Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01702 Қазақ және ағылшын тілдері в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Сауатты жазу мен дұрыс сөйлеу заңдылықтарының негізінде тілдің дыбыстық жүйесіне, дауысты, дауыссыз дыбыстарды, қазақ тілінің дыбыстық құрамы мен ерекшеліктеріне, үндестік заңына, орфоэпия мен орфография, сонымен қатар қазақ тілінің фонетикалық даму заңдылықтарына қатысты теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі білім беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, оқушылардың физиологиясы мен гигиеанасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Үйде оқу
    Несиелер: 6

    Ағылшын тіліне бейімделген өнер туындыларын оқып-үйрену арқылы сөйлеуді дамыту, өз бетімен мәтінді құрастыру, өз ойларын еркін және дұрыс білу қабілеті. Грамматика, стилистикалық нормалар, жан-жақты зерттелген. Тілдік қарым-қатынаста сөйлеу мәдениетімен байланысты дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нормативтік қазақ тілі
    Несиелер: 3

    Сауатты жазу мен дұрыс сөйлеу заңдылықтарының негізінде тілдің дыбыстық жүйесіне, дауысты, дауыссыз дыбыстарды, қазақ тілінің дыбыстық құрамы мен ерекшеліктеріне, үндестік заңына, орфоэпия мен орфография, сонымен қатар қазақ тілінің фонетикалық даму заңдылықтарына қатысты теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі білім беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады. Олар тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу түрлерінің төрт түрін меңгеруі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі
    Несиелер: 5

    Тілдегі дыбыстардың санын, сапасын анықтауға және сол дыбыстарға қатысты түрлі заңды ашуға; дыбыстардың акустикалық-артикуляциялық қасиеттерін, фонетикалық құбылыстардың пайда болуын, жіктелуін, сөз ішінде біріне-бірі ықпал етіп, үйлесіп, үндесіп тұруын, буын, екпін, сөйлеу мен жазудың арақатынасы т.б. мәселелерді жан-жақты меңгертуге назар аудартылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Мектепте, сыныпта тәрбие жоспарын жоспарлау. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы.Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстарының жүйесі Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    На основе закономерностей грамотного написания и правильной речи дается систематическое теоретическое и практическое знание, касающееся звуковой системы языка, гласных, согласных звуков, звукового состава и особенностей казахского языка, закона тональности, орфоэпии и орфографии, а также закономерностей фонетического развития казахского языка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде. Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы. Тұтас педагогикалық ҥдерістің теориясы мен практикасы. Ғылыми дүниетаным. Оқыту - тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім мазмұнының ғылыми негізі. Оқыту формалары, әдістері мен құралдары. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. Оқушылардың тұтас педагогикалық үдерістегі танымдық іс-әрекетін белсендендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. "Қолданбалы бизнес" курсы өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы грамматика
    Несиелер: 6

    Қолданбалы аударматану тікелей аударма тәжірибесін қамтамасыз етуге арналған. Оның міндеті аудармашыларға арналған түрлі құралдарды әзірлеу және жетілдіру болып табылады, олар: түсіндірме, бір тілді және екі тілді сөздіктер, лингвоелтану сөздіктер, аудармашы анықтамалықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Елтану
    Несиелер: 6

    Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің, ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің кейбір аймақтарының, елдердің бөліктерінің табиғаты, мемлекеттік құрылымы, саясат, мәдениет және т.б. туралы табиғат, адам, экономика, мәдениет және қоғамдық ұйым туралы әртүрлі ақпаратты жүйелеу түрлі аумақтардың жалпы және кешенді сипаттамаларын береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1)
    Несиелер: 6

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады. Олар тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу түрлерінің төрт түрін меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиялары ретінде. Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Қазақ халқының рухани мұралары болып табылатын көркем шығармалар туралы жалпы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 4

    Сөздік қор мен сөздік құрамның арақатысын, лексиканың кеңею және толығу жолдарын және сөз мағынасының түрлерін, фразеологизмдердің берілу жолдарын және түрлерін, сөз табына қатыстылығы меңгеріледі. Сөз, ұғым, мағына және оның түрлері, фразеология, лексикография жайында алған білімдерін, сөздік құрам туралы түсініктерін лингвистикалық талдауда қолданып, лексикология және лексикография мәселелері жан-жақты қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Nіршілік қауіпсіздігі негіздері пәнінде Қоғам мен табиғаттың даму негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілін оқыту әдістемесі оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгертудің кәсіптік -теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастырады. Қазақ тілін оқыту әдістемесі әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын, дидактикалық заңдылықтарды, ұстанымдарды анықтайды. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2)
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Семасиология
    Несиелер: 5

    Семасиология және сөздік қор мен сөздік құрамның арақатысын, лексиканың кеңею және толығу жолдарын және сөз мағынасының түрлерін, фразеологизмдердің берілу жолдарын және түрлерін, сөз табына қатыстылығы меңгеріледі. Сөздің шығу тарихын, жасалу жолын, қолданылу сипатын және берілу жолдары жайында алған білімдерін, сөздік құрам туралы түсініктерін семасиологиялық талдауда қолданып, семасиология лексикология мәселелері жан-жақты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс халықаралық және отандық тәжірибені, инклюзивтік (интеграцияланған) білім беруді ұйымдастыру талаптарын қарастырады; Папариму бойынша ұсынымдар және толық және бейімделу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке білім беру бағыты мен дамуын жүзеге асыру; Студенттердің жетістіктерін бақылау; Инклюзивті практикаға психологиялық-білім беруді қолдайтын тұлғалар жұмысының мазмұны;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің нормативті грамматикасы
    Несиелер: 5

    A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес тілдік қызметтің төрт түрі бойынша (оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу) қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеру; контекстке байланысты сөздердің мағынасын қабылдау; өзіндік нұсқадағы монолог/диалог құрастыру; хабарлама жазу жəне т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативті грамматика
    Несиелер: 5

    Қазақ және орыс (шетел) тілдеріндегі грамматикалық ерекшеліктерді анықтайды және салғастырады. Қазақ, орыс, шетел тілдері заңдылықтарын үйрену үшін қажетті мәтіндердің функционалды типтерінің вербалды құрылымындағы лексика-семантикалық құралдарды талдайды. Салғастырмалы грамматиканың теориясы мен практикасы, әр тілдің грамматикалық заңдылықтары туралы, қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі грамматикалық ерекшеліктерді түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілін оқыту әдістемесі оқытудың және оқытудың әдістерін оқыту үшін кәсіби және техникалық білімді және практикалық дағдыларды қалыптастырады. Ағылшын тілін оқыту әдістемесі - бұл технология саласындағы өзгерістермен танысу және оны тиімді пайдалану жолдарын, дидактикалық заңдар мен принциптерді анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскери орыс тілі
    Несиелер: 5

    A2, B1, B2, C1 біліктілік деңгейіне сәйкес тілдік қызметтің төрт түрі бойынша (оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу) қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеру; контекстке байланысты сөздердің мағынасын қабылдау; өзіндік нұсқадағы монолог/диалог құрастыру; хабарлама жазу жəне т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін, күрделі атауларды кешенді түрде зерттеуді, сөзжасамдағы семантика мәселелерін, күрделі атаулардың типтері, даму, қалыптасу заңдылықтарын, грамматикалық мағыналардың жасалу жолдары мен амал-тәсілін, грамматикалық форма, грамматикалық категория, сөздердің морфологиялық құрылымын, сөз формаларының жасалу тәсілдерін, сөздердің грамматикалық сипаттарына қарай грамматикалық топтарға, сөз таптарына бөлінуін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазақ тілін жаңаша жаңғыртып оқыту оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдерді, ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану жолдарын және сын тұрғысынан ойлауды, оқу үшін бағалау мен оқуды бағалауды талдап, ғылыми тұжырымдарды талдау. Оқыту әдістемесінде қаралатын ізденімдік материалдарды талдап, алған білімдерін рефлексияда іске асыру және кері байланысқа түсу жолдарын нақтылайды. Жаңаша әдіс–тәсілдерді меңгеру жолындағы алған білімдерін сыни тұрғыдан ойлай отырып өзін-өзі жетілдіруде пайдалану мүмкіндігі қалыпт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Фольклор және фольклористика ғылымының және қазақ халқының ауыз әдебиеті оның туу, қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдері Халық ауыз әдебиетінің эстетикасы мен поэтикасы. Фольклордың эстетикасы, тарихи-әлеуметтік сипаттары, оның дәстүрлік стильдері, халық шығармашылығының көркемдік әдістері, ауыз әдебиетінің шындыққа эстетикалық қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (В2)
    Несиелер: 5

    B2 біліктілік деңгейіне сәйкес тілдік қызметтің төрт түрі бойынша (оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу) қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеру; контекстке байланысты сөздердің мағынасын қабылдау; өзіндік нұсқадағы монолог/диалог құрастыру; хабарлама жазу жəне т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдеби сынның жеке сала ретіндегі әдіснамалық мәселелері мен ізденістері және жетістіктерінің бастан өткерген жолының өзіндік ерекшеліктері. Маркстік-лениндік әдіснама және ұлттық әдеби сын. Ұлттық әдеби сынның туу, қалыптасу және даму жолдары туралы ғылыми білімдер жиыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдеби тілдің функционалдық стильдері
    Несиелер: 6

    Стилистика және тіл мәдениеті ұғымдарының ерекшеліктері мен ортақ тұстарын білу, сөзқолданыстағы стилистикалық және стилистикалық емес қателерді ажырата білуге дағдыландыру. «Стилистика» және «тіл мәдениеті» ұғымдары, стилистиканың негізгі ұғым-категориялары, тіл мәдениетінің салалары, тіл құралдарының стилистикалық қызметі, функционалдық стильдер, сөздің эмоционалды-стилистикалық және функционалдық-стилистикалық бояуы, троптар мен фигуралар. Қабылдау стилистикасындағы талдаудың ұсыну қағидаты, ұсыну қағи

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнде мәтінге тән белгілер, мәтінтүзімдік құралдар, сөз таптарының, толымсыз, атаулы сөйлемдердің мәтін байланыстырушылық қасиеттері қарастырылады.Мәтін теориясы, мәтін түзуші құралдар жайында түсіндіреді және пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады. Олар тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу түрлерінің төрт түрін меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Синтаксис мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнде сөз формаларының синтаксистік қызметі, сөз тіркесінің түрлері, сөйлем мүшелері, жай сөйлемнің құрылымдық типтері, құрмалас сөйлемнің зерттелу тарихы, құрмалас сөйлемнің мағыналық топтары, салалас, сабақтас құрмалас сөйлемдер, олардың жасалу жолдары, тыныс белгілері тәрізді мәселелер қарастырылады. Синтаксистік категорияларды талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету. Операциялық жүйелер. Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі. Деректер қорының жүйелері. Деректерді талдау және басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиясы. Сандық технологиялар. Электрондық бизнес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (В1)
    Несиелер: 5

    B1 біліктілік деңгейіне сәйкес тілдік қызметтің төрт түрі бойынша (оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу) қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеру; контекстке байланысты сөздердің мағынасын қабылдау; өзіндік нұсқадағы монолог/диалог құрастыру; хабарлама жазу жəне т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын әдебиеті
    Несиелер: 5

    Жанрлық ерекшеліктеріне, оқуға арналған зерттеулерге, студенттерді әдебиет импровизациясына, шығармалардың жанрлық сипатына, көркемдік құндылықтың ерекшеліктеріне қарай шетел әдебиетін, тарихты, орыс әдебиетінен қазақ тіліне аудару тарихын зерттеу. классикалық мұра, когнитивтік, эстетикалық, философиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әдеби сынның жеке сала ретіндегі әдіснамалық мәселелері мен ізденістері және жетістіктерінің бастан өткерген жолының өзіндік ерекшеліктері. Маркстік-лениндік әдіснама және ұлттық әдеби сын. Ұлттық әдеби сынның туу, қалыптасу және даму жолдары туралы ғылыми білімдер жиыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы. В2
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиетінде модернизм дамуының басты кезеңдері және берілген бағыттың тенденциялары. Модернист жазушылардың стилі мен шығармашылық әдістерінің ерекшеліктері. Қазақ әдебиетіндегі автордың ішкі бостандығына және әлемге өзіндік көзқараспен баға беруіне негізделген, құрамына әдеби тілдің жаңа суреттеу құралдары енген төлтума шығармаларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Студенттер жалпы лингвистикалық дайындығын тереңдетеді, тіл теориясының өзекті мәселелері бойынша білімдерін жинақтайды, тіл білімі ғылымының қалыптасу және дамуын, лингвистикалық мектептердің қалыптасуы жолдарын, лингвистикалық бағыттардың мәнін ұғынады, сонымен қатар лингвистикалық талдаудың әдістерін меңгереді. Лингвистикалық ойлау қабілетін қалыптастыратын жалпы методологиялық сипаттағы күрделі мәселелерді түсінеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация саласына қатысты жаңа терминдер мен сөздер, мәдениеттер сұхбатына қатысушы белгілі бір мәдениеттің атынан сөйлейтін тілдік тұлға тіл, мәдениет, мәдениет¬аралық коммуникация мәселе¬леріне қатысты мәселелердің екшеліктері мен маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызекі ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі» жалпы білім беру пәнінің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2 жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейін (B1 жалпы еуропалық құзыреттілік) қалыптастыру. . Студенттер лексика және шет тілдерін меңгереді және шет тілінде дәлелдеме дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Синхронды аударма
    Несиелер: 5

    Аударылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары бойынша барлық бiлiмдi тиянақтап, оны бiр жүйеге келтіреді, оларды аудару заңдылықтарына қатысты ғылыми гипотеза (болжау) құрастырып, ұсынады. Алған білімін аударма жасауда, кәсіби қызметте жүзеге асыра алады. Екі және көп тілді аударма сөздікпен жұмыс істей білу дағдыларын дамытып, сөздіктен қажетті ақпаратты алуға, оны пайдалануға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Ораторлықты қалыптастыру, шешендік тарих туралы ақпараттандыру, көркем сөздің шындықты және мағынасын түсіну, шығармашылық қабілеттерін дамыту, тәуелсіз ойлау, шешендікпен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Әдебиеттану ғылымының туу, қалыптасу, даму жолдарын, әдебиетке қатысты терминологияны, қазақ халық ауыз әдебиетінің шығу тегі мен дамуын, оның басқа да ғылымдарды дамытуға жасаған әсері мен ықпалын қарастырады. Қазіргі қазақ әдебиетінің қалыптасыу жолдарын, шығармашылық еңбектерін зерттейді. Шетел әдебиетінің классик жазушыларының шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлем әдебиетіндегі ерекшеліктерін, маңызды рөлін біледі, түсінеді. Ағылшын тіліндегі көркем шығармаларды оқу арқылы студенттердің тіл ұстарту, өз бетінше мәтін құрай білу дағдысын жетілдіреді, өз ойын еркін, дұрыс жеткізе білуіне мүмкіндік жасайды.

  • Код ON2

    Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі қоғам туралы, әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде адам және оның топтық мінез-құлқы туралы, қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары туралы біледі. Қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, психологияның базалық білімдер жүйесіндегі интеграциялық үдерістердің өнімі ретінде түсіндіреді. Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктері, олардың жекеше дамуының қалыптасу заңдылықтары және тәрбие жұмысының әсерінен пайда болатын физиологиялық функцияларының ерекшеліктерін қарастырады.

  • Код ON6

    Қазақ тілін оқыту әдістемесінде оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, ұстанымдар, оқытудың формалары мен түрлерін меңгеру және ерекшеліктері мен тиімді тұстарын айқындайды. Ағылшын тілін оқытудағы әдістемелік жұмыстың әртүрлі әдіс-тәсілдерін меңгереді. Қазақ халық ауыз әдебиетінен түсінік алады. Жалпы қазақ әдебиетінің зерттелуі, оның басатау алған кезеңдері жөнінде біледі.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді; Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолданады. Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі жобаларын іске асыру үдерістеріндегі себептер мен салдарды ғылыми сипаттау және талдау тәсілдерін біледі;

  • Код ON8

    Қазіргі қазақ тілі дыбыстарының құрамы мен жүйесін, фонетикалық терминдерді, фонетика саласының зерттелуі мен дамуы, қалыптасуын саралайды; дыбыс, әріп, фонема ерекшеліктерін анықтайды; орфоэпия мен орфография қағидаттарын түсінеді. Сөйлем мүшелерін, сөйлемнің түрлерін, зерттелу тарихын, жасалу жолдарын біледі. Мәтін синтаксисі, олардың сипаты қарастырылады. Ағылышын (орыс) тілінің фонетикалық, орфографиялық, лексикалық нормаларының жүйелі біліміне сүйеді. Ағылышын (орыс) тілінің ғылыми салаларын (фонетика, лексика, синтаксис) сатылай кешенді талдау студенттің теориялық материалды жүйелі меңгеруге, білімін бекітуге дағдыларын қалыптастырады. Тіл арқылы қоршаған ортаны танып-білудің ғылыми-теориялық негіздерін талдауда студенттің ойлау дағдысын қалыптастырады

  • Код ON4

    Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктері, олардың жекеше дамуының қалыптасу заңдылықтары және тәрбие жұмысының әсерінен пайда болатын физиологиялық функцияларының ерекшеліктерін қарастырады. Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді қалыптастырады, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін таңдайды. Алған білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың әдістері мен құралдарын, принциптері мен заңдылықтары қолданады. Білім беру мекемесінің педагогикалық ұжымын басқаруда іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формаларын түсінеді және қолданады. Тіл білімінің зерттеу нысанын, тіл білімінің басқа ғылым салаларымен байланысын, тілдің шығуын және даму заңдылықтарын, салаларын қарастырады. Сөз мағынасының дамуы, фразеология, лексикография, сөздің қалыптасу, даму заңдылықтары, мағыналық жақтары мен қолданылу ерекшеліктерін қарастырады

  • Код ON5

    Тіл білімінің зерттеу нысанын, тіл білімінің басқа ғылым салаларымен байланысын, тілдің шығуын және даму заңдылықтарын, салаларын қарастырады. Ағылшын тілінің алғашқы деңгейін қалыптастырады. Әдебиеттану ғылымының зерттеу нысанымен, салаларымен, теорияларымен танысады. Лексикография және сөздік түрлері туралы түсініктерін кеңейтеді, лингвистикалық талдауда жүзеге асырады. Тіл білімін меңгеруде жаңаша оқыту әдістерін, өзекті мәселелерге өзіндік тұрғыдан талдау жасай алу, оқытудағы жаңалықтарды кеңінен пайдалануға машықтанып, нақты ситуацияларда қолданады

  • Код ON9

    Тіл білімінен алған жалпы теориялық білімдерін жетілдіріп, тереңдетеді. Жалпы тілдік теориялардың шығу негізін танып біледі, негізгі зерттеушілердің еңбектерімен танысып, тілдік сараптау жасауды үйренеді. Қазақ әдеби тілінің стильдік құрамы, тіл құрылысындағы ерекшеліктеріне байланысты негізгі жіктері, топтары, әдеби тілдің қоғамдық қызметін анықтайды. Қазіргі әдеби тілдің дамуындағы жаңалықтар мен өзгерістер, оның қызмет ету аясы мен мемлекеттік тіл мәртебесіндегі қызметін теориялық және практикалық тұрғыдан талдап көрсетеді. Тілдерді өзге тіл ретінде оқытып меңгертуде студенттер өзге ел мәдени құндылықтарына түсіністікпен, құрметпен қарай біледі, мәдениет¬аралық коммуникацияға икемділігін қалыптастырады.Ағылшын тілдес елдердің табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті мен әлеуметтік ұйымдасуы туралы әртүрлі мәліметтерді жүйелейді. Сөз қолданыстағы стилистикалық және стилистикалық емес қателерді ажырата алады.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес түрде еркін, қол жетімді және сенімді тілдік қатынас жасай алады. Мәдени аралық диалог тұрғысынан шынайы түсінік беру және сыни бағалау тәсілдерін меңгереді. Ақпаратты және құбылысты талдайды, жинақтайды және қайта өңдей алады. Оқытылатын тілдің әлеуметтік таңбаланған тіл бірліктерін дұрыс қолданады. Ақпараттық технологиялардың негізгі мүмкіншіліктерін біледі және Интернеттің ақпараттық ресурстарын пайдаланады. Ақыл-ой және дене қызметін қамтамасыз ету мақсатында ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру және спорт құралдарын қолданалады. Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектептің педагогикалық ұжымын басқаруды қарастырады

  • Код ON7

    Аударылатын тілдердің ұқсастықтары менайырмашылықтары бойынша барлық бiлiмдi тиянақтап, оны бiр жүйеге келтіреді, оларды аудару заңдылықтарына қатысты ғылыми гипотеза (болжау) құрастырып, ұсынады. Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикалық бірліктері туралы негізгі бағыттар мен теориялық ізденістерді танып-біледі. Іскери ағылшын тілінің маңызды жақтарын біліп, түсінеді. Жалпы тілді оқытудағы қазіргі мүмкіндіктер, олардың ерекшелігі, оқыту барысында алатын орнын қарастырады. Шет тілдерін оқытудағы мүмкіндіктерді, мультемедиялық технологияларды қолдануды жан-жақты қарастырады. Іскери орыс тілінің ерекшелігін, қолданыстағы маңызды жақтарын түсінеді.Орыс тілінің грамматикасы, тілдің ішкі құрылысымен, сөзжасам, морфология, синтаскис деген салаларының барлық қыр-сырын меңгереді. Қазіргі қазақ тілі дыбыстарының құрамы мен жүйесін, фонетикалық терминдерді, фонетика саласының зерттелуі мен дамуы, қалыптасуын саралайды; дыбыс, әріп, фонема ерекшеліктерін анықтайды

  • Код ON11

    Жалпы білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту мен оқытудың сандық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын, оның ішінде ағылшын тілінде меңгерген.

  • Код ON12

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады

Top