7M01506 Информатиканы ағылшын тілінде оқыту в Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, орта, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде информатика оқытушысының кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының, жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және жалпы мәдени, кәсіби және пәндік құзыреттіліктері мен оларды практикалық қызметте іске асыру дағдысы бар бәсекеге қабілетті құзыретті магистрды даярлаудың нормативтік-құқықтық негіздерін қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ақпараттық жүйелерді талдау және модельдеу
Несиелер: 5Ақпараттық процестер мен жүйелердің параметрлерін модельдеу. Ақпараттық процестердің математикалық тұжырымдары, шешім қабылдаудың математикалық модельдері. Имитациялық компьютерлік техника аппараты. Кездейсоқ айнымалыларды моделдеу. Дискретті мөлшерді модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ айнымалыларды моделдеу. Дискретті кездейсоқ айнымалыларды моделдеу. Көпөлшемді кездейсоқ шамалардың модельдеуі. Кездейсоқ процестерді модельдеу. Кездейсоқ оқиғалардың ағындарын моделдеу. IP модельдеу модельдерін жасау. Кезекті жүйелерді талдау және модельдеу. IP ресурстарының бөлінуін талдау, модельдеу және жобалау. Инвентаризацияны басқару жүйесін модельдеу және жобалау. Aqparattıq procester me
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның философиясы мен тарихы
Несиелер: 3Когнитивтік қызмет және әлеуметтік мекеме ретінде ғылым туралы қазіргі заманғы идеяларды жүйелі түрде зерттеуге бағытталған міндетті магистратура. Тәрбие ғылымға, принциптерге, логикаға және ғылыми білімдерге қатысты философиялық көзқарастардың тарихын, өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте заманауи ғылымның негізгі мәселелерін, идеологиялық, аксиологиялық, эвристикалық негіздерін және кәсіби ғылыми қызметтің аспектілерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – білім алушылардың қазіргі ғылыми-әдістемелік деңгейде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру, олардың білім беру инновациясын, білім беру саласындағы зерттеу дағдыларын меңгеру, педагогикалық қызметтің кәсіби, тәрбие және әлеуметтік-тұлғалық мәселелерін тиімді шешуді қамтамасыз ететін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. ЖОО-да жұмыс істеу үшін өзекті әртүрлі әдістемелер мен технологиялар зерделенеді және іс жүзінде сынақтан өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән ұйымдастырушылық мақсаттарды жүзеге асыру бойынша басқару қызметіндегі өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілерін оқытады ." Басқару психологиясы" пәні кешенді сипатқа ие және келесі үш маңызды аспектіні қамтиды: 1. Қызмет барысында өзін-өзі дамытуды қоса алғанда , жеке тұлға ; 2. Психологиялық тиімділік тұрғысынан басқару қызметі және оны ұйымдастыру; 3. Еңбек ұжымындағы топтық процестер, оларды талдау және реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Несиелер: 2Бұл курс ағылшын тілі мен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Кәсіби ағылшын тілінің және ағылшын бизнесінің жиынтығы түсінілетін бизнес қарым-қатынас контекстіндегі ағылшын тілінің коммуникативтік дағдылары. Курстың негізінде жобалық оқыту жатыр, және курстың міндеттерінің бірі бизнес–жобаны жазу болып табылады, бұл магситранттардың өз білімін өз бетінше зерттеу арқылы кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқытудағы сандық ресурстар
Несиелер: 5Пән оқу процесіне цифрлық білім беру ресурстарын енгізуге арналған. Сандық білім беру ресурстары мұғалімге үлкен мүмкіндіктер береді, келесі мәселелерді шешетін қуатты құралдарды ұсынады: оқу процесін ұйымдастыруды жетілдіру, білім беруді дараландыруды арттыру; сандық білім беру ресурстары мұғалім мен оқушыға сабақтарды өткізіп жіберуге байланысты орын алған олқылықтарды толтыруға мүмкіндік береді; Сабақтан кейін өзіндік жұмыс нәтижелерін жақсарту мұғалімнің өзі жасаған жұмысын дараландыру құралы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Машина арқылы оқытуға кіріспе
Несиелер: 5Курстың мақсаты - студенттерге болжам талдакуы мен бірге кілттік машиналарды игеруге арналған құралдар жиынын оқыту. Пәннің негізгі мақсаты құралдардың негізін құрайтын идеяларды, олардың қандай мәселелерді шешетіндігін және шешпейтіндігін, оларды қалай тиімді қолдануға болады, практикалық қосымшаларда қандай мәселелер туындауы мүмкін.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ойлау дизайны
Несиелер: 3Курстың мақсаты - ойлаудың дизайнын қарастыру және логикалық және әдіснамалық модельдермен жұмыс жасау, бірқатар негізгі сұрақтар мен құралдарды қамтитын, ойлау дизайнын халықаралық қатынастар саласындағы зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешуге арналған тәсіл ретінде түсінуге көмектеседі. Пән инновациялық шешімдерді табу үшін дизайнерлік ойлауды қолданған әртүрлі ұйымдар тарихындағы бірнеше жағдайларды қарастырады. Курстың мақсаты креативті, сыни ойлау қабілеттерін және идеяларды қалыптастыру және проблемаларды шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жаңартылған білім беру мазмұны контекстіндегі кіріктірілген оқыту әдісі
Несиелер: 5Жаңартылған білім беру парадигмасы жаңа міндеттер мен жаңа қажеттіліктер туғызады. Кіріктірілген оқыту әдісі, оқыту принципі белгілі бір шекара аралық мәселелерді шешу үшін пәнаралық байланысты қарастырады, бұл зерттеу нысанын біртұтас, синтездеп қабылдауына мүмкіндік береді. Бұл пән осы тәсілдің ерекшеліктерін және оқу процесіне тиімді енгізу әдістерін зерттеуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру зерттеулеріне кіріспе
Несиелер: 5Курс магистранттарды білім беру зерттеулерінің негіздерімен таныстыруға арналған. Ол білім беру зерттеулерінің негізгі теориялық білімін қамтиды. Сонымен қатар, курс екінші тілді меңгеру саласында сыни және шығармашылық дағдыларды дамыту арқылы магистранттардың өзіндік зерттеу жұмыстарын қолдауға бағытталған. Бұл таңдалған зерттеу саласы бойынша магистрлік диссертация түрінде нәтиже алуға бағытталған тәжірибелік-бағытталған курс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Коучинг
Несиелер: 4Бағдарлама жеке тұлғаның қызметін жоспарлау және ұйымдастырудың психологиялық негіздерін, болашақ мамандардың басқару ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен этикасы
Несиелер: 5Бұл курс информатика саласындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмысына бағдарланған білікті маманның қалыптасуына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қашықтан оқыту технологиясындағы құралдар мен оқыту әдістері
Несиелер: 4«Қашықтан оқыту технологиясындағы оқыту әдістері мен құралдары» пәні жедел тесттермен дәрістер жүргізу, бейнеконференциялар арқылы практикалық сабақтар өткізу, жалпыға ортақ интернет-ресурстар мен практикумдарды пайдалану, емтихан тапсыру және т.б. сияқты қашықтықтан оқытудың негізгі әдістерін түрлі веб-ресурстарды, мамандандырылған бағдарламаларды, әртүрлі тестілеу түрлерін, мобильді және жұмыс үстелін құрылғыларын және т.б. қоса алғанда, көптеген техникалық құралдарды қолдана отырып оқып үйретуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Контентті-тілдік интеграцияланған оқыту
Несиелер: 4«Когнитивтік лингвистика» пәні – адам санасы мен оның технологиялық ойлауы. Бұл пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен байланысын зерттеуге арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
IT жобаларын басқару
Несиелер: 5Дисциплина ақпараттық технологиялар жобаларын басқарудағы мазмұны, уақыты, құны, сапасы, адами ресурстар, байланыс, тәуекелдер және жеткізушілер сияқты жобаларды басқарудың теориялық және практикалық зерттеуіне арналған. Практикалық жаттығулар жобалық топ мүшелерінің арасында байланыс құралы ретінде жобаларды басқару құжаттарын ұйымдастыруға арналған. жобаларды басқару және дамыту. «Жобаның өмірлік циклі» және «Жобаларды басқару әдістемесі». Жоба менеджері қандай іс-қимыл жасайды, адамдарды қалай басқаруға болады, әсіресе инженерлер, даму командасы, мерзімі және мерзімі. Үздіксіз интеграция, сынау автоматтандыру және сапаны басқару коды үшін заманауи құралдар.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Оқытудағы виртуалды шындық және анимация
Несиелер: 6Виртуалды шындықты қолдану дәстүрлі тәсілдермен бірге, егер бір мезгілде болмаса, тым күрделі, уақытты қажет ететін немесе қымбат тұратын оқыту мен білім алу үшін көптеген жаңа мүмкіндіктер ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сынып басқару жүйесі
Несиелер: 4Оқытушының кәсіби біліктілігі нәтижелі оқушыларға және аудиториялық сағаттарды барынша тиімді пайдалануға байланысты. Бұл курс сыныпты тиімді басқарудың негізгі принциптерімен және негіздерімен таныстырады. Бұл курстың міндеттері Білім алушыларды тіл аудиториясында жұмыс менеджментінің теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON3
Педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану, ақпаратты басқару, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу; Педагогтің кәсіби борышын, педагогикалық қызмет нәтижелеріне жауапкершілікті сезіну
-
Код ON7
Үздік нәтижелерге қол жеткізу үшін информатиканы оқытуда заманауи тәсілдерді практикалық қызметке енгізу.
-
Код ON5
Педагогикалық шеберлік дағдыларын, бастауыш, орта және жоғары мектептерде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру.
-
Код ON8
Кәсіби қызметті құқықтық, әлеуметтік және мәдени аспектілермен жиынтықта талдай білу және қауіпсіз еңбек жағдайларын сақтауды қамтамасыз ету.
-
Код ON6
Компьютерлік желілер мен мультимедиа-технологиялардың даму тенденциялары туралы білу, Интернетке арналған қосымшаларды құру технологиясы, электрондық ресурстарды өңдеу технологиясы.
-
Код ON4
Ғылыми зерттеулер процесін жоспарлау, әзірлеу және іске асыру; Дүниежүзілік ақпараттық желінің жұмыс істеуі жағдайында информатиканы оқытудың қазіргі әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру.
-
Код ON1
Қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін, этикалық және рухани құндылықтарды, қоғамдық нормаларды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлану
-
Код ON2
заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, білім беру саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу