Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02308 Орыс филологиясы в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама сыни ойлауға ие; қазіргі орыс тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі концепцияларын түсіндіруге қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға; диссертациялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде оларды одан әрі қолдану мақсатында ғылыми теорияларды жүйелендіруге және түсіндіруге бағытталған.; материалды зерттеудің адекватты нысаны негізінде дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру, филология ғылымының жаңа перспективалы бағыттарын дамытуға арналған проекциясымен методологияны таңдау; ғылыми пікірталастарда өзінің ғылыми пікірін олардың жұмыс тілін пайдалана отырып, дәлелді түрде ұсыну және қорғау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты - академиялық ортада тиімді жазбаша байланысты қамтамасыз ету үшін, жазбаша ғылыми байланыс саласында құзыреттілікті қалыптастыру; ғылыми мәтіндерді түзету және өңдеу қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастырады:аннотациялар, рефераттар, аналитикалық очерктер, филологиялық түсініктемелер, эмпирикалық зерттеу есептері тағы басқалар. Пән әр түрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеудің стилі мен тілдік (лексикалық және грамматикалық) ерекшеліктері. Ғылыми терминология, ғылыми мәтіндегі терминдердің қолданылуы. Академиялық мәтіндегі сөйлемдердің құрылу ерекшеліктері. Сөйлеу қателерін өңдеу. Кемсітпейтін тіл. Академиялық мәтіндердің жанрлары: негізгі және туынды; ғылыми, ғылыми танымдық және оқу-әдістемелік. Академиялық мәтіннің құрылымы. Параграфтың құрамы. Академиялық мәтіннің құрамы. Зерттеу тақырыбын тұжырымдау немесе негіздеу. Конспектілерді тексеру критерийлері. Академиялық мәдениет. Академиялық мәдениеттің бөлігі ретінде дереккөздерді білу. Академиялық мәтіннің дизайны. Сілтеме жасау ережелері, дизайнерлік ұсыныстар. Плагиат. Басылымдарға сілтеме жасау. Сілтемелер дизайнының нұсқалары. Библиографиялық тізімдердің түрлері. Библиографиялық тізімдерді тіркеу. Дереккөздер тізімін жасау. Айдар дизайны. Эмпирикалық зерттеулер, аннотациялар, рефераттар, шолулар туралы баяндама жазу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың екінші жартысы ­ХХІ ғасыр басындағы орыс филологиясының ғылыми басымдықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХ - ХХІ ғғ. Орыс филологиясында басым теорияларды жүйелі түрде қалыптастыру; сыни пәнаралық жобаларды іске асыру, филология өзекті мәселелерді шешу үшін зерттеудің ең үздік ғылыми-әдістемелік негіздерін таңдау үшін, олардың multiparadigmatic мәнін бағалау. Оқу курсы диссертациялық зерттеудің ғылыми және әдістемелік негізін құрайды. Пән қазіргі заманғы поли-парадигма орыс тіл білімі мен әдебиеттану теориясы мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: 1 Дәстүрлі және жаңа басымдыққа ие ғылыми ұғымдардың мәнін айқындау және түсіндіру. 2 Білім нәтижелерін жинақтап, оларды жаңа білім алу құралы ретінде қолданыңыз. 3 Орыс филологиясы саласындағы зерттеулерге барабар әдіснамалық тәсілдерді таңдап, сыни талдауды орындаңыз. 4 Филологияның концептуалды және әдістемелік аппаратын қолдана отырып, күрделіліктің түрлі деңгейлерінде стандартты емес зерттеу міндеттерін шешеді. 5 Зерттеу үрдісінде пәнаралық білімді біріктіру. 6 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау. 7 Ғылыми қауымдастыққа білім беру, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну. 8 Орыс филологиясының өзекті мәселелерін шешу үшін әлеуметтік өзара әрекеттесу және ынтымақтастық үшін қоғамда дұрыс, сабырлы және өнімді өзара әрекеттесуге дайын болу. Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: тілге лингвоцентрлік және антропоцентриалық тәсілдер. когнитивтік лингвистика, гендерлік лингвистика, гендерлік және әдебиет, коммуникативтік лингвистика, прагмалингвистика, имиджологиялық лингвистикалы, саяси лингвистика, Интернет лингвистика: жалпы ғылыми санаттағы / Сыртқы және қазіргі заманғы мультипрагматикалық филологиялық білім ішкі лингвистика / доминант үрдістер ретінде әлемнің суреті. Ресей прозасы және поэзиясы Неомифологиялық сана кеш XIX-ХХ ғғ. Сөйлесу диалогының концепциясының аясында әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу. Семиотика - әдебиетті ғылыми зерттеу саласы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жалпы ғылыми және арнайы әдістерді, әдістер мен технологияларды қолдана отырып, өз бетінше ғылыми филологиялық зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы филологиялық зерттеулердің әдіснамалық негізін құрайды. Курсты оқу барысында студенттердің қалыптасатын қабілеттері: филологиялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес теориялық және практикалық әдіснаманы, методтарды, әдістерді, мақсаттар мен міндеттерге сәйкес зерттеу әдістерін (процедураларын) таңдау; филологиялық зерттеу әдістерін логикалық құрылым және теориялық білімді құруға формалды көзқарастар, оның ақиқаты мен негізделуі тұрғысынан талдау; жалпы, жалпы ғылыми және арнайы әдістерді, сондай-ақ инновациялық, ақпараттық және сандық технологияларды қолдана отырып филологиялық зерттеулер жүргізу; әр түрлі қиындық деңгейлеріндегі мәселелерді шешу үшін тіл білімі мен әдебиеттанудағы ғылыми бағыттардың тұжырымдамалық және әдістемелік аппараттарын қолдану; ұсынылған тақырыптардың бірі бойынша жобалық зерттеу жүргізу, оның нәтижелерін ұсыну және ғылыми пікірталаста өз пікірін бекіту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер зерттеледі: филологиялық зерттеу әдістемесі. Филологиялық зерттеулердің принциптері. Филологиялық зерттеудің теориялық негізі. Жалпы ғылыми зерттеу әдістері: эмпирикалық және психикалық-логикалық. Пәнаралық зерттеу әдістері. Лингвистикалық зерттеудің әдістері мен процедуралары: гипотетикалық-дедуктивті әдіс, оппозиция әдісі, дистрибутивтік талдау, дистрибутивті-статистикалық талдау, валенттік талдау, контекстік талдау, компоненттік талдау. Әдеби зерттеудің әдістері мен рәсімдері: сипаттама әдісі, өмірбаяндық әдіс, мәдени-тарихи әдіс, салыстырмалы-тарихи әдіс (салыстырмалы), салыстырмалы-салыстырмалы әдіс, тарихи-типологиялық әдіс, социологиялық әдіс, психологиялық әдіс, психоаналитикалық әдіс, формалды әдіс, семантикалық құрылымы, интертекстуалды және мифопоэтикалық. Филологиялық зерттеулерде ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану. Филологиядағы инновациялық, ақпараттық және сандық технологиялардың әлеуеті. Филологиялық зерттеулерді жоспарлау технологиялары және оны жүзеге асыру технологиялары. Курс докторанттың өз бетінше орындаған зерттеу жұмысын (диссертациялық зерттеудің үзіндісі) көрсетумен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміндегі ғылыми-зерттеушілік жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: технологиялық зерттеулерді жобалау, жаңа білім алу, лингвистиканың қолданбалы мәселелерін шешу үшін іс-әрекетті жобалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеулер әдіснамасын түсіну үшін негіз болып табылады. Тәрбие лингвистикалық және ғылыми-техникалық ақпараттарды жинау, өңдеу, сараптау және жинақтау технологиясын, лингвистикадағы жобалау үдерісінің сатылары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: 1 Филологиялық білімнің жаңа пәнаралық бағыттарында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни түрде бағалаңыз. 2 Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, ғылыми жобалау технологиясын қолдана отырып, өзіндік түпнұсқа негізделген орыс лингвистикасы саласындағы жаңа проблемалар мен ғылыми шешімдерді ұсыну. 3 Зерттеу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау. 4 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу. 5 Ғылыми эксперименттер жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау. 6 Орыс лингвистикасы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау. 7 Ғылыми жобаның нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа таныстырыңыз. 8 Өндіріс пен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес өздерінің ғылыми мүдделерін салыстыру, жобалық қызметтің басымдықтарын таңдау. Пәндерді оқып үйренуде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: лингвистикадағы технологиялық зерттеулерді жобалау. Лингвистиканың зерттеу жобалау кезеңдері. Лингвистиканың ғылыми жобалау кезеңдері. Зерттеу жобасын ұсынуға қойылатын талаптар. Курс докторанттың өз бетімен әзірлеген зерттеу жобасының тұсаукесерімен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақала даярлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялауға дайындық жасау, нақты ғылыми парадигма шеңберінде толық және логикалық тұрғыдан жұмыс жасау әдісін меңгеру. Оқу курсы зерттеудің әдіснамалық мақсатын түсіну, зерттеу тақырыбымен байланысты мәселелерді жүйелеу және бөлектеу жөніндегі қызметті ұйымдастыру үшін негіз болып табылады. Тәртіп жариялау процесінің кезеңдері мен нормаларын зерделеуге бағытталған. Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: 1 Қазіргі заманғы теориялардың мазмұнын, проблемалары мен тәсілдерін, филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді сипаттаңыз. 2 Қазіргі филологиядағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориялары мен түсініктерін жүйелеу және түсіндіру. 3 Ғылыми мақаланы жазу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау. 4 Орыс филологиясының өзекті сұрақтары бойынша ғылыми мақаланы құру үрдісін жоспарлау және іске асыру. 5 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырып, олардың шешімін табуға және ғылыми жарияланымда көрсетуге. 6 Фактілерді жинау, өңдеу, талдау, филологиялық және ғылыми-техникалық ақпаратты жинақтау, озық отандық және шетелдік тәжірибелер, эксперименттер мен байқаудың нәтижелері. Ғылыми мақаланы құру барысында. 7 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау - ғылыми мақала. 8 Thomson-Reuters және Scopus халықаралық дерекқорларының шеңберінде ғылыми басылымдарды жүзеге асыру, CCES ұсынған ғылыми журналдар. Пәндерді оқыған кезде студенттер келесідей аспектілерді қарастырады: ғылыми мақаланы құру әдістемесі. Әдістемелік жобалау. Зерттеу тақырыбын таңдау. Іс жүзіндегі материалдарды жүйелендіруді ұйымдастыру. Ғылыми гипотеза. Мақала мәтінін құрылымдық-композициялық бөлу. Жариялау процесінің кезеңдері. Жариялау процесінің нормалары. Этикалық стандарттар. Мақала дизайны бойынша техникалық талаптар. Ғылыми журналды іріктеу. Ғылыми журналды іріктеу үшін дерекқорлармен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі гуманитарлық ғылым жетістіктерінің контекстінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін сипаттау және өзекті әдебиеттанулық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудың пәнаралық және трансдисциплинарлық перспективасы контекстінде зерттелетін проблеманы талдау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады. Пән әдебиеттану саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. кәсіби міндеттерді шешу үшін оңтайлы ғылыми әдістер мен тұжырымдамаларды таңдау, 2. өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеру; 3. зерттеу жобасының ғылыми тақырыбын зерттеуде жаңа идеяларды генерациялаудың негізі ретінде қазіргі филологияның интегративті перспективаларын қолдану; 4. кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға дәлелді дамыту; 5. алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау; 6. алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда және кәсіби дискуссияда қисынды түрде ұсыну; 7. оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну; 8. ауызша және жазбаша түрде ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін талдаудың жеке-теориялық әдістері мен технологияларын меңгеру; 9. Топтық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеу кезінде өзінің ғылыми ұстанымын дәлелді түрде баяндау. Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - Қазіргі әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері - Қазіргі әдебиеттанудың интегративті пәнаралық және трансдисциплинарлық болашағы - ғылым мен ғылыми зерттеулердегі инновациялық үрдістер - ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі - ғылыми зерттеуді жобалау - ғылыми зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру - ғылыми зерттеудің рефлексивті фазасы - - ғылыми зерттеу бағдарламасының тұсаукесері. Ғылыми рефлексия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудағы пәнаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттардың пәнаралық зерттеулер аясында көркем шығармашылықты зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі әдебиеттанудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, әдіснамалық аппаратын, оның іргелі және қолданбалы мәселелерін жүйелі түрде түсінуін көрсету; - мәдениет және әдебиет құбылыстарын зерттеудегі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдаодың негізгі принциптері мен тәсілдерін түсіндіру; - қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін ескере отырып, көркем шығармашылықты зерделеудің пәнаралық тәсілін қолдану; - ғылыми-техникалық прогрестің әдебиет шығармаларын талдау техникасына әсерін, жазушылардың шығармашылығын зерттеу әдістемесіне қатысты жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу,; - ғылым интеграциясы, жаһандану жағдайында филологияның дамуы, ғылыми пікірталастарда, конференцияларда сандық технологияларды енгізу туралы өз көзқарастарын дәлелді және дәйекті түрде гипотезалар ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қазіргі әдебиеттанудың даму тенденциялары. Әдебиеттанудың басқа ғылымдармен интеграциясы мәселесі. Көркем шығармашылықты зерттеуге жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тәсілдерін қолдану принциптері мен ерекшеліктері. Кешенді және пәнаралық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикаға пәнаралық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: диссертациялық зерттеу жүргізу барысында жаңа білімдерді қалыптастыру мақсатында заманауи филологияның пәнаралық мәселелерін жүйелі түрде шешу. Оқу курсы диссертациялық зерттеудің ғылыми және әдістемелік негізін құрайды. Пән пәнаралық зерттеулердің негізгі үрдістерін, теорияларын және тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында: 1 Қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер шеңберінде орыс филологиясы саласында іргелі, жүйелі білімдерді көрсету. 2 Орыс филологиясы саласында кешенді зерттеу үрдісін жоспарлау және жүзеге асыру. 3 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу. 4 Ғылыми эксперименттер жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау. 5 Ғылыми проблемаларды шешу үшін зерттеу процесінде пәнаралық білімді біріктіру. 6 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау. 7 Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін мамандарға ұсынамыз. 8 Өзінің ғылыми мүдделерін қоғамдық мүдделермен, этикалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен байланыстыру. Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: қазіргі филология ғылымының пәнаралық сипаты. Қазіргі шетелдік және ресейлік лингвистикадағы социолингвистикалық бағыт. Қазіргі шетел және орыс лингвистикасындағы тіл үйренудегі психолингвистикалық бағыт. Жалпы және орыс лингвистикасындағы функционалдық грамматиканың мәселелері. Қазіргі ресейлік лингвистикадағы тұжырымдамалық мәселелер. Лингвистикалық прагматика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    ОН2 Ғылыми-зерттеу жобалау негізінде өзіндік түпнұсқа тәсіл негізінде және пәнаралық білімді .орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ғылыми мәселелерді шешу және жаңа гипотезалар ұсыну

  • Код ON1

    ОН1 Дәстүрлі және жаңа доминантты ғылыми концепциялардың мәнін, қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың полипарадигмалығын өзінің ғылыми зерттеулеріне проекциямен бөліп, түсіндіру. Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы іргелі, жүйелі білімді көрсету (теоретико-методологиялық қағида, лингвистиканың / әдебиеттанудың ұғымдық-терминологиялық аппараты, маңызды филологиялық бағыттар, заманауи амалдар, тенденция мен трендтер) білімнің заманауи ғылым парадигмалары аясында.

  • Код ON3

    ОН3 Өзіндік нәтижені қамтамасыз ететін заманауи ғылыми парадигмалар мен зерттеу технологиялары аясында Орыс филологиясы саласындағы ғылыми зерттеулердің кешенді процесін өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру. Орыс тілі мен әдебиетінің ғылыми зерттеулерінде қолданылатын әдістемелердің негізділігін бағалау.

  • Код ON4

    ОН4 Ғылыми эксперименттерді жүзеге асыру, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып және олардың нәтижелерін дұрыс талдау. Орыс филологиясы саласындағы зерттеудің барабар әдіснамалық тәсілдерін таңдау, олардың сыни талдауын жүзеге асыру. Филология және аралас гуманитарлық ғылымдар тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын пайдалана отырып, күрделілігі әртүрлі деңгейдегі стандартты емес зерттеу міндеттерін кәсіби деңгейде шешу, толық мәліметтер болмаған жағдайда негізделген қорытынды жасау.

  • Код ON5

    ОН5 Ғылыми және білім беру есептерді шешу мақсатында пәнаралық білімді ғылыми-зерттеу және оқу зерттеу процесіне біріктіру. Ғылыми-зерттеу есептерін шешу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.

  • Код ON6

    ОН6 Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды, орыс тілінің ұлттық корпусының ресурстарын, лексикографиялық дереккөздерді пайдалана отырып, Орыс филологиясы саласында ғылыми еңбек (ғылыми есеп, реферат, тезистер, мақала, филологиялық пікір, оқу-зерттеу және ғылыми жоба және т. б.) жасау және оған баға беру, өзінің ғылыми қызметінің өнімінің маңыздылығын анықтау.

  • Код ON7

    ОН7 Академиялық жазуға қойылатын талаптарды білуге негізделген ғылыми-техникалық құжаттарды орыс тілінде басып шығаруға дайындау. Ғылыми мақалаларды Қазақстандық және халықаралық журналдарда жариялауға дайындау. Thomson-Reuters және Scopus халықаралық деректер қоры шеңберінде ғылыми жарияланымдарды жүзеге асыру, Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетімен ұсынылған ғылыми журналдарды жүргізу (БҒСБК).

  • Код ON8

    ОН8 Ғылыми-зерттеу қызметінің басымдықтарын таңдау, өзінің ғылыми қызығушылықтары қоғамдық мүдделермен, этикалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен сәйкес келеді. Орыс филологиясының өзекті мәселелерін шешу үшін қоғамдағы дұрыс, төзімді және өнімді өзара іс-қимылға, әлеуметтік өзара іс-қимылға және ынтымақтастыққа дайын болу.

Top