Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Ұйғыр тілі мен әдебиеті мұғалімі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Филологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ұғымдар мен терминдер жүйесі туралы теориялық білімді дамыту, кәсіби филологиялық білімнің жалпы теориялық негізін қалыптастыру. Мазмұны: теориялық ақпарат, кәсіби филологиялық білімнің жалпы теориялық негізін құрайтын тіл мен әдебиетті дамытудың негізгі бағыттары. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу; түрлі контексте алған тәжірибені қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұйғыр тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің және олармен байланысты кіші жүйелерінің ұйымдастыру заңдылықтарын ашып, дыбыстық құрылымы туралы мәлімет береді; мазмұны:олардың қызмет ету ерекшеліктері туралы; фонетикалық деңгейде жүйелік қатынастарды және онымен байланысты кіші жүйелерді оқыту негізінде қазіргі ұйғыр әдеби тілі туралы теориялық білім. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халық ауыз әдебиетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктерімен таныстыру. Екі халықтың: ұйғырлар мен қазақтардың ауыз әдебиетінің жанрлық-тақырыптық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу. Мазмұны: Фольклор және ұлт тарихы. Фольклор жанрлары, классификация принципі. Лирикалық әндер, халық прозасының түрлері, эпостар және т.б. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты дамудың қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халық ауыз әдебиетінің негізгі жанрларын оқыту және олардың ерекшеліктері. Ұйғыр халық ауыз әдебиетінің зерттеу тарихы. Ұйғыр фольклорын жинаумен және зерттеумен айналысқан ғалымдар. Түркітанушы ғалым В.В. Радловтың; Қазан университетінің профессоры Н.Ф. Катановтың; түркітанушы ғалымдар Н. Н. Пантусов, С.Е. Малов, тілшы ғалым Г.С.Савақасов еңбектерінің маңызы. Шынжаң-Ұйғыр автоном ауданындағы фольклористика. Ұйғыр фольклорын зерттеудегі Батыс шығыстанушылардың рөлі. Фольклорлық материалдардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әдеби сынның негізгі ұғымдары мен терминдерін зерттеу. Мазмұны: Әдебиеттегі дәстүр. Әдеби көзқарас және әдеби жанр. Поэтикалық жүйе туралы түсінік. Аруз метрі және оның ерекшеліктері. Өнер түрі: өнер әлемі және композиция. Әдеби әдіс және әдеби бағыт. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу; түрлі көзқарастарды түсіну қабілетін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйғыр тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің мәдениетті деңгейде студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі дамыту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. Мазмұны: тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативті-функционалды грамматиканы, коммуникативті құзіреттіліктің тұтас түсінігі. Құзіреттіліктер: команда ретінде тиімді жұмыс істей білу; түрлі контексте алған тәжірибені қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді ұйғыр тілінің диалектологиясымен таныстыру; диалектология құрамына енетін және олардың жіктелуі. Мазмұны: ғалымдардың диалектілерді жіктеу туралы еңбектері, күнделікті мәдениет пен тарих туралы еңбектер, әртүрлі диалектілерде жазылған мәтіндер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; әр түрлі контекстте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XV-XVIII ғғ классикалық ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 15-18 ғасырдағы көрнекті жазушылардың әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: XV ғасырдағы Орта Азиядағы қоғамдық-саяси оқиғалар. Атай, Саккакий, Лутфи, Әлишер Наваий және Нәвбәти, Зелили, Әрший секілді XVIII ғасыр ақындарының шығармашылық қызметі.. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі ұйғыр тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: лексикологияның негізгі қағидаларын, ұйғыр тіліндегі сөздер мен сөзжасамдардың пайда болу себептерін зерттеу. Қазіргі лексикалық жүйенің семантикалық табиғаты. Мазмұны: Сөз және ұғым. Лексикалық мағына түрлері мен түрлері. Сөздер мағынасын дамыту жолдары. Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері және түрлері. Ұйғыр тілінің лексикографиясы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі тілдерінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-түркі тілдерінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін меңгеруге, сөз бен форманы грамматикалық талдау тәсілі мен дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Түркі тілдеріндегі сөзжасам тәсілдері. Аффиксы. Сөз құрушы, сөз алмастырушы және Формат құрушы аффкстер. Субъективті бағалаудың аффикстері. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Конверсиялық әдіс және оның түрлері мен ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: - ұлттық және жаһандық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; - мәселелерді зерттеуді басқару және проблемаларды шешу мүмкіндігіне ие болу; - бизнесті басқару саласындағы жаңа әзірлемелермен бірге аяққа тұру үшін кәсіби даму мен қолда бар ресурстардың маңыздылығын бағалау; - іскерлік әлемде басқару функциясының динамикасын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі тілдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс түркі халықтарының тілдері тарихының даму заңдылықтарын зерттейді. Пән студенттерде фонетика, лексика және грамматика саласындағы тарихи тілдік үрдістерге түсінік беру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Мазмұны: түркі тілдерінің тарихы үшін ареалды лингвистиканың маңызы. Дала және таулы аймақтардың түркі тілдес ареалдары және оғыз және қыпшақ түркі тілдері топтарының пайда болу мәселесі. Орталық Азия, Кавказ, Түркия Түркі тілдері туралы тарихи мәліметтер. Құзыреттіліктер: ұлттық және жаһандық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; мәселелерді зерттеуді басқару және проблемаларды шешу мүмкіндігіне ие болу; бизнесті басқару саласындағы жаңа әзірлемелермен бірге аяққа тұру үшін кәсіби даму мен қолда бар ресурстардың маңыздылығын бағалау; іскерлік әлемде басқару функциясының динамикасын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХІХ ғ. классикалық ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХІХ ғасырдың көрнекті ұйғыр жазушыларының әдебиеті мен шығармашылығының негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: «Ғериплар һекийити» - XIX ғасырдағы әдеби ескерткіш. Классикалық ақындар А.Низарий, Н.Зияий және Т.Ғерибийдің әдеби ескерткішін құруға қосқан үлесі. ХІХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашыл зерттеулер. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 20 ғ. ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы жаңа кезең ұйғыр әдебиетінің қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: 20-30 жас аралығындағы ақындардың шығармашылығы. Драматургия. Екінші дүниежүзілік соғыс әдебиеті. ШҰАР тақырыбы. Ұйғыр әдебиетінің соғыстан кейінгі кезеңі: Һ. Абдуллин, З.Сәмәди, Ж.Босақов, М.Зулпиқаров романдары. Поэзия: Һ. Искәндәров, Х. Һәмраев, I. Бәхтия өлеңдері. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама. Мазмұны: Түркі тілдеріне тән ерекшеліктер. Фонетикалық жүйенің эволюциясы, зерттелген шет тілінің грамматикалық құрылымы. Сөз қалыптастыру. Лексиканың этимологиялық сипаттамасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тәрбиелеу процесін (ТП) ғылыми түсінудің негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: ТП мәні, мақсаттары, міндеттері. ТП әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің білім беру жүйесі. Тәрбиелеу жүйелері. Мұғалімнің педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер. Ата-ана технологиясы. Функциялар, мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық формалары. Құзіреттіліктер: ТП тиімділігінің диагностикасы. ТП -ді әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар мен жастар бірлестіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі ұйғыр әдеби тілінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін игеру, тұрақты дағдылар мен сөз бен форманы, сондай-ақ сөйлеу бөліктерін грамматикалық талдау. Мазмұны: Ұйғыр тіліндегі сөздердің пайда болу жолдары. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі ұйғыр тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр тілінде сөзжасам тәсілдерін оқу. Мазмұны: сөзжасам тәсілдері. Аффиксы. Сөз құрушы, сөз алмастырушы және Формат құрушы аффикстер. Субъективті бағалаудың аффикстері. Морфологиялық әдіс және оның ерекшеліктері. Лексика-семантикалық әдіс және оның ерекшеліктері. Конверсиялық әдіс және оның түрлері мен ерекшеліктері. Құзыреті: .ұлттық және жаһандық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; түрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; әр түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындарда, ұйымдарда, мекемелерде және т. б. өмір сүру және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білімді қалыптастыру. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Әлеуметтік қауіптер: рухани салада, саясатта, экономикалық салада, тұрмыста, күнделікті өмірде қауіптер. Қалыптасатын дағдылар: төтенше жағдайларда өмір тіршілігін ұйымдастыру және қарапайым мінез-құлық әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық-әлеуметтік-психологиялық феномен ретінде, көшбасшылықтың негізгі әлеуметтік теориялары. Көшбасшының сапалық сипаттамасы. Көшбасшылық және жауапкершілік. Жастар кәсіпкерлігі. Жастардың көшбасшылық сапаларын бағалау әдістері. Саяси көшбасшылық және жастар. Жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты тіл білімінің тарихымен, тілдердің генеологиялық және типологиялық тілдерге бөліну ұғымымен танысу болып табылады. Мазмұны: тіл білімінің негізгі бағыттары мен ұғымдары, тіл білімі және басқа пәндермен байланыс тарихы туралы; әлем тілдерінің бөлінуі туралы; жазудың пайда болуы туралы; Тіл білімінің үлкен саласы ретінде фонетика, лексикология, морфология және синтаксис туралы. Құзыреттіліктер: әртүрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу; түрлі контекстерде жинақталған тәжірибені танып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стилистика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Зерттеу мақсаты - курстың теориялық негіздерін игеру; қазіргі заманғы стилистиканың негіздері туралы білім беру, стилистикалық шеберлікті игеру. Мазмұны: стилистикалық нормалардың тарихи өзгергіштігі және тілді қолдану саласына байланысты олардың өзгермелілігі туралы; функционалдық стильдер жүйесі және олардың ішкі саралануы туралы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұйғыр прозасының талдауы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйғыр әдебиетіндегі проза жанрының қалыптасуы мен дамуының негізгі бағыттарын, жазушылардың проза жанрының дамуына қосқан үлесін зерттеу. Мазмұны: Ө. Муһәммәди, Т. Һәсән, Н. Исраилов З. Сәмәдий, Ж. Босақов, Һ. Абдуллин, Т. Тохтәмов атты ұйғыр жазушыларының шығармашылық қызметі. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі көзқарастарды түсіне білу қабілетін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: негізгі синтаксистік ұғымдар мен тиісті терминологияны меңгеру; әр түрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту, әртүрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу. Мазмұны: Әр түрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктер. Олардың жүйелік байланыстары, типологиясы және т.б. Құзіреттіліктер: зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: орта мектепте ұйғыр тілінде оқу процесін жобалауды, ұйымдастыруды, жүзеге асыруды және бақылауды реттейтін нормативтік құжаттарды түсінуге және педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: орта мектепте ұйғыр тілін оқыту әдістемесі бойынша әдістемелік білім, дағды қалыптастыру. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қалыптастыру, сөздік қорын қалыптастыру, университеттің курстық әдістемесінің әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамасы туралы түсінік, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби дағдылар. Мазмұны: 5-11 сыныптарға арналған ұйғыр әдебиеті бойынша оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу материалдарының мазмұны, құрылымы мен принциптері Құзіреттіліктер: өз бетінше жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиетіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 19 ғасырға дейін ұйғыр әдебиетінің пайда болуы мен дамуының жалпы тенденцияларымен, сондай-ақ осы кезең авторларының шығармаларындағы эстетикалық құндылықтардың ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Осы кезеңдегі әдеби шығармалардың негізіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Ұйғыр әдебиеті дамуының бастапқы кезеңі. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу, әр түрлі контексте жиналған тәжірибеден үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұйғыр графикасының және ұйғыр латиницасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ұйғыр графикасының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ұйғыр графикасының даму кезеңдерін зерттеу: көне түркі жазба ескерткіштері; Араб жазуы ежелгі ұйғыр, стораугур тілдерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік ерекшеліктері; Қазіргі ұйғыр тілінің латын графикасы. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Қалыптасатын дағдылар: алынған білімді формальды және формальды емес білім беруде суретші-педагогтың практикалық қызметінде қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұйғыр тілінің функционалдық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Теориялық білім мен оларды қолданудың практикалық дағдыларының әдіснамалық байланысын жүзеге асыру. Ұйғыр тілін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықты игеру, бұл білім беру саласындағы болашақ жемісті педагогикалық қызметтің негізгі шарты болып табылады. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем шығарма тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін тәуелсіз бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Көркем шығарманың лингвистикалық құралдарын таңдау факторлары және оларды мақсатты пайдалану факторлары. Көркем мәтіннің семантикалық құрылымы. Көркем тілдегі шығармашылық өңдеудің жолдары. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұйғыр және қазақ поэзиясының салыстырмалы-салғастырмалы өлеңдер жинағы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Салыстырмалы верификацияның негізгі ұғымдарымен және міндеттерімен таныстыру. Қазіргі қазақ және ұйғыр поэзиясының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын верификацияны салыстырмалы талдау, идеологиялық, тақырыптық, ырғақтық ерекшеліктерді анықтау арқылы анықтау. Мазмұны: М.Мақатаев, Ф.Оңғарсынова, М.Шаханов, Қ.Мырзалиев, С.Мәуленов, М.Әлимбаев, Т.Молдағалиев, И.Бәхтия, С.Мәмәтқлов, Д.Ясенов секілді жазушылардың шығармашылық мұрасы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы ұйғыр әдебиетімен танысу. Мазмұны: Қазіргі ұйғыр әдебиеті. Драматургия. Поэзия және проза: ақын-жазушылардың шығармашылығы. Құзіреттіліктер:С.Мәмәтқулов, Ж.Розахунов, А.Дәләтов, Х.Илахунова, П.Сабитова және т.б. зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұйғыр әдеби байланыстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасыр басындағы ұйғыр әдеби қатынастарының қалыптасуы мен даму тарихы. Қазақ-орыс мәдени және әдеби байланыстары. Ұйғыр-қазақ-әдеби қатынастар. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шыңжаң Ұйғыр автономиялық ауданының ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Шығыс Түркстанда ұйғыр әдебиетінің даму тарихы және негізгі бағыттарымен танысу. Мазмұны: ұйғыр ақын-жазушыларының өмірі мен шығармашылығы. Поэзия. Проза. Драматургия. Жанр ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: ұлттық және ғаламдық тұрақты даму қажеттілігі туралы түсінікке ие болу; Әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    ОН 1 – пәндік және пәнаралық саладағы іргелі заңдылықтардың концептуалды және теориялық негіздерін түсіну және интеграциялау;

  • Код ON2

    ОН2 – меңгерілген ақпаратқа сүйене отырып тілі мен әдебиет бойынша білімді практикада қолдану;

  • Код ON3

    ОН 3 – оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, шығармашылыққа ұмтылу, проблемаларды бірлесіп шешу мақсатында ғылым жүйесіндегі ұйғыр тілі мен әдебиетінің қазіргі жағдайын, орны мен құндылығын талдау;

  • Код ON4

    ОН 4 – ұйғыр тілі мен әдебиетін оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын пайдалану;

  • Код ON5

    ОН 5 – таңдалған пәндік мақсаттарға сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалау мен диагностиканы қолдану;

  • Код ON6

    ОН 6 – білім алушының жеке дамуына ықпал ету, өмір бойы оқуға бағытталған дамытушы білімнің моделін көрсету;

  • Код ON7

    ОН 7 – командалық қызметте, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсету;

  • Код ON8

    ОН 8 – оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды пайдалану;

  • Код ON9

    ОН 9 – тіл тарихын ескере отырып, ғылым мен әдістеменің соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, тілдік заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін қалыптастыру;

  • Код ON10

    ОН 10 – өз идеялары мен іс-әрекеттеріне, басқалардың пікірлеріне қызығушылық негізінде сыни және жүйелі ойлауды дамыту;

  • Код ON11

    ОН 11 – ұйғыр жазушыларының әдеби шығармаларында бейнелік және көркем мәнерлілік жасау мақсатында қолданылатын тілдік құралдарды анықтау, ұлттық мүдделер тұрғысынан идеялар мен пафосын талдау;

  • Код ON12

    ОН 12 – гуманистік көзқарас тұрғысынан бейнелер мен жағдайларды талдай білу, ұйғыр тіліндегі көркем мәтінді түсіндіре білу.

Top