайдалану деңгейін бағалау. Виртуалды картографияда жасанды интеллект бағдарламаларын қолдану. Студенттер белгілі бір физикалық және экономикалық - географиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті ақпаратты іздеудің әдістері мен құралдарымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтар географиясы
Мақсаты: Дүние жүзі халықтарының қоныстануы, еңбек ресурстарын, демографиялық, діни құрамын, көші-қон және тілдік ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тұрғын халықтың ұдайы өсіп-өнуі, миграциясы мен еңбек ресурстары, дүниежүзі халықтарының құрамы мен құрылымы, нәсілі; этникалық құрамы; урбандалу үрдісі; халықтың көші-қон, қоныстану ерекшеліктері, тұрғын халықтардың таралып орналасуы. Әлем елдері тұрғындарының құрылым ерекшеліктеріне статистикалық мәліметтер жинақтау,талдау, баға беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты әртүрлі дәлелді көздерден және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіру, іздеу және сыни тұрғыдан таңдау мүмкіндігін зерттеу Мазмұны. Педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану дағдылары және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоглобалистика
Мақсаты: студенттерге жаһандану процестерін, олардың географиялық аспектілерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманның жаһандық проблемаларын және табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы контекстінде оларды тұрақты шешу жолдарын бағалау бойынша аналитикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: геоглобалистикаға кіріспе, жаһандық мәселелер, жаһандық процестер мен жаһандану, жаһандық әлемнің қалыптасу тарихы және жер бетінде болып жатқан процестердің жиынтығы. Жаһандық басқару және халықаралық ынтымақтастық. Аналитикалық материалдарды жалпылау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық білім берудің цифрлық түрленуі
Курстың мақсаты географиялық білім беру саласындағы цифрландырудың негізгі проблемаларын және даму бағыттарын анықтау Мазмұны: негізгі проблемалар және географиялық білім беру саласындағы цифрландыру перспективалары. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және цифрлық ресурстарды қолдана отырып, мектепте оқытудың техникалық құралдарын пайдалану. Болашақ мұғалімдер заманауи білім берудің цифрлық мәдениеті және цифрлық шешімдерді түрлендіру үшін цифрлық технологияларды пайдалану қабілеті туралы білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоконфликтология
Мақсаты: қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа факторлардың өзара байланысын зерттеу Мазмұны: курс барысында студенттер саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте оқиды. Олар саяси география мен геосаясаттың негізгі идеялары, сондай-ақ саяси қақтығыстардың пайда болуы мен табиғаты туралы түсініктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиядағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты. Аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін ойлау және сыни тұрғыдан бағалау, өз педагогикалық қызметін және өз ұйымының қызметін дамыту. Мазмұны. қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану зерттеу жобасын жобалау және жүргізу, зерттеу тақырыбын/мәселелерін айқындау, әдебиеттерге шолу жүргізу, зерттеудің этикалық аспектілерін қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдістемелерін әзірлеу. Қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу және қолдану. Әр түрлі кәсіби әдістер мен арналарды қолдана отырып, олардың зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Lesson Study
Мақсаты: географияны оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкономика
Мақсаты: дүние жүзілік шаруашылық құрылымы мен аумақтық моделін және дүние жүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін зерттеу. Мазмұны: экономикалық көрсеткіштер, әлемнің жекелеген елдері мен ірі өңірлерінің сыртқы және ішкі экономикалық саясаты, табиғатты пайдалану экономикасының негіздері, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау үшін табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-экономикалық география бойынша қажетті білімді меңгереді және практикада алған білімдерін көрсету дағдыларына дағдыларға ие болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Мақсаты: экономикалық қатынастарды, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: табиғатты пайдалану экономикасының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым жүйесіндегі табиғатты пайдалану экономикасының орны. Негізгі ұғымдар мен категориялар: Табиғи ресурстар және бағалау, қоршаған орта, табиғатты пайдалану, зиян, экологиялық қауіп, тұрақты даму. Экономика мен экологияның байланысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: оқушылардың Географияны оқытуда Action Research тәсілдерін қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады. Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи топонимика
Мақсаты: топонимдердің қалыптасуы туралы білімді және оны оқыту мен ғылыми зерттеулер процесінде қолдану дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Курс жергілікті жер атауларын зерттеу, топонимикалық ақпаратты жинау және талдау, жер атауларын жергілікті пайдалану және олардың қолданылуы туралы ақпарат алу мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медициналық география
Мақсаты: географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсері туралы білімді қалыптастыру және аурудың географиялық таралуын талдау және бағалау дағдыларын игеру. Мазмұны: табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін, аурулардың таралуының географиялық факторлары мен географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық зерттеулердегі ГАЖ
Бұл курстың мақсаты жалпы білім беретін мекемелерде географияны оқытудың қуатты инновациялық құралы ретінде пайдалану үшін ГАЖ технологияларын игеру болып табылады Мазмұны: деректерді жинауды, сақтауды, өңдеуді, бейнелеуді және таратуды қамтамасыз ететін заманауи геоақпараттық әдістерді талдау. Студенттер географиялық зерттеулерде заманауи геоақпараттық әдістерді қолдану дағдыларын дамытады. Сонымен қатар зерттеу нәтижелерін әзірлеуді, ұсынуды, қорғауды және таратуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Елтану
Мақсаты: әлемнің аймақтары, кешенді географиялық аудандастыру және елдерді салыстыру әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: әлем елдерінің физикалық-географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық аудандастырылуы. Географиялық білім беру жүйесіндегі оқу пәні ретінде елтану ғылымының теориялық аспектілері, тарихы, географиялық мәні мен мақсаты. Студенттер елтану принциптері, заңдары мен санаттары, сондай-ақ оның негізгі мәселелері мен құндылықтары туралы қажетті білімді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын және жасанды интеллектті қолдана отырып пайдалану;
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
- Географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениеттің маңызын түсіну, белгісіздік жағдайында зерттеушілік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдану;
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, оқу процесін жүзеге асыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру.