Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02313 Шетел филологиясы: Шығыс (араб, қытай, түрік) тілі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты -шығыс (араб, қытай, түрік) тілі саласында кәсіби құзыреттілікке ие, филологиялық білім беру саласындағы мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби міндеттерді шеше алатын, кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, білік пен құзыреттілікті қалыптастыру.; - қоғам мен мемлекеттің кәсіби қызмет саласында заманауи технологияларды меңгерген білімді және үйлесімді дамыған мамандарға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру; - әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, еңбек нарығында, қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыратын жеке тұлғаның қажеттілігін қанағаттандыру;
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Негізгі шет тілін функционалды тұрғыдан зерттеу
    Несиелер: 5

    " Негізгі шет тілін функционалды тұрғыдан зерттеу" пәнінің мақсаты-тілдің қоғамның ғылым, техника,мәдениет, экономика, саясат және т.б. түрлі салаларында шет тілі маманының практикалық және теориялық тәжірибесін жинақтау. Пәнді оқытудың негізгі міндеті - әр түрлі жағдайларда дұрыс аударманың тұтас түсінігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты – фонетикалық бірліктердің жалпы түсінігін беру, олардың қызметін анықтау, сөйлеу және жазу кезіндегі ерекшеліктерін, фонетиканың негізгі бағыттарын оқып үйрену, фонетикалық конструкцияның ұқсас және әр түрлі тармақтарын түсіндіру. Шығыс тілінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктері, Екі таңбалы және төрт таңбалы әріптер, орфография, Шығыс тіліндегі сингармонизм заңы, айтылу мен екпінмен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты -тіл білімінің тарихымен, тілдердің генеологиялық және типологиялық тілдерге бөліну ұғымдары және ағымдарымен таныстыру; тіл білімінің бағыттары мен ұғымдары туралы, тіл білімі мен басқа пәндермен байланыс тарихы туралы; әлем тілдерінің бөлінуі туралы; жазудың пайда болуы туралы; Тіл білімінің саласы ретінде фонетика, лексикология, морфология және синтаксис туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс елдері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты оқытылатын тілдің елдерін,яғни Шығыс елдерін оқыту, олардың табиғаты, мәдениеті, әлеуметтік ұйымы, халқы, экономикасы, тілі мен дәстүрі туралы мәліметтер. Сондай-ақ, шығыс өңірлері, провинциялар, тілдер және тіларалық қарым-қатынас мәселелеріндегі сұхбаттасушының сөйлеу мәдениетін және бастапқы мәтіндерді барабар түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты Оқытылатын тіл елінің табиғатын, халқын, экономикасын, мәдениетін, әлеуметтік ұйымын, тілі мен дәстүрін жүйелейтін кешенді оқу. Шығыс елдерінің және олардың өңірлерінің аумақтық қоғамдастықтарының, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық факторларының дамуын, тілдерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттің шет тілінің коммунникативтік сөйлеуін және оларды қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда қолдану жолдарын оқыту, коммуникативтік-интермәдениеттік құзыреттілік негіздерін және сөйлеу бейімділігінің төрт түрін (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) қалыптастыру болып табылады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты базалық стандарт деңгейінде шет тілді білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері – сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер қарым-қатынастың дайындалған диалогтық және монологиялық түрін меңгеруі, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсінуі, ақпарат көздерінен оқып, ақпарат алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы білімгерлерде шығармашылық ынта мен дербестікті дамытуға мүмкіндік туғызады. Олардың бойында педагогикалық және әдістемелік білік пен дағдыны қалыптастырады. Міндеті – білімгерлерді болашақ кәсіби қызметтің негіздерімен танысу. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке дағдылану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдебиет өнер түрі ретінде. Көркем шығарманың нысаны мен мазмұны. Көркем тақырыптың санаты.Пафос санаты. Әдебиеттегі батырлық, трагизм және идеализм. Әдебиеттегі сыни бағыт. Көркем мазмұнның типологиялық қасиеттері. Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лириканың жанрлық түрлері.Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы және сөздің түрін таңдау. Ұсыныстарды дұрыс құру. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу мәнерлілігі, байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шығыс(қытай,араб,түрік) тілінің комммуникативті грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттің шет тілінің коммунникативтік сөйлеуін және оларды қарапайым және күрделі сөйлемдерді құрастыруда қолдану жолдарын оқыту, коммуникативтік-интермәдениеттік құзыреттілік негіздерін және төрт түрлі ренчевой іскерлікті (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) қалыптастыру болып табылады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шығыс (араб, қытай, түрік) тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шығыс тілінің даму тарихы; Ежелгі Шығыс жазба ескерткіштері және олардың тілдік ерекшеліктері; орта ғасырдағы жазба ескерткіштері және олардың тілдік ерекшеліктері; графика тарихы; ғалымдардың шығыс жазба ескерткіштері бойынша зерттеулері. Шығыс тілдері тарихын зерттеу бойынша қазіргі көзқарастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лиро-эпикалық жанрлар. Драмалық жанрлар. Лириканың жанрлық формалары: ода, элегия, эпиграмма, газель, көйлек. Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі. Көркем шығарманың құрылымы. Композиция және сюжет туралы түсінік.Көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі шығыс (араб, қытай, түрік) тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді қазіргі морфемика мен дериватологияның негізгі ережелерімен таныстыру; студенттердің морфемдік, сөзжасам және этимологиялық талдаудың дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету; студенттерге сөзжасам курсын оқытудың әдістемелік негіздерін үйрету. Оқыту нәтижесінде студент сөздегі морфемдерді ажырата алады және сөздерді морфемдерге бөле алады және қызметтік және түбірлік морфемалардың мәнін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Азия және Африка әдебиетінің тарихы (Исламға дейінгі кезең)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырға дейінгі Азия мен Африканың әдебиеттерін дамытудағы бастапқы кезеңнің ерекшеліктерін қарастыру, поэтика, Стилистика және осы әдебиеттердің тілін анықтау. Шығыс әдебиеттері мен әр әдебиет бойынша авторлық очерктер дамуының бастапқы кезеңі туралы білім. Шығыс әдебиетіне қатысты "ежелгі" және "орта ғасыр" ұғымдарын анықтау және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы білімгерлерде шығармашылық ынта мен дербестікті дамытуға мүмкіндік туғызады. Олардың бойында педагогикалық және әдістемелік білік пен дағдыны қалыптастырады. Міндеті – білімгерлерді болашақ кәсіби қызметтің негіздерімен танысу. «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке дағдылану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі шығыс (араб, қытай, түрік) әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шығыс тілдері бойынша маман-филологтың фундаментальды дайындығы университеттің түсушісінен тілді ғана емес, сонымен қатар оқытылатын елдің тарихы мен әдебиетінің рөлі мен орнын терең білуді талап етеді. Бұл пәннің мақсаты көркем шығыс әдебиетінің шығу тарихы туралы жалпы түсінік беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейінде шет тілді білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері – сөйлеу, тыңдалым, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер қарым-қатынастың дайындалған диалогтық және монологтық түрін меңгеруі, тыңдалған мәтінді толық түсінуі, ақпарат көздерінен оқып, ақпарат алуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы филологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді шығыс тілінің әлем тілдері ортасындағы орны мен негізгі ерекшеліктерімен, Шығыс халықтарының шығу тегі туралы теориялармен , олардың арғы тегі, Тарихи тілдің диалектикалық мүшелігімен таныстыру; жазудың және Шығыстың әдеби тілдерінің шығу тегі туралы мәліметтер беру; қазіргі шығыс тілдері, синтаксистік ерекшеліктері туралы бастапқы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі базалық шығыс тілі
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты-студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, нәтижелі және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуге қажетті білім алуы болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті – тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемдік құндылықтар-Шығыстың классикалық әдебиеті кезеңі
    Несиелер: 6

    Шығыс халықтарының ежелгі орта ғасырдан XVII ғ. ортасына дейінгі әдебиеттерінің тарихын зерттеу және шығыс орта ғасыр тарихы ,араб және түрік лирикасы, жапон танкі мен қытайлық "үзілген жолдар"поэзиясымен, "Мың және бір түн" атты араб ертегілерінің диклі, жапон ханзадасы Гэндзи туралы повесть, Ходж Насреддин туралы және Қытай повстанцалары туралы халық кітаптарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Публицистикалық стиль
    Несиелер: 4

    Публицистикалық стиль БАҚ арқылы адамдарға әсер ету үшін қызмет етеді (газеттер, журналдар, теледидар, афишалар, буклеттер). Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі студенттерді публицистикалық стильдің лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерімен таныстыру; стилистика саласында білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін қалыптастыру; жазу дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орта ғасырдағы шығыс (араб, қытай, түрік) әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттерді тарихи ретроспективадағы негізгі діни феномендердің пайда болу және қалыптасу тарихымен таныстыру ортағасырлық шығыс әдебиетінің даму тарихын талдау; шығыс әдебиетінің негізгі әдеби үрдістерін сипаттау; шығыс әдебиетінің әдеби шығармаларын қорыту; шығыс әдебиетінің идеялық-тақырыптық ерекшеліктерін бағалау;шығыс әдебиетінің жанрлық ерекшелігін қарастыру және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығыс баспасөзіндегі медиа тілі
    Несиелер: 4

    Медиа-коммуникативтік білім ұғымдары. Ақпараттық өндіріс саласын дамыту. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы. Дақыл айналымы; дақыл интеграциясы. Баспасөз тілінің стильдері, бұқаралық ақпарат құралының тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Коммуникация түсінігі. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Мәдени шок: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; қарым-қатынастың типтік қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқылатын лингвомәдениет өкілдерімен барабар және мүмкіндігінше табысты қарым-қатынас жасай алатын тұлғаны қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі мәселелері мен тақырыптарын сипаттау, негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру; әртүрлі мәдениеттегі коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттерге филология туралы ғылыми пәндердің жиынтығы ретінде түсінік беру, тіл және тіл арқылы жасалған мәтіндер - адамзат мәдениетінің көрінісі ретінде; филологияның жекелеген салаларын тұтас компонент ретінде ұғыну үшін дүниетанымдық негіздерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі шығыс (араб, қытай, түрік) тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - негізгі синтаксистік ұғымдарды және тиісті терминологияны меңгеру; әртүрлі синтаксистік аспектілерде синтаксистік бірліктерді, олардың жүйелік қатынастарын, олардың типологияларын оқып үйрену және меңгеру; әртүрлі синтаксистік концепцияларда бағдарлай білу, олардың арақатынасын, күшті және әлсіз жақтарын көру; әртүрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс елдерінің қазіргі заманғы әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің басты мақсаттарының бірі студенттерді қазіргі шығыс әдебиеттерімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия және ғылыми фантастика ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, әдебиет қайраткерлерінің мен бағыттары. Сонымен қатар қазіргі Шығыс драматургиясы, Шығыс театрының қалыптасу тарихы, театр өнерінің ерекшеліктері, шығыс әдебиетінің даму жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс тіліндегі диалектілер мен говорлар
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді диалектология ,диалектология құрамына кіретін диалекттер және олардың жіктелуімен таныстырады. Оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен сөйлеу, халықтың тұрмыстық мәдениеті мен тарихы туралы білімді меңгеруі керек,әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндерді талдай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20-21 ғасырлардағы Шығыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі шығыс әдебиеттерімен таныстыру, ХХ ғасырдың екінші жартысында драматургия ретінде жаңа жанрлардың пайда болуы, әдебиет қайраткерлерінің түрлері мен бағыттары, қазіргі Шығыс драматургиясы, Шығыс театрының қалыптасу тарихы, театр өнерінің ерекшеліктері, шығыс әдебиетінің даму жолдары, қазіргі заман жазушыларының шығармаларындағы жаңа жанрлары, стильдері мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі шығыс (араб, қытай, түрік) тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық кластары, олардың грамматикалық санаттары, сөз формасының жүйелері және олардың сөз өзгерту ережелері туралы ғылыми білімдерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығыс тілінің диалектологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты-Шығыс тілдерінің диалектологиясын оқып үйрену; студенттерді шығыс тілінің лексикологиясының бір бөлігі диалектологиямен таныстыру, диалектология құрамына кіретін сөйлеулер және олардың жіктелуі; оқу нәтижесінде студент шығыс тілі мен сөйлеу, халықтың тұрмыстық мәдениеті мен тарихы туралы білімдерді меңгеруі тиіс; әртүрлі диалектілер мен сөйлеулерде жазылған мәтіндерді талдай білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Риторика
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас мақсаты. Мазмұны, құрылымы, композициясы және мазмұны. Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу шығармасындағы орны. Композициялық-сөйлеу типтері: баяндау, сендіру, хабарлау, ойлау. Сыни талдау және аргументация тәсілдері. Ғылыми сөйлеу мәдениеті. Тіл және сөйлеу формасы түсінігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби аударма негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты аударманың жалпы лингвистикалық негіздерін ашу және сипаттау, яғни тіл жүйесінің қандай ерекшеліктері мен тілдердің қызмет ету заңдылықтары аударма процесінің негізінде жататынын көрсету, оның сипаты мен шекарасын анықтау, аударманы лингвистикалық зерттеудің объектісі ретінде анықтау, оның тілдік делдалдықтың басқа түрлерінен өзгешелігін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығыс тіліндегі мақал-мәтелдер
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас мақсаты. Мазмұны: фразеологизмдердің құрылымы, композициясы және мазмұны. Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру. Негізгі тезис және оның сөйлеу шығармасындағы орны. Композициялық-сөйлеу типтері: баяндау, сендіру, хабарлау, ойлау. Сыни талдау және аргументация тәсілдері. Ауызша сөйлеу мәдениеті. Тіл және сөйлеу формасы түсінігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем әдебиетті аудару
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерді практикалық қызметке дайындау мақсатында Көркем аударма саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Аударма тіліндегі эквивалентті құралдарды анықтау. Эквиваленттілік деңгейлері. Өтем нысандары. Ұлттық әдебиеттегі мәтіннің орны мен функцияларын анықтауКурс нәтижесінде білім алушы сыни әдеби зерттеу, контекст орнату, интертекстуалды байланыстарды анықтауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі шығыс (араб, қытай, түрік) тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән шығыс тілі мен әдебиетінің болашақ оқытушыларының лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.. Пәнді оқытудың мақсаты-тілдің лексика-семантикалық жүйесі туралы қалыптасқан түсінігі бар лингвистика саласындағы маманды дайындау болып табылады. Оқытылатын тілдің құрылымдық-деривациялық, семантикалық, прагматикалық және басқа да ерекшеліктерін білу жаңа тілдік ортаға бейімделуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби сөйлеу стилі
    Несиелер: 4

    Пән сөйлеу стилі (сөйлеу, ғылыми, көркем) және олардың сипаттамасы туралы жалпы түсінік береді; мәтіннің сөйлеу мәнеріне қатыстылығын анықтау, шығыс тілін басқа оқу пәндері бойынша білім алу құралы ретінде қолдану қабілеті; алынған білімді, іскерлікті және пәнаралық деңгейде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Cтилистика
    Несиелер: 4

    "Стилистика" пәні шығыс тілінің болашақ мұғалімдерін филологиялық дайындау жүйесіне қажетті болып табылады. Стилистика тілді қолдануды Үйренетін пән ретінде тіл құрылымын білдіретін заттармен тығыз байланысты. Пәнді оқыту мақсаты: - курстың теориялық негіздерін меңгеру, стилистикалық дағдыларды дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандандырылған кәсіби шығыс тілі
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың әр түрлі салаларында ауызша және жазбаша түрде коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру. Есту арқылы түсіну тіл тасымалдаушылардың орындауында мәтіннің жалпы мазмұны. Әлеуметтік-тұрмыстық салада ауызша және жазбаша түрде қарапайым-коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру үшін лексика көлемі. Қарапайым грамматикалық құрылымдар. Зерттеулер мен презентацияларды жүргізу, тыңдалған мәтіннің мазмұнын баяндау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 8

    Бітіру біліктілік жұмыстарын орындау үшін теориялық білімді бекіту және материал жинау. Нақты жобалармен жұмыс тәжірибесін материалдармен меңгеру. Дипломдық жобаны орындау үшін қажетті материалдар мен құжаттарды жинау. Кәсіби позицияны, оның дүниетанымын, мінез-құлық стилін қалыптастыру, кәсіби этиканы меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON3

    -шығыс филологиясының ең алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын салада білім мен түсініктерді көрсетді;

  • Код ON8

    кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.

  • Код ON1

    -мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика принциптерін сақтайды, кәсіби қызметте филология ғылымын білуді пайдалана алады, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады.

  • Код ON2

    -тілдік процестің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, оқу-тәрбие процесін және білім алушылардың түрлі қызмет түрлерін моделдейді және практикада іске асырды , тілді оқыту процесінде кәсіби міндеттерге мақсатты орната отырып, оқу процесін жүзеге асырады;

  • Код ON4

    -базалық тілдік пәндердің білімін көрсету және оларды түсіну мен қолданудың жоғары деңгейін көрсетді, негізгі лингвистикалық және әдебиеттанулық жағдайды түсінуді және оларды пайдалана біледі, ойлау ерекшелігін талап ететін әдебиеттерді талдай біледі;

  • Код ON7

    -этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;

  • Код ON6

    -іскерлік қарым-қатынасты және көпшілік алдында сөйлеуді жүзеге асыру, келіссөздер жүргізу, іскерлік хат алмасу және электрондық коммуникацияларды игереді;

  • Код ON5

    - әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін қолдану;

Top