Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01404 Дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жоғары мектептегі спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене тәрбиесі мен спорттағы бақылаудың теориялық негіздерінің мазмұны туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Мазмұны: дене тәрбиесі мен спорттағы кешенді Бақылаудың метрологиялық негіздері, спортшылардың жаттығу қызметінің көрсеткіштерін өлшеу және бағалау. Спортшылардың физикалық жай-күйінің көрсеткіштерін өңдеу және талдау үшін математикалық-статистикалық әдістерді қолдану. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби есептерді талдау және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қайта құрушы қызметті өз бетінше құрастыра алатын, оны ғылыми-зерттеу қызметіне бағдарлай алатын дене шынықтыру және спорт педагогтарын дайындау. Мазмұны: дене шынықтыру және спорт педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің негізі ретінде әдіснамалық білім. ФКС саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Ғылыми жұмыстардың түрлері. Қалыптасатын дағдылар: нақты материалдарды іріктеу, кестелік және иллюстрациялық материалдарды, формулаларды ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спортшылар ағзасының функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды спортшы ағзасының функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері туралы заманауи білімдермен қаруландыру. Мазмұны: қазіргі спорттағы физикалық жұмысқа қабілеттілікті бағалау және функционалдық дайындық. Биоэнергетикалық резервтер. Физикалық қасиеттерді дамытудың физиологиялық механизмдері. Жеке бейімделу биологиялық қабілеттері. Биоритмдердің жұмысқа қабілеттілігіне әсері. Сауықтыру дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері. Қалыптасатын навоктар: бағалаудың функционалдық-диагностикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыруды басқару теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене шынықтыруды басқару саласында болашақ мамандардың іргелі теориялық-әдістемелік дайындығының қазіргі заманғы деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: дене шынықтыру саласында басқарушылық қатынастардың қалыптасуы. Дене шынықтыруды теңдеудің технологиясы. Дене шынықтыруды стратегиялық басқару. Спорттық ұйымдарды басқару. Спорт ғылымын, спорт бизнесін және спортшының мансабын басқару. Қалыптасатын дағдылар: дене шынықтыруды басқаруда заманауи технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орнындағы дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бірыңғай әдіснамалық концепция шеңберінде білімді біріктіру және жүйелеу, дене тәрбиесі оқытушысының кәсіби қызметінде білімді қолдану үшін алғышарттар жасау. Мазмұны: дене тәрбиесі теориясы мен технологиясының мақсаты, негізгі ұғымдары.Дене тәрбиесі технологиялары. Жоғары білім беру жүйесіндегі дене тәрбиесі. Қалыптасатын дағдылар: ЖОО-да дене тәрбиесі процесін жоспарлау және студенттермен сабақ өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі "Дене шынықтыру" пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте" дене шынықтыру " пәнін оқытудың заманауи әдістемесі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәннің мазмұнын құрудағы жүйелік-құрылымдық тәсіл. Жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үрдістің технологиясы пәннің ерекшелігін және оның білім берудегі, тәрбиелеудегі және білім алушылардың дамуындағы функцияларын есепке ала отырып. Қалыптасатын дағдылар: пәнді оқытудың заманауи технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттағы бақылаудың физиологиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда спорттағы бақылаудың заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: дене дамуын бағалау әдістері. Спортшының орталық және шеткі жүйке жүйесінің функционалдық жағдайын зерттеу әдістері. Тыныштықта және дене жүктемесінде кардио-респираторлық жүйенің қызметін бақылаудың физиологиялық әдістері.Спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін бақылау әдістері. Қалыптасатын навоктар: зерттеудің физиологиялық әдістерінің нәтижелерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене жаттығуларын қолдану арқылы сабақ өткізудің теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеруге алғышарттар жасау. Мазмұны: ЖОО-да оқу үдерісін жоспарлау әдістемесі. ТСТ оқыту әдістері. Таңдаған спорт түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. ЖОО-дағы ТСТ экспериментінің әдістемесі мен техникасы. Қалыптасатын дағдылар: ЖОО-да ТСТ бойынша жаттығу сабақтарын өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорт экономикасы және басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды сала экономикасы туралы, ондағы бизнес-үрдістер, дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару тәсілдері және спорт нарықтарын зерттеу құралдары туралы білім көлемімен қаруландыру Мазмұны: қазіргі экономика және дене шынықтыру және спорт менеджменті негіздері. Дене шынықтыру-спорт саласындағы кәсіпкерлік қызмет. Спорттық бизнесті ұйымдастыру. Қалыптасатын дағдылар: спорт саласын қаржыландыру және басқару принциптерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене шынықтыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылым Қызмет түрі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу тақырыбының мәселесі және тұжырымдалуы. Ғылыми әдебиет және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеуде модельдеу. Ғылыми зерттеудің теориялық деңгейі. Қалыптасатын дағдылар: ұйымдастыру, жоспарлау, ғылыми зерттеу техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттағы жарақаттар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды спорттағы жарақаттану, олардың алдын алу туралы білімдермен қаруландыру. Мазмұны: жарақаттық зақымданулардың түрлері, жіктелуі.Тірек-қимыл аппаратының, жүйке жүйесінің, ішкі органдардың жарақаттары және психологиялық жарақаттар. Алғашқы көмек және алдын алу. Зардап шеккендерді тасымалдау. Спорттық жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыруды қолдану. Қалыптасатын дағдылар: спортшылар арасында жарақат алу себептерін анықтау, жарақаттанудың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризм және спорттық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризмді дамыту және ұйымдастыру тарихы және спорттық бағдарлану туралы білімдермен қаруландыру. Мазмұны: туризм және спорттық бағдарлау тарихы. Туристік жұмысты ұйымдастыру және өткізу. Оқыту және жаттықтыру негіздері. Туризм және спорттық бағдарлау сабақтарындағы экологиялық тәрбие және пәнаралық байланыс. Қалыптасатын дағдылар: туристік жұмыс жүргізу және спорт түрлерімен айналысуға бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттағы бағдарлау және іріктеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қандай да бір спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес келетін спортшылардың мүмкіндіктерін, кепілпаттарын уақытылы және дұрыс анықтау білімдерімен қаруландыру. Мазмұны: "іріктеу" және "спорттық бағдарлау"ұғымдары. Іріктеу кезеңдері: бастапқы, аралық, негізгі, қорытынды. Әртүрлі спорт түрлерімен айналысуға психофизиологиялық бейімділік мәселелері. Қалыптасқан дағдылар: балалар мен спортшыларды спорт секцияларына іріктеу кезінде алған білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар мен жасөспірімдер спортындағы жарақаттанудың алдын алу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: балалар және жасөспірімдер спортындағы жарақаттану туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру. Мазмұны: балалар және Жасөспірімдер жасындағы тірек-қимыл аппаратының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы жарақаттану түрлері. Спорттық жарақаттың этиопатогенезі. Жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу. Қалыптасатын дағдылар: балалар мен жасөспірімдердің жарақаттануының жетекші факторларын анықтау; жас спортшылар арасында жарақаттанудың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды дене шынықтыру мен спортты дамытудың ұйымдастырушылық ерекшеліктері мен үрдістері туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: шет елдердің дене тәрбиесі мен спортының даму тарихы. Жақын елдердегі дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы.алыс-жақын. Қазақстан Республикасындағы дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы. Қалыптасатын дағдылар:ой-өрісін кеңейту, эрудиция, шығармашылық ойлауды белсендіру,теориялық деңгейді арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Олимпиадалық спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Олимпиада ойындарының, олимпиадалық спорттың даму тарихы мен қызмет ету туралы білімдермен қаруландыру. Мазмұны: олимпиадалық спорт негіздерінің пайда болуы.П. Кубертен-Олимпиада қозғалысының негізін қалаушы. Олимпиадалық спортты дамытудың кезеңдері мен ұйымдастырушылық ерекшеліктері. ХХ1 ғасырда Олимпиадалық спортты дамыту. Қалыптасатын дағдылар: олимпиадалық спорт тарихындағы жинақталған оң ғылыми-педагогикалық тәжірибені практикалық қызметте қолдану және жинақтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене рекреациясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене реакциясы туралы теориялық және практикалық біліммен қарулану. Мазмұны: өзіндік бастауларда сабақтарды ұйымдастыру түрлері. Әр түрлі спорт түрлерінен дене жаттығуларымен өзіндік сабақтар: таңғы гимнастика, жаяу серуендеу, трусцамен жүгіру және басқа да белсенді демалыс түрлері. Қалыптасатын дағдылар: дене жаттығуларымен шұғылданатын адамдарды жаттығу сабақтарын ұйымдастыру ережелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықтың денсаулығын нығайту, дене шынықтыру-сауықтыру демалысын ұйымдастыру туралы білімдермен қаруландыру. Мазмұны: таңғы гигиеналық гимнастикамен шұғылданудың жаппай және кең таралған түрі. Таңғы гигиеналық гимнастиканың негізгі мақсаты. Таңғы гимнастиканың гигиеналық әсері. Дене тәрбиесінің реакреативті түрінің жаппай түрлері. Еңбек күнінен кейін жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру құралдары. Қалыптасатын дағдылар: адам ағзасын жедел оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорға
    Несиелер: 12

    Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері. Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау. Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі. Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON7

    дене шынықтыру-спорттық білім беру бағдарламалары бойынша білім алушылардың жетістіктерін бағалау және диагностикалау, қызметті ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана алады;

  • Код ON4

    білім беру ортасының өзгермелі жағдайларына бейімделуге және әртүрлі пікірлер жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті;

  • Код ON8

    дене шынықтыру-спорттық білім беру саласында жаңа білім, білік және дағды, оның ішінде ақпараттық технологиялар мен өз бетімен білім алуға және пайдалануға қабілетті;

  • Код ON5

    дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарға және маман емес адамдарға өздерінің жетістіктерін,зерттеу нәтижелерін және негізделген қорытындыларды нақты және сауатты көрсете алады;

  • Код ON2

    теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгерген, болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана алады, мамандық бойынша және пәнаралық білімді зерттеу және практикалық тапсырмаларды шешу үшін синтездей алады;

  • Код ON3

    пән саласының ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне сәйкес келетін, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, дене шынықтыру-спорттық білім беру саласындағы пәнаралық сипаттағы жаңа идеяларды талдай, бағалай және синтездей алады;

  • Код ON1

    өзінің кәсіби құзыреттілігі саласында міндеттерді қоюға және шешуге қабілетті, білім беру мекемелерінің білім алушыларының физикалық дамуы мен денсаулығына әсер ететін факторларды анықтай алады;

  • Код ON6

    тиісті пәндік саладағы ғылыми-әдістемелік зерттеулер контекстінде идеяларды түпнұсқа дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылатын дене шынықтыру-спорттық білім берудің әдіснамалық негіздерін терең білетінін және түсіне алуын көрсете алады;

Top