Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында іргелі білімі бар, маркетинг, Экономика, менеджмент саласында қажетті білімі бар командада жұмыс істей алатын, бастапқы материалды талдай алатын, қорытынды жасай алатын және шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметін жүзеге асыратын ұсынымдарды ұсына алатын, еңбек нарығының және технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделген, бастамашылық, маманды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Француз тілі 1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру Мазмұны: алғашқы байланыс және танысу. Өзі туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқимын). Әлем елдері. Маршрутты көрсету. Досына (ата-аналарға) ашық хат жазу. Кәсіп. Қалыптасатын құзіреттіліктер: әр түрлі сипаттағы өзге тілді мәтіндерді түсіне білу керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неміс тілі 1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру Мазмұны: алғашқы байланыс және танысу. Өзі туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқимын). Әлем елдері. Маршрутты көрсету. Досына (ата-аналарға) ашық хат жазу. Кәсіп. Қалыптасатын құзіреттіліктер: әр түрлі сипаттағы өзге тілді мәтіндерді түсіне білу керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қосымшаларын оқыту. Мазмұны: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Теорема Кронекера-Капелли. Әдісі Жордана-Гаусс. Векторлар және векторлар жүйесі. Тікелей. Қалыптасатын құзіреттіліктер: Математикалық талдау негіздерін білу, математикалық модельдерді құра білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Француз тілі 2
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаңа тіл білімі мен дағдыларын меңгеру. А деңгейінде француз тілі сөздерінің қорын дамыту 1.2. Мазмұны: уақыт және кесте. Әдеттер. Жұмыс күні. Кездесу тағайындау. Шақыруға. Мейрамдар. Франциядағы және Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әртүрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Микроэкономиканың пәні мен әдістері. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Салықтардың әсері. Тұтынушының мінез-құлық теориясы. Салыстырмалы статика және талдау. Өндіріс теориясы. Өндіріс факторларының қайтарым Заңы. Фирманың мінсіз бәсекелестік жағдайындағы мінез-құлқы. Монополист-фирманың тәртібі. Монополистік Бәсекелестік және олигополия жағдайындағы фирманың тәртібі. Капитал, еңбек және жер нарығы. Жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау статистикалық әдістерін меңгеру және қолдану. Мазмұны: статистиканың пәні, әдісі, міндеттері. Статистикалық бақылау, оның формалары. Топтар түрлері, міндеттері. Абсолюттік, салыстырмалы шамалар. Вариация көрсеткіштерін есептеу формулалары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қоғамдық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын, даму үрдістерін анықтай білу және түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикадағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көп өлшемді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін зерттеу, шешілетін міндеттердің қойылымдық бөлігінде осы әдістердің қолданбалы аспектілеріне ие болу Мазмұны: Статистическая сводка и группировка. Абсолюттік және салыстырмалы статистикалық шамалар. Вариацияның орташа шамалары мен көрсеткіштері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Статистикалық зерттеу әдістерін білу; қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесін құру, есептеу және талдаудың әдіснамалық негіздерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неміс тілі 2
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаңа тіл білімі мен дағдыларын меңгеру. А деңгейінде француз тілі сөздерінің қорын дамыту 1.2. Мазмұны: уақыт және кесте. Әдеттер. Жұмыс күні. Кездесу тағайындау. Шақыруға. Мейрамдар. Франциядағы және Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әртүрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін зерделеу. Мазмұны: макроэкономикалық модельдер, көрсеткіштер. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Экономикалық өсу, оның факторлары. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: басқару саласында студенттердің теориялық білімдерін меңгеру және олардың менеджментті қолдану дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ұйымның және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Коммуникация. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Менеджмент функциялары. Қалыптасатын құзыреттер: басқарудың негізгі түсініктері мен санаттарын білу; басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиясын меңгеру, іскерлік этика негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неміс тілі 3
    Несиелер: 4

    Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту Мазмұны: дүкендер, покупки. Кафе, мейрамханалар. Түрлері тұрғын үй. Менің пәтерім (менің үйім). Жалға пәтер. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша оқу. Қалыптасатын құзіреттіліктер: әртүрлі түрдегі Диалогтар жүргізе білу және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық экономика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлемдік экономика үдерістерін және олардың даму үрдістерін зерттеу. Мазмұны: әлемдік шаруашылықтың құрылымы. Халықаралық сауданың классикалық теориясы. Әлемдік нарық. Әлемдік валюта жүйесі. Интеграция. Капиталдың халықаралық қозғалысы. Технологиялардың халықаралық берілуі. Сыртқы сауда саясатын жүзеге асыру құралдары. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде өзіндік экономикалық талдауларды жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджменттің теориясы мен тәжірибесі/
    Несиелер: 5

    Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу. Мазмұны: аймақтар түсінігі, түрлері. Ауыл шаруашылық штандортының теориясы. Тюнен. Аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Аймақтық табыс. Аймақтық өсу. Өңірлік дамуды экономикалық реттеу құралдары. Құзыреттіліктер: Қазақстанның барлық өңірлерінің дамуының негізгі құрауыштарын, ерекшеліктерін, мәселелерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономико-математикалық моделдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді қалыптастыру бойынша қарапайым практикалық дағдыларды меңгеру және теориялық білімді меңгеру. Мазмұны: экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі түсініктері, пәні және қолдану саласы. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдердің жіктелуі. Белгісіздік және тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау әдістері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: табиғатты, қоғам мен ойлауды дамыту заңдарын білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық экономикалық қатынастар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дүниежүзілік шаруашылық пен Халықаралық экономикалық қатынастардың дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: әлемдік экономика және халықаралық сауда теориясы. Шет елдердің экономикасы. Өндіріс факторларының халықаралық ұтқырлығы төлем балансы және валюталық қатынастар. Қалыптасатын құзыреттер: кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеуді жүзеге асыру қабілеті болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эконометрика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқару және экономикалық үдерістер заңдылықтарының сандық өрнегін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен тәсілдер туралы ғылыми түсінік беру. Мазмұны: Эконометрика негіздері. Ақпараттық база. Динамикалық қатарлар. Регрессия. Теңдеудің параметрлерін есептеу және бағалау. Мультиколлинеарлықты анықтау әдістемесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлеуметтік-экономикалық үдерістердің өзара байланысын сандық бағалау әдістерін білу керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Француз тілі 3
    Несиелер: 4

    Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту Мазмұны: дүкендер, покупки. Кафе, мейрамханалар. Түрлері тұрғын үй. Менің пәтерім (менің үйім). Жалға пәтер. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша оқу. Қалыптасатын құзіреттіліктер: әртүрлі түрдегі Диалогтар жүргізе білу және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаржы нарығы және делдалдар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ҚР дамуының ерекшеліктерін ескере отырып, қаржы нарығының және оның инфрақұрылымының негіздерін зерделеу. Мазмұны: қаржы нарығының инфрақұрылымы және оның құрамдас элементтері. Ақша нарығы және оның қаржы құралдары. Несие нарығы, оның мәні мен маңызы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ҚР Қаржы нарығын қалыптастыру және қызмет ету ерекшеліктерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Мақсаты: бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын зерттеу негізінде бухгалтерлік есепті жүргізудің негіздері мен тәртібі туралы зерттеу. Мазмұны: бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастыру негіздері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі, бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен принциптері Қалыптасатын құзыреттіліктер: бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорын әрекеті мен ойлау образын қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті түсініп үйрену Мазмұны: маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Қалыптасатын құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылауды білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру. Мазмұны: қоғамдық ұдайы өндірудегі қаржының рөлі. Қаржы жүйесі. Салық және салық жүйесін ұйымдастыру. Мемлекеттік бюджет. Мемлекеттік несие және борыш. Сақтандыру. Инфляция. Қалыптасатын құзыреттіліктер: елдің экономикалық өмірінің фактілерін талдау кезінде алған білімдерін өзінің практикалық қызметінде қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби француз тілі 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: А2.2– В1.1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Франция және француз. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабардар етуге міндетті. Баспасөз. Оқиғаға баға беру. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм. Қалыптасатын құзіреттіліктер: әр түрлі сипаттағы өзге тілді мәтіндерді түсіне білу, оқу, Оқу, іздеу түрлерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржылық есеп
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әр түрлі меншік нысанындағы ұйымдардың қаржылық есебін ұйымдастыру және әдіснамасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің принциптері мен орны. Есеп саясаты. Салық саясаты. Кассадағы қолма-қол ақшаны есепке алуды құжаттық ресімдеу Қалыптасатын құзыреттіліктер: бастапқы құжаттар мен есептік регистрлердің деректерін жинау және жүйелеу қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру қызметтері нарығында маркетингтік қызметтің ерекшелігін ашу және сұранысты тиімді басқаруға үйрету. Мазмұны: білім маркетингінің мәні. Білім беру қызметтері нарығының ерекшеліктері. Маркетингтік орта және білім беру қызметтері нарығын сегменттеу. Білім беру қызметтерін бөлу және жылжыту. Құзыреттіліктер: білім беру қызметінің қазіргі нарығының құрылымын, білім берудегі нарықтық қатынастар нысандарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтік шешімдерді қабылдауға ілеспе белгісіздікті азайту мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістеріне үйрету. Мазмұны: маркетингтік зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулер жүргізу процесі, әдістері. Үлгіні жоспарлау. Маркетингтің аналитикалық жүйесі. Маркетингтік зерттеулер этикасы. Құзыреттіліктер: ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін анықтау және олардың ұйымға әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Банктік маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: банктік маркетингті ұйымдастыру саласында теориялық негіздерді, практикалық дағдыларды қалыптастыру, қазіргі заманғы банк жүйесін дамыту жағдайында оның принциптерін меңгеру. Мазмұны: банктік маркетингтің мәні. Банктің Маркетингтік ортасы. Банктік маркетингтік зерттеулер. Банктік қызметтерді тарату жүйесі. Банктің сервистік және коммуникациялық саясаты. Банктегі маркетингті басқару. Құзіреттілік: банктік қызмет нарығының ерекшеліктерін, құралдарын қолдану мүмкіндіктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік қызметтер маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік салада маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын, әлеуметтік жауапкершілік пен құзыреттілік принциптерін, әлеуметтік әріптестік әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік маркетингтің мәні, түрлері. Әлеуметтік құзыреттілік, жауапкершілік. Маркетингтік зерттеулер, әлеуметтік маркетингте сегменттеу. Әлеуметтік маркетинг кешені. Құзыреттіліктер: қазіргі жағдайда перспективалы маркетингтік әлеуметтік стратегиялар мен технологияларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сауда маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сауда фермасында нарықтың өзгермелі талаптарына бейімделе алатын маманын дайындау. Мазмұны: сауда түсінігі, принциптері және функциялары . Сауда маркетингінің ерекшеліктері. Саудадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау. Сұранысты болжау, баға белгілеу, саудадағы Маркетингтік коммуникациялар. Мерчандайзинг. Құзыреттіліктер: маркетингтің құралдары мен әдістерін қолдана білу, сауданың маркетингтік ортасын талдау, сауда маркетингі міндеттерін қою және шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби француз тілі 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: болжам, өкініш, пікір, гипотезаны білдіру. Өзінің жұмыспен қамтылуы туралы айту. Кітапты ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Аргументацияны түсіну. Қалыптасатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну; ақпаратты айту, беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингпен басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингті басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны : маркетингті басқарудың мәні. Фирманың ішкі, сыртқы ортасын талдау. Фирманың маркетингін жоспарлау. Корпоративтік, функционалдық деңгейде маркетингті басқару. Маркетингті бақылау. Құзыреттілік: қоршаған ортадағы өзгерістерді ескере отырып, кәсіпорынның барлық құрылымдарының қызметін талдауды, үйлестіруді және реттеуді жүзеге асыра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге маркетингтік коммуникация саласында терең және жүйелендірілген білім беру, сонымен қатар тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша іс-әрекетті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын үйрету. Мазмұны: маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері және қазіргі концепциялары. Микс жылжыту жүйесіндегі шешімдер. Қатынастар маркетингі. Құзыреттіліктер: нақты компанияны жылжыту стратегиясын жүзеге асыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білімі
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Стратегиялық маркетинг саласында кәсіпорындардың маркетингтік қызметінің түрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық шешімдерді өз бетінше қабылдау үшін кәсіби білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: стратегиялық маркетингтің мәні, тұжырымдамасы. Нарықты стратегиялық сегменттеу. Қажеттіліктерді стратегиялық болжау. Нарықтағы бәсекелестік. Құзыреттіліктер: маркетинг құралдарын пайдалана отырып, клиентке бағытталған басқару моделін құру бойынша стандартты емес шешімдер табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тактикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тактикалық маркетингтің базалық категорияларына, тәсілдеріне, механизмдеріне және кәсіпорынды жүйелік басқару құралдарына қатысты білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: тактикалық маркетингтің мәні, функциялары. Басқару әдістері, тәсілдері, басқарушылық шешімдерді негіздеу. Басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы. Тактикалық маркетинг процесіндегі Коммуникация және ақпарат. Құзыреттіліктер: маркетингте басқарушылық шешімдерді әзірлеу, қабылдау; нарықтың маркетингтік талдауын жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, ҚР қолданыстағы заңнамасы туралы хабардар ету; тақырыптар: Мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттілік шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекет ету механизмі; оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық кезіндегі моральдық-адамгершілік бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шет тілі
    Несиелер: 5

    Мақсат: Кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру Мазмұны: Тақырып бойынша толық есептер. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу Қалыптастыратын дағдылар: іскери қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби француз тілі 3
    Несиелер: 5

    Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: болжам, гипотеза, өкініш, пікір білдіру. Өзінің жұмыспен қамтылуы туралы айту. Кітапты ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Аргументацияны түсіну. Қалыптасатын құзыреттіліктер: оқылған тілдік материалды тиімді қолдана отырып, әртүрлі түрдегі Диалогтар жүргізе білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби француз тілі 4
    Несиелер: 5

    Мақсаты: академиялық ортада табысты бейімделуге қажетті коммуникативтік және функционалдық құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: ғылыми конференцияларды ұйымдастыру. Ауызша презентация. Выступление на конференции. Дипломатиялық ортадағы БАҚ. Іскерлік хат алмасу. Мақаланы жазу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: абстрактілі ойлау, талдау, синтез, зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту қабілеті

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интернет маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Интернет желісіндегі маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Интернет-Маркетинг негіздері. Іздеу жүйелерінің тәуелсіз аймағында Интернет-жылжыту. Әлеуметтік желілер, сервистер, блогосфера. SEO-оңтайландыру негіздері. Интернет-жылжыту тиімділігін бағалау. Интернетте ақпараттық өрістерді құру және қолдау. Интернет-дүкен. Құзыреттіліктер: Интернет желісінде кәсіпорындардың тиімді жарнамалық науқанын жүргізу үшін маркетингтік қызмет құралдарын өз бетінше және дұрыс таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтің негізгі санаты ретінде брендинг туралы теориялық білім алу және брендті басқару процесімен байланысты практикалық дағдыларды алу Мазмұны: брендтің даму тарихы. Бренд ұғымы, мәні, тұжырымдамалары. Брендті әзірлеудің маркетингтік саясаты. Тұтынушылардың брендке адал қатынасын құру. Құзыреттіліктер: маркетингтік басқару дағдыларын, атап айтқанда, компанияның брендін басқаруға, брендті қалыптастыруға шешімдердің сипатын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: маркетингтік логистиканың негізгі ережелерін зерттеу, экономиканың түрлі салаларында бизнес-процестерді басқаруға маркетингтік-логистикалық тәсілді қолдану. Мазмұны: маркетингтік логистика негіздері. Маркетингтік логистиканың объектісі ретінде өнімді жинау және өңдеу жүйесі. Өнімді қоймалау және қайта өңдеу жүйесі, ақпараттық технологиялар, маркетингтік логистикадағы сервис. Құзыреттіліктер: бизнесте, сыртқы экономикалық байланыстарда логистиканы пайдалану дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Провизиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аймақтың провизиялық жүйесі субъектілерінің мүдделерін келісетін нарықтық процестерді реттеуге маркетингтік көзқарасты қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу.Мазмұны: провизиялық қамтамасыз ету жүйесінің қазіргі жағдайдағы Маркетинг. Нарық құрылымы. Азық-түлікпен қамтамасыз ету мәселелерін маркетингтік зерттеудің құрылымы. Азық-түлік нарығы жүйесін қалыптастыруды ақпараттық қамтамасыз ету. Құзыреттіліктер: азық-түлік қауіпсіздігі мәселелері бойынша маркетингтік ақпараттарды жинау, талдау жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электрондық коммерция
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымның ақпараттық қызметі саласындағы коммерциялық қызметті сипаттайтын негізгі терминдер мен ұғымдарды зерделеу. Мазмұны: электрондық коммерция электрондық Бизнестің құрамдас бөлігі ретінде. Ғаламтордағы электрондық коммерцияның ұйымдастыру-технологиялық негіздері. Электрондық коммерция объектілері мен субъектілерінің сипаттамалары. Бизнес технологиялары-to-consumer, business-to-business. Құзыреттіліктер: жаһандану жағдайында әлемдік нарықтардағы операциялармен байланысты басқарушылық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық маркетинг саласында терең және жүйелендірілген білім беру Мазмұны: халықаралық маркетингтің мәні, субъектілері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер, сегменттеу. Халықаралық тауар, баға саясаты. Товародвижение. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясы. Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логистика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлеуметтік-экономикалық үрдістердегі логистиканың, логистикалық жүйелердің категориялары мен операцияларын меңгеруде студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету. Мазмұны: логистика ұғымының мәні, концепция және қағидаттар. Логистикадағы ағындар. Сатып алу, өндірістік, тарату, көліктік, ақпараттық логистика. Логистикадағы қорлар. Ғаламдық логистикалық жүйелер. Құзыреттіліктер: кәсіпорында логистикалық қызметтерді ұйымдастыра білу; бизнесте логистиканы қолдану қабілетіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қызметтер маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: маркетинг концепциясындағы қызметтің ерекшеліктері. Қызмет көрсету саласының маркетингтік құралдары. Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның Маркетингтік ортасы. Қызметтер саласындағы маркетингтік зерттеулер. Қызметтерді жылжыту ерекшеліктері. Қызметтерді бөлу. Құзыреттіліктер: қызмет көрсету саласында нарықтық үдерістерді басқару саласында алған білімдерін қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сервистік қызмет маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нарықтық тетіктерді, тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны және сервис саласындағы кәсіпорындардың экономикалық қызметінің басқа да маңызды элементтерін зерттеу, бағалау дағдыларын дамыту Мазмұны: сервистік маркетингтің мәні. Маркетингтік зерттеулер, сервистік маркетингте сегменттеу. Сервистік маркетинг кешені. Сервистік қызметтердің коммуникативтік саясаты. Құзыреттіліктер: сервис саласындағы маркетингтік мәселелерді талдауда нақты және статистикалық материалды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шикізат, машиналар және жабдықтар маркетингі, өнеркәсіп қызметтері, салалық маркетинг ерекшеліктері саласында білім, білік және дағды қалыптастыру. Мазмұны: өндіріс құралдары маркетингінің ерекшеліктері. Өндірістік мақсаттағы тауарлар нарықтарын зерттеу, саралау. Өнеркәсіптік маркетингтегі стратегиялар. Өндірістік мақсаттағы тауарларды жоспарлау. Құзыреттіліктер: өнеркәсіптік тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Брендмаркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтің негізгі санаты ретінде брендмаркетинг туралы теориялық білім алу Мазмұны: брендмаркетинг түсінігі, мәні, табиғаты. Бренд тұжырымдамасы. Брендті әзірлеудің маркетингтік саясаты. Бренд позициялау. Брендтің атрибуттары, ұқсастығы. Тұтынушылардың брендке адал қатынасын құру. Брендті басқару. Бренд капиталының түсінігі, өлшемі. Құзыреттіліктер: брендті қалыптастыру, басқару және жылжыту дағдыларын меңгеру: бренд моделін жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аймақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аймақтық маркетингтің принциптерін, әдістерін және құралдарын зерттеу . Мазмұны: территорияның аймақтық маркетингінің әлеуметтік-экономикалық мәні. Аймақтық маркетинг кешенінің элементтерін әзірлеу. Аумақтардың маркетингі. Аумақтың маркетингтік қызметін ақпараттық қамтамасыз ету. Өңірлік басқарудағы нысаналы маркетинг. Аумақтың стратегиялық маркетингі. Құзіреттілік: мемлекет, аймақтар, кәсіпкерлер мүдделерінің тепе-теңдігін сақтауды ескере отырып, өңірдің даму стратегиясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Компания қызметін ұйымдастыру үшін кәсіби өсу және басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін Маркетинг, менеджмент, есеп, қаржы, экономика, статистика және талдау саласында іргелі білім мен дағдыларды қолданады

  • Код ON4

    Маркетингтің тактикалық жоспарын әзірлейді және ұсынады; барлық мүдделі тараптар алдында баламалы, ұсынылатын шешімдер мен іске асыру стратегиялары туралы баяндайды

  • Код ON8

    Бизнес-жобаларды, маркетинг жоспарларын әзірлейді, экономикалық есептеулер негізінде олардың тиімділігін негіздейді

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарға коммуниациялайды, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген

  • Код ON7

    Кешенді маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, тауарлар мен қызметтер нарықтарының жай-күйі мен даму серпіні туралы талдамалық есептер дайындау қабілетіне ие

  • Код ON6

    Мемлекеттік басқару органдары кәсіпорындарының, ұйымдарының жұмыс істеуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін, сараптамалық-талдау және ғылыми-практикалық қызметтің кешенді құралдарын түсінеді және талдайды

  • Код ON3

    Салауатты және қауіпсіз өмір салтының құндылықтарына, жалпыадамзаттық құндылықтар мен азаматтық қоғам идеалдарына сәйкес дене бітімінің өзін-өзі жетілдіру қажеттілігіне, дербес, шығармашылық және жауапты қызметке дайындығы мен қабілетіне ие

  • Код ON5

    Нарық конъюнктурасының дамуының болжамды жағдайларын бағалайды, маркетинг процесін, құндылық тізбегін құруды, тұтынушылардың мінез-құлқын, ұйымның сауда маркасын басқарады

  • Код ON9

    Сатып алушылардың қажеттіліктерін толық және сапалы қанағаттандыру және фирма қызметінің пайдалылығын қамтамасыз ету мақсатында неғұрлым тиімді әдістерді, тәсілдерді және технологияларды қолданады

  • Код ON10

    Өндірістік, әлеуметтік, экономикалық пайымдауларды ескере отырып, басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін ақпаратты талдауды, түсіндіруді жүзеге асыра алады

  • Код ON11

    Жаһандану әсерін ескере отырып, басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен командада тиімді ынтымақтаса отырып, маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды әр түрлі көзқараспен жан-жақты талдайды

  • Код ON12

    Оқытудың жаңа инновациялық стратегиясын, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және оны жақсартуға дайын

6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04106 Маркетинг
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top