7M01506 Информатика (көптілді білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты оқу процесіне енгізу мақсатында оқу-әдістемелік бағдарламалық өнімдерді, инновациялық технология мен оқыту әдістемесін әзірлейтін, информатика мен робототехниканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары бар педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
Курстың әртүрлі мазмұндық желілерін оқу; қойылған оқу-тәрбиелік міндеттерді шешу үшін адекватты құралдарды таңдау мақсатында курстың әртүрлі тақырыптарын логикалық-дидактикалықталдау; Оқу үдерісін жоспарлау. Оқу және әдістемелік құралдарды талдау; жобалық, проблемалық оқыту технологияларын іске асыруда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың әдістемелік аспектілері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алгоритмдер және олардың күрделілігі
Алгоритмдер, алгоритмдердің қасиеттері; алгоритмдерге қойылатын негізгі талаптар; алгоритмдердің еңбек сыйымдылығын талдау; массивті реттеу (сұрыптау). Қоюлармен сұрыптау, алгоритм күрделілігін талдау; біріктіру, Шейкермен сұрыптау; алгоритмдердің күрделілігін талдау; массивті Хоар әдісімен сұрыптау, алгоритм жұмысы үшін эталон мәнін таңдау. Іздеу және сұрыптау алгоритмдері. Ең қысқа жолдарды іздеу алгоритмдері. Массивте медиананы бит бойынша сұрыптау және іздеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехникалық жүйелер мен құрылғыларды модельдеу
Автоматикада микроконтроллерлерді қолдану. Робототехникалық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін әзірлеу. Интеграцияланған өңдеу құралдары. PICmicro және NXT микроконтроллерлері. Перифериялық құрылғыларды микроконтроллерге қосу. Роботтықашықтықтан басқару. Робототехникалық жүйелердегі зияткерлік технологиялар. Автоматты робототехникалық жүйелерді жобалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python ғылыми есептеулерде
Python бағдарламалау тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалау стилінде консольдік қосымшаларды әзірлеу. Сыртқы деректер көздері бар қосымшаларды әзірлеу (мәтіндік файлдармен, xml-файлдармен, деректер қорымен).Ғылыми есептеулер мен ғылыми визуализация үшін Python тілі кітапханаларының жиынтығын пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Case studies технологиясы
Case-study әдісінің анықтамасы, жалпы сипаттамасы, тұжырымдамалық негіздері. Әдісті қолдану тарихы. Case-study әдісін дамытудың технологиялық ерекшеліктері мен стратегиялық принциптері. Кейстердің жіктелуі: Практикалық, оқыту, ғылыми-зерттеу. Кейсті құру кезеңдері, форматқа, құрылымға қойылатын талаптар. Кейстің сюжеттік, ақпараттық және әдістемелік бөліктерінің ерекшеліктері. Кейстің проблемалық, себеп-салдарлық, ситуациялық, болжамдық талдауы. Case-studyәдісінжүзегеасырупроцесіндешешілетінміндеттер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте бағдарламалауды оқыту әдістемесі
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: С++ бағдарламалауды оқыту әдістемесі, объектіге бағытталған бағдарламалауды оқыту әдістемесі (С++Builder),, WEB-бағдарламалау, Python бағдарламалауды оқыту әдістемесі, мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді әзірлеуге және бағдарламалауға байланысты тақырыптарды оқыту әдістемесі, бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу практикумы, IT-цикл пәндері бойынша олимпиадаларға дайындау әдістемесі: бағдарламалау, робототехника және компьютерлік графика, компьютерлік желілер, жасанды интеллект негіздері. PyGame фреймворк көмегімен компьютерлік ойындарды әзірлеу және жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Scribus шолу ғылыми мәтіндерді пайдалану
Жүйені орнату және жұмыстың негізгі принциптері. Макеттен, үлгіден құжатты жасау. Мәтін жақтауларын қосу, байланыстыру және өзгерту. Формулалар жиынтығы. Кестелер мен суреттерді беттеу. Жалпы мәтін, абзацтарды рәсімдеу. Scribus графика құралдары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
R ғылыми есептеулерде
Ортаны орнату және баптау. Басқарушы құрылымдар. Деректер. Ықтималдық функциялар. Кездейсоқ сандардың генерациясы. График. Мәтінді өңдеу. Статистикалық әдістер: экстремумдарды бағалаушылар, бутстрап, бейстік әдістер. Статистикалық тақырыптар: сызықты, биноминальды, көпше модельдер. Желілік талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таңдаулы Информатика тараулары бойынша оқыту әдістемесі
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: 3D графикасы, Толықтырылған және виртуалды шындық, Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік, Кеңейтілген электрондық кесте мүмкіндіктері, PostgreSQL ДҚБЖ және SQL сұрау тілінде деректер қорымен жұмыс істеу, Үлкен деректерді талдау (Big Data analysis), Объектілер мен оқиғаларды модельдеу, Интернет заттары (IoT), Жасанды интеллект негіздері , Машиналық оқыту, Нейрондық желілер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу әдістемесі LaTex пайдалану
Жүйені орнату және жұмыстың негізгі принциптері. Тілдермен жұмыс істеу ерекшеліктері. XeLaTeX. Формулалар жиынтығы. Кестелер мен суреттерді беттеу. Жалпы мәтін мен абзац тарды рәсімдеу. Есептеуіштер және макрокомандалар. Библиография мен жұмыс: BibTeX пакеті. Latex құралдарымен графика: TikZ пакеті. Презентацияларды құру. Beamer пакеті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
IT-пәндерді оқытудағы инновация
Қазақстандағы стратегиялық инновациялар. Информатика және АКТ инновациялары. Ашық БҚ. Жоғары оқу орындары мен мектептердегі Интернет-технологиялар. Оқытудың инновациялық тәсілдерінің типологиясы: инновациялар-жаңғырту, инновациялар-трансформация, дискуссиялық әдістер, сезім талдық тренингі, оқу, Имитациялық, ұйымдастырушылық-әрекеттік, операциялық, іскерлік, инновациялық ойындар, проблемалар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Білім беруді ақпараттандыру педагогикалық кадрларды дайындау және ғылыми зерттеу бағыты ретінде. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Ақпараттық білім беру ортасы. Педагогтардың ақпараттық мәдениеті. Оқытудағы ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
IT-технологиялар көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу
Ғылыми зерттеу аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі. Зерттеушінің педагогикалық мәдениеті мен шеберлігі. Зерттеушіге арналған заманауи ақпараттық орта. АКТ құралдарымен ғылыми зерттеулер нәтижелерін өткізу және ұсыну. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу. Қазіргі заманғы білім беру мақсаттарын іскеасыру үшін АКТ негізіндегі білім беру технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Arduino негізінде робототехникалық жүйелер мен құрылғыларды модельдеу
Білім беру робототехника. Роботтың құрылғысы. Роботтардың мобилділік дәрежесі бойынша, қолдану саласы бойынша жіктелуі. Жасанды интеллект. Тьюринг тесті. Роботтарды бағдарламалау негіздері. Автоматты басқару теориясы. Arduino аппараттық-бағдарламалық платформасы. Ақылды үй элементтерін әзірлеу. Мобильді роботты әзірлеу. C++тілінің негіздері. Arduino интерфейсті керек шеліктері, компьютерге қосылу. Мобильді роботты құрастыру және бағдарламалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары өнімділікті есептеу негіздері
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: қазіргі суперкомпьютерлердің архитектурасы. Ортақ жады бар жүйелердегі заманауи процессорлардың архитектурасы және көп ағынды есептеу технологиясы. Графикалық үдеткіштердің архитектурасы және оларды бағдарламалау технологиялары. Жоғары өнімді есептеулерге арналған математикалық кітапханалар. Жоғары жылдамдықты байланыс желілері және MPI технологиясына негізделген параллельді бағдарламалау. Деректерді сақтау жүйелері және параллель файлдық жүйелер. Өнімділігі жоғары есептеулерге арналған бағдарламалық жасақтаманы бірлесіп әзірлеу жүйелері. Машиналық оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Android үшін ойындық оқыту қосымшаларын әзірлеу
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: заманауи мобильді құрылғыларға шолу (Android, IPhone, Windows Phone), осы платформаларда Мобильді қосымшаларды әзірлеу технологиясы. Бағдарламалау тілдері: Java (Android), Swift (IPhone), Javascript (Windows Phone және басқалары). Платформаның артықшылықтары мен кемшіліктері. Android Архитектурасы. Негізгі компоненттер. Android Studio дамыту ортасына шолу. Android-де мәліметтер базасы. Желілік қызметтерді пайдалану. Әзірленген Мобильді қосымшаны жариялауға дайындау. Google нарығында қосымшаны орналастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нейрондық желіні оқыту
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: нейрондық есептеулерге кіріспе. Жасанды нейрондық желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Математикалық модель және жасанды топология нейрондық желілер. Алғашқы жасанды нейрондық желілер. Перцептрон. Адаптивті сызықтық элемент. Ассоциативті желілер. Деректерді түрлендіру желілері. Жасанды нейрондық желілерді оқыту үшін мәліметтер дайындау. Үлгіні тану. Жасанды нейрондық желілерді дамыту және қолдану перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Arduino негізіндегі құрылғылардың STEM дизайны
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Arduino электрондық тақтасы. Бейресми схема. Электрондық компоненттер. Монтаждау тақтасы. Мультиметр. Бағдаршамның макетін жасау. Arduino IDE даму ортасы. Дыбысты, жарықдиодты жарықтылықты басқару. Аналогтық және сандық сенсорлар. LCD дисплейі. TFT сенсорлық тақтасы бар дисплей. Сервомотор. Ауа райы станциясының құрылысы. Ақылды инкубатор құру. Теміржол шлагбаумының моделі. Қадамдық қозғалтқыш.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
UML-бағдарламалау
БҚ модельдеугеобъектілік тәсіл. UML негізгі элементтері. UML моделдеу тілі және әзірлеу әдіснамасын қолдаудың инструменталдық құралдары. Ақпараттық жүйенің моделін құру кезеңдері. IBM Rational Rose интерфейсі. IBM Rational Rose-дың Case-құралдары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиа-технологиялар
Компьютерлік желілердің даму тенденциялары. Деректерді берудің заманауи хаттамалары. Коммуникаторлар және концентраторлар. Заманауи Интернет-технологиялар. Web-қосымшаларды құру технологиялары мен құралдары. Қосымшалар серверлерінің порталдары мен технологиялары. Мультимедиа-технологиялар. Дыбыс пен бейнелерді кодтау стандарттары. Мультимедиа қосымшаларын әзірлеудің бағдарламалық құралдары. Мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу кезеңдері мен әдістері. Сызықты және сызықтыемес монтаждау. Мультимедианың аспаптық құралдары. Сценарийлерді сипаттау тілдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IOS үшін ойындық оқыту қосымшаларын әзірлеу
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: мобильді құрылғылардың жіктелуі. Мобильді құрылғылар мен олардың компоненттерінің архитектурасы. Мобильді құрылғыларға арналған Java. IOS экожүйесінің ерекшеліктері. IOS платформасында мобильді қосымшаларды әзірлеу. Үшінші тарап кітапханаларын пайдалану. Мәліметтер базасымен, графикамен және анимациямен жұмыс. Оқу процесінде компьютерлік ойындарды қолданудың қолданыста бар тәсілдері. Оқыту-үйретуші ойын қосымшаларын дамыту. Мобильді оқытудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Java тілінде параллель бағдарламалау
Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Java үшін даму ортасы. Java тілінің синтаксисі, Java тіліндегі сыныптар. Java тіліндегі мұрагерлік және инкапсуляция. Java тілінде сыныптарды дамыту. Java тіліндегі мұрагерлік және интерфейстер. Жолдармен жұмыс істеу. Массивтер. Қателерді өңдеу және ерекшеліктер. Файлды енгізу және шығару. Java-да графикалық қосымшаларды құру. Java көп ағынды бағдарламалары. Параллель Java бағдарламалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытуда CLIL әдісі
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың теориялық негіздері. Пәнарқылы шет тілін оқытудың және шет тілі арқылы пәнді оқытудың инновациялық әдістемесі ретінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту. CLIL бойынша сабақ жоспарын құру. CLIL бойынша бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін үш тілде ауызша және жазбаша түрде ғылыми коммуникацияны құру
- ҚР білім беру жүйесін дамытудың жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін менеджменттің инновациялық технологияларын пайдалана отырып басқару процесін ұйымдастыру
- Педагогикалық үдерістің тиімділігін арттыру мақсатында оған нәтижелерді енгізу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету және робототехника саласында өнімдер әзірлеу
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи технологияларын, оның сапасы мен тиімділігін бағалау үшін, оқу процесіне біріктіру
- Орта және жоғары оқу орындарында IT-пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын әзірлеу
- Зерттеу этикасының принциптерін ескере отырып, ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу
- Өзекті ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін ғылым және білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдау
- Жалпы білім беретін, техникалық және кәсіптік оқу орындарында әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу