6B01508 Математика-Информатика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттеріне, математика және информатика мұғалімінің кәсіби құзыреттеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Академиялық жазылым негіздері
Несиелер: 5Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Несиелер: 5Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кіріспе математика курсы
Несиелер: 5Оқыту пәні: Операциялар және олардың сипаттары. Формуланың логикалық мәлімдемелері. Формулалардың баламалығы. Шынайы формулалар. Анықтаманың анықтамасы және мысалдары. Қоғамдастықтың және өмір сүрудің сандық көрсеткіштері. Бесіктік логиканың формулалары. Предикат логикасының тілінде математикалық сөйлемдерді жазыңыз. Негативтер салу. Теореманың түрлері. Қажеттілігі мен жеткіліктілігі. Жиындарды орнату жолдары. Топтамалардағы операциялар және олардың қасиеттері. Екілік қатынастар. Жиындар жиынтығы. Комбинато
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Элементарлы математика
Несиелер: 5Оқыту пәні: Функциялар. Домен және функционалдық мәндердің жиынтығы. Функциялардың қасиеттері. Тіпті ерекше функциялар. Мерзімді функциялар. Негізгі функциялар. Рационалды және иррационалдық өрнектерді түрлендіру. Рационалды теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Рационалды теңдеулер жүйесі. Логарифмдік және тригонометриялық өрнектерді трансформациялау. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Сөздік мәселелерді шешу. Прогрессия
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Несиелер: 5Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Алгебра және сандар теориясы
Несиелер: 5Матрицалар. Матрицаларға операциялар. Матрицаны анықтаушы және оның қасиеттері. Кері матрица. Ауыстыру және орналастыру. Сызықты теңдеулер жүйесін кері матрица әдісімен және Крамер әдісімен шешу. Гаусс Әдісі. Матрица дәрежесі. Бөлу қатынасы, қалдықтармен бөлу. Бүтін сандардың НОД және НОҚ, Евклид алгоритмі, өзара қарапайым сандардың қасиеттері. Қарапайым және құрамдас сандар, канондық ыдырау, арифметиканың негізгі теоремасы. Сандық салыстыруларды анықтау және олардың қасиеттері; белгісіз салыстыру және олар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Математикалық талдау
Несиелер: 7Заттық сандарды зерттейтін пән. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты функциясы. Теориясы шегінен. Шегі реттілігі. Функцияның шегі. Үздіксіздік. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Дифференциалдау ережелері. Жоғары ретті туындылар және дифференциалдар.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Информатика
Несиелер: 7Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 5Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Алгебра
Несиелер: 5Оқыту пәні: Сызықтық операторлар. Сызықтық операторлардағы әрекеттер. Сызықтық оператордың дәрежесі және ақаулығы. Инвариантты ішкі кеңістіктер. Өздік құндылықтар және меншікті векторлар. Сипаттар Евклидтердегі және унитарлық векторлық кеңістіктегі сызықты операторлар. Bilinear нысандары. Квадраттық формалар. Тұрақты шаршы формалар. Бір айнымалы полинома. Бүтін сандардың сақинасында бөліну. Салыстыру Алгебралық сандар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Информатика негіздері
Несиелер: 8Информатиканы оқу пәні ретінде зерттейтін пән. Компьютерде ақпаратты ұсыну. Желінің қалыптасу тарихы. InterNet-тің дәстүрлі мүмкіндіктері. Тег түсінігі. Тақырыптары. Қаріп өлшемі. Қаріп және оны сызу. Компьютерлік вирустар және олардың жіктелуі. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу. Рұқсатсыз кіруден сақтау мен қорғауды қамтамасыз етудің техникалық, ұйымдастырушылық және бағдарламалық құралдары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Геометрия
Несиелер: 8Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жоғары геометрия
Несиелер: 8Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: координаттардағы негізгі метрикалық және аффиналық мәселелер. ASC-де тікелей сызықты орнатудың әр түрлі жолдары. Жолдың жалпы теңдеуі. Жазықтықтағы түз сызықтардың өзара орналасуы. Многочленный Ax + By + C белгілерінің геометриялық мағынасы. Тұрақты сызықтың қалыпты векторы. Жалпы теңдеудегі коэффициенттердің геометриялық мағынасы. Бұрыштық коэффициенті. Нүктеден сызыққа дейін қашықтық. Екі жолдың арасындағы бұрыш.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сыни және креативті ойлау
Несиелер: 5Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
Несиелер: 5Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы
Несиелер: 5Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Несиелер: 5Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ықтималдықтар теориясы
Несиелер: 5Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Эмпирикалық деректерді бастапқы өңдеу. Сандық сипаттамаларды және бөлу параметрлерін нүктелік бағалау. Сандық сипаттамалар мен бөлу параметрлерін сенімділік. Статистикалық болжамдарды тестілеу. Сызықтық регрессия. Факторлық талдау. Ақпарат және энтропия. Қоршаған әлемде кездейсоқтық пен тұрақтылықты анықтау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шешу бойынша практикум
Несиелер: 5Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: Логарифмдік теңдеулерді шешу. Логарифмдік теңсіздікті шешу. Вьет теоремасы және үшбұрышты үшбұрышты зерттеу. Параметрлермен теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Аралас теңдеулер, теңдеулер жүйесі және теңсіздіктер. Теңдеулерді және теңсіздікті шешу кезінде функциялардың қасиеттерін пайдалану. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздік.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
Несиелер: 5Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: Жалпы білім берудегі математика пәнінің мектептегі маңызы. Математиканы оқыту үдерісінде студенттердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру, білім беру. Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу формалары. Математикалық тұжырымдамаларды, аксиомаларды, теоремаларды енгізу әдістері. Анықтамалар мен теоремалардың логикалық құрылымы. Қажетті және жеткілікті шарттар. Дәлелдер. Тұжырымдаманы табысты қалыптастыру және компьютердегі рөлі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Несиелер: 5Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Білім беру процесін цифрландыру
Несиелер: 5Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Несиелер: 8Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған пән: Тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру. Теріс тригонометриялық функциялары бар өрнек түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу. Теріс тригонометриялық функциялары бар теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Несиелер: 5Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Информатиканы оқыту теориясы
Несиелер: 5Пәнге бағытталған: информатиканы оқыту теориясының пәні, информатиканы оқыту процесінің элементтері мен деңгейлері, білім беру мазмұны, мектептегі информатика курсының орын мәселесі, информатика бойынша оқу бағдарламаларын салыстырмалы талдау, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, информатика бойынша оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, оқыту құралдарының жүйесі және олардың оқыту процесіндегі функциялары.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 5Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған тәртіп: Аксиоматика. Ықтималдылықты өлшеу Ықтималдық алгебра. Шартты ықтималдық, тәуелсіздік. Толық ықтималдық формулалары және Байес. Кездейсоқ айнымалы, тарату функциясы, сандық сипаттамалары. Кездейсоқ айнымалы тарату теориясы. Кездейсоқ векторлар және оларды бөлу. Ықтималдықтар теориясының теоремалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық оқыту технологиялары
Несиелер: 5Түсініктерді оқуға бағытталған пән: дамыта оқытудың теориялық ерекшеліктері. Математиканы дамыту технологиясы. Іздеу-зерттеу технологиясы. Әдісі тиімді задач в обучении математике. Математиканың Контекстік оқыту технологиясы. Математиканы оқытудағы іс-әрекеттік технологиялар. Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар. Математиканы оқытуда когнитивті визуализация технологиясын қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Геометрия негіздері
Несиелер: 5Оқытуға бағытталған пән: Планметриялық есептерді шешу әдістері. Қосымша конструкциялардың әдістері. Медианадағы еселеу әдісі. Бұған тікелей, параллель әдісі. Қосалқы шеңбер әдісі. Планметриялық мәселелерді шешу әдістері. Алгебралық әдістер. Геометриялық өзгерістер әдісі. Векторлық координат әдісі. Үшбұрыштар. Үшбұрыштың теңдігі белгілері. Параллель түзу сызықтар. Үшбұрыштың тараптары мен бұрыштары арасындағы қатынастар. Конвекция фигуралары. Төртбұрыштар. Көпбұрыштар. Тұрақты полигондар. Конвекс және неккон
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім беру робототехника және мехатроника
Несиелер: 5Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms nxt2.0 жиынтығымен танысу. Бірінші модель Робот "Пятиминитука". Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Роботты бағдарламалау. Үш дөңгелекті роботты құрастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары
Несиелер: 5Түсініктерді оқуға бағытталған пән: оқытудың түсіндірмелі-иллюстративті тәртібінде қазіргі заманғы математика сабағы. Педагогикалық технологиялар: түсінігі және типологиясы. Педагогикалық технологияларды талдау және сипаттау модельдері. Математикаға оқытудың дәстүрлі жүйесін реформалау жолдары. Математика курсын оқыту контекстіндегі оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттері. Математикалық қабілеттер және оқыту. Білім беру жүйесіндегі ізгілендіру үрдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Компьютерде математикалық модельдеу
Несиелер: 5Негізгі ұғымдардың иллюстрациясы. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары. Дескриптивті модельдер. Функционалдық модельдер. Нарықтың өрмекші тәріздес моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминирленген модельдер. Шешім қабылдау есебінің математикалық моделі, математикалық бағдарламалау есебінің жалпы қойылымымен байланыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектептегі робототехника
Несиелер: 5Оқуға бағытталған пән: үш доңғалақты роботты бағдарламалау. Нұсқауларға сәйкес ізделген роботты құрыңыз. Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен бақыланатын өрісті бақылайтын көлік. «Сумо роботтары» сайысы. 4 дөңгелекті немесе ізді роботты жобалау. Роботты 4 дөңгелекті немесе тректерді жылжыту
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектеп геометриясының стандартты емес есептері
Несиелер: 5Ұқсастық. Мұндай үшбұрыштар мен көпбұрыштар. Метрикалық ара үшбұрыш. Косинустар мен синустардың теоремалары. Шеңбер. Берілген және сипатталған көпбұрыштар. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Чектің Теоремасы. Менелдік Теорема. Птолемея Теоремасы. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Тікелей Симсон. Қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Ұқсастық әдісі. Алгебралық әдіс
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Модельдеу негіздері
Несиелер: 5Тұжырымдама пәні: Негізгі түсініктердің көрінісі. Модельдеу схемасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Үлгіні құрыңыз. Зерттеу үлгісі Басқарылатын процестердің үлгілерін зерттеудің ерекше сұрақтары. Сызбалық модельдер. Функционалдық модельдер. Cobweb нарығының моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминистикалық модельдер. Математикалық бағдарламалау мәселесін шешудің математикалық моделі. Шешім қабылдау модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Қазіргі заманғы білім беру технологиялары саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті ғылыми еңбекті ұйымдастыру әдістері, педагогтың инновациялық қызметінің әдістері мен тәсілдері; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдаудың жүйелілігі, кешенділігі және оңтайлылығы негізінде әдістемелік құралдарды әзірлеу
-
Код ON7
Кәсіби терминологияны, позицияаралық коммуникация және көзқарастарды келісу әдістерін, даулы жағдайлардың себептерін диагностикалау әдістерін, олардың алдын алу және шешу тәсілдерін, оқушылардың әлеуметтенуіне ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында қоғамдық және білім беру ұйымдарымен және ата-аналармен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгеру саласында білімін, іскерлігін, құзыреттілігін көрсету.
-
Код ON8
Педагогика, психология, математика, информатика және информатика мен математиканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, ҚР және шетелдердегі ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістерін меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті көрсету.
-
Код ON9
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және олардың практикалық қосымшалары, информатиканың даму тарихы, оны оқытудың теориясы мен әдістемесі, математика мен информатиканы оқыту мен оқытудың әдістемелік негіздері саласындағы білімді көрсету
-
Код ON10
Математикалық модельдеу, коммуникация және кең тақырыптық материалда өзара іс-қимыл әдістерін меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, практикалық және қолданбалы міндеттерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдану.
-
Код ON11
Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін дамытуға, олардың танымдық іскерліктерін қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру негізі ретінде әртүрлі типтегі математика және информатика сабақтарын өткізу, сондай-ақ сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; білім алушылармен жеке сабақтар өткізу, өзіндік жұмысты ұйымдастыру және бақылау; математика және информатиканы оқу кезінде сабаққа жоғары уәждемені, позитивті эмоцияларды қолдау.
-
Код ON12
Математика және информатика саласында терең білім мен іскерлікті және оларды оқыту әдістемесін қамтамасыз ететін қабілеттерді меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; сыни ойлау дағдысы
6B01508 Математика-Информатика
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01508 Математика-Информатика (көптілді білім беру)
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01508 Математика-Информатика
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B015088(2 Математика-Информатика
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша