Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01511 Математика в Астана халықаралық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы тұтас түсінік береді. Қарастырылатын тақырыптар: Ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контекстері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымның философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық салыстырмалы зерттеулер жағдайында оқушылардың математикалық білім сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты халықаралық салыстырмалы зерттеулер жағдайында оқушылардың математикалық білім сапасын бағалаумен танысу және алған білімдерін тәжірибеде қолдану болып табылады. Оқыту процесі әлеуметтік құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: командада жұмыс істеуге қабілетті болу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, жаңа шешімдер ұсыну; кәсіби және тұлғалық Өсуге ұмтылу; арнайы құзыреттер: қазіргі мектептегі математикалық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарын қолдануға дайын болу.; математиканы оқытудың негізгі идеялары мен әдістері және олардың қоршаған ортамен байланысы туралы түсініктерді дамыту; қазіргі заманғы жалпы білім беретін ортада математика пәнінің мұғалімі жұмысына психологиялық, оқу және әлеуметтік дайындықтарын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеу әдіснамасы" пәнін меңгеру мақсаты: математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің әдіснамалық мәселелері бойынша магистранттардың білімін тереңдету; әдістемелік мәселелер бойынша зерттеу қызметіне олардың қызығушылығын дамыту; ғылыми-әдістемелік зерттеудің негізгі компоненттерімен және оны құрудың логикасымен танысу; ғылыми-әдістемелік зерттеулердің негізгі әдістерін зерделеу, оларды практикалық қолдану іскерлігін қалыптастыру.; ғылыми-әдістемелік зерттеулердің әртүрлі түрлері және оларды ресімдеуге қойылатын талаптар туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасауға жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық мәдениеттің дамуына ықпал етеді; ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен сыйластықты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту мақсаты: белгілі мәліметтермен танысу алгебра, геометрия және логика оларды оқыту процесінде пайдалану дағдылары. Пәнді оқу үдерісі алгебра, геометрия және логиканың негізгі мәліметтерін меңгеруге, алгебра, геометрия және логика саласындағы ғылыми зерттеу принциптерін түсінуге бағытталған. Магистранттарды теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше меңгере білуді үйрету, логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін көтеру, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыл��рын қалыптастыру және есептерді математикалық тілге аудару. Қазіргі алгебра және сандар теориясының негізгі құрылымдары мен технологияларын меңгеру. Сызықтық теңдеулер жүйесін зерттеу және шешу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - ғылыми басқарудың заманауи үрдістері-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстырады. Берілген пәннің негізгі бөлімдері: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқару концепциясы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, субъект психологиясы басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің өз басқару функцияларын іске асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдаудың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: математикалық, нақты және кешенді талдаудың белгілі мәліметтерімен танысу, сондай-ақ магистранттарда ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Математикалық талдаудың шегі, үздіксіздік, туынды және интеграл ұғымы сияқты негізгі маңызды ұғымдарын жалпылау. Математикалық талдауда математиканың басқа бөлімдерінде жалпы қабылданған операциялардан басқа, екі арнайы операция енгізіледі: функцияларды дифференциалдау және интегралдау. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты - дифференцияланатын және интеграцияланатын кластарды кеңейту және сол арқылы жаратылыстану есептеріне Математикалық талдаудың прак��икалық қолдану аясын кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу үрдісі әлеуметтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамытуға бағытталған: ғылыми және ғылыми-практикалық ойлау; информатика және педагогикалық қызметтің таңдалған бағытында магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын тереңдету; информатика және білім берудің қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерін шешу қабілетін дамыту және жеке ғылыми бағытты таңдауды қамтамасыз ету; информатика және басқа да ғылымдардың түйіскен жерінде фундаментальды біліммен қамтамасыз ету.; білуі керек: информатика, акт, ақпараттандыру құралдары мен технологиялары, білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарын біріздендіру және интеграциялау тәсілдері мен технологиялары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі менеджменті
    Несиелер: 6

    Педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені талдау негізінде ЖОО практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау; болашақ магистрлердің менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны басқару практикасына енгізу жолдарын меңгеру; болашақ магистрлерді біліммен, іскерлікпен, педагогикалық менеджмент дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі дәстүрлі және ақпараттық технологиялардың өзара байланысы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, оларды математиканы оқытудың нақты тәжірибесінде пайдаланудың нақты мүмкіндіктеріне "байланыстыру"; оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін, оқылатын материалдың ерекшелігін ескере отырып, АКТ құралдарын пайдалану негізінде білім беру әдістемелері мен технологияларының қандай да бір элементтерін мақсатты таңдау дағдысын дамыту, сондай-ақ дәстүрлі және ақпараттық компоненттерді үйлесудің ұтымдылық принципі негізінде білім алушыларда білім; Математиканы оқыту процесінде әртүрлі диагностикалық бағдарламалық құралдарды мақсатқа сай пайдалануға бағытталған оқу қызметін ұйымдастыру тәсілдеріне оқыту; математиканы оқыту процесінде ақпараттық технологиялармен жұмысты ұйымдастыру саласында жинақталған әдістемелік тәжірибені сақтау және пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім берудегі басқарудың озық тәсілдері мен технологияларымен танысу; білім алушылардың кәсіби басқару сапасы мен басқару мәдениеті кешенін дамыту. Пән басқару психологиясын меңгеруге және меңгеруге бағытталған; басқару процесінің мәні, функциялары, психология әдістері мен принциптері және басқару технологиясы, сонымен қатар педагогтың басқару шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, Педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, Педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушыларды олимпиадалық есептерді шешуге дайындау әдістері
    Несиелер: 5

    "Оқушыларды олимпиадалық есептерді шешуге дайындау әдістемесі" пәнін меңгерудің мақсаты: оқушылардың әртүрлі деңгейдегі математикалық олимпиадаларға қатысуға дайындау жұмыстарын ұйымдастыруға байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастыру; математикалық есептердің дидактикалық және дамыту функцияларын іске асыруға оқушылардың әдістемелік дайындығын жетілдіру; олимпиадалық математикалық есептер, негізгі әдістер мен оларды шешу тәсілдері туралы білімді тереңдету және кеңейту.; олимпиадалық есептерді шешуді іздестіруді оқыту әдістемесі негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық заңдылықтар жүйесімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күрделілігі жоғары математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: жоғары күрделіліктегі математикалық есептерді шешуге оқыту арқылы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдауға және нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешу үшін оларды қолдануға дайындықты қамтамасыз ететін жалпы зияткерлік қасиеттерді дамыту, сондай-ақ математиканы бейінді оқыту бағдарламаларын іске асыруға дайындықты қамтамасыз ететін математикалық дайындық деңгейін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – білім алушыларда ғылымның орны мен рөлі туралы білім жүйесін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің түрлерін игеру, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, ресімдеудің негізгі принциптері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Планиметрия есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты: оқушыларды мектеп геометрия курсының есептерін шешудің векторлық әдісін қалыптастыруға ықпал ететін есептер жүйесімен таныстыру; аталған арнайы курсты оқу кезінде математикалық мәдениетті арттыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент планиметрияның негізгі бөлімдерінің мазмұнын білуі керек; қолданбалы есептерді шешу кезінде планиметриямен ұсынылатын мүмкіндіктерді білуі керек; оқу үрдісінде оқушыларды ынталандыруды,олардың математикалық қабілеттерін дамытып, үздіксіз математикалық білім алу қажеттілігін қалыптастыра білуі керек.; түрлі зерттеу салаларында планиметрия аппаратын қолдану; планиметриялық есептерді формализациялау дағдыларын меңгеру; Пәндік білім саласындағы (планиметрия) кәсіби тілді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика мен білім берудегі жобалық жұмыстардың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаттары студенттерді жобалық іс-әрекетке дайындауға байланысты үшінші буынның жалпы білім беру талаптарын қанағаттандыруды қамтамасыз ететін әдістемелік жағдай жасау мақсатында математика пәнінен мектептегі сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың жеке жобаларын басқарудың әдіснамасын және технологиясын меңгеру болып табылады. Келесі тақырыптар: отандық және шетелдік педагогикада жобалық оқыту идеясының даму тарихы және математиканы оқыту әдістері қарастырылады. Студенттерді жобалық жұмыстарға даярлау жүйесінде жалпы білім беруді құру және енгізу үшін нормативтік-құқықтық база және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі модельдері қарастырылады. Бұл білім алушыларға кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын және кездейсоқ шамалардың сипаттамасын есептеуге және бағалауға, Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі заңдарын кәсіби қызметте қолдануға, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді игерудің мақсаты Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін оқу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әр түрлі бейінді бағыттағы білім беру мекемелерінде математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің негізгі мақсаты - әртүрлі саладағы оқу орындарында (орта мектеп, орта арнаулы және жоғары оқу орындары) математиканы оқытудың ерекшеліктері туралы нақты түсінік қалыптастыру негізінде магистранттардың кәсіби және арнайы құзіреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді игерудің негізгі міндеттері: • оқу орындарында математиканы оқытудың заманауи әдістерін меңгеру. көрсетілген түрі; Әр түрлі профильдегі оқу орындарында математикалық пәндердің мазмұнын жобалау саласындағы дағдыларды игеру; • оқу орындарының осы типтерінде оқытуды ұйымдастырудың проблемаларына байланысты ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы дамыта оқытудың дидактикалық-әдістемелік негіздер
    Несиелер: 6

    "Бұл курста мынадай тақырыптар қарастырылады: іс-әрекет Тұрғысынан математиканы дамыту; математиканы дамыта оқытуды жүзеге асырудың педагогикалық технологиялары; математикаға оқушыларды проблемалық оқытуды ұйымдастыру әдістері; Математика сабақтарында проблемалық жағдайларды құру тәсілдері; "ИДЕАЛ"мәселесін шешу стратегиясы . а такаже дамыта оқыту жағдайында математика сабақтарында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастырудың дидактикалық және әдістемелік ерекшеліктері; математика сабақтарында пікірталасты ұйымдастыру; математика сабақтарында рефлексия ұйымдастыру тәсілдері; математиканы дамыта оқытуда оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стереометрия есептерін шешудің әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты: магистрантты орта жалпы білім беретін оқу орнындағы болашақ жұмысқа дайындау; мектеп курсында стереометрияны баяндаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін оқу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент міндетті: стереометрияның негізгі бөлімдерінің мазмұнын; қолданбалы есептерді шешу кезінде стереометриямен ұсынылатын мүмкіндіктерді білуі; стереометрия аппаратын зерттеудің түрлі салаларында қолдана білуі; стереометриялық есептерді формализациялау дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның негізгі белгілерін, ғылым дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, ғылыми әдіс түрлерін анықтау үшін қазіргі заманғы ғылымның дүниетанымы мен әдіснамалық мәселелерін ғылым философиясының классикалық және заманауи тұжырымдамаларын білуге негізделген және ғылым әдіснамасы бойынша алған білімдер негізінде мәселелерді шешу жолдарын ұсынады.

  • Код ON2

    Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырады.

  • Код ON3

    Қазіргі әлемдік білім беру кеңіңстігіндегі жоғары мектептің қазіргі заманғы мәселелері мен даму стратегиясын; классикалық және қазіргі педаагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар контекстіндегі жоғары мектептің педагогикалық үрдісінің теориялық-әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін білу; стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдайды, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алады, ғылыми еңбектерге реферат жасайды, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасайды, алынған нәтижелерді қорытады, қорытындылар мен практикалық ұсыныстар жасайды.

  • Код ON5

    Математикалық талдаудың, алгебра, геометрия және логиканың әр түрлі есептерін шешу үшін қазіргі математикалық аппаратты қолдану дағдыларын меңгерген; ғылыми зерттеу процесінде алгебра, геометрия және логиканың қазіргі заманғы әдістерін қолдана біледі; іргелі талдаудың, математикалық талдаудың, нақты талдаудың, кешенді талдаудың және функционалдық талдаудың негізгі ұғымдарын біледі. Алгебраның классикалық объектілерін және сандар теориясын зерттеу мысалында изоморфизмге дейін дәлдікпен алгебралық объектілермен операция жасау дағдылары мен біліктерін өңдеу. Қазіргі алгебра, геометрия және Математикалық талдаудың базалық құрылымдары мен технологияларын игеру.

  • Код ON6

    Білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностиканың қазіргі заманғы технологияларын қолданады; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай алады және оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешуде қолдана алады; зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игере алады; нәтижелерді талдай алады, халықаралық салыстырмалы зерттеу үшін тапсырмалар құрастыра алады

  • Код ON7

    Әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті; білім сапасын бақылаудың формалары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әр түрлі түрлерін, соның ішінде ақпараттық технологиялар негізінде және шетелдік тәжірибені қолдану негізінде жобалайды.

  • Код ON8

    Жаңа әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып күрделілігі жоғары есептерді шешеді, ұғымдар арасындағы логикалық байланыстарды орнатады; күрделілігі жоғары және олимпиадалық есептерді шешу бойынша нақты сабақтар мен элективті курстарды әзірлеу кезінде математиканы дамыта оқытудың принциптері мен тәсілдерін қолданады

  • Код ON9

    Кәсіби және басқарушылық құзыреттер кешенін қалыптастыру, сондай-ақ тиімді ойлау және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларына үйрету, қазіргі заманғы білім беру ұйымының қызметінің жоғары тиімділігін және білім сапасын қамтамасыз ететін басқару моделін анықтайды және ғылыми негіздейді

  • Код ON10

    Оқушылар ұжымын басқарудың әртүрлі тәсілдерін; ғылыми – зерттеу және жобалау қызметінде шығармашылық әлеуетті пайдалану жолдарын біледі; мектепте математика бойынша жобалау тобын ұйымдастыруды және оқушылар арасында міндеттерді бөлуді; жобалау тобының математикалық деңгейіне сәйкес келетін нақты зерттеу тапсырмаларын қоя біледі; қарапайым математика және Аналитикалық геометрия бойынша ғылыми – зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгерген; оқыту және тәрбиелік ықпал етуді жүзеге асыра отырып, ғылыми – көпшілік дәрістермен сөйлейді.

  • Код ON11

    Комбинаториканың негізгі бөлімдерінің мазмұнын және ықтималдылық теориясын біледі; қолданбалы есептерді шешу кезінде комбинаторика мен ықтималдық теориясымен ұсынылатын мүмкіндіктерді біледі; нақты процестер мен құбылыстардың ықтималдық модельдерін құра біледі; әртүрлі зерттеу салаларында комбинаторика және ықтималдық теориясының аппаратын қолданады; оқушыларды деректерді талдауға оқыту әдістерін, ықтималдық есептерді формализациялау дағдыларын біледі; Пәндік білім саласының кәсіби тілін (комбинаторика және ықтималдық теориясы) біледі.

  • Код ON12

    Оқыту процесінде білім алушыларды уәждете алады, олардың математикалық қабілеттерін дамытады, олардың үздіксіз математикалық білім алу қажеттілігін қалыптастырады; әртүрлі зерттеу салаларында планиметрия және стереометрия аппаратын қолданады; планиметриялық міндеттерді формализациялау дағдыларын меңгерген; Пәндік білім саласындағы (планиметрия) кәсіби тілді меңгерген.

  • Код ON13

    Әртүрлі бейіндегі білім беру мекемелерінде математиканы оқытуды ұйымдастыру технологияларын, бейіндік оқытудың негізгі идеяларын ескере отырып қойылған мақсаттарды жүзеге асыруға ықпал ететін математика курсының нақты тақырыптарын оқыту әдістерін меңгеру.

Top