8D01103 Білім берудегі менеджмент в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық басымдықтар мен әлемдік тенденцияларды ескере отырып, білім беру ұйымдарында табысты педагогикалық және басқарушылық қызметке дайын жеке, ғылыми және шығармашылық әлеуеті бар PhD докторларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Заманауи ақпараттық-библиографиялық және ғылымиометриялық ресурстар
Мақсаты: Докторанттардың ақпараттық өзін-өзі қамтамасыз ету бойынша ББД тереңдету Мазмұны: Ғылыми ақпараттармен жұмыс. Ақпараттық-библиографиялық ресурстар, жіктеулер, индекстер, ақпараттың мемлекеттік стандарттары. Лицензияланған электрондық ресурстар. Жұмыс нәтижелерін бағалау. Ғылымиометриялық өлшеу құралдары. Web of Science, Scopus, Ресейлік ғылыми дәйексөз индексі. Жұмыстардың библиографиялық дизайны. Құзыреттіліктер: ғылыми ақпараттармен жұмыс жасай білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау және тәуелсіз бағалау
Мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жай-күйі, дамуы туралы мониторинг жүйесін құра білу Мазмұны: Мониторинг, білім беру сапасын басқару. Білім сапасын бағалау жүйесі, қоғамдық сараптама. Білім сапасын бақылау. Білім сапасын тәуелсіз бағалау. Білім беру сапасын тәуелсіз бағалаудың процедуралары, өлшемдері: ақпараттың қол жетімділігі. БББ сараптамасын жүргізетін құрылымдар. Құзыреттіліктер: білім беру бағдарламаларының сапасына сараптама жүргізеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім беру менеджменті
Мақсаты: жоғары білім берудегі менеджменттің ерекшеліктері және қазіргі менеджердің кәсіби құзыреттілігі туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Мазмұны: Менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері және білім беруді басқарудың даму тенденциялары. Басқарудағы стратегиялық, тактикалық жоспарлау. Білім беруді цифрландыру контекстіндегі менеджменттің тұжырымдамалық тәсілдері. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Құзыреттіліктер: әр түрлі білім беру жүйелерін басқарудың принциптері мен стратегияларына ие
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- тиімді басқаруды ұйымдастырудың құралдарына ие және басқару шешімдерін қабылдау үшін психологиялық-педагогикалық жағдайларды сандық және сапалық талдау дағдыларын шебер қолданады;
- халықаралық тәжірибені талдайды және бағалайды; коммуникативті диалог жүргізуді біледі, ынтымақтастық пен әлеуметтік серіктестікке дайын екендігін көрсетеді
- кәсіби қызмет саласындағы білім беру бағдарламаларын жобалауға, оқу пәндерінің мазмұнын, технологияларды және оқытудың нақты әдістерін жасауға дайын екендігін көрсетеді; басқару пәндерін оқытудың белсенді әдістеріне ие;
- оқу үдерісін басқарудағы әдістемелік қамтамасыз етудің тиімділігі мен толықтығын бағалайды; білім сапасын бақылау нысандарын жетілдіреді; білім беру бағдарламаларының нормативтік-құқықтық базасын талдайды;
- білімді басқару жүйесіндегі білім менеджментінің орны мен қазіргі білім менеджерінің рөлін бағалайды;
- білім беру ортасын өлшеуді жүргізеді, білім сапасының жай-күйі, оның бағыттары және оның деңгейіне әсер ететін себептер туралы объективті ақпарат береді;
- кәсіби қызмет саласындағы әдістемелік білімді көрсетеді, ғылыми зерттеулердің логикасын сауатты қалыптастырады, оның нәтижелерін түсіндіреді және зерттеу мәдениетін ұстанады;
- қазіргі заманғы зерттеулердің тұжырымдамалық бағыттарын анықтайды және қазіргі менеджмент мәселелерінің өзектілігін ғылыми негіздейді, пәнаралық ізденістерді жүргізеді;
- отандық және халықаралық деңгейдегі жоғары рейтингтік басылымдарда жарияланған ғылыми зерттеулердің шекарасын кеңейтеді;
- әртүрлі педагогикалық жүйелерді басқару туралы білімдерін көрсетеді; ұйымдық модельдеу теориясының негізгі тұжырымдамалары мен әдістері, қазіргі ақпараттық технологияларды қолданады;