Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Постмодернизм поэтикасы

    «Постмодернизм поэтикасы» пәнінің мақсаты постмодерндік әдебиеттегі автор мен қаһарманның қарым-қатынасы мәселесінің қазіргі жағдайы саласындағы білімді тереңдету, бұл мәселені отандық және соңғы әдебиеттердің қабылдауымен таныстыру. поэтиканы зерттейтін шетелдік мектептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері

    Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен терен таныстыру (магистратура бағдарламасымен салыстырғанда), тілдік теория саласында іргелі лингвистикалық жұмыстармен егжей-тегжейлі таныстыру, тындаушылардың негізгі теориялық мәселелерді, бағыттарды, үрдістерді және тіл ғылымының жетістіктерін нақты түсінуін, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Лингводидактика ғылым ретінде тіл білімдерін басқа ғылымдардың білімдерімен біріктіреді және тіл білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін меңгерудің жалпы заңдылықтарын қалыптастырады. Курстың мақсаты - тіл үйретудің жалпы теориясының негізгі қағидалары туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ докторанттарға олардың кәсіби қызметінде заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдануға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми байланыстар мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шет тілін жетік білу және түсіну; халықаралық ғылыми форумдарда, конференцияларда және семинарларда көпшілік алдында сөйлеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қолдану;
  • көптілді білім беру жағдайында лингвомәдени өнімдерді құрастыру;
  • филологиялық ғылымдардың пәндік, дүниетанымдық және әдістемелік ерекшеліктерін жүйелі түрде түсінуді көрсету; ғылыми мектептердің тіл білімі мен әдебиеттанудағы тұжырымдамалары мен көзқарастарын және әлем және қазақстандық ғылымның тіл және әдебиет саласындағы жетістіктерін жүйелі түрде түсінуді көрсету;
  • тіл білімі, әдебиеттану және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістері саласындағы зерттеулерге сараптама жүргізу;
  • орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша ақпараттық технологияларды тиімді қолдану; мультимедиялық білім беру бағдарламаларының, цифрлық педагогикалық технологиялардың лингвистикалық компоненттерін даярлау, әр түрлі кәсіби және әлеуметтік салалар үшін филологиялық өнімдер жасау;
  • жылдам өзгергіштік пен ақпарат ағымының өсуі жағдайында білімнің үнемі жаңаруын және кәсіби шеберліктің кеңеюін қамтамасыз ету тәсілдерінде құзіреттілікті көрсету.
  • педагогика, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі, тіл және әдебиет теориясы бойынша теориялық және эксперименталды зерттеулер жүргізу; ғылыми зерттеулерде теориялық және қолданбалы есептерді шығару және шешу;
  • ЖОО орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы жеке тұлғаға бағытталған инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, оқушылардың оқу, кәсіптік, ғылыми-зерттеу жұмыстарының әр түрлі аудиториялық және аудиториядан тыс түрлерін жоспарлау, дамыту және практикада қолдану;
  • қазіргі білім беру парадигмалары контекстіне лингвистикалық және әдебиеттану ғылымын дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағдарламаларын түсініп, шығармашылықпен енгізу;
  • филологиялық білімді қызметтің әр саласында қолдана білу; әлеуметтік-мәдени, тарихи жағдайлар аясында тілдік және әдеби құбылыстарға жан-жақты талдау жүргізу;
Top