6B01706 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-география в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География және ұйғыр тілі, әдебиет бойынша көпмәдениетті, коммуникативтік, педагогикалық саладағы міндеттерді шығармашылықпен және кәсіби түрде шеше алатын мұғалімдерді дайындау: ұйғыр тілі мен әдебиетіне, сондай-ақ географияға оқыту; патриоттық рухта тәрбиелеу, ҚР халықтарының достығы және әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
Пәннің мақсаты-ұйғыр тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің және олармен байланысты кіші жүйелерінің ұйымдастыру заңдылықтарын ашып, дыбыстық құрылымы туралы мәлімет береді; мазмұны:олардың қызмет ету ерекшеліктері туралы; фонетикалық деңгейде жүйелік қатынастарды және онымен байланысты кіші жүйелерді оқыту негізінде қазіргі ұйғыр әдеби тілі туралы теориялық білім. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті
Мақсаты: халық ауыз әдебиетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктерімен таныстыру. Екі халықтың: ұйғырлар мен қазақтардың ауыз әдебиетінің жанрлық-тақырыптық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу. Мазмұны: Фольклор және ұлт тарихы. Фольклор жанрлары, классификация принципі. Лирикалық әндер, халық прозасының түрлері, эпостар және т.б. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты дамудың қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйғыр халық ауыз әдебиеті
Пәннің мақсаты: халық ауыз әдебиетінің негізгі жанрларын оқыту және олардың ерекшеліктері. Ұйғыр халық ауыз әдебиетінің зерттеу тарихы. Ұйғыр фольклорын жинаумен және зерттеумен айналысқан ғалымдар. Түркітанушы ғалым В.В. Радловтың; Қазан университетінің профессоры Н.Ф. Катановтың; түркітанушы ғалымдар Н. Н. Пантусов, С.Е. Малов, тілшы ғалым Г.С.Савақасов еңбектерінің маңызы. Шынжаң-Ұйғыр автоном ауданындағы фольклористика. Ұйғыр фольклорын зерттеудегі Батыс шығыстанушылардың рөлі. Фольклорлық материалдардың түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйғыр әдеби байланыстар
Пәннің мақсаты: ұйғыр әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасыр басындағы ұйғыр әдеби қатынастарының қалыптасуы мен даму тарихы. Қазақ-орыс мәдени және әдеби байланыстары. Ұйғыр-қазақ-әдеби қатынастар. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұйғыр тілінің практикалық курсы
Мақсаты: студенттердің мәдениетті деңгейде студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі дамыту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. Мазмұны: тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативті-функционалды грамматиканы, коммуникативті құзіреттіліктің тұтас түсінігі. Құзіреттіліктер: команда ретінде тиімді жұмыс істей білу; түрлі контексте алған тәжірибені қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Мақсаты: әдеби сынның негізгі ұғымдары мен терминдерін зерттеу. Мазмұны: Әдебиеттегі дәстүр. Әдеби көзқарас және әдеби жанр. Поэтикалық жүйе туралы түсінік. Аруз метрі және оның ерекшеліктері. Өнер түрі: өнер әлемі және композиция. Әдеби әдіс және әдеби бағыт. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу; түрлі көзқарастарды түсіну қабілетін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ХІХ ғ. классикалық ұйғыр әдебиеті
Мақсаты: ХІХ ғасырдың көрнекті ұйғыр жазушыларының әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: «Ғериплар һекийити» - XIX ғасырдағы әдеби ескерткіш. Классикалық ақындар А.Низарий, Н.Зияий және Т.Ғерибийдің әдеби ескерткішін құруға қосқан үлесі. ХІХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашыл зерттеулер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты тіл білімінің тарихымен, тілдердің генеологиялық және типологиялық тілдерге бөліну ұғымымен танысу болып табылады. Мазмұны: тіл білімінің негізгі бағыттары мен ұғымдары, тіл білімі және басқа пәндермен байланыс тарихы туралы; әлем тілдерінің бөлінуі туралы; жазудың пайда болуы туралы; Тіл білімінің үлкен саласы ретінде фонетика, лексикология, морфология және синтаксис туралы. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені танып білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі ұйғыр тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Курстың мақсаты: лексикологияның негізгі қағидаларын, ұйғыр тіліндегі сөздер мен сөзжасамдардың пайда болу себептерін зерттеу. Қазіргі лексикалық жүйенің семантикалық табиғаты. Мазмұны: Сөз және ұғым. Лексикалық мағына түрлері мен түрлері. Сөздер мағынасын дамыту жолдары. Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері және түрлері. Ұйғыр тілінің лексикографиясы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы
Мақсаты - студенттерді ұйғыр тілінің диалектологиясымен таныстыру; диалектология құрамына енетін және олардың жіктелуі. Мазмұны: ғалымдардың диалектілерді жіктеу туралы еңбектері, күнделікті мәдениет пен тарих туралы еңбектер, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; әр түрлі контекстте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл тарихы
Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама. Мазмұны: Түркі тілдеріне тән ерекшеліктер. Фонетикалық жүйенің эволюциясы, зерттелген шет тілінің грамматикалық құрылымы. Сөз қалыптастыру. Лексиканың этимологиялық сипаттамасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
XV-XVIII ғғ классикалық ұйғыр әдебиеті
Мақсаты: 15-18 ғасырдағы көрнекті жазушылардың әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: XV ғасырдағы Орта Азиядағы қоғамдық-саяси оқиғалар. Атай, Саккакий, Лутфи, Әлишер Наваий және Нәвбәти, Зелили, Әрший секілді XVIII ғасыр ақындарының шығармашылық қызметі.. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғ. ұйғыр әдебиеті
Мақсаты: Қазақстандағы жаңа кезең ұйғыр әдебиетінің қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: 20-30 жас аралығындағы ақындардың шығармашылығы. Драматургия. Екінші дүниежүзілік соғыс әдебиеті. ШҰАР тақырыбы. Ұйғыр әдебиетінің соғыстан кейінгі кезеңі: Һ. Абдуллин, З.Сәмәди, Ж.Босақов, М.Зулпиқаров романдары. Поэзия: Һ. Искәндәров, Х. Һәмраев, I. Бәхтия өлеңдері. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
Пәннің мақсаты: негізгі синтаксистік ұғымдар мен тиісті терминологияны меңгеру; әр түрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту, әртүрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу. Мазмұны: Әр түрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктер. Олардың жүйелік байланыстары, типологиясы және т.б. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
Мақсаты: қазіргі ұйғыр әдеби тілінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін игеру, тұрақты дағдылар мен сөз бен форманы, сондай-ақ сөйлеу бөліктерін грамматикалық талдау. Мазмұны: Ұйғыр тіліндегі сөздердің пайда болу жолдары. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және жастар саясаты
Пәннің мақсаты: білім алушыларды көшбасшылық мәселелерімен қазіргі заманғы феномен ретінде таныстыру. Мазмұны: көшбасшылықтың табиғаты, функциялары және жіктелуі; көшбасшылар мен көшбасшылықтың стиліне жеке бастың жылжу кезеңдері; Жастардың іскерлік және кәсіпкерлік қасиеттерін бағалаудың негізгі әдістері. Қалыптасатын дағдылар: жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Психология
Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қазіргі ұйғыр тілінің сөзжасамы
Пәннің мақсаты: ұйғыр тілінде сөзжасам тәсілдерін оқу. Мазмұны: сөзжасам тәсілдері. Аффиксы. Сөз құрушы, сөз алмастырушы және Формат құрушы аффикстер. Субъективті бағалаудың аффикстері. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Конверсиялық әдіс және оның түрлері мен ерекшеліктері. Құзыреті: .ұлттық және жаһандық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; түрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Мақсаты: көркем шығарма тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін тәуелсіз бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Көркем шығарманың лингвистикалық құралдарын таңдау факторлары және оларды мақсатты пайдалану факторлары. Көркем мәтіннің семантикалық құрылымы. Көркем тілдегі шығармашылық өңдеудің жолдары. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Жаратылыстанудың қазіргі заманғы тұжырымдары
Целью изучения курса «Концепции современного естествознания» является развитие у учащихся мировоззрения планетарного характера и подготовка их к участию в формировании ноосферы. Содержание. Основные принципы естествознания. Объекты и методы исследования, основные периоды развития. Наука о неживой природе. Наука о живой природе. Естествознание и экология. Естествознание через систему знаний о закономерностях и законах, действующих в природе. Компетенции. Применяет полученные знания и умения в будущей профессиональной деятельности.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Географияны оқытудың әдістемесі
Мақсаты - география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік және теориялық білімі мен дағдыларымен қаруланған мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру. Мазмұны. Кіріспе. Географияны оқыту әдістемесінің нысаны мен міндеттері. Географияны оқытудың заманауи тәсілдері. Мектеп географиясының мазмұнына қойылатын қазіргі талаптар. Мектептегі географиялық білім беру құрылымы. Географиялық білім мен іскерлікті қалыптастыру. Географияны оқытудың негізгі құралдарымен жұмыс. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары. Мектеп географиясын оқыту әдістемесі. Құзыреттер. Мектепте географиялық білімді қалыптастыру үшін география, педагогика, психология, географияны оқыту әдістемесі саласында базалық білімді меңгереді. Алған білімдері мен біліктерін практикада және кәсіби қызметте қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
Мақсаты ең ірі географиялық қабықтың таксондары – құрлықтар мен теңіздерге жүйелі кешенді сипаттама беру болып табылады. Мазмұны. Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттау ұстанымдары. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Ғаламдық экологиялық проблемалардың аймақтық аспектілері. Материктерді ірі табиғи аймақтарға саралау. Аймақтар табиғатына тән белгілер. Әлемдік мұхит және оның бөліктері. Мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Мұхиттардың аймақтық-географиялық сипаттамасы. Құзыреттер: дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
19 ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиетіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар
Мақсаты: 19 ғасырға дейін ұйғыр әдебиетінің пайда болуы мен дамуының жалпы тенденцияларымен, сондай-ақ осы кезең авторларының шығармаларындағы эстетикалық құндылықтардың ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Осы кезеңдегі әдеби шығармалардың негізіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Ұйғыр әдебиеті дамуының бастапқы кезеңі. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу, әр түрлі контексте жиналған тәжірибеден үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: орта мектепте ұйғыр тілінде оқу процесін жобалауды, ұйымдастыруды, жүзеге асыруды және бақылауды реттейтін нормативтік құжаттарды түсінуге және педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: орта мектепте ұйғыр тілін оқыту әдістемесі бойынша әдістемелік білім, дағды қалыптастыру. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Қазақ тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы және сөздің түрін таңдау. Ұсыныстарды дұрыс құру. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу мәнерлілігі, байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қалыптастыру, сөздік қорын қалыптастыру, университеттің курстық әдістемесінің әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамасы туралы түсінік, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби дағдылар. Мазмұны: 5-11 сыныптарға арналған ұйғыр әдебиеті бойынша оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу материалдарының мазмұны, құрылымы мен принциптері Құзіреттіліктер: өз бетінше жұмыс жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ұйғыр графикасының және ұйғыр латиницасының тарихы
Пәннің мақсаты - ұйғыр графикасының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ұйғыр графикасының даму кезеңдерін зерттеу: көне түркі жазба ескерткіштері; Араб жазуы ежелгі ұйғыр, стораугур тілдерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік ерекшеліктері; Қазіргі ұйғыр тілінің латын графикасы. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ұйғыр тілінің функционалдық грамматикасы
Мақсаты: Теориялық білім мен оларды қолданудың практикалық дағдыларының әдіснамалық байланысын жүзеге асыру. Ұйғыр тілін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықты игеру, бұл білім беру саласындағы болашақ жемісті педагогикалық қызметтің негізгі шарты болып табылады. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Арт білім беру
Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Елтану
Мақсаты-елтанудың маңызды қағидаттары, заңдары, санаттары, оның негізгі проблемалары мен құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны. Елтану, география ғылымдары жүйесіндегі пән. Елдер мен олардың бөліктерін кешенді зерттеу. Елдердің тарихи дамуының ерекшеліктері. Табиғат, халық, шаруашылық, мәдениет, елдердің әлеуметтік ұйымдары туралы жүйелеу және қорыту. Әлемді аймақтарға аудандастыру принциптері мен сұлбалары. Елтанушылық ақпараттың субъектілері мен тұтынушылары. Құзыреттер. Елтанушылық бағытта ақпаратты іздеу және талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан географиясы
Мақсаты Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерттеу. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ұйғыр және қазақ поэзиясының салыстырмалы-салғастырмалы өлеңдер жинағы
Мақсаты: Салыстырмалы верификацияның негізгі ұғымдарымен және міндеттерімен таныстыру. Қазіргі қазақ және ұйғыр поэзиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын верификацияны салыстырмалы талдау, идеологиялық, тақырыптық, ырғақтық ерекшеліктерді анықтау арқылы анықтау. Мазмұны: М.Мақатаев, Ф.Оңғарсынова, М.Шаханов, Қ.Мырзалиев, С.Мәуленов, М.Әлимбаев, Т.Молдағалиев, И.Бәхтия, С.Мәмәтқлов, Д.Ясенов секілді жазушылардың шығармашылық мұрасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы ұйғыр әдебиетімен танысу. Мазмұны: Қазіргі ұйғыр әдебиеті. Драматургия. Поэзия және проза: ақын-жазушылардың шығармашылығы. Құзіреттіліктер:С.Мәмәтқулов, Ж.Розахунов, А.Дәләтов, Х.Илахунова, П.Сабитова және т.б. зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шығыс Түркістанның ұйғыр әдебиеті
Мақсаты: Шығыс Түркстанда ұйғыр әдебиетінің даму тарихы және негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: ұйғыр ақын-жазушыларының өмірі мен шығармашылығы. Поэзия. Проза. Драматургия. Жанр ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- ОН 6 – оқушының тұлғалық дамуына ықпал ету, өмір бойы білім алуға бағытталған білім модельдерін көрсету
- ОН 8 – оқыту және тәрбиелеу мақсаттары мен міндеттеріне, күтілетін нәтижелерге және студенттердің физиологиялық сипаттамаларына сәйкес инновациялық технологияларды қолдану;
- ОН 4 – ұйғыр тілі мен әдебиетін оқытуда АКТ мен сандық білім беру ресурстарын пайдалану;
- ОН2 - меңгерілген ақпаратқа сүйене отырып, тіл мен әдебиет білімін практикада қолдана алады;
- ОН 3 - студенттердің сын тұрғысынан ойлауын, шығармашылық ізденісін дамыту, проблемаларды бірлесіп шешу мақсатында ұйғыр тілі мен әдебиетінің ғылымдар жүйесіндегі қазіргі жағдайын, орны мен құндылықтарын талдау;
- ОН 1 – пәннің және пәнаралық фундаменталды заңдардың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсіну және кіріктіру;
- РО5 – таңдалған пән мақсаттарына сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностиканы қолдану;
- ОН 7 – командалық жұмыста, тұлға аралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыста коммуникативті құзіреттілікті көрсету;
- ОН 9 – ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, тіл тарихын ескере отырып, лингвистикалық заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін тұжырымдау.
- ОН 10 - Қазіргі тіл білімі мен лингвистика саласындағы теориялық концепциялар мен ережелерді қолданады; тілдің базалық лексикасын біледі; мамандықтың жалпы ғылыми стилін және география саласындағы негізгі терминологияны, географияны оқыту әдістемесін ұсынатын лексиканы біледі;
- ОН 11- ұйғыр жазушыларының әдеби шығармаларында бейнелеу мен көркемдік жасау мақсатында қолданылатын тілдік құралдарды анықтау, идеялар мен бағыттарды ұлттық мүдделер тұрғысынан талдау;
- ОН 12 - орта мектеп оқушыларының географиясын оқытуда теориялық негіздері мен технологияларын қолдану.