Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ойлау мәдениеті қалыптасқан, жан - жақты көзқарасы дамыған жоғары дәрежедегі білімді тұлғанықалыптастыру. Болашақ маманның өзі таңдаған еңбек нарығында жетістікке жетуге мүмкіндік беретін кәсіби шеберлігін шыңдау. Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті , озық ойлы, жоғары мәдениетті және үш тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететінмамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мәнерлеп оқу және шешендік өнер
Қазақ диалектологиясы
Тіл біліміне кіріспе
Балалар әдебиеті
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Оқу практикасы (диалектологиялық) 1-апта
Оқу практиасы (Фольклорлық)- 1 апта
Әдебиеттануға кіріспе
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
2 Оқу жылы
Жеке жетістіктер негіздері
Қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясын оны оқыту әдістемесі
Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 8 апта
Типологиялық лингвистика
Тіл және мәдениетаралық коммуникация
Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Латын графикасына көшу мәселелері
Имиджелогия
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Графика және орфография
Жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшелігі
Зар заман әдебиеті
Алтын Орда әдебиеті
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет
Білім берудегі менеджмент
Бағалаудың кретериалды технологиялары
Ежелгі дәуір әдебиетінің тарихы
Ежелгі дәуір әдебиетінің поэзиясы
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік лингвистика
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Тарихи лексикология
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Салыстырмал тіл білімі
Сөзжасам
Салыстырмалы лингвистика
Инклюзивті білім беру
Салыстырмалы типология негіздері
Сөздік құрамды зерттеу
Абай және қазіргі қазақ поэтикасы
Мәтін синтаксисі
Қазақ тілін оқытпайтын мектепдегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
Морфология практикумы
Абай аудармалары
Қазақ тілінің лексикологиясы және оны оқыту әдістемесі
Қазақ тілінің морфологиясы және оны оқыту әдістемесі
Абайтану
Қазақ лексикографикасының тарихы
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиетінің тарихы
ХІХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің тарихы
Аударма теориясы мен әдістемесі
Практикалық қазақ тілі
Фонемa. Дыбыстық ерекшеліктер
Қазіргі қазақ тілінің фразеологиясы
Халық ауыз әдебиеті
Түркітануға кіріспе
Аударма ісінің негіздері және стилистика
Қаратау шайырлары мұрасы
Сөздікпен жұмыс жасау әдістемесі
Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасы
Педагогика
Сөздіктің түрлері
-
4 Оқу жылы
Ұлы Отан соғысы жылдардағы қазақ әдебиеті
Стилистика
Ағартушы демократиялық бағыттағы әдебиет
Орфография және пунктуация
Қазақ тілінің синтаксисі және оны оқыту әдістемесі
Көркем әдебиет стилистикасы
Кеңес дәуірінідегі әдебиеті
Алаш ұранды әдебиет
Синтаксистік талдау
60-80 жылдардағы қазақ әдебиеті
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Практикалық стилистика
Қазіргі әдеби процесс
Шетел әдебиетінің тарихы
Әдебиет нормасы
Тәуелсіз жылдардағы қазақ әдебиеті
Қазіргі қазақ әдебиеті
Өндірістік педагогикалық практика-8 апта
Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиет
Қазіргі қазақ прозасы
Көркемдік сөз
Антикалық әдебиет
Оқыту нәтижелері
- нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу оларды оқытылатын салада қолдану;
- жеке іс-әрекеттеріне түрлі іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру мен өзінің кәсіби деңгейін көтеру мақсатында өмір бойы білім алуға мән беру; пән бойынша таңдалған мақсатқа сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностикалауды қолдана білу;
- әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; оқушыларды сыни ойлауға, проблеманы шығармашылықпен бірлесе шешуге тарту мақсатында пәннің негізгі концепциялары мен зерттеу құралдарын және құрылымын айқындай білу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана білу;
- Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; пәнді оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды және цифрлық білім ресурстарын пайдалану; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мақсатық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану; оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары;
- қазақ тілін шет тілі ретінде оқытудың отандық практикасына әдебиеттану мен лингвистиканың теориялық негіздерін табысты бейімдеу дағдыларына ие болу; қазіргі мектепте қазақ тілін шетел тілі ретінде және қазақ әдебиеті оқытудың озық тәжірибесімен заманауи филологиялық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін біріктіру; қазақ тілінде оқытпайтын оқу орындарында білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндері бойынша педагогикалық қызметтерін жүзеге асыру; қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы оқу қызметін жоспарлау және құрастыру; берілген сабақ мақсаттарына, жас ерекшеліктеріне, оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес қазақ және шет тілі ретінде оқу материалдарын өз бетінше әзірлеу;
- зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу; әдебиет саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану; дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;
- әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Қазақстанның қазіргі оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың озық әдістемелік тәсілдерін меңгере отырып, білімін практикада қолдана алу; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс – әрекеттеріне баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну;
- өзінің және басқалардың идеялары, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамыту; тіл білімі ғылымындағы концепция, теория мен бағыттарға, құбылыстар мен үдерістерге сыни тұрғыдан талдау жасай алу; Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, талдау.
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресустарын дұрыс пайдалана білу; әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;
- осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; талдаудың әдіснамасын таңдау; әдебиеттану ғылымының теориясы мен қазақ әдебиеті тарихының даму кезеңдерін жетік меңгеру; фольклорлық үлгілер мен көркем шығарманы талдау арқылы шығармашылық қабілеттерін жетілдіру; Оқытылатын салада оқу-өндірістік жұмыстардың құрылымы мен мазмұнын жобалау әдістері мен оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану,
- қазақ тілі мен әдебиетін қазақ емес тілдік ортада технологиялары бойынша оқыту әдістемесін меңгеру; тіл білімінің теориялық және практикалық негіздерін меңгере білу; тіл білімі, ұлттық, әлем әдебиеті саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білім түсініктерін көрсету, оқу – практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, фактілерді құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну.
- кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; тіл білімінің теориялық негіздерін, жазба әдеби тілдің тарихи даму кезеңдерін, стильдерін және латын графикасына негізделген әліпбиді меңгеру.
- кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; білім берудің маңызды стратегиялық міндеті, халықаралық біліктілік сапасын, лингвистикалық білімін жетілдіру мақсатында, ең негізгісі-мемлекеттік және шетел тілдерін қорытынды жасау;
- ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу; осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну және интеграциялауды көрсету;
- командада, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсете білу; оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну; әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; талдаудың әдіснамасын таңдау; оқытылатын қазақ тілі мен әдебиеті салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; талдаудың әдіснамасын таңдау;