Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02202 Тарих в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ұлттық тарихнама: даму бағыттары
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Курстың мақсаты мен міндеті. Ұлттық тарихнаманың жаңа теориялық аспектілері. Марксистік тарихнаманың негізгі мәселелері және түсініктері. Отандық тарихи ғылымында жаңа теориялық-методологиялық концепциялар. Отан тарихының қалыптасуындағы негізгі факторлар мен өзгерістер. Әлеуметтік, ителлектуалдық тарих - ұлттық тарихнамадағы жаңа бағыт. ХХғ. тарих ғылымы: тарихи танымдағы қайшылықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық Азия елдерінінң этнодемографиялық дамуындағы өзекті мәселелер
    Несиелер: 5

    Орта Азия елдерінің КСРО ыдырағаннан кейінгі дамуы. Миграциялық ахуалы. Миграциялық қауіпсіздік мәселесі. Оралмандар мәселесі:тарихы мен қазіргі жағдай. Қазақстандағы, Өзбекстандағы, Қырғыздағы, Тәжікстандағы, Түркменстандағы демографиялық ахуал. Демографиялық даму еліміздің қауіпсіздігінің басты кепілі (талдау). Орталық Азия және қазіргі таңдағы халықаралық қатынастар жүйесі. Тәуелсіз Орта Азия елдері аймақтық қауіпсіздік жүйесінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих ғылымы мен қазіргі теориялар
    Несиелер: 5

    Глобализация үрдісі мен тарих ғылымындағы қазіргі теориялар. Тарих ғылымы және структурализм, поструктурализм, постмодернизм. Этникалық теория:примордиализм, конструктивизм және инструментализм.«Жад орны» концепциясы. Нарративті тарих; типологиясы, синтактика, семантика, прагматика. Гендерлі тарих: теория, методологиясы, лингвистика, базалық жүйесі.«Ориентализм теориясы» және Э.Саид, батыстың шығыс туралы концепциясы.Постколониалдық, постсоциалистік, посткоммунистік зерттеулер. Қазіргі теориялар және Қазақстанның тарих ғылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сталиндік репрессия кезіндегі Қазақстанның күнделікті өмірі
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Курстың пәні және міндеті. Қала мен ауыл тұрғындарының әлеуметтік-экономикалық жағдайы. Қала мен ауыл тұрғындарының күнделікті өміріндегі білімнің ролі. Советтік жанұяның қалыптасуы және оның Қазақстандағы ерекшеліктері.Кеңес мемлекетінің тұрғын үй саясаты: шешілмеген мәселелер және жетістіктер. Қала тұрғындарының демалысын ұйымдастыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық тарихы:концепциялар, зерттеу модельдері
    Несиелер: 5

    Курс аясында қоғам өмірінің қазіргі тарихнамасы зерттеуге алынады. Халық тарихы американдық тарихнаманың бағыты ретінде. Г. Зинннің "АҚШ-тың халық тарихы"кітабын талдау. Тарихты зерделеудің пәнаралық тәсілдері. Коммеморация практикалары: өткен тарихтың жеке, ұжымдық және жеке имиджін жасау жолдары. Тарихи білім институттары және олардың репрезентациясы. Тарихи зерттеудегі өмірбаяны мен отбасылық жады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы саяси репрессия ХХ ғ. 20-50-ші ж.ж
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Пәні мен міндеттері. Сталинизм - тоталитарлық жеке басқа табынудың классикалық феномені. Марксистік тарихнаманың негізгі мәслелері мен түсініктері. ХХғ. 20-30 жж. Қазақстан. Ұлттық мемлекеттілікті құрудағы зиялылардың қызметі. Қазақстанға халықтарды күштеп жер аудару саясаты (ХХғ. 20-50 жж). Сталиндік репрессия құрбандарының реабилитациялау процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми тағылымдама
    Несиелер: 7

    Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
    Несиелер: 3

    БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
    Несиелер: 2

    БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 8

    Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 8

    Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 5

    Теориялық, әдіснамалық және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясындағы зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
    Несиелер: 1

    Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 8

    Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 13

    Теориялық, әдіснамалық және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен. Өзіндік ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік зерттеу жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және басқа да ғылыми таным әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясындағы зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
    Несиелер: 1

    БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 7

    Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
    Несиелер: 2

    Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
    Несиелер: 4

    БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Докторлық диссертацияны орындау
    Несиелер: 9

    Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
    Несиелер: 2

    Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Код ON6

    сыни және креативті ойлауды, жеке білім мен кәсіби өсуді дамытуға ықпал ететін оқыту мен бағалау стратегиясын қолдана отырып, білім беру ресурстарын талдауға алады, озық педагогикалық оқыту технологияларына сүйене отырып, тарихты оқыту әдістерін қолданады

  • Код ON3

    отандық және шетелдік тарих ғылымының теориясы және әдіснамасы зерттеулері аясындағы ғылыми проблемаларды қоса алғанда, зерттеу процесін өзі дербес жоспарлайды, ұйымдастырады және жүзеге асырады;

  • Код ON7

    өзінің практикалық қызметінде қазіргі ғылыми парадигма ұстанымдарын ескере отырып, тарихи оқиғаларды талдау әдістерін қолданады, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде пәнаралық зерттеудің соңғы әдістерін пайдаланады

  • Код ON1

    кәсіптік-педагогикалық және «Тарих» пәндік саласы аясында жүйелі түсінігін көрсетеді, нақты тарихи мәселелерді талдауда сыни тұрғыдан ойлау және методологиялық рефлексия дағдылары мен әдістерін қолданады

  • Код ON4

    өзіндік ғылыми идеялар жасайды, таным шекарасын кеңейте отырып, ғылыми қоғамдастыққа өз тұжырымдары мен қорытындыларын баяндап ұсынады

  • Код ON8

    әртүрлі мәдени мәтіндерді, сонымен қатар әлеуметтік-тарихи оқиғалар мен қоғамдық жайларды талдайды; мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады; мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын, кәсіби ақпарат саласын анықтайды

  • Код ON5

    қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының рөлін, олардың экономикалық, саяси және демографиялық, экологиялық құрылымдардағы және процестердегі қатынастарын, тарихтағы зорлық-зомбылықтың рөлін және олардың Қазақстанның тарихи даму барысына әсер ету механизмдерін түсіндіреді

  • Код ON2

    тарих ғылымы саласындағы әртүрлі теориялық заманауи концепцияларды, трендтерді, соның қатарында әртүрлі тарихнамалық мектептердің ұстанымдарын сыни тұрғыдан талдайды және жиынтықтайды, жаңа және күрделі идеяларды жасайды

  • Код ON9

    шет тілінде ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (соның ішінде АКТ және мультимедиялық бағдарламалар мен интернет-ресурстарды) қолданады, ғылыми жетекшінің және ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен өткізілетін хабарламаларды, рефераттарды, баяндамаларды талқылауға, сонымен қатар оқу-тәжірибелік сабақтарының әр түрлі формаларына қатысады

Top