Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Қазіргі филология ғылымының концепциялары (тіл білімі/әдебиеттану)

    Пәннің мақсаты-әдебиеттану мен лингвистиканың даму динамикасы мен логикасы туралы идеялардың тұтас бейнесін қалыптастыру; қазіргі әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі процестердің мәнін ашу; қазіргі батыс және отандық ғылымдағы жетекші ғылыми мектептердің негізгі теориялық ережелерімен танысу, олардың өзара әсері туралы түсінік беру; жетекші лингвист-ғалымдардың еңбектерін зерделеу, алған білімдерін кәсіби ғылымның міндеттерін шешу үшін қолдануға үйрету.

    Несиелер - 6
  • Статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу

    Бұл пәннің мақсаты – статистиканың ғылыми зерттеулердегі рөлін түсіндіре отырып, деректерді талдаудың заманауи статистикалық әдістерін меңгерту. Статистикалық талдау түрлі саладағы күрделі міндеттерді шешуге арналған тиімді құрал, сондықтан пән іріктеме негізінде объектілер жиынтығы туралы қорытынды жасау, олардың сипаттамаларын анықтау, айнымалылар арасындағы байланыстарды талдау, болжам жасау және шешім қабылдау үдерістеріне қажетті әдістемелік негіздерді үйретуге бағытталған. Пән аясында докторанттар статистикалық тәсілдерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына тиімді қолдануды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте филологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – докторантты филология пәндерін оқытуда интерактивті тәсілдерді өз бетінше әдістемелік тұрғыдан әзірлеуге және практикалық қолдануға дайындау. Пәнді оқу барысында докторант жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметке қажетті білім мен дағдыларды меңгереді: жоғары білімнің ерекшеліктерін түсіну, заманауи дидактикалық парадигмаларды, оқыту әдістері мен құралдарын, сондай-ақ лингвистика мен әдебиеттану салаларындағы білім беру нәтижелерін бақылау түрлері мен тәсілдерін игеру.

    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Пән ғылыми бағыттағы әртүрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікір, әдеби шолу, эмпирикалық зерттеу және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға және олардың құрылымы мен ерекшеліктерін терең меңгертуге бағытталған. Пән мазмұнына ғылыми жазылым үдерісінің барлық кезеңдері – тақырып таңдаудан бастап, мақаланы халықаралық басылымда жариялауға дейінгі кезеңдердегі өзекті мәселелер кіреді. Докторанттар сыни ойлау, жүйелі және дәлелді жазу, ғылыми дискурсты қалыптастыру, мәтінді талдау, бағалау және ғылыми стильде оқи білу дағдыларын дамытады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.

    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторантты зерттеу үдерісін түсіндіруге және ғылыми мәтіндерге талдау жасау, әдіснама жазу, зерттеу жоспарын құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән зерттеу дизайны, дерек жинау, сапалық және сандық әдістер, зерттеу этикасы мен деректерді талдау бойынша кешенді білім береді, нәтижесінде докторанттың ғылыми жұмысын жүйелі жазуына негіз қалайды.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттану: теориялар, әдіснамалар, тәжірибелер

    Пән докторанттарда әдебиеттану ғылымының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, әдеби мәтінді талдаудың жаңа теориялық тәсілдері мен зерттеу әдістерін игеруге бағытталған. Пән аясында докторанттар әдебиеттану білімінің эволюциясын, пәнаралық тәсілдің ерекшеліктерін, ғылыми дәлелдерді және қазіргі ғылыми дәстүрдегі мәтінді талдаудың әдіснамалық принциптерін зерттейді. Интерпретацияның практикалық дағдыларын игеруге, авторлық зерттеу позициясын қалыптастыруға және тәуелсіз ғылыми қызметке дайындауға ерекше назар аударылады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған білім берудің заманауи технологиялары

    Пәннің мақсаты: ЖОО-да оқыту технологиялары туралы жүйелі білімді меңгеру арқылы педагогикалық қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық технологиялардың даму тарихымен танысу; педагогикалық процесс және педагогикалық технологиялар туралы жүйелі білімді қалыптастыру; ЖОО-да педагогикалық процесті жобалаудың кәсіби іскерлігін қалыптастыру; педагогикалық қызметке оң уәждемені қалыптастыру; докторанттардың педагогикалық құбылыстар мен процестерді жүйелі талдау қабілетін дамыту.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық академиялық стандарттарға сай ғылыми мәтіндер құрастырады.
  • Академиялық жазылым талаптары мен өзінің ғылыми саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке зерттеу жоспарын жобалайды.
  • Ғылыми қорытындылар жасау үшін статистикалық әдістерді қолданып, зерттеу нәтижелерін ұсынады.
  • Лингвистика және әдебиеттану саласындағы білімді интеграциялау негізінде зерттеу және қолданбалы міндеттер үшін пәнаралық шешімдер әзірлейді.
  • Қазіргі филология ғылымының негізгі тұжырымдамаларын, жетекші ғалымдардың еңбектерін, отандық және батыстық ғылыми мектептердің тәсілдерін, әдіснамалық трансформацияларды түсіндіреді.
  • Қазақстандағы және шетелдегі ғылыми қызметті бағалаудың ғылымометриялық тәсілдерін, бейнелеу құралдарын және ғылыми нәтижелерді патенттеудің халықаралық жүйесін зерттейді.
  • Тәуелсіз зерттеулерді ұйымдастыруда заманауи ғылыми әдістерді қолданады.
  • Заманауи дидактикалық тәсілдер мен интерактивті әдістер негізінде әдістемелік материалдарды әзірлейді.
  • Әдеби мәтінді талдауға заманауи әдістемелерді, академиялық дискурстағы әдеби талдау нәтижелерін қолданады.
  • Магистранттарды ынталандыру құралдарын пайдалана отырып және ғылыми негізде педагогикалық практикаға дайындығын көрсете отырып, оқу модульдерін жобалайды.
Top