Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01408 Тарих, құқық негіздері және кәсіпкерлік в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі дүние тарихы» ұғымы. Оның дүниежүзілік тарихтағы орны. Дүниежүзілік тарихтың қазіргі концепциясы. Отандық ғылымдағы Ежелгі дүние тарихын зерттеу. Ежелгі дүние тарихының хронологиялық және географиялық шеңбері. «Ежелгі Шығыс тарихы» түсінігі, оның географиялық және хронологиялық шектері. «Классикалық Шығыс» термині. Географиялық ортаның жалпы сипаттамасы, оған тән аймақтарды бөліп көрсету. Ежелгі Шығыстың халықтары мен тілдік отбасылары. Ежелгі Шығыс қоғамдары, олардың ішкі құрылымдарының ерекшелігі,

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 4

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 4

    Тарих ғылымының пәні мен міндеттері. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Дәуірлеу тарихы. Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. «Қолданбалы бизнес» курсы өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғаламдық перспективалар және жобалық жұмыс
    Несиелер: 5

    «Ғаламдық перспективалар және жобалық жұмыс» пәнін оқу студенттердің бойында инновациялық мінез-құлықтың дүниетанымдық негізін қалыптастыруға, өмірлік өзгерістерге бейімделуге, шығармашылық зияткерлікке және кәсіпкерлік белсенді қызметке дайындыққа бағытталған. Курстың мақсаты - бизнесті тиімді ұйымдастыру мәселелерін шешу кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті логикалық және алгоритмдік ойлауды, кәсіпкерлік мәдениет пен интуицияны өз бетінше ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 6

    Деректанулық талдау және деректанулық синтез зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері ретінде. Деректанулық зерттеудің құрылымы. Деректердің пайда болуын зерттеу. Пайда болудың тарихи жағдайлары. Дерек көзі авторлығының мәселесі. Дерек түрлері. Деректердің жіктелуі. Деректердің сыртқы және ішкі сындары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғаттың даму негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің құқықтық мәні, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің түрлері, субъектілерді мемлекеттік тіркеу және жою. Банкроттылық. Кәсіпкерлік қызметтегі келісімдер. Өз бизнесін құру кезеңдері. Бизнес-идеяларды іздеу және оларды алдын-ала таңдау. Бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерін құрастыру. Бизнес-жоспарларды қаржыландыру көздерін іздестіру. Өндіріс факторларын таңдау, операциялық және бизнес-үрдістерді «іске қосу». Бизнес тәуекелдері және оларды төмендету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы архив мекемелерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Революцияға дейінгі кезеңде мұрағат қызметінің дамуы. Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның мұрағат қызметінің дамуы. Қазіргі Қазақстанның мұрағат ісі. Мұрағат мекемелерін ұйымдастыру бойынша нормативтік және құқықтық құжаттар. Қазақстанда кеңестік кезеңде мұрағат мекемелерінің трансформациясы. Мұрағаттардың дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Ғылыми дүниетаным. Оқыту тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны. Оқыту құралдары, формалары, әдістері тұтас педагогикалық үдерістің қозғалыс механизмі ретінде. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде. Оқытудағы Диагностика және бақылау. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының туу, қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті жан-жақты қарастырылып, терең талданып зерделенеді. Халқымыздың асыл қазынасы, бай мұрасы эстетикалық және поэтикалық тұрғыдан сараланып, кеңінен қарастырылады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін жаңа теориялық ұғымдармен толықтырып, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарасты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер; ҚР конституциялық құқығының негіздері; ҚР құқыққорғау органдары және сот; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР әкімшілік құқық негіздері; ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері; ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік; Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Архивтану
    Несиелер: 5

    Архив қызметінің қалыптасу тарихы. Архив ісінің спецификасы мен ерекшеліктері. Архив түрлері. Қазақстан Республикасының Ұлттық Архив қоры. Технотрондық құжаттар. Архив қызметіндегі менеджмент және маркетинг. Мұрағаттардың ғылыми-анықтамалық аппараты. Мұрағаттық құжаттар жинақтарын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының деректануы
    Несиелер: 6

    Деректерді құру жағдайы. Авторлық мәтін, шығарма және оның әлеуметтік-мәдени ортадағы қызметі. Шығарманың мәдениеттегі қызмет етуі. Герменевтикалық оқу және дереккөзді интерпретациялау. Оның мазмұнын талдау. Деректанулық синтез. Тарихи-мәдени зерттеулердегі деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. Патриоттық актісін «Mәңғілік үшін және ұлттық сана үшін оның маңызы жейді». Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиял

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің біртұтас педагогикалық процесін басқару. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Менеджердің білім берудегі көшбасшылығы және көшбасшы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 6

    Түркі қағанатының саяси тарихы, оның негізінде Батыс Түркі және Шығыс-Түркі қағанаттарының пайда болуы, Қытай империясымен күрес және түргештердің өрлеуі-ерте орта ғасырлық Қазақстанның ажырамас бөлігі болып табылады. Қимақтар мен қыпшақтардың басшылығымен түркітілдес көшпенділердің көшпелі мемлекеттілікті дамытуға қайталанбас үлес қосуы, ал кейінірек оның негізінде қазақ халқының қалыптасуы. Моңғол жаулап алуы, моңғолдан кейінгі даму, Қазақ хандығының құрылуы, Орта Азия хандықтарымен және Ресеймен өзара қа

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фирманың экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс фирмалардың қалыптасуы, қызметі және дамуының негізгі негізгі ұйымдық-басқару және экономикалық-технологиялық мәселелерін қарастырады. Нарық жағдайында фирма маңызды құрамдас, қажетті элемент болып табылады, сондықтан фирма қызметінің нысандары мен әдістерін қарастыру қажет. Курстың мақсаты студенттерді нарық және бәсекелестік жағдайында әрекет ететін қазіргі экономикалық механизм, шаруашылық субъектілер қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)
    Несиелер: 5

    Тарих пен тарихнамадағы «орта ғасыр» ұғымының шығу тегі мен мағынасы. Орта ғасырлар тарихының хронологиялық шегі мен негізгі кезеңдері. Ортағасырлық тарихты кезеңдеу, оның дүниежүзілік тарихтағы орны, тарихи және мәдени маңызы туралы мәселелер бойынша пікірталастар. Батыс еуропалық ортағасырлық өркениет: қалыптасу және даму ерекшеліктері. Орта ғасыр тарихы бойынша деректер. Жіктелуі. Зерттеу әдістері. Көне авторлардың шығармалары ежелгі германдықтардың тарихы бойынша дерек көзі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шағын және орта кәсіпкерлік экономикасы
    Несиелер: 5

    «Шағын және орта кәсіпкерлік экономикасы» курсы арнайы пәндер циклінің құрамдас бөлігі болып табылады және студенттердің экономикалық мамандықтарын зерделеуге арналған. Курстың мақсаты-студенттерге шағын және орта бизнес субъектілерін құрудың, ұйымдастырудың және қызметінің мәні, орны мен рөлі, ерекшеліктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау тарихы. Бағалау критерийлері. Білім алушылардың дайындық деңгейін анықтау. Формативті бағалау. Оның оң және теріс сипаттамалары. ҚР мектептерінде орта білім берудің жаңартылған бағдарламалары бойынша формативті бағалауды қолдану тәжірибесі. Жиынтық бағалау. Дүниежүзілік және отандық тарих бойынша бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалау (сор және СЧ). Бағаны қою мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    XIX ІІ жартысы – ХХ ғ. басындағы Цин империясының әліметтік-экономикалық және саяси дамуы. ХХ-ХХІ ғғ. Қытай. XVII ғ. аяғы – ХХІ ғғ. Жапония. XVII ғ. ортасындағы- ХХІ ғғ. Үндістан. ХІХ ғ. аяғы -ХХІ ғ. Иран. XVIОсман империясы – ХХ ғ. Түркия. Жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі Азия және Африка елдері. Оңтүстік-Шығыс Азия елдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Қазіргі микроэкономика - бұл экономикалық ресурстардың шектелген жағдайында нарықтық субъектілердің – үй шаруашылықтары мен фирмалардың ұтымды жүргізілуі туралы ғылым. Ол үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқының мақсаттарын, олардың нарықтағы экономикалық өзара қарым-қатынастарын түсінуге, олардың баға белгілеудің нарықтық тетігі арқылы өзара іс-қимылдарын үйлестіруге негіз жасайды. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге Микроэкономика әдістері туралы, нарықтық экономика субъектілерінің мі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы
    Несиелер: 5

    «Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы» оқу курсы отандық тарихтың мемлекеттік-құқықтық құбылыстарының пайда болуы мен дамуын зерттеуге арналған. Пәнде қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуының этносаясигенезі мен бастауына ерекше орын беріледі. Тарихи фактілер негізінде мемлекеттің саяси құрылысы және оның әлеуметтік құрылымы анықталады. Қазақ жүздерінің пайда болу процесі және олардың рулық құрамы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХVII-XXI ғғ. Азия және Африка
    Несиелер: 6

    Батыс Африка. (XVII ғ. орт. - XX .басында). Азия және АФрика елдерінің әлем қауымдастығындағы орны мен рөлі; Америка мен Еуропа елдірінің жаңа және қазіргі заман кезеңдеріндегі тарихи оқиғалар мен фактілердің көрші мемлекеттер тарихымен байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мемлекет және құқық теориясы
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық теориясының пәні Мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын құрайды. Мемлекет және құқық теориясы ғылыми білімнің басқа салаларына сүйене отырып, ғылыми заңдарды, ұғымдарды, мемлекеттік және құқықтық құбылыстардың анықтамаларын қалыптастырады, бұл соңғылардың мәнін тануға, қоғамды неғұрлым тиімді басқару мақсатында оларды жетілдіруге мүмкіндік береді. «Мемлекет және құқық теориясы» курсының негізгі мақсаттары мен міндеттері: Мемлекет және құқық туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектеп оқушыларының денсаулық жағдайының ерекшеліктері. Арнайы білім беруді жаңғыртудың өзекті мәселелері. Мүгедектігі бар оқушыларға арналған арнайы білім беру дағдарысы. Инклюзивті білім берудің анықтамасы. Инклюзивті білім беру қажеттілігін негіздеу. Инклюзивті және интеграцияланған білім берудің ерекшелігі. Білім беру үдерісін ізгілендіру Стратегиясы контексінде ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар балаларды инклюзивті және интеграцияланған оқыту және тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 4

    Отан тарихының жалпы курсындағы Қазақстанның жаңа заман тарихының рөлі мен орны. Қазақстан территориясында жаңа заманда орын алған тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Қазақстан аумағындағы ұлт-азаттық қозғалыстар. Материалдық және рухани мәдениет. 1860-1890 жж. әкімшілік-аумақтық реформалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикадағы мінез-құлық үлгілері
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде қолданбалы мінез - құлықтық микро-және макроэкономикалық модельдерді тереңдетіп қарау жүзеге асырылады, оларды зерттеу экономикалық субъектілердің, тауар нарықтарының және жалпы экономиканың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен оңтайлы параметрлерін анықтауға мүмкіндік береді. Бұл пән-экономикадағы қолданбалы мінез-құлық модельдері - микро және макроэкономикалық теория арасында тығыз байланыстар орнату қажет, бұл макроэкономикалық модельдердің микроэкономикалық негіздемесі арқылы әдістеме

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XVII-XXI ғғ. Еуропа және Америка
    Несиелер: 6

    Еуропа және Америка елдерінің аумағында жаңа және жаңа уақытта, шекаралас елдер халықтарының тарихымен өзара байланысы мен өзара әрекет ету барысында болған тарихи оқиғалар, фактілер. XVII-XXI ғасырлардағы Еуропа мен Америка тарихнамасының өзекті мәселелері. ХХІ ғасырдағы халықаралық қатынастардың қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнестік-бағдарланған пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың негізгі мақсаты-экономикалық пәндерді меңгеру негізінде прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеу аспектілерінде білімді қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесі-экономикалық ғылымның құрылымын, мазмұнын, пәні мен әдіснамасының ерекшеліктерін білетін; талдау, синтез, ғылыми абстрагирлеу және т. б. машықтары мен дағдыларын меңгерген; алынған теориялық білімдерді осы ұғымдарға оқытудың әдістері мен тәсілдеріне айналдыра білу дағдыларын қалыптастырған маманды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Тарихнама және деректану. Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы: Англия, Франция, Германия, АҚШ, Италия, Испания, Скандинавия елдері. Әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа мен Америка елдерінің орны мен рөлі. Еуропалық елдер мен Американың ғылыми жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих пен құқықты оқыту әдістемесі- тарих және құқық негіздерін оқытудың тиімділігін арттыру жолдарын зерттейтін педагогикалық ғылым. Пәнді оқытудың мақсаты – тарих және қоғамтану курстарының оқу материалы негізінде білім беру процесі барысында тарихи-құқықтық ойлауды және негізгі құзыреттілікті қалыптастыра отырып, оқушыларды тәрбиелеу және дамытуды жүзеге асыратын болашақ мұғалімдерді дайындау мақсатында тарих және құқықты оқыту дағдыларын меңгерту және заңдылықтарды анықтау. Пәннің мақсаты - жалпы білім

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музейтану
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы мұражай мекемелерінің ХІХ ғасырдан бастап қалыптасу бастауын және тарихын зерделеу; Қазақстанның мұражай мекемелерінің дамуының негізгі кезеңдерін қадағалау; мұражай практикасы кезінде мұражайларда практикалық жұмыс істеу үшін студенттерді дайындау, Мұражайтану терминологиясын және негізгі ұғымдарын анықтау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Макроэкономика жалпы экономикалық жүйенің қызмет ету заңдылықтарын зерттейді,қазіргі ұлттық экономиканың негізгі мәселелерін зерттейді. Ол базалық пәндердің бірі болып табылады, ол барлық мамандықтағы экономистерді даярлауда міндетті. «Макроэкономика» курсының негізгі мақсаты студенттерге экономикалық саясаттың нәтижелілігін объективті бағалау мақсатында Макроэкономиканың принциптері, әдістері туралы, негізгі макроэкономикалық модельдер туралы түсінік беру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық экономика
    Несиелер: 5

    Ұлттық экономика қазіргі заманғы біртұтас шаруашылық жүйе ретінде қызмет етуі туралы кешенді түсінік беретін базалық пәндердің бірі болып табылады. Оны зерттеу нәтижелері бойынша ел экономикасының даму заңдылықтары, жекелеген нарықтардың өзара байланысы, мемлекеттік реттеу жүйесі, басқа елдердің экономикаларымен өзара іс-қимыл, оларды анықтайтын факторлардың кең жиынтығын ескере отырып, даму перспективалары туралы ұсыныстар қалыптастырылады. Бұл курсты зерттеудің мақсаты қазіргі ұлттық экономиканың мәні мен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау
    Несиелер: 5

    "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы, "Рухани жаңғыру" бағдарламасы қызметінің мазмұны: мазмұны және іске асыру тәжірибесі. мәдени мұраны қорғаудағы ЮНЕСКО-ның рөлі. Мәдени мұраны қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар. ғылыми көзқарас тұрғысынан музейлік тарихи экспозициялардың мазмұны; Қазақстан Республикасының мұражай мекемелері қызметінің негізгі бағыттарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымының қалыптасуы және дамуы. Тарих ғылымының әр кезеңдердегі дамуының әлеуметтік жағдайы зерттеледі. Қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық өзгерістерді, ұлт-азаттық қозғалысты, ежелгі және орта ғасырлар тарихы, Еуропа елдері және Америка тарихының қалыптасуы мен дамуы, Қазақстан тарихының әр кезеңдерін сараптайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулердегі архив құжаттарының рөлі
    Несиелер: 5

    Архив қызметінің құрылу тарихы. Архив ісінің ерекшелігі мен ерекшеліктері. Архив түрлері. Қазақстан Республикасының Ұлттық архив қоры. Архив қызметінің менеджменті және маркетингі. Революцияға дейінгі кезеңде архив қызметінің дамуы. Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның архив қызметінің дамуы. Қазіргі Қазақстанның архив ісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 6

    Тарихнама пәні – тарих ғылымының қалыптасуы және дамуы. Тарих ғылымының әр кезеңдердегі дамуының әлеуметтік жағдайы зерттеледі. Қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық өзгерістерді, ұлт-азаттық қозғалысты, ежелгі және орта ғасырлар тарихы, Еуропа елдері және Америка тарихының қалыптасуы мен дамуы, Қазақстан тарихының әр кезеңдерін сараптайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық құқық
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығы негізгі оқу пәндерінің бірі болып табылады. Азаматтық құқықтарды жүзеге асыру мен қорғауды құқықтық реттеу олардың ең алдымен Азаматтық құқық субъектілері арасында туындайтын қатынастарда сақталуына кепілдік болып табылады. Курстың мақсаты-Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығының негізгі нормалары мен принциптерін, азаматтық құқықтық қатынастарды құқықтық реттеудің ерекшеліктерін, азаматтық заңнаманы қолдану практикасын зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарих методологиясы
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеу әдістемесінің генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы іргелі білім, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі мен пәні. Тарих философиясының қалыптасу процесі және дамуы, тарихи процестің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметтің жеке түрлерін құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет түрлерін құқықтық реттеу» курсын зерделеудің мақсаты – құқықтанушы-болашақ практик заңгерлерді, ғылыми қызметкерлерді, шаруашылық жүргізуші субъектілердің өкілдерін, құқық қорғау, өкілетті, атқарушы және басқа да мемлекеттік және мемлекеттік емес органдардың қолданыстағы заңнаманы білетін, кәсіпкерлік қызметті реттейтін және оны қолдану практикасын реттейтін, Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасын тиімді жетілдіруді жүргізуге қабілетті қызметкерлерін дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік музейлер тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мұражайлардың қалыптасу және даму тарихы. Әлем мұражайлары. Прадо Мұражайы. Третьяков галереясы. Эрмитаж. Метрополитен Мұражайы. Лувр. Жалпы сипаттама экспозициялармен танысу әлемдік өнер туындыларын сақтау және таныстыру. Мұражайлардың жіктелуі. Әлемнің атақты мұражайлары. Қазіргі қоғамдағы мұражайлардың рөлі мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік құқық» пәні басқа пәндерді логикалық толықтыратын таңдау пәні болып табылады. Бұл пәнді терең меңгеру тыңдаушыларға, студенттерге құқықтың кешенді саласы ретінде кәсіпкерлік құқықты, Кәсіпкерлік құқық принциптері мен жүйесін, Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік қызмет туралы заңнамасын меңгеруге мүмкіндік береді. «Кәсіпкерлік құқық» пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қазіргі кәсіпкерлік құқықтың іргелі білімін, оның дамуының жалпы үрдісін сипаттайтын қағидаттық бағыттарды, сондай-ақ кәсіпке

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғасырдағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының маңызды проблемалары, оның ерекшелігі, кезеңдері және Қазақстан тарихы бойынша нақты материалдар ұсынылған. Шетелдік және отандық әдебиеттерді кеңінен қолдану негізінде 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс, Кеңес өкіметінің орнауы кезіндегі саяси және мемлекеттік құрылымдардың қалыптасуы, тоталитаризм дәуірінің модернизациялық процестері, сыртқы саяси байланыстар, мәдениет пен білімнің қалыптасуы, қазіргі кезеңдегі геосаясаттың проблемалары талданады. Қазіргі кезеңдегі Қазақстанд

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Этнология ғылымның қалыптасуы, пәні, әдістері. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: американдық Тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, құрылымы, мәдени релятивизм, когнитивті антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностық мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың жіктелуі. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психология негіздері. Этникалық стере

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Жобалау-зерттеу технологиясы. Денсаулық сақтау технологиялары. Ұжымдық-жеке мұра. Блокты-модульдік технология. Ойын технологиялары. Компьютерлік технологияларды білу. Интернет сайттарын пайдалану. Презентация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Әр түрлі қызмет түрлерінде АКТ қолдану білімі мен дағдыларын меңгерген, қоғам дамуындағы АКТ ерекшеліктерін анықтайды, оқу үдерісінде ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды қолданады.

  • Код ON9

    Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихын зерттеуде осы салада жалпы теориялық білімді қолдана алады. Құқықтың әртүрлі түрлерінің айырмалық ерекшеліктерін, олардың мәні мен қолданылу аясын түсіндіре алады.

  • Код ON12

    Тарих методологиясы мен тарих ғылымының әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, тарихи дереккөздердің ішкі және сыртқы сынын жүргізеді, деректанулық және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және қорытады.

  • Код ON10

    Архивтік құжаттардың түрлері мен күнін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды тәжірибеде қолданады; архивтану мен музейтану дамуының өзекті мәселелеріне еркін бағдарланады; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолданады.

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімдерді қолданады; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді; әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы базалық білім жүйесіндегі интеграциялық процестердің өнімі ретінде қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын талдау және зерделеу саласындағы білімдерді меңгерен.

  • Код ON6

    Қолданбалы бизнес туралы базалық білімге ие; ғаламдық перспективалар мен жобалау жұмыстарын түсіндіруге және негіздеуге қабілетті, фирманың экономикасының негізгі бағыттары мен мәнін түсіндіреді, шағын және орта бизнестің дамуының жалпы және нақты ерекшеліктерін өңдеуге және талдауға қабілетті, микроэкономика жайлы негізгі білімі бар; экономикадағы мінез-құлық үлгілері арасындағы параллелді анықтауға және түсіндіруге қабілетті, макроэкономиканың мәні мен мазмұны, оның ерекшелігі мен қазіргі жағдайын, ұлттық экономиканы терең біледі, оны қалыптастыру мен дамытудың түрлі кезеңдерінде ұлттық экономиканың сипаттамаларын талдауға қабілетті.

  • Код ON3

    Адам анатомиясы мен физиологиясын егжей-тегжейлі біледі, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең спектрін түсінеді, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру мен спорт құралдарын қолданады.

  • Код ON11

    Тарих бойынша қазіргі заманғы сабақтың жоспарлау алгоритмін және оқушылардың критериалды бағалау негізін пайдаланады; мемлекеттік стандарттар талаптарының өзгеруіне, жаңартылған бағдарламалар мен оқулықтарға, кәсіпкерлікке бағытталған пәндерді оқыту әдістемесіне қатысты өзгерістерге дербес жауап береді.

  • Код ON8

    Адам құқықтары мен құқық үстемдігі құндылықтарының басымдықтарын қамтитын қалыптасқан саяси-құқықтық ойлауға ие, мемлекет және құқық теориясы саласындағы білімді тұжырымдай және түсіндіре алады.

  • Код ON4

    Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекет, жеке тұлғаға бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін педагогика ғылымының теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысын меңгереді, білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін жүзеге асырудағы заңдылықтар, принциптер, тәрбиелік механизмдер, формалар, әдістер мен тәсілдер туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON5

    Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын сипаттайды, себеп - салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістері арқылы артефактілердің мерзімін анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі.

  • Код ON7

    Жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка тарихындағы тарихи оқиғалардың себептерін, оқиғалар барысын түсіндіруге қабілетті. Жаңа және қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи шындықтың жалпы көрінісін қайта қалпына келтіре алады.

  • Код ON13

    Жалпы білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту мен оқытудың сандық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгерген.

  • Код ON14

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады

Top