Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-география в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұйғыр тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің және олармен байланысты кіші жүйелерінің ұйымдастыру заңдылықтарын ашып, дыбыстық құрылымы туралы мәлімет береді; мазмұны:олардың қызмет ету ерекшеліктері туралы; фонетикалық деңгейде жүйелік қатынастарды және онымен байланысты кіші жүйелерді оқыту негізінде қазіргі ұйғыр әдеби тілі туралы теориялық білім. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халық ауыз әдебиетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктерімен таныстыру. Екі халықтың: ұйғырлар мен қазақтардың ауыз әдебиетінің жанрлық-тақырыптық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу. Мазмұны: Фольклор және ұлт тарихы. Фольклор жанрлары, классификация принципі. Лирикалық әндер, халық прозасының түрлері, эпостар және т.б. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты дамудың қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халық ауыз әдебиетінің негізгі жанрларын оқыту және олардың ерекшеліктері. Ұйғыр халық ауыз әдебиетінің зерттеу тарихы. Ұйғыр фольклорын жинаумен және зерттеумен айналысқан ғалымдар. Түркітанушы ғалым В.В. Радловтың; Қазан университетінің профессоры Н.Ф. Катановтың; түркітанушы ғалымдар Н. Н. Пантусов, С.Е. Малов, тілшы ғалым Г.С.Савақасов еңбектерінің маңызы. Шынжаң-Ұйғыр автоном ауданындағы фольклористика. Ұйғыр фольклорын зерттеудегі Батыс шығыстанушылардың рөлі. Фольклорлық материалдардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр әдеби байланыстар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ұйғыр әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасыр басындағы ұйғыр әдеби қатынастарының қалыптасуы мен даму тарихы. Қазақ-орыс мәдени және әдеби байланыстары. Ұйғыр-қазақ-әдеби қатынастар. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің мәдениетті деңгейде студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі дамыту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. Мазмұны: тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативті-функционалды грамматиканы, коммуникативті құзіреттіліктің тұтас түсінігі. Құзіреттіліктер: команда ретінде тиімді жұмыс істей білу; түрлі контексте алған тәжірибені қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әдеби сынның негізгі ұғымдары мен терминдерін зерттеу. Мазмұны: Әдебиеттегі дәстүр. Әдеби көзқарас және әдеби жанр. Поэтикалық жүйе туралы түсінік. Аруз метрі және оның ерекшеліктері. Өнер түрі: өнер әлемі және композиция. Әдеби әдіс және әдеби бағыт. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу; түрлі көзқарастарды түсіну қабілетін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХІХ ғ. классикалық ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХІХ ғасырдың көрнекті ұйғыр жазушыларының әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: «Ғериплар һекийити» - XIX ғасырдағы әдеби ескерткіш. Классикалық ақындар А.Низарий, Н.Зияий және Т.Ғерибийдің әдеби ескерткішін құруға қосқан үлесі. ХІХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашыл зерттеулер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тіл білімінің тарихымен, тілдердің генеологиялық және типологиялық тілдерге бөліну ұғымымен танысу болып табылады. Мазмұны: тіл білімінің негізгі бағыттары мен ұғымдары, тіл білімі және басқа пәндермен байланыс тарихы туралы; әлем тілдерінің бөлінуі туралы; жазудың пайда болуы туралы; Тіл білімінің үлкен саласы ретінде фонетика, лексикология, морфология және синтаксис туралы. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені танып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі ұйғыр тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: лексикологияның негізгі қағидаларын, ұйғыр тіліндегі сөздер мен сөзжасамдардың пайда болу себептерін зерттеу. Қазіргі лексикалық жүйенің семантикалық табиғаты. Мазмұны: Сөз және ұғым. Лексикалық мағына түрлері мен түрлері. Сөздер мағынасын дамыту жолдары. Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері және түрлері. Ұйғыр тілінің лексикографиясы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді ұйғыр тілінің диалектологиясымен таныстыру; диалектология құрамына енетін және олардың жіктелуі. Мазмұны: ғалымдардың диалектілерді жіктеу туралы еңбектері, күнделікті мәдениет пен тарих туралы еңбектер, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; әр түрлі контекстте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама. Мазмұны: Түркі тілдеріне тән ерекшеліктер. Фонетикалық жүйенің эволюциясы, зерттелген шет тілінің грамматикалық құрылымы. Сөз қалыптастыру. Лексиканың этимологиялық сипаттамасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XV-XVIII ғғ классикалық ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 15-18 ғасырдағы көрнекті жазушылардың әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: XV ғасырдағы Орта Азиядағы қоғамдық-саяси оқиғалар. Атай, Саккакий, Лутфи, Әлишер Наваий және Нәвбәти, Зелили, Әрший секілді XVIII ғасыр ақындарының шығармашылық қызметі.. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 20 ғ. ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы жаңа кезең ұйғыр әдебиетінің қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: 20-30 жас аралығындағы ақындардың шығармашылығы. Драматургия. Екінші дүниежүзілік соғыс әдебиеті. ШҰАР тақырыбы. Ұйғыр әдебиетінің соғыстан кейінгі кезеңі: Һ. Абдуллин, З.Сәмәди, Ж.Босақов, М.Зулпиқаров романдары. Поэзия: Һ. Искәндәров, Х. Һәмраев, I. Бәхтия өлеңдері. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: негізгі синтаксистік ұғымдар мен тиісті терминологияны меңгеру; әр түрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту, әртүрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу. Мазмұны: Әр түрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктер. Олардың жүйелік байланыстары, типологиясы және т.б. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Экологияның негізгі мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: тірі организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі ұйғыр әдеби тілінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін игеру, тұрақты дағдылар мен сөз бен форманы, сондай-ақ сөйлеу бөліктерін грамматикалық талдау. Мазмұны: Ұйғыр тіліндегі сөздердің пайда болу жолдары. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды көшбасшылық мәселелерімен қазіргі заманғы феномен ретінде таныстыру. Мазмұны: көшбасшылықтың табиғаты, функциялары және жіктелуі; көшбасшылар мен көшбасшылықтың стиліне жеке бастың жылжу кезеңдері; Жастардың іскерлік және кәсіпкерлік қасиеттерін бағалаудың негізгі әдістері. Қалыптасатын дағдылар: жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды игерілетін мамандыққа бағдарлай отырып, экономикалық біліммен қамтамасыз ету; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау үшін қабілеттілікті дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдерді қабылдау кезінде студенттердің шығармашылық бастамасын ашу. Мазмұны:қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі ұйғыр тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр тілінде сөзжасам тәсілдерін оқу. Мазмұны: сөзжасам тәсілдері. Аффиксы. Сөз құрушы, сөз алмастырушы және Формат құрушы аффикстер. Субъективті бағалаудың аффикстері. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Конверсиялық әдіс және оның түрлері мен ерекшеліктері. Құзыреті: .ұлттық және жаһандық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; түрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: көркем шығарма тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін тәуелсіз бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Көркем шығарманың лингвистикалық құралдарын таңдау факторлары және оларды мақсатты пайдалану факторлары. Көркем мәтіннің семантикалық құрылымы. Көркем тілдегі шығармашылық өңдеудің жолдары. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаратылыстанудың қазіргі заманғы тұжырымдары
    Несиелер: 5

    Целью изучения курса «Концепции современного естествознания» является развитие у учащихся мировоззрения планетарного характера и подготовка их к участию в формировании ноосферы. Содержание. Основные принципы естествознания. Объекты и методы исследования, основные периоды развития. Наука о неживой природе. Наука о живой природе. Естествознание и экология. Естествознание через систему знаний о закономерностях и законах, действующих в природе. Компетенции. Применяет полученные знания и умения в будущей профессиональной деятельности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Географияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік және теориялық білімі мен дағдыларымен қаруланған мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру. Мазмұны. Кіріспе. Географияны оқыту әдістемесінің нысаны мен міндеттері. Географияны оқытудың заманауи тәсілдері. Мектеп географиясының мазмұнына қойылатын қазіргі талаптар. Мектептегі географиялық білім беру құрылымы. Географиялық білім мен іскерлікті қалыптастыру. Географияны оқытудың негізгі құралдарымен жұмыс. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары. Мектеп географиясын оқыту әдістемесі. Құзыреттер. Мектепте географиялық білімді қалыптастыру үшін география, педагогика, психология, географияны оқыту әдістемесі саласында базалық білімді меңгереді. Алған білімдері мен біліктерін практикада және кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
    Несиелер: 5

    Мақсаты ең ірі географиялық қабықтың таксондары – құрлықтар мен теңіздерге жүйелі кешенді сипаттама беру болып табылады. Мазмұны. Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттау ұстанымдары. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Ғаламдық экологиялық проблемалардың аймақтық аспектілері. Материктерді ірі табиғи аймақтарға саралау. Аймақтар табиғатына тән белгілер. Әлемдік мұхит және оның бөліктері. Мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру ұстанымдары. Мұхиттардың аймақтық-географиялық сипаттамасы. Құзыреттер: дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиетіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 19 ғасырға дейін ұйғыр әдебиетінің пайда болуы мен дамуының жалпы тенденцияларымен, сондай-ақ осы кезең авторларының шығармаларындағы эстетикалық құндылықтардың ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Осы кезеңдегі әдеби шығармалардың негізіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Ұйғыр әдебиеті дамуының бастапқы кезеңі. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу, әр түрлі контексте жиналған тәжірибеден үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: орта мектепте ұйғыр тілінде оқу процесін жобалауды, ұйымдастыруды, жүзеге асыруды және бақылауды реттейтін нормативтік құжаттарды түсінуге және педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: орта мектепте ұйғыр тілін оқыту әдістемесі бойынша әдістемелік білім, дағды қалыптастыру. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы және сөздің түрін таңдау. Ұсыныстарды дұрыс құру. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу мәнерлілігі, байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қалыптастыру, сөздік қорын қалыптастыру, университеттің курстық әдістемесінің әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамасы туралы түсінік, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби дағдылар. Мазмұны: 5-11 сыныптарға арналған ұйғыр әдебиеті бойынша оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу материалдарының мазмұны, құрылымы мен принциптері Құзіреттіліктер: өз бетінше жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұйғыр графикасының және ұйғыр латиницасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ұйғыр графикасының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ұйғыр графикасының даму кезеңдерін зерттеу: көне түркі жазба ескерткіштері; Араб жазуы ежелгі ұйғыр, стораугур тілдерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік ерекшеліктері; Қазіргі ұйғыр тілінің латын графикасы. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұйғыр тілінің функционалдық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Теориялық білім мен оларды қолданудың практикалық дағдыларының әдіснамалық байланысын жүзеге асыру. Ұйғыр тілін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықты игеру, бұл білім беру саласындағы болашақ жемісті педагогикалық қызметтің негізгі шарты болып табылады. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты-елтанудың маңызды қағидаттары, заңдары, санаттары, оның негізгі проблемалары мен құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны. Елтану, география ғылымдары жүйесіндегі пән. Елдер мен олардың бөліктерін кешенді зерттеу. Елдердің тарихи дамуының ерекшеліктері. Табиғат, халық, шаруашылық, мәдениет, елдердің әлеуметтік ұйымдары туралы жүйелеу және қорыту. Әлемді аймақтарға аудандастыру принциптері мен сұлбалары. Елтанушылық ақпараттың субъектілері мен тұтынушылары. Құзыреттер. Елтанушылық бағытта ақпаратты іздеу және талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерттеу. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұйғыр және қазақ поэзиясының салыстырмалы-салғастырмалы өлеңдер жинағы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Салыстырмалы верификацияның негізгі ұғымдарымен және міндеттерімен таныстыру. Қазіргі қазақ және ұйғыр поэзиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын верификацияны салыстырмалы талдау, идеологиялық, тақырыптық, ырғақтық ерекшеліктерді анықтау арқылы анықтау. Мазмұны: М.Мақатаев, Ф.Оңғарсынова, М.Шаханов, Қ.Мырзалиев, С.Мәуленов, М.Әлимбаев, Т.Молдағалиев, И.Бәхтия, С.Мәмәтқлов, Д.Ясенов секілді жазушылардың шығармашылық мұрасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы ұйғыр әдебиетімен танысу. Мазмұны: Қазіргі ұйғыр әдебиеті. Драматургия. Поэзия және проза: ақын-жазушылардың шығармашылығы. Құзіреттіліктер:С.Мәмәтқулов, Ж.Розахунов, А.Дәләтов, Х.Илахунова, П.Сабитова және т.б. зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығыс Түркістанның ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Шығыс Түркстанда ұйғыр әдебиетінің даму тарихы және негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: ұйғыр ақын-жазушыларының өмірі мен шығармашылығы. Поэзия. Проза. Драматургия. Жанр ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    ОН 6 – оқушының тұлғалық дамуына ықпал ету, өмір бойы білім алуға бағытталған білім модельдерін көрсету

  • Код ON8

    ОН 8 – оқыту және тәрбиелеу мақсаттары мен міндеттеріне, күтілетін нәтижелерге және студенттердің физиологиялық сипаттамаларына сәйкес инновациялық технологияларды қолдану;

  • Код ON4

    ОН 4 – ұйғыр тілі мен әдебиетін оқытуда АКТ мен сандық білім беру ресурстарын пайдалану;

  • Код ON2

    ОН2 - меңгерілген ақпаратқа сүйене отырып, тіл мен әдебиет білімін практикада қолдана алады;

  • Код ON3

    ОН 3 - студенттердің сын тұрғысынан ойлауын, шығармашылық ізденісін дамыту, проблемаларды бірлесіп шешу мақсатында ұйғыр тілі мен әдебиетінің ғылымдар жүйесіндегі қазіргі жағдайын, орны мен құндылықтарын талдау;

  • Код ON1

    ОН 1 – пәннің және пәнаралық фундаменталды заңдардың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсіну және кіріктіру;

  • Код ON5

    РО5 – таңдалған пән мақсаттарына сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностиканы қолдану;

  • Код ON7

    ОН 7 – командалық жұмыста, тұлға аралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыста коммуникативті құзіреттілікті көрсету;

  • Код ON9

    ОН 9 – ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, тіл тарихын ескере отырып, лингвистикалық заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін тұжырымдау.

  • Код ON10

    ОН 10 - Қазіргі тіл білімі мен лингвистика саласындағы теориялық концепциялар мен ережелерді қолданады; тілдің базалық лексикасын біледі; мамандықтың жалпы ғылыми стилін және география саласындағы негізгі терминологияны, географияны оқыту әдістемесін ұсынатын лексиканы біледі;

  • Код ON11

    ОН 11- ұйғыр жазушыларының әдеби шығармаларында бейнелеу мен көркемдік жасау мақсатында қолданылатын тілдік құралдарды анықтау, идеялар мен бағыттарды ұлттық мүдделер тұрғысынан талдау;

  • Код ON12

    ОН 12 - орта мектеп оқушыларының географиясын оқытуда теориялық негіздері мен технологияларын қолдану.

Top