Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 АТ маркетингі в ХИТУ

Пәндер

  • Математика I

    Пәннің мақсаты-студенттердің математикалық аппарат туралы білімдерін қалыптастыру, қолданбалы практикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектеседі. Пән студенттерде заманауи математика туралы түсінік пен математиканың негізгі заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы математикалық логика негіздерін, әлеуметтік Жалпы ғылыми салада математикалық логика заңдарын қолдану саласын кеңейту қабілетін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория негіздері

    Курс білім алушылардың экономикалық теория саласындағы білімдерін, практикалық дағдыларын дамытуға, қысқа және ұзақ мерзімді перспективада экономикалық дамудың негізгі заңдылықтарын меңгеруге, әртүрлі макроэкономикалық өзгерістер мен факторлардың ұлттық экономиканың қазіргі жағдайына әсерін бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Курс білім алушылардың болашақ мамандығы туралы, сондай-ақ экономикалық процестер мен заңдылықтарды зерттеудің теориялық негіздері, әдіснамасы, әдістері мен практикасы туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар өз бетінше ойлау дағдыларын, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті интеллектуалды және ерікті қасиеттерді дамытады, экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Білім алушылардың пәнді игеру мақсаты экономикалық объектілер мен субъектілердің мінез-құлқын талдаудың, болжаудың заманауи математикалық әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы математикалық экономиканың теориялық негіздерін; шешім қабылдаудың жіктелуі мен негізгі әдістерін; шешім қабылдаудың негізгі математикалық модельдерін және шешім қабылдау әдістерін қолдану салаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономика

    Курс нарықтық экономиканың процестерін зерттеудің негізгі микро-макроэкономикалық әдістері мен құралдарын зерттеуге, макро және микроэкономикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін, ұтымды экономикалық мінез-құлық дағдыларын дамытудың принциптері мен механизмдерін меңгеруге, оның жұмыс істеуін зерттеуге, дайын өнім нарықтары мен экономикалық ресурстар, жалпы алғанда, ұлттық экономика деңгейінде де, кәсіпорын деңгейінде де бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты студенттік ортада Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат ұғымын және осы терминнің ерекшеліктерін анықтайтын негізгі ұғымдарды анықтау болып табылады. ҚР құқықтық жүйесі, құқықтық қатынастар және субъектілердің жауапкершілігі туралы алған білімдерінің нәтижесінде студенттерге бұзушылықтарды анықтауға мүмкіндік береді, ал сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті білу жүйесі сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды болдырмау үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікке әкеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нысандық маркетинг

    Курс кәсіпорынның маркетингінде интернет технологияларының қолданылуын зерттеуге және талдауға, клиентпен интерактивті коммуникациямен бірге жанама жарнама арқылы кәсіпорынның тауарлары мен қызметтерін ілгерілетуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қызметтер мен тауар-лар нарығының ерекшелігін игере алады, осы салалардың әрқайсысында маркетингтік құралдарды пайдалану ерекшеліктерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс экономиканың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеуге бағытталған; экономикаға ғылыми зерттеулерді енгізу құралдары мен технологиялары. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент экономикалық, математикалық және статистикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді, нәтижелерді талдайды, экономикадағы зерттеулерге жүйелі көзқарасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Курс білім алушылардың коммерциялық ұйымның қаржылық мәселелерін заманауи талдау саласындағы іргелі теориялық білімдерін және оларды IT-маркетинг саласында қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы IT- маркетинг, ұйымның қаржылық есептілігін талдау саласындағы бюджетті құру технологияларын, Инвестициялық шешімдердің тиімділігін талдау мен бағалаудың заманауи әдістерін, қаржы-экономикалық көрсеткіштерді есептеу және талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курс білім алушылардың басқару саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы ұйымның сыртқы және ішкі ортасын, персоналды ынталандыру және қызметті бақылау әдістерін бағалау бойынша талдамалық жұмыс жүргізеді; ұйымды басқару тиімділігін арттыру жолдарын анықтайды; кәсіпорынның ұйымдық құрылымын талдауды жүзеге асырады; басқарушылық шешімдердің нұсқаларын әзірлейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-экология туралы ғылыми пән ретінде идеяны және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау, экожүйелер мен қоғамның орнықты даму стратегиялары, өндірісті экологияландыру және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық валюта

    Бағам цифрлық валютаны электронды ақша нысаны ретінде, балама немесе қосымша валюта ретінде зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар цифрлық валюталарды ұлттық валютаға байланыстыру мәселелерін игереді, ұлттық цифрлық валюталарды шығарудың шетелдік тәжірибесін, цифрлық валюталардың түрлерін: банктік шоттардағы жазбаларды, электрондық ақша мен виртуалды валюталарды төлем құралы ретінде зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Курс білім алушылардың экономиканы мемлекеттік реттеу әдістерін зерттеуге, елдің экономикалық дамуын қамтамасыз етудің және экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі принциптерін меңгеруге, ұлттық өндірістің, инфляцияның, халықты жұмыспен қамтудың өзара байланысы мен динамикасы туралы ақпаратты меңгеруге, экономикалық саясаттың басқа салаларын бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Курс персоналды басқару әдістерін, қызметкерлерді тарту, іріктеу, кәсіпорын бөлімшелерінің қызметін бағалау технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар персоналды ынталандыру, HR басқару қызметінің құрылымын әзірлеу, мансаптық өсу және кәсіпорындағы адами ресурстардың дамуын басқару әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Курс ұйымның әлеуметтік-экономикалық ресурстарын тиімді пайдалану мақсатында халықаралық тәжірибені ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық, әдістемелік және практикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар кәсіпкерлердің заманауи әдістері мен көшбасшылық қасиеттерін ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қолдануды иге-реді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі

    Курс клиенттердің сатып алу мінез-құлқын ынталандыру үшін интерактивті өзара әрекеттесу процестерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы интерактивті мазмұнды, тұтынушылармен диалог құру үшін әлеуметтік медиа платформаларын пайдалануды, өнімнің интерактивті демонстрацияларын, пайдаланушы контент платформалары арқылы өзара әрекеттесуді және нарық қатысушыларының тиімді өзара әрекеттесуі үшін жаңа маркетингтік шешімдерді іздеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетек-шінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәти-жесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практика-да іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Курс сыни ойлаудың маңызды теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар сыни ойлау және ұтымды білім дағдыларын; жұмыста сыни ойлау технологиясын пайдаланудың және олардың кәсіби қызметі саласында қажетті эмоционалдық тұрақтылықты арттырудың тәсілдері мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда лингвистикалық негізде коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс шетелдік сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу студенттің кәсіби қызметіне байланысты. Нәтижесінде білім алушы тәжірибеде шет тілінің алған білімі мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Курс маркетингтің мәні мен формаларын, олардың басқа нарықтық категориялармен байланысын зерттеуге бағытталған; компания қызметіндегі маркетингтің рөлі; маркетингті басқарудың негізгі формалары мен әдістері; компанияның тауарлық, бағалық, коммуникациялық қызметімен танысу. Нәтижесінде білім алушылар бағаны, тұтынушыларды, бәсекелестерді қалыптастыру саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау кезінде маркетингті басқару, маркетингтік талдау әдістерін практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек нарығының экономикасы

    Курс еңбек нарығының экономикалық теориясын және еңбек нарығындағы мемлекеттің рөлін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыртқы және ішкі еңбек нарығының қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын меңгереді; кәсіпорындағы еңбекті басқару жүйелерін, қазіргі Қазақстан экономикасындағы еңбек жағдайларын түсінеді; жұмысшылардың әртүрлі категорияларына қатысты ынталандыру жүйесін құру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен әдістерін игеру, оларды әртүрлі салалар бойынша практикалық міндеттерде қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық технологиялардағы білімді жетілдіру болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер деректерді талдай және түсіндіре алады, Машиналық оқыту алгоритмдері негізінде шешім қабылдай алады, сонымен қатар процестерді оңтайландыру және кәсіби қызметінде тиімділікті арттыру үшін жасанды интеллект модельдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • MS Excel және Power BI-де талдау

    Пәнді оқытудың мақсаты-BI-құралдардың көмегімен компаниялардың кірісті, өнімділікті және басқа да маңызды көрсеткіштерді қалай арттыруға болатындығы туралы мәліметтер, анықталған тенденциялар, заңдылықтар мен анықтамалар негізінде білім алушыларда шешім қабылдау туралы білім жүйесін қалыптастыру. Білім алушылардың білімді игеруі нәтижесінде білім алушылар BI-құралдардың көмегімен талдау жүргізе алады және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Курс іскерлік келіссөздер саласындағы теориялық білімді зерделеуге, келіссөздер жүргізу ережелері мен принциптерін үйретуге, талқыланатын келісімге ең жақсы балама табуға, қарсыластармен байланыс орнатуға, әңгімелесушіні тыңдаудың оңтайлы моделін таңдауға көмектесетін практикалық әдістерді пысықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар маркетингтік зерттеулердің принциптері мен құралдарын, басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және ұсыну әдістерін; маркетингтік зерттеулерді жүргізуді жоспарлау және бақылау әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық интернет технологиялары

    Бұл пәннің курсы білім алушыларда интернет желісін құру және оның жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы теориялық білімдер туралы; web-сайттарды әзірлеудің негізгі практикалық дағдылары, сондай-ақ оған негізделген "Бүкіләлемдік тор"ақпараттық технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушы ғаламдық интернет желісін практикалық қолдану әдістерімен, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің инновациялық технологияларымен танысады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларға Интернеттің негізгі ресурстары, әлеуметтік қызметтер туралы; HTML белгілеу тілін пайдалана отырып сайттар құру технологиясы туралы, құжаттарды ұсынудың Объектілік моделін ескере отырып, JavaScript бағдарламалау тілінде сценарийлер жасау әдістері туралы; Интернет желісінің физикалық құрылымы туралы, Байланыс арналары туралы, деректер ағындарын бағыттау туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру

    Бұл пән есептеу жүйелері мен компьютерлік желілерді сауатты пайдалану үшін қажетті білімді, есептеу жүйелерінің құрылымы мен жұмыс принциптері, есептеу жүйелерін зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ; мәліметтерді үлестірілген өңдеу әдістері және компьютерлік желілерді құру принциптері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер және компьютерлік желілер

    Бұл пәннің курсы операциялық жүйелердің теориялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыруға және желілік басқарудың практикалық дағдыларын алуға, Windows және Linux операциялық жүйелерін оқып үйренуге, соның ішінде жергілікті компьютерлік желіні ұйымдастыруға және конфигурациялауға, желінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі құралдарын игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студент компьютерлік желілерді жобалауға және басқаруға қабілетті болады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда операциялық жүйелер, олардың түрлері мен ерекшеліктері туралы; компьютерлік желілердің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен қағидаттары туралы; таратылған деректерге қол жеткізуді ұйымдастыру туралы; әртүрлі форматтарда ұсынылған біртекті емес ақпаратты біртұтас ұйымдастыру туралы білім мен түсініктердің жиынтығын қалыптастыру; нақты деректер режимінде адамның осы деректерге белсенді әсер етуін қамтамасыз ету туралы уақыт

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық бизнес

    Курс инновациялық кәсіпкерлікті кешенді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әзірлемелерді басқару әдістерін, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктерін меңгереді, инновациялық бизнес жұмысының негізгі принциптерін, даму және тиімді басқару бағыттарын талдайды, бұл инновациялық процестерді басқару саласындағы тәжірибеде инновациялық ойлауды қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қону парағын жасау

    Бұл пәннің курсы лид (байланыстар) жинау бойынша білім алушылардан білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және келушілерді іс-қимыл жасауға, мысалы, сатып алуға немесе тапсырыс беруге ынталандыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өз жобаларын нарықтағы нақты ұсынысқа әзірленген бір беттік сайтты әзірлеу ретінде іске асыру білімдері мен дағдыларын игеру болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы өз жобасын тез жүзеге асыруға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама менеджмент

    Курс Қазіргі заманғы жүйелік білімнің экономикасын зерттеуге және жарнама қызметінің теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған. Жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазіргі жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға; жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастыруға. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар зияткерлік, мәдени, адамгершілік және дене және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін игере алады. Олар ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болады, логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және ауызша және жазбаша сөйлеуді нақты құра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті цифрлық түрлендіру

    Курс жаңа ақпараттық технологиялардың әсерінен компаниялардағы өзгерістерді талқылауға бағытталған. Іскерлік ортаның өзгеруі, заманауи ортада жаңа модельдер мен сценарийлердің пайда болуы, бизнес-модельдердің трансформациясы, цифрлық технологиялар эволюциясының компаниялардың персоналына әсері, бәсекелестік сипатының өзгеруі қарастырылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы компанияның сыртқы ортада ұсынылған EVP талдауын жасайды, компанияның цифрлық трансформацияға психологиялық және мәдени дайындығының факторларын түсінеді, цифрлық трансформация компаниялардың бизнес модельдеріне қалай әсер ететінін және цифрлық технологиялар арқылы қандай жаңа бизнес модельдер пайда болатынын біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мерчандайзинг

    Курс сату процесінің барлық кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Практикалық қызметте тікелей сатуды ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар клиенттермен байланысу әдістерін меңгереді, клиенттердің мотивациясы мен қажеттіліктерін өз бетінше зерттей алады. Тауарлар мен қызметтерді тұтынушылармен келіссөздер жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығы

    Курс білім алушыларда әлемдік тауар нарықтары мен қызмет көрсету нарықтарының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау мен бағалаудың практикалық дағдыларын зерделеуге және қалыптастыруға, қазіргі заманғы АКТ-ны пайдалана отырып талдамалық және зерттеу міндеттерін шешуге бағытталған. Әлемдік нарықтың жай-күйін, тауар нарықтарының жіктелуін, негізгі тауар нарықтарын (шикізат тауарлары, машиналар мен жабдықтар, азық-түлік және тұтыну тауарлары нарығы)зерттеу ерекшеліктерін сипаттайтын әсер ету факторлары мен көрсеткіштерін зерделеу және талдау; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әлемдік экономика және Халықаралық экономикалық қатынастар саласында зерттеулер жүргізу тәсілдерін меңгереді. Әлемдік нарықтардағы субъектілердің қызметін сипаттайтын әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сақтандыру

    Курс сақтандыру ісін ұйымдастыру, сақтандыру қатынастарының ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білімді зерделеуге, сондай-ақ қазіргі заманғы сақтандыру нарығы және оның елдегі және одан тыс жерлердегі даму перспективалары туралы түсінік алуға бағытталған. Сақтандыру, банк қызметі, есепке алу және бақылау саласындағы бюджеттік, салықтық, валюталық қатынастарды реттейтін нормаларды қолдану мүмкіндігі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар сақтандыру арқылы тәуекелдерді қайта бөлу тетіктерін меңгереді, сақтандыруда бөлшек сатудың әртүрлі технологияларын дербес іске асыра алады. Сақтандыру ұйымының бухгалтерлік есебін жүргізу және есеп беру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Курс студенттердің маркетинг саласындағы қосымша теориялық білімдерін халықаралық салада практикалық қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары-студенттердің халықаралық саладағы маркетингтік қызметті жүзеге асыруға жүйелі көзқарасын қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру; одан әрі практикалық қызметке дайындық. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар кәсіпорынның халықаралық маркетинг саласындағы қызметінің ерекшеліктерін игереді. Шетелдік нарықтардың жай-күйін талдау және болжау әдістемелерін, халықаралық нарықтарға шығу туралы шешім қабылдау дағдыларын меңгеретін болады. Кәсіпорынның халықаралық нарықтағы және жаһандық бәсекелестік жағдайындағы позицияларын жақсарту перспективаларын бағалау тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Курс маркетингтік стратегияны оңтайландыру, клиенттерді тарту, аудиториямен өзара әрекеттесуді жақсарту мақсатында цифрлық технологияларды қолдануды көздейтін цифрлық маркетинг процестерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы веб-сайтты құру мен оңтайландыруды, клиенттердің мінез-құлқы туралы деректерді жинау мен талдауды, автоматтандыру бағдарламалары мен құралдарын қолдануды, жасанды интеллект пен мобильді маркетинг негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курс студенттердің маркетинг стратегиясын құруға бағытталған әдіснамалық және ұйымдастырушылық іс-шаралар жүйесін игеруге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар алынған ақпаратты талдау негізінде нарықтағы іс-әрекеттерді жоспарлау үшін стратегияларды құру, әлеуметтік объектілерге зерттеулер жүргізу қағидалары мен тәсілдерін меңгереді. Стратегиялық маркетинг саласындағы қызметті жүзеге асыру үшін қажетті зерттеу дағдылары дамытылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Курс маркетингтік қызметті басқару дағдылары мен дағдыларын зерттеуге және қалыптастыруға, кәсіпорынды маркетингтік басқарудың принциптері мен әдістерін игеруге, стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар маркетингтік стратегияларды, маркетингтің жоспарлары мен бағдарламаларын (баға, тауар, коммуникация, сату саясаты) әзірлеу және іске асыру принциптерін меңгереді. Ұйымдастырушылық маркетингтік құрылымдарды өздері құра алады. Стратегиялық деңгейде және жедел деңгейде Маркетингтік Шешімдер қабылдау, жоспарлар әзірлеу және кәсіпорынның маркетингтік қызметін бақылауды жүзеге асыру үшін әдістемелік әдістер мен процедураларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметте құқықтық қолдау көрсету

    Курс бизнесті құру мен тоқтатуды құқықтық сүйемелдеу негіздерін, банкроттықты құқықтық сүйемелдеудің ерекшеліктері мен айрықша белгілерін; шарттық жұмысты құқықтық сүйемелдеудің тұжырымдамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар сот практикасын өз бетінше талдай алады, бизнесті құқықтық сүйемелдеу бойынша құжаттаманы әзірлей алады; нормативтік-құқықтық актілерде сауатты бағдарлана алады. Бизнесті заңды сүйемелдеу үшін қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын игереді. Әр түрлі құқықтық құбылыстарды, құқықтық фактілерді, құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастарды талдаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

    Курс тұтынушылар мен нарық субъектілерінің қарым-қатынасы саласындағы білім мен дағдыларды игеруге, компанияға серіктестермен, клиенттермен және басқа да мүдделі тұлғалармен өзара тиімді қарым-қатынасты сақтауға және кеңейтуге мүмкіндік беретін маркетингтік, жарнамалық және басқа құралдар жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер маркетингтік ақпарат көздерін қолдана отырып, сыртқы және ішкі маркетингтік ортаны талдай алады. Тұтынушыларға қызмет көрсетуді сақтауға және жақсартуға бағытталған кәсіпорынның стратегиялық бағытын түсінетін болады. Таңдалған салалардың кәсіпорындары үшін сегменттеу және маркетинг кешені негізінде маркетингтік стратегия туралы түсінікке ие болыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Zero Code &Low Code (PWA) тереңдетілген

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеру мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу кезінде уақытты, энергияны және ресурстарды тиімді пайдалану үшін өздерінің IT жобаларын іске асыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы it өнімдерін мобильді және веб-қосымшалар, соның ішінде өнімнің MVP құруға арналған no code құралдары ретінде игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Трейд-маркетинг

    Пән білім алушылардың сауда ұйымдарын басқару саласында басқарушылық шешімдер қабылдауға дайындығын, сауда контрагенттерімен және тұтынушылармен өзара іс-қимылды, В2В және В2С нарықтарында нарықтық жағдайларда тауарларды жылжыту жобаларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әртүрлі нарықтарда тауарларды жылжыту саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу дағдыларын; тауар таңбаларын басқарудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасының негізгі қағидаттары мен нысандарын; тауарларды өткізу және жылжыту саласындағы операциялық сипаттағы іс-шаралар кешенін әзірлеу және іске асыру құралдары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Курс әртүрлі сыртқы және ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, нарықтық қатынастар жағдайында коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдар қызметінің экономикалық механизмін зерттеуге; нарық жағдайында жұмыс істейтін кәсіпорындар экономикасының теориясы мен практикасын; Кәсіпорын экономикасын тиімді басқарудың әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жаңа кәсіпорын құру, оның қызметін тиімді ұйымдастыру және жоспарлау, инвестицияларды тарту және оңтайлы пайдалану, өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ұйымның нарықтық ортадағы қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есепті компьютеризациялау (1С)

    Курс студенттердің кәсіпорында бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу үшін "1С Бухгалтерия" бағдарламалық жасақтамасының мақсаты, функциялары мен мүмкіндіктері туралы теориялық және практикалық білімдерін дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар ұйымның әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандарында автоматтандырылған бухгалтерлік және салықтық есепке алу үшін "1С:Бухгалтерия" конфигурациясымен жұмыс істеу дағдыларын қолданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау

    Курс қолданбалы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде бизнес-жоспарлардың құрылымдары мен функцияларын пайдалана отырып, салалар бойынша биз-нес-жоспарлаудың мәнін; инве-сторлардың бизнес-жоспарларды әзірлеуге қойылатын талапта-рын; бизнес-жоспарлау әдістеме-лерін зерделеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар бизнес-жоспар және басқа да Фирмаішілік жоспарлар әзірлей алады, негізгілерін оқи, талдай және түсіндіре алады кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірісті ұйымдастыру

    Пән өндірісті ұйымдастырудың теориялық негіздері туралы білім береді, пәннің ғылыми-қолданбалы аппаратын, оның негізгі санаттарын, әдіснамалық ерекшеліктері мен негізгі принциптерін, сыртқы және ішкі орта факторларын ескере отырып, өндірісті ұйымдастырудың тиімділігін арттыру шарттарын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан жағдайында олардың динамикасын ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың кәсіпорынның жұмыс істеуі мен өндірісті ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша жүйелі білімін қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы өндірісті ұйымдастырудың мәнін, мақсаттары мен міндеттерін; өндірістік жүйелердің сапалық қасиеттерін, өндірістің дамуының сандық өзара байланысы мен заңдылықтарын; функционалдық, кеңістіктік, уақытша, ресурстық параметрлерді оңтайлы үйлестіретін өндірістік процесті ұтымды ұйымдастырудың шарттары мен факторларын игереді; өндірістік процестердің түрлерін және олардың ерекшеліктерін анықтайды; ұйымда экономикалық-математикалық модельдерді қолданады өндіріс; өнеркәсіптік кәсіпорынның жалпы стратегиясына және оны дамытудың басым бағыттарына сәйкес келетін Өндірісті тиімді ұйымдастыруға қойылатын талаптарды қалыптастыруға мүмкіндік беретін шешімдер қабылдау; өндірістік процестерді жобалау құралдары; өндірісті ұйымдастыру кезінде заманауи ақпараттық технологиялар мен жүйелі талдау; өндірістік процестердің тиімділігін бағалау және мониторингтеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауда таңбасын басқару – Брендинг

    Курс брендтік зерттеулердің теориялық тәсілдерін-а брендингі мен брендбилдингті зерттеуге бағытталған. БРЕНДИНГТЕГІ PR-коммуникациялардың ерекшеліктерін зерттеу; брендингтің тиімділігін бағалаудың әртүрлі әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Стратегиялық талдау, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған Ұйымның стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Макроэкономикалық ортаның ұйымдар мен мемлекеттік басқару органдарының жұмыс істеуіне әсерін өз бетінше бағалай алады, нарықтық және ерекше тәуекелдерді анықтап, талдай алады, сондай-ақ 6 Экономикалық тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын және ұйымдардың мінез-құлқының экономикалық негіздерін, нарық құрылымдарын және саланың бәсекелестік ортасын білу негізінде сұраныстың қалыптасуын талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды ақпаратты қорғаудың әдіснамалық, рәсімдік және ұйымдастырушылық негіздеріне, сондай-ақ компьютерлік құралдар мен желілерді пайдалану кезінде корпоративтік және жеке ақпаратты қорғауды ұйымдастыру үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды пайдалануға оқыту болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы ақпараттық қауіпсіздік саясатын қалыптастыру қағидаттарын; ақпараттық қауіпсіздік тетіктерін; ақпараттың құпиялылығын қорғау қағидаттарын; криптографиялық алгоритмдердің мысалдарын; хэш-функциялар мен электрондық цифрлық қолтаңба көмегімен ақпараттың тұтастығын тексеру қағидаттарын; Интернет желісінде және әлеуметтік желілерде қауіпсіз мінез-құлық модельдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік маркетинг

    Курс өнеркәсіптік мақсаттағы өнімдер нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыруды, өнеркәсіптік маркетингтің табысты стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру, оны іске асыру және нәтижелерді бақылау үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар нарық конъюнктурасын, нарық сыйымдылығын есептеуді, сұраныстың сипаттамалары мен болжамын, оның икемділігін талдауды дербес бағалап, талдай алады; фирманың өз мүмкіндіктерін, оның әлеуеті мен бәсекеге қабілеттілігін бағалай алады; тауардың сапасын және оның бәсекеге қабілеттілігін сынай алады, тұтынушылардың жаңа немесе өзгертілген тауарға реакциясын зерттей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы ақпараттық жүйелердің сенімділігі

    Бұл пәннің курсы ақпараттық жүйелердің сенімділігін талдаумен байланысты сенімділік теориясының негізгі ұғымдарын және міндеттерді қою туралы білім беру жүйесін қалыптастыруға; күрделі жүйелердің сенімділік сипаттамаларын есептеудің аналитикалық әдістерін үйретуге; олардың сенімділігін арттыру мақсатында ақпараттық жүйелердің техникалық қызмет көрсету процесі мен құрылымын оңтайландыру дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты сенімділік теориясының негіздерін зерттеу және алынған теориялық білімді экономика салаларында ақпараттық жүйелерді жобалау, жобалау және пайдалану кезінде туындайтын нақты қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолдану болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы сенімділік теориясының негізгі анықтамалары мен түсініктерін; ақпараттық жүйелердің сенімділігін талдау кезінде туындайтын міндеттерді қоюды; ақпараттық жүйелердің сенімділігіне әсер ететін факторларды; сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістемесін; ақпараттық жүйелердің сенімділігін арттыру тәсілдері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде, еңбек жағдайларын жақсарту және қауіпсіз жұмысты ұйымдастыру бойынша инженерлік шешімдер қабылдауда теориялық және практикалық білім алу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алады, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер алады, ҚР заңнамасы негізінде технологиялық және механикалық жабдықтармен қауіпсіз жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Курс студенттердің әртүрлі қызмет салаларындағы жобалар-ды басқару әдіснамасы туралы білімдерін қалыптастыруға және жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жобаларды басқару саласындағы халықаралық стандарттарға сәйкес өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқару әдістерін, басқару мәселелерін шешудің практикалық тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте маркетинг, бизнес, менеджмент, жобаларды басқару, Корпоративтік қаржы, сақтандыру және бухгалтерлік есеп туралы ақпарат ағынын талдау
  • Әлемдік, ұлттық экономиканың, инновациялық бизнестің, өндіріс пен маркетингтің даму үрдістері мен перспективалары туралы ғылыми-техникалық ақпаратты жинауды, талдауды, өңдеуді жүзеге асыру.
  • Нарықты зерттеу, өнімді жылжыту, брендинг, кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру әдістері, окрпоративтік қаржы, сақтандыру және бухгалтерлік есеп негіздерін ескере отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізу және жарнама компаниясын әзірлеу дағдыланады.
  • Менеджменттің заманауи құралдарын, әртүрлі қызмет салаларында жобаларды басқару мен маркетингті, ақпараттық технологияларды, цифрлық технологияларды ескере отырып, бизнес-процестердің коммуникация тетіктерін пайдалану.
  • Сыни, шығармашылық ойлау әдістерін және жасанды интеллект моделін пайдалана отырып, маркетинг және инновациялық бизнес саласындағы ғылыми ақпаратты, озық отандық және шетелдік тәжірибені талдайды.
  • Еңбек нарығын, бизнесті ғылыми зерттеу және өндірісті ұйымдастыру үшін маркетингтік жоспарлар мен әдіснамалық бағдарламалар әзірлеу
  • Математикалық әдістерді, жасанды интеллект модельдерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және сыни шығармашылық ойлау әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның маркетингтік талдау әдістері мен технологияларын қолданыңыз.
  • Компанияның маркетингтік стратегиясын қалыптастырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін, цифрлық және интерактивті маркетингтік құралдарды, ұзақ мерзімді әріптестік қатынастарды дамыту, клиентке бағдарланған тәсілді әзірлеу үшін цифрлық валютамен операцияларды қолдану.
  • Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласында кең ой-өрісі мен шығармашылық ойлауы бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді көрсетеді
  • Құқықтық заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен цифрлық валюталарды және басқа да операцияларды пайдалану жөніндегі міндеттерді шешеді.
  • Еңбек нормаларын, өнеркәсіптік қауіпсіздікті, экологияны, негізгі Мемлекеттік құжаттарды, нормативтік, заңнамалық актілерді және Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ережелерін сақтай отырып, өз ұстанымын дәлелдеу.
Top