Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты: экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің принциптері мен заңдылықтары туралы жалпы түсінік беру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикалық теория пәні және зерттеу әдістері. Қоғамдық өндіріс негіздері, меншік және экономикалық жүйелер, қоғамдық шаруашылықтың нысандары, нарықтық экономиканың жалпы сипаттамасы, бәсекелестік теориясы, нарықтық инфрақұрылым, сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздері, капиталдың айналымы мен айналымы, кәсіпорын, кәсіпкерлік қызмет, мәні. және нысандары, жұмыссыздық пен инфляция экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі ретінде, экономиканың циклдік дамуы, мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингке кіріспе және ғылыми жұмыстарды орындау техникасы

    Пәннің мақсаты: Студенттің жоғары оқу орнындағы оқу жүйесіне кәсіби бағдар беру және бейімдеу, болашақ мамандығы туралы жүйелі ойларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Жоғары оқу орнындағы оқу процесі. Жоғары оқу орнындағы студент. Оқу материалымен жұмыс. Кітапхана ісі негіздері. Маркетинг мамандығының жалпы сипаттамасы. Зерттеу әдістемесі. Студенттердің ғылыми жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пәннің мақсаты: нарықтық қатынастардағы үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқын түсінуге негіз болатын экономикалық бағыттағы іргелі пәндердің бірін зерттеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Микроэкономика пәні мен әдістері. Экономикалық қызмет етудің нарықтық механизмі. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы. Экономикалық айналым және экономикалық жүйелер. Өндіріс теориясы. Өндіріс шығындары. Жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы Монополист фирманың мінез-құлқы. Монополистік бәсеке және олигополия. Еңбек базары. Капитал нарығы және жер нарығы Жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік. Ақпарат экономикасы, белгісіздік және фирманың пайдасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы математика

    Пәннің мақсаты – экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға шешуге мүмкіндік беретін математикалық аппаратты меңгеру; – студенттерге маман ретінде болашақ кәсібімен байланысты әртүрлі құбылыстар мен процестерді оқып талдауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруге көмектесу; ‒ экономикалық мәселені өз бетімен зерттей білуі мен дағдысын қалыптастыру, өз жұмысын жетілдірудің ғылыми жолдарын іздеуге ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Цифрлық маркетинг

    Цифровдік маркетинг пәнінің заманауи құралдарын таңдауға, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерді ұйымдастыруда, жеткізушілерге жеткізілімдер мен жеткізілімдерді ұйымдастыру және сату бойынша қызметтерді онлайн-маркетинг және онлайн-маркетинг қызметтері Цифровой-маркетинг құралдарынан шыққан эффективтілікке талдау жасау. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Интернет-маркетинг құралдарының жиынтығы. Жарнамалық кампаниялар мен метриканың тиімділігін қадағалау Яндекс.Директ және Google AdWords контекстдік жарнамалар жүйесінде жарнамалық кампанияны құру және реттеу Медициналық жарнама. Жарнамалық материалдарды әзірлеу және әсіресе медиапланирование. Лидогенерация және серіктестік маркетинг. Жаңа әлеуметтік желілердегі маркетинг және жаңа медиа Веб-жобаларды басқару жобаларын басқару. Прототипирование. Тестілеу жобалары. Мобильді маркетинг Веб-аналитика және жарнамалық кампанияның эффективтілігін талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Пәннің мақсаты: халықаралық стандарттарға сәйкес кәсіпорындарда заманауи сапа жүйесін құрудың ұйымдық-экономикалық механизмдерін қарастыру. Пән мына мәселелерді зерттейді: сапа менеджменті тарихы; кәсіпорында сапаны басқаруға жүйелі көзқарас; сапа менеджменті жүйесін құру; біріктірілген сапа жүйелері; кәсіпорындарда экономикалық сапаны қамтамасыз ету; қазіргі сапа жүйелерінің экономикалық тиімділігі. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; есептеу-аналитикалық әдіс; бағдарламалық мақсатты модельдеу әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы менеджмент туралы қажетті білім жиынтығын қалыптастыру, басқару шешімдерін қабылдау және жүзеге асыру дағдылары мен құзыреттерін дамыту. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: басқарудың мәні, принциптері және функциялары; басқару әдістерінің жүйесін талдау; басқарудағы коммуникациялар; басқару шешімдерін қабылдау процесі; көшбасшылық: билік пен серіктестік; Жеке құрам менеджменті. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сапа экономикасы

    Пәннің мақсаты: халықаралық стандарттарға сәйкес кәсіпорындарда заманауи сапа жүйелерін құру механизмдерін зерттеу. Пән мына мәселелерді зерттейді: сапа экономикасының тарихы; сапаны басқаруға жүйелі көзқарас; сапа менеджменті жүйесін құру;біріктірілген сапа жүйесін қалыптастыру; салалық сапа жүйелері; кәсіпорындарда экономикалық сапаны қамтамасыз ету; қазіргі сапа жүйелерінің экономикалық тиімділігі. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; есептеу-аналитикалық әдіс; бағдарламалық мақсатты модельдеу әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы кәсіпорындардың негізгі ішкі жүйелерінің жұмыс істеу механизмдері саласында білім алу болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды:Кәсіпорын -шаруашылық объектісі, экономикалық жүйенің негізгі буыны ретінде. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Шикізат, материалдық және отын-энергетикалық ресурстар. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорында еңбек ақы төлеу. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық саясаты. Өнімді өндіру және өткізу шығындары. Кәсіпорынның маркетингтік және өндірістік қызметі. Кәсіпорынның бәсекеге қабілетілігін қамтамасыз ету. Кәсіпорын қаржысы. Кәсіпорын қызметінің қаржылық нәтижелері. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пәннің мақсаты: Жалпы ұлттық экономиканың қызмет ету нәтижелерін анықтау үшін макроэкономикалық талдауды меңгеру, негізгі макроэкономикалық процестердің өзгерістерінің мәні мен динамикасын анықтайтын факторларды зерттеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Макроэкономиканың пәндік және әдістемелік принциптері. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Ұлттық шоттар жүйесі. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс (AD-AS үлгісі). Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық және инфляция. Тұтыну және үнемдеу. Ақшаға сұраныс пен ұсыныс. Нарықтардың өзара әрекеттесуі. IS моделі – LM. Фискалдық саясат. Капиталдың жинақталуы және экономикалық өсу. Бюджет тапшылығы және мемлекеттік қарыз. Валюталық қатынастар: мәні, субъектілері, айырбас құралдары. Валюта бағамының режимдері және жиынтық сұраныс. Халықаралық сауда және сауда саясаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи web-технологияларға кіріспе

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы веб-технологияларды және онымен байланысты білім салаларын, веб-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, түрлі қызметте ілгерілету және қолдану болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Web-технологиялар. Клиент тарабының Web - технологиялары. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі: Microsoft Word мәтіндік процессоры ортасында Web-бетті жасау, HTML құралдарымен қарапайым Web-бетті жасау, Front Page редакторында Web-бетті жасау, Macromedia DreamWeaver ортасында Web-бетті жасау, Web-сайтты жоспарлау. Web-сайтты жариялау. Сервер тарапының Web - технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржы негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттердің қаржы саласындағы білімдерін игеру, экономикалық процестерді дамытудағы қаржылық заңдылықтарды анықтай білу және қаржылық мәселелерді сыни тұрғыдан талдау; нақты өмірдегі қаржылық жағдайларды барабар бағалау дағдыларын дамыту; қаржылық қатынастарды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін практикалық қолдану бойынша құзыреттіліктер. Курстың мазмұны: әлеуметтік өндірістегі қаржының мәні, функциялары және рөлі. Қаржы жүйесін ұйымдастыру. Қаржы саясаты және қаржы механизмі. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы. Мемлекеттік қаржы. Мемлекеттік кірістер мен шығыстар. Салықтар және салық салу. Мемлекеттік бюджет. Мемлекеттік бюджеттен тыс қорлар. Мемлекеттік несие және мемлекеттік қарыз. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандыру. Экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу. Қаржы нарығы. Сыртқы экономикалық байланыстар жүйесіндегі қаржы. Қаржы және инфляция. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, "миға шабуыл"семинарларын өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экологиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты: Студенттердің кәсіпорында өндірісті экологияландыруды ұйымдастыру және басқару үшін табиғатты ұтымды пайдалану бойынша арнайы білім алуы. Дисциплина включает следующие темы: Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Экология негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің экология туралы пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру; студенттерді экологияның терминологиясымен, негізгі түсініктерімен және заңдарымен таныстыру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфераның шектеулі ресурстары. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылау, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру, бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін меңгеру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қалыптастыру болып табылады. -әлеуметтік құбылыс. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Мемлекет пен құқықтың мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржы, салық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлықпен күресудің факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп және аудит

    Пәннің мақсаты ұйымның ақпараттық жүйесі ретінде бухгалтерлік есеп пен аудит туралы білім жүйесін, сондай-ақ олардың кәсіби міндеттердің белгілі бір класын шешуге жеке қабілетін анықтайтын құзыреттер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бухгалтерлік есеп, оның міндеттері, принциптері. ҚР-да есепке алуды нормативтік-заңнамалық реттеу. Бухгалтерлік есепті жүргізуге қойылатын талаптар. Бухгалтерлік есеп объектілері. Бухгалтерлік шоттар және қос жазба. Бухгалтерлік баланстың құрылымы. Құжат айналымы және есептік регистрлер. Есепке алу учаскелері бойынша типтік бухгалтерлік өткізулер. Қаржылық есептіліктің құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді мақсаты: болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжау және қабылдау. Халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлар, апаттар, дүлей зілзалалар тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Жойылу салдарын жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттерді ақша ағындарын болжау, қаржы нарығын талдау және экономикалық және қаржылық есептердің әдістері мен құралдарын қолдану негізінде жеке қаржылық жоспар құруға дайындау. Курстың мазмұны – қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаты, міндеттері, ақша және төлемдер, жеке қаржы, салық және салық салу, банктік қызмет көрсету, сақтандыру, қаржы нарығы, жеке кәсіпкерлік, банкроттық, жеке қаржылық қамтамасыз ету. Студенттер кірістер мен шығыстарды талдау негізінде жеке кассалық бюджетті қалыптастырады, заң нормаларын қолдана отырып, салықтарды, зейнетақы жарналарын, сақтандыру жарналарын есептейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пәннің мақсаты: Қолданыстағы ҚЕХС және ҚЕҰС, бухгалтерлік есеп қағидаттарына, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда бухгалтерлік есептің теориялық негіздерін, оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бухгалтерлік есеп , оның міндеттері, принциптері және жүргізу ережелері. Басқарушылық есепті тағайындау мен мазмұны. Басқарушылық есептің негізгі принциптері, мақсаттары, мазмұны, түсінігі. Басқарушылық есепті жеке пән және кәсіби қызмет облысына бөлудің себептері.Бухгалтерлік есепті жүргізу талаптары. Бухгалтерлік есептің обьектілері. Бухгалтерлік баланс формалары. Бухгалтерлік баланс мазмұны. Бухгалтерлік жазбалар мен қосарлы жазба. Аналитикалық және синтетикалық жазбалар. Бухгалтерлік өткізгіштер. Бухгалтерлік есептің шотының жоспары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәннің мақсаты: экономикалық жүйенің қызмет ету механизмдері және кәсіпкерлік кәсіпкерлік саласында білім алу. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік: ұғымы, мәні, негізгі түрлері мен ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпкерлік қызметті ресурстық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі кәсіпкерлік қызметті жоспарлау Маркетинг және кәсіпкерлік саласындағы инновациялар Кәсіпкерлік қызмет саласындағы тәуекелдер Кәсіпкерлік құпия және оны қорғау тәсілдері Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне салық салу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Пәннің мақсаты: кәсіпорынның маркетингтік саясаты саласында қажетті білім жиынтығын қалыптастыру, маркетингті басқару мәселелерін шешу дағдыларын меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары Маркетингтік орта Өнім нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы Маркетингтік зерттеулер Нарықты сегменттеу Маркетинг жүйесіндегі өнім Маркетингтегі тауар саясаты Маркетингтік баға саясаты Маркетингтегі сату саясаты Маркетингтегі коммуникация саясаты Маркетинг жүйесіндегі жарнама Маркетингті жоспарлау және бақылау Маркетингтегі стратегиялық жоспарлау Халықаралық маркетинг Қызметтердің маркетингі және коммерциялық емес қызмет

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру және оны практикалық іске асыруға жеткізу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикалық зерттеулер жүргізудің әдістері мен әдістемесі. Ғылыми зерттеуді жоспарлау. Экономикалық теорияларды, заңдарды зерттеу, шолу процесі. Экономикалық модельдеу және ұйымдық-экономикалық механизмдерді дамыту мәселелері. Гипотезаларды құрастыру. Ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру. Қазақстан Республикасының, БРИКС елдерінің тәжірибесіндегі заманауи экономикалық зерттеулердің басымдықтары, әлемдік тәжірибе. Ғылыми зерттеу нәтижелерін тіркеу және зияткерлік меншікті қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциялық заңы Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары Әкімшілік құқық Азаматтық құқық Отбасы құқығы Еңбек заңнамасы Қылмыстық құқық Қаржы, салық, қоршаған ортаны қорғау және жер заңнамасы. Қазақстан Республикасындағы бiлiм беру жүйесiнiң нормативтiк құқықтық базасы Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң факторлары мен шарттары Жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру Сыбайлас жемқорлық актiлерi үшiн құқықтық жауапкершiлiк Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Логистика

    Пәннің мақсаты: Материалдық және байланысты ақпараттар мен қаржылық ағындардың қозғалысын логистикалық басқарудың теориялық және практикалық негіздерін оқу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды:Тақырып 1 Логистика ұғымының мәні, оның тұжырымдамасы мен қағидалары Тақырып 2 Материалдық ағындар, логистикалық операциялар мен жүйелер Тақырып 3 Сатып алынатын логистика Тақырып 4 Өндірістік логистика Тақырып 5 Бөлу логистикасы Тақырып 6 Көлік логистикасы Тақырып 7 Ақпараттық логистика Тақырып 8 Логистикадағы қорлар Тақырып 9 Қоймалау, жүкті өңдеу мен орау Тақырып 10 Логистикалық қызмет көрсету Тақырып 11 Логистикалық әкімшілік Тақырып 12 Ғаламдық логистикалық жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Пәннің мақсаты: білім алу, маркетинг қызметін басқару дағдыларын дамыту, кәсіпорынды басқару маркетингінің әдістерін меңгеру, стратегиялық және тактикалық шешімдерді қабылдау. Пән келесі тақырыптарды қамтиды:Курсқа шолу Фирманың стратегиялық басқарудың құрылымы мен мазмұны Фирманың ішкі мүмкіндіктерін бағалау мен талдау Фирманың сыртқы ортасын талдау Фирма маркетингін стратегиялық және жедел жоспарлау Маркетинг фирманы басқарудың интегралдаушы функциясы ретінде Маркетингті басқару мазмұны Маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістері Корпоративтік деңгейдегі маркетингтік басқару Фукционалдық деңгейде маркетингті басқару Инструменталды деңгейдегі маркетингтің өнім стратегиясы Инструменталды деңгейдегі маркетингтің баға стратегиясы Инструменталды деңгейдегі тарату стратегиясы Инструменталды деңгейде тауарларды жылжыту стратегиясы Маркетингті бақылау, бағалау және аудит

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Халықаралық экономика

    Пәннің мақсаты: жүйелі көзқарасты қалыптастыру дүние жүзінің қазіргі жай-күйі және халықаралық экономикалық қатынастар. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Халықаралық экономиканы қалыптастыру және құрылымы. Әлемдік экономика: Объективті негіздер және даму заңдылықтары. Тауарлар мен қызметтердiң халықаралық саудасы. Капиталдың халықаралық қозғалысы. Халықаралық еңбек көші-қоны Дүниежүзілік валюта жүйесі. Қаржы нарығы. Халықаралық экономикалық интеграция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шет елдердің маркетингі

    Пәннің мақсаты: халықаралық маркетинг бойынша білім алу, осы салада қабылданатын тапсырмалар мен шешімдердің құрамы, сыртқы нарықтарда жұмыс істеу кезінде маркетингтік құралдарды қолдану ерекшеліктері. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Халықаралық маркетингтің ерекшелігі. Халықаралық маркетинг ортасы. Туралы шешім нарықтарда. Сыртқы нарыққа шығу әдістері туралы шешім. Маркетинг кешенінің құрылымы туралы шешім. Қазіргі заманғы әлемдік сауда және сыртқы экономикалық байланыстарды басқару тетігі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Халықаралық нарықтарды талдау

    Пәннің мақсаты-студенттерге іргелі көрсеткіштерге әсер ететін факторлардың өзгеруі мен жаһандану жағдайында ұлттық экономиканың дамуы арасындағы себепті байланыстарды орнату және зерттеу мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар жиынтығын ұсыну. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Дүниежүзілік шаруашылықтың пайда болуы мен маңызы; Дүниежүзілік экономиканың даму тенденциялары; шаруашылық байланыстарды интернационализациялау және глобализациялау; дүниежүзілік шаруашылықтың табиғаи-ресурстық потенциалы;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • 1С: Бухгалтерия

    Курстың мақсаты-1С: Кәсіпорын(Қазақстан үшін бухгалтерия конфигурациясы) бағдарламасымен жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жиынтығын беру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды:Конфигурациямен жұмыс істеу негіздері; Банктік және кассалық операцияларды есепке алу; Контрагенттермен өзара есеп айырысу;ОЖ және материалдық емес активтер; Қорлар; кадрлық есеп және жалақы; Өндірісті есепке алу; ҚҚС және табыс салығы; Есептермен жұмыс. Тікелей тапсырманы қолдана отырып бухгалтерлік тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жоба 1 (Қаржылық есептілікті талдау/Кәсіпорын қызметін экономикалық зерттеу)

    Мақсаты : тыңдаушыларда шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылық жағдайын талдаудың мәні мен мазмұны, қаржылық есептілік деректері бойынша оны бағалау көрсеткіштері туралы теориялық білімді қалыптастыру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қаржылық талдаудың ақпараттық базасы ретінде кәсіпорынның қаржылық есебі Қаржылық есептілік нысандарын толтыру Салыстырмалы талдау балансы Өтімділік пен төлем қабілеттілігін талдау Қаржылық тұрақтылықты талдау Кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын бағалаудың интегралдық балы Іскерлік белсенділікті талдау Қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау Операциялық кірісті факторлық талдау Рентабельділік коэффициенттерін талдау Фактор

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • 1С: Кәсіпорын

    Пәннің мақсаты 1С ДК автоматтандырылған кешенінде бухгалтерлік есеп бойынша теориялық білімді бекіту және практикалық дағдыларды алу болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Жүйені пайдалануға дайындау. Шоттардың компьютерлік жоспарын ұйымдастыру. Кәсіпорынның шаруашылық операцияларын тіркеу тәсілдері. Ақпараттық базаны дайындау. Бухгалтерлік есептің барлық бөлімдері бойынша есепті ұйымдастыру. Есептік деректерді жинақтау сонымен қатар нәтижелі ақпарат алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Халықаралық корпорациялар маркетингі

    Мақсаты: халықаралық корпорацияның халықаралық маркетингінің ерекшелігін зерттеу, халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру, сыртқы нарықтарға шығудың орындылығы мен тәсілдерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар алу. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Халықаралық маркетингтің ерекшелігі. Халықаралық маркетинг ортасы. Туралы шешім нарықтарда. Сыртқы нарыққа шығу әдістері туралы шешім. Маркетинг кешенінің құрылымы туралы шешім. Қазіргі заманғы әлемдік сауда және сыртқы экономикалық байланыстарды басқару тетігі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қор нарығы

    «Қор нарығы» пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің бағалы қағаздармен және туынды құралдармен байланысты маңызды теориялық мәселелерді зерделеуі, бағалы қағаздар нарығы және оның қазіргі жай-күйі туралы түсінік алуы, бағалы қағаздарға салымдардың кірістілігі мен тәуекелділігін есептеудің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қазақстан Республикасында қор нарығының қалыптасуы. Бағалы қағаздар нарығын реттеу. Акциялар. Облигациялар. Мемлекеттік бағалы қағаздар. Туынды бағалы қағаздар. Қор нарығының инфрақұрылымы. Қор биржасының қызметін ұйымдастыру. Қор индекстері және индикаторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Бизнес этикасы

    Пәннің мақсаты: бизнес этикасы саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу.Пәннің шеңберінде бизнес этикасының заманауи тұжырымдамаларын, Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бизнес этикасы пәні. Бизнес этикасының қазіргі заман концепциялары. Кәсіпкердің этикалық заңдар жинағы. Кәсіпкердің қоғамдық санасы. Микро және макроэтика. Іскерлі қатынастардың этикасы. Корпоративтік этика. Әкімшілік (басқармалы) этика. Басқарушы этикасы. Кәсіби этика. Этиканың заңдар жинағы мен іскерлік қасиеттердің концепциясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жоба 2 (Маркетингтік зерттеулер)

    Пәннің мақсаты – стратегиялық және ағымдағы мақсаттарды шеше отырып, оны басқарудың нарық мүмкіндіктерін бағалау және болжау дағдыларын меңгеру. Пән мына мәселелерді зерттейді: әдістер, ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері, маркетингтік зерттеулердің құрылымы, мәні мен оларды жүзеге асыру кезеңдері, ақпаратты жинау және талдау әдістері; маркетингтік зерттеулердің бағыттары. Белсенді оқыту әдістері: тақырыптық пікірталас, симуляциялық жаттығулар, кейс-стадилер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Құнды қағаздар нарығы

    Пәннің мақсаты: Бағалы қағаздар нарығын ұйымдастыру негіздері бойынша білім кешенін қалыптастыру, ҚР қор нарығының қазіргі заманғы нормативтік-заңнамалық базасын зерделеу, бағалы қағаздар нарығына қатысушылар пайдаланатын негізгі ұғымдармен, бағалы қағаздар мен портфель түрлерімен танысу болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қазақстан Республикасында қор нарығының қалыптасуы. Бағалы қағаздар нарығын реттеу. Акциялар. Облигациялар. Мемлекеттік бағалы қағаздар. Туынды бағалы қағаздар. Қор нарығының инфрақұрылымы. Қор биржасының қызметін ұйымдастыру. Қор индекстері және индикаторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Стартап жобалар ретінде заманауи құрал іскерлік кәсіпкерлік. Құрылыс әдісі әзірлеу алгоритмі стартап жобасы. Бизнесті модельдеу. Инвестицияларды бағалау негізгі капиталға шығындар кәсіпорындар. Инвестицияларды бағалау айналым капиталының шығындары. Инвестицияларды бағалау кәсіпорынның кадрлық ресурстарын қалыптастырудағы шығындар. Экономикалық негіздеу шығындар, шығындар және кезең шығындары. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Мақсаты қазіргі экономикалық жағдайда маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Маркетингтік зерттеулерге кіріспе. Маркетингтік зерттеу жоспарын құру. Маркетингтік зерттеулер кезінде алынған ақпаратты өңдеу. Маркетингтік зерттеулер бойынша қорытынды есепті дайындау. Маркетингтік зерттеулердің бағыттары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Іскер қатынастың этикасы

    Пәннің мақсаты: іскерлік қарым-қатынас этикасын сақтау және мәдениетті талдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бизнес этикасы пәні. Бизнес этикасының қазіргі тұжырымдамасы. Кәсіпкердің этикалық кодексі. Кәсіпкердің идеологиясы. Этика Кодексі және іскерлік САПАНЫҢ тұжырымдамасы. Іскерлік байланыс этикасы. Корпоративтік этика. Әкімшілік (басқарушылық) этика. Этика руководителя. Кәсіби этика. Микро және макроэтика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалау және бизнестің құндылығын басқару

    Пәннің мақсаты: Студенттердің компанияларды олардың құны негізінде басқару теориясы, әдіснамасы және практикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру; корпоративтік құнды ұлғайтуға бағытталған тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау бойынша студенттердің Талдамалық мүмкіндіктерін дамытумен байланысты кәсіби дағдыларды алу болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қаржылық есептілік Бизнесті бағалаудың қазіргі түсінігі: пән, мақсаттар, тәсілдер. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың құны мен негізгі принциптері. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауды анықтау үшін ақпараттық базаны қалыптастыру. Бағалау процедурасы. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға шығынды тәсіл. Бағалауға кіріс тәсілі бизнес (кәсіпорын). Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға салыстырмалы тәсіл. Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау. Бағалау рәсімін ресімдеу. Жер учаскесінің құнын бағалау. Жылжымайтын мүлікті бағалау. Кәсіпорынның машиналары мен жабдықтарының құнын бағалау. Кәсіпорынның айналым капиталының құнын бағалау. Кәсіпорынның материалдық емес активтерін бағалау. Бизнестің (кәсіпорынның) құнын бағалаудың шетелдік тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнесті бағалау

    Пәннің мақсаты: әртүрлі меншік және басқару нысандарындағы кәсіпкерліктің (кәсіпорынның) құнын бағалаудың негізгі әдістерін және нақты міндеттерді шешудің кешенді бағасын есептеу жүйесін оқу болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Кәсiпкерлiктi бағалаудың әдiснамалық негiздерi. Бизнестің құнын бағалаудың негізгі құралдары. Кiрiстердi капиталдандыру әдiсiн қолдана отырып, кәсiпкерлiктi бағалау. Бизнесті бағалау кезінде ақша ағынының дисконтталған әдісі. Салыстырмалы тәсілді қолдана отырып, бизнесті бағалау. Бизнесті бағалауға шығынды көзқарас. Кәсiпкерлiктi бағалау және оның құнының түпкiлiктi құнын айқындау туралы есеп. Дамушы және шағын кәсiпорындарды бағалау ерекшелiктерi. Дағдарысқа қарсы кеңесте кәсiпорын мен оның активтерiн бағалау.Кәсiпорынды нақты нұсқалар әдiсi мен қалдық кiрiс ұғымы негiзiнде бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындағы қызметінің экономикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты - студенттерді өндірістік-шаруашылық қызметті жоспарлау саласында білім, білік және дағдыларға үйрету. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Шаруашылық қызметтің талдауының теориялық негіздері, қызметтің кешенді экономикалық талдау әдіснамасының негіздері, кәсіпорын қызметінің негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін талдау, кәсіпорынның қаржылық ресурстарын (капиталды) талдау, кәсіпорынның техникалық-ұйымдық деңгейін талдау, кәсіпорынның материалды емес активтері мен негізгі өндірістік қорларын талдау, өнімді өткізу көлемін талдау, өнімнің өзіндік құның талдау, кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу

    Пәннің мақсаты студенттерге ғимаратты жобалауды ұйымдастыру, құрылыстағы баға белгілеу, құрылыстың өзіндік құнын анықтау әдістері, сметалық нормативтердің қолданыстағы жүйесі, құрамы және сметалық нормалары бойынша тиісті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ету болып табылады. сметалық құжаттаманың нысаны. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Баға құрудың теориялық негіздері. Баға жүйесі және олардың жіктелуі. Баға деңгейіне әсер ететін факторлар. Баға қою әдістері. Баға саясаты және баға стратегиясын таңдау. Баға тактикасы. Маңызды өндірістік кешендердің өнімдеріне баға белгілеу ерекшеліктері. Әлемдік бағалар және олардың қалыптасу механизмі. Сыртқы сауда бағалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындағы қызметінің экономикалық талдауы

    Пәннің мақсаты: экономикалық талдауды жүргізу үшін есептеудің негізгі әдістемелерін оқу, кәсіпорынның қызметін оңтайландыру мақсатымен кәсіпорынның экономикалық іс-әрекеті факторлары ішінен экономикалық заңдылықтарды анықтау болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Шаруашылық қызметтің талдауының теориялық негіздері, қызметтің кешенді экономикалық талдау әдіснамасының негіздері, кәсіпорын қызметінің негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін талдау, кәсіпорынның қаржылық ресурстарын (капиталды) талдау, кәсіпорынның техникалық-ұйымдық деңгейін талдау, кәсіпорынның материалды емес активтері мен негізгі өндірістік қорларын талдау, өнімді өткізу көлемін талдау, өнімнің өзіндік құның талдау, кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жарнамада графикалық дизайн

    Пәннің мақсаты: жарнама өнімін шығару процесінде дизайнның орны туралы жалпы идеяларды қалыптастыру; қызмет салалары және жарнаманы жобалаудың негізгі функциялары туралы... - жобалау жобасына құжаттаманың толық жиынтығын оны іске асыру үшін дайындау мүмкіндігі.Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Жарнама тарихы. Жарнама қызметін мемлекеттік реттеу. Жарнамалық тасымалдаушылардың түрлері. Жарнаманы әзірлеу кезеңдері. Жарнамалық идентификаторлар. Жарнамалық хабардың негізгі элементтері. Жарнамалық хабарламаның құрылымы: вербалды және визуалды құрауыштар. Общетеоретические проблемы жарнама психологиясы. Жарнаманың тұтынушыларға әсері. Жарнамалық бейнені қалыптастыру негіздері. Түстердің және графиканың әсері. Композиция. Жарнама бейнесіндегі Символика. Жарнамалық бейне жасау тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Өнеркәсіптік маркетингтің мәні. Кәсіпорын нарығының ерекшеліктері. Өнеркәсіптік нарықтардағы тұтынушылардың сұранысы мен мінез-құлқының ерекшеліктері. Өнеркәсіптік нарықтардағы маркетингтік зерттеулердің ерекшелігі. Кәсіпорын нарықтарында сатуды ұйымдастыру тәсілдері. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшеліктері. Өнеркәсіптік кәсіпорынның баға саясаты. Өнеркәсіптік кәсіпорынның өткізу саясаты. Өнеркәсіптік кәсіпорынның коммуникациялық саясаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • HR-менеджменті

    Пәннің мақсаты: HR-менеджмент принциптерін, жоспарлау және персоналды басқару тәсілдері мен әдістерін кешенді игеру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: HR-менеджмент және ұйымның қызметін басқару ролі. HR-менеджмент Қазақстан Республикасындағы адам ресурстарын басқару жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде. нарықтық экономика жағдайында HR-менеджмент ерекшеліктері. HR-менеджмент қағидаттары мен әдістерін мазмұны. HR-менеджмент стратегиясы, мағынасы мен мәні. ұйымдастыру кадрлық бөлімінің рөлі. кадр бөлімінің бағалау үшін негізгі міндеттері мен талаптары. қызметкерлер мен жұмыс күші жоспарлау жоспарлаудың негізгі кезеңдері. қызметкерлердің жұмыс тиімділігін бағалау. Бағыт және біліктілігін арттыру (оқу персонал). Оқытудың мақсаттары, міндеттері және әдістері. ұйым ішінде жоспарлау және мансап дамыту. қызметкерлерді ынталандыру, қажеттілігі және қызметкерлері үшін ынталандыру сипаты. инновациялар үшін оқыту, инновацияларды енгізу кезеңдері. Маркетинг кадрлық - мазмұны тұжырымдамасы мен мәні. Қауіпсіздік және қызметкерлердің қорғау. HR-менеджмент саласындағы шетелдік тәжірибе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басќару

    Пәннің мақсаты: HR-менеджмент принциптерін, жоспарлау және персоналды басқару тәсілдері мен әдістерін кешенді игеру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Адам ресурстарын басқаруының пәні, негізгі мәні және облысы. Адам ресурстарын басқару жүйесінің мәні мен мазмұны. Адам ресурстарын басқару үдерісін ұйымдастырушылық қамтамасыздануы. Адам ресурстарын басқаруының стратегиялық аспектілері. Жұмыс күшінің жоспарлануы. Персоналды жалдау, тандау және қабылдаую Персоналды оқыту және жетілдіру. Персонал еңбегін бағалау. Еңбек тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жарнама дизайны

    Пәннің мақсаты – баспа өнімдерін жобалау принциптерін зерделеу, компьютерлік графикамен және бейнені сандық өңдеумен танысу, сондай-ақ қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар негізінде жарнама өнімдерін шығару практикасы. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Жарнама тарихы. Жарнама қызметін мемлекеттік реттеу. Жарнамалық тасымалдаушылардың түрлері. Жарнаманы әзірлеу кезеңдері. Жарнамалық идентификаторлар. Жарнамалық хабардың негізгі элементтері. Жарнамалық хабарламаның құрылымы: вербалды және визуалды құрауыштар. Общетеоретические проблемы жарнама психологиясы. Жарнаманың тұтынушыларға әсері. Жарнамалық бейнені қалыптастыру негіздері. Түстердің және графиканың әсері. Композиция. Жарнама бейнесіндегі Символика. Жарнамалық бейне жасау тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қаржылық қызметтер маркетингі

    Пәннің мақсаты қаржы қызметтерін ұсынатын қаржы нарығы субъектілерінің нарықтық мінез-құлқын зерделеу, банк маркетингінің, сақтандыру қызметтері маркетингінің, консалтингтік қаржы қызметтері маркетингінің, маркетинг жүйесіндегі контроллингтің, маркетингтік қызметтегі аудиттің негізгі элементтерін қарау болып табылады.Оқыту әдістері: мәселелерді шешу, тақырыптық коллоквиумдарды, "миға шабуыл" семинарларын өткізу, компанияның жаңа өнімге қызығушылық тудыру бойынша жалпы маркетингтік стратегиясын әзірлеу. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Маркетингтің базалық негіздері.Қаржылық қызметтердің мазмұны. Банк қызмет көрсетуінің нарықтық сегментациясы. Банк маркетингтінің негізгі элементтері, кепілдік қызметтер маркетингі, қаржылық-консалтингілік қызметтер маркетингі, маркетинг жүйесіндегі контроллинг, маркетингтік қызметтегі аудит.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық маркетинг

    Пәннің мақсаты мамандықты меңгеруде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Материалдық өндіріс саласының коммерциясы. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Сыртқы экономикалық қызметтегі маркетинг және коммерция. Коммерциядағы маркетинг тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу және сметалық іс

    Пәннің мақсаты студенттерге ғимаратты жобалауды ұйымдастыру, құрылыстағы баға белгілеу, құрылыстың өзіндік құнын анықтау әдістері, сметалық нормативтердің қолданыстағы жүйесі, құрамы және сметалық нормалары бойынша тиісті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз ету болып табылады. сметалық құжаттаманың нысаны. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Баға белгілеудің теоретикалық негіздері. Бағаның жүйесі және олардың топтамасы. Баға деңгейіне әсер ететін факторлар. Баға белгілеудің әдістері. Баға саясаты және баға стратегиясын таңдау. Баға белгілеудің тактикасы. Маңызды сала кешеңі өніміндегі баға белгілеудің ерекшеліктері. Әлемдік бағалар және оларды қалыптастырудың механизмі. Сыртқы сауда бағасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жоба 3 (Жобаларды талдау)

    Пәннің мақсаты; студенттерді өндірістік-шаруашылық қызметті жоспарлау саласында білім, білік және дағдыларға үйрету. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Инвестициялық жобаның мәні және оның түрлері. Инвестициялық жобаны әзірлеу және талдау. Жобаның коммерциялық орындылығын талдау. Қаржылық талдау. Экономикалық талдау. Жоба тәуекелін талдау. Инвестициялық жобаларды бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Жоба 3 (Қолданбалы экономика)

    Пәннің мақсаты: студенттерді өндірістік-шаруашылық қызметті жоспарлау саласында білім, білік және дағдыларға үйрету. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі көрсеткіштерін талдау «Цифрлық Қазақстан» АЭА «Жасыл экономика» АЭА Инфляцияны қоса алғанда, макроэкономикалық айнымалыларды талдау және есептеу. Қазақстан Республикасының мемлекеттік шығыстары. Қазақстан Республикасында ШОБ-тың дамуын талдау. Павлодар облысының экономикасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Қызметтер маркетингі және бренд-менеджмент

    Пәннің мақсаты – брендтерді басқару саласындағы білім алушылардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру және дамыту, яғни студенттердің кәсіби көзқарасын, компаниялардың маңызды стратегиялық материалдық емес активтері ретінде брендтерді жасау мен басқарудағы ғылыми-практикалық бағдар мен негізгі дағдыларды білуін дамыту. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Пәнге кіріспе Брендті басқару: корпоративтік сәйкестік және фирмалық стиль Брендті басқару: ребрендинг Түрлі салалардағы брендинг ерекшеліктері Креативті бөлімдермен жұмыс Брендті басқару: Корпоративтік коммуникациялар Брендті басқару: жарнама коммуникациялары Брендті басқару: әлеуметтік желілерде брендті жылжыту және жаңа медиа жұмыс Брендті басқару: медиа коммуникация

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджмент

    Пәнінің мақсатты брендингтегі кілттердің төлемдерін дамытуға, т.е. студенттерге кәсіби дайындық жасау және жұмысқа қабылдау брендтерді басқару, ол болашақта дамытуға мүмкіндік береді бәсекелес және сауда маркалары, олардың орналасуы мен имиджін анықтаңыз, оларды басқарыңыз маркетингтік стратегиялық фирмамен жарнама жасайды .Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Өткізу орны Бренд менеджменті: корпоративті идентификация және фирмалық стиль Бренд менеджменті: ребрендинг Әртүрлі салаларда брендингтің ерекшелігі Креативтік тәрбие бойынша жұмыс Бренд менеджменті: корпоративті коммуникация Брендтің басқару: жарнамалық коммуникация Брендті басқару: әлеуметтік желілерде бренда жасау және жаңа медиа жұмыс Брендті басқару: медиакомпания

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бизнесті дамытудың заманауи әдістері

    Пәннің мақсаты: студентке басқару жүйелерінің теориясы және оны бизнесте қолдану білімі саласында білім беру. .Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Даму өзгерістерінің философиясы. Ұйым Мақсатты даму объектісі ретінде. Ұйымдастырушылық даму модельдері. Ұйымның бизнес ретіндегі даму заңдылықтары. Өсу кезеңдерінде бизнесті дамыту ерекшеліктері. Қартаю кезеңдерінде бизнестің даму ерекшеліктері. Ұйымның әлеуметтік дамуын басқару. Бизнесті дамытуды басқару жүйесі. Бизнесті дамытуды бағдарламалық басқару. Ұйымның басқару жүйесінің өзін-өзі дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Инновациялық экономика

    Пәннің мақсаты: ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жоспарлардың экономикалық бөлімдерін құру және негіздеу үшін студенттерде экономикадағы инновациялық процестерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән мынадай тақырыптарды қамтиды: Бизнесті бағалаудың заманауи түсінігі: пән, мақсаттары, әдістері. Құн түрлері мен бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың негізгі қағидалары. Бағалау үдерісі. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың шығындық әдісі. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың пайдалық әдісі. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың салыстырмалы әдісі. Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау. Жер учаскесінің құнын бағалау. Жылжымайтын мүлікті бағалау. Кәсіпорын машиналары мен құрал-жабдығының құнын бағалау. Кәсіпорынның айналым капиталының құнын бағалау. Кәсіпорынның материалды емес активтерін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлай білу, командада жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, жаңа шешімдер ұсыну.
  • Макро - және микродеңгейлердегі экономикалық процестердің, құбылыстардың өзара байланысын талдау негізінде проблемаларды және оларды тиімді шешу тәсілдерін анықтауға қабілетті.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді
  • Өнімді жылжыту әдістерін қолдана отырып, клиенттермен және әріптестермен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді кәсіпорындарды нарыққа шығарады
  • Бақылау, интерпретациялау, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдыларын меңгеру, креативтілік, өзін-өзі дамыту қабілеті
  • Материалдық және материалдық емес өндіріс саласында экономикалық негіздемені әзірлеу және инновацияларды енгізу бойынша практикалық дағдылары бар
  • SMM науқанының құнын, компанияның беттерін және әлеуметтік желілердегі тұтынушылардың мінез-құлқын көрсететін әлеуметтік желілердің архитектурасын есептейді.
  • Мақсатты аудиториямен жұмыс істеудің негізгі және арнайы әдістерін қолдануда практикалық дағдылары бар, әртүрлі сату арналарын, интернет ресурстарын пайдаланады және олармен жұмыс істейді (веб-сайттар, әлеуметтік желілер, блогтар, электрондық пошта ақпараттық бюллетеньдері және т.б.)
  • Қазіргі заманғы сату әдістерімен және әдістерімен жарнамалық бюджет пен өнімнің табыстылығын басқарады.
  • Интеграцияланған маркетингтік зерттеу құралдарын, маркетингтік қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін иеленеді, тиімді басқару шешімдерін қабылдайды.
  • Азаматтық пен патриотизм идеялары, Рухани Жаңғыру қоғамдық санасын жаңғырту, университеттік, өңірлік, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде қалыптасқан көшбасшылық қасиеттердің болуы.
  • Өнімнің (қызметтердің) сапасына олардың пайда болуына байланысты шағымдар мен шағымдар жиынтығын жасауда негізгі дағдыларды меңгереді.
Top