Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі филология саласы бойынша терең білімді, өзінің азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге және қалыптастастыруға қабілетті, педагогикалық және ғылыми- зерттеу мен басқару қызметін табысты атқара алатын магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Ғылымның тарихы және философиясы
Тіл және ұлттық таным
Қазақ әдебиеті және ұлттық сипат
Шет тілі (кәсіби)
Қазақ әдебиетіндегі ұлттық ментальділік мәселесі
Тіл және мәдениетаралық коммуникация
Жоғары мектеп педагогикасы
Көркем шығарманы әдебиеттанымдық талдау
Тілді меңгерту онтогенезі
Әлеуметтік лингвистика
Әдебиеттегі автордың шығармашылық шеберлігі
Көркем мәтін теориясы
Контрастивтік лингвистика
Тіл үйрету мотивациясы
Көркем бейне теориясы
Қазақ әдебиетіндегі тұлғатану мәселесі
Әдеби байланыстардың тарихи-мәдени негіздері
-
2 Оқу жылы
Лингвистикалық зерттеулердің методологиясы
Қазақ әдебиетінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
Қазақ әдебиетін меңгертуде интербелсенді әдістерді қолдану технологиясы
Қазақ тілінен жаңартылған білім мазмұнын меңгерту әдістемесі
Жаңартылған әдеби білім беру жағдайында озық тәжірибелерді жинақтау мен таратуды зерттеу
Әдебиеттанымдық зерттеулердің методологиясы
Жаңартылған тілдік білім беру аясында озық тәжірибелерді жинақтау мен таратуды зерттеу
Қазақ тілін меңгертуде интербелсенді әдістер қолдану технологиясы
Қорытынды аттестациялау
Оқыту нәтижелері
- ОН2 Көпмәдениетті ортада мәдениетаралық қатынасқа түседі, коммуникативтік құзыретті тұлға ретінде басқа лингвосоциум өкілімен кәсіби және ғылыми-көпшілік тақырыптарда еркін диалогқа түседі. РО2 вступает в межкультурные отношения в поликультурной среде, в качестве коммуникативной компетентной личности вступает в свободный диалог с представителем другого лингвосоциума на профессиональную и научно-популярную тематику. LO2 enters into intercultural relations in a multicultural environment, as a communicative competent person enters into a free dialogue with a representative of another linguosocium on professional and popular science topics.
- ОН4 Өзгетілді аудиторияда қазақ тілі мен сөз өнерін меңгертуде әр жас кезеңі үшін диагностикалық бағдарламалар құрады. РО4 создает диагностические программы для каждого возрастного периода в изучении казахского языка и речи в аудиториях с неказахским языком обучения. LO4 creates diagnostic programs for each age period in the study of the Kazakh language and speech in classrooms with a non-Kazakh language of instruction.
- ОН1 Философиялық, психологиялық білімін педагогикалық бағдарда қолданады. РО1 использует философские, психологические знания в педагогической ориентации. LO1 uses philosophical, psychological knowledge in a pedagogical orientation.
- ОН7 Тұлғааралық қарым-қатынастың басты ережелерін біледі, қолданады. РО7 знает и использует основные правила межличностного общения. LO7 knows and uses the basic rules of interpersonal communication.
- ОН8 Синхронды және диахроникалық аспектілерде тілдің (әдебиеттің) қолданылуы негізгі заңдылықтарын өз бетінше зерттеу дағдыларын меңгереді. РО8 приобретает навыки самостоятельного изучения основных закономерностей использования языка (литературы) в синхронном и диахроническом аспектах. LO8 acquires the skills of independent study of the basic laws of the use of language (literature) in the synchronous and diachronic aspects.
- ОН5 Қазақ тілі мен әдебиетінің ұлттық ментальдік генезисін, эволюциясын және трансформациясын басқа лингвосоциум елінің өкіліне түсінікті мәдениетімен салыстыра отырып біртұтас мәдениетаралық қарым-қатынас орнатады. РО5 устанавливает единые межкультурные отношения, сравнивая национальный ментальный генезис, эволюцию и трансформацию казахского языка и литературы с культурой, понятной представителю другого лингвосоциума. LO5 establishes a single intercultural relationship, comparing the national mental genesis, evolution and transformation of the Kazakh language and literature with a culture that is understandable to a representative of another linguosocium.
- ОН6 Жоғары оқу орындарында қазақ тілі мен әдебиеті пәндерін жаңартылған білім мазмұны талаптарына сай өткізеді, инновациялы оқыту технологияларын қолданады. РО6 проводит дисциплины казахского языка и литературы в высших учебных заведениях в соответствии с требованиями обновленного образовательного контента, использует инновационные технологии обучения. LO6 conducts disciplines of the Kazakh language and literature in higher educational institutions in accordance with the requirements of updated educational content, uses innovative teaching technologies.
- ОН3 Өзгетілді аудиторияда тіл мен сөз өнерін меңгертуде өзекті теориялық тұжырымдарды басшылыққа алады. РО3 руководствует соответствующими теоретическими концепциями при изучении языка и речи в аудитории с неказахским языком обучения. LO3 guides the relevant theoretical concepts in the study of language and speech in an audience with a non-Kazakh language of instruction.
- ОН9 Өзінің кәсіби өсуін жобалап, өзін өзі дамытуға байланысты шешімдер қабылдайды. РО9 проектирует свой профессиональный рост и принимает решения, связанные с саморазвитием. LO9 designs his professional growth and makes decisions related to self-development.