8D01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің және мемлекеттің ғылыми-зерттеу секторының түрлі салаларында жұмыс істей алатын, мектепке дейінгі білім беру саласындағы зерттеулер саласында ғылыми кадрлардың білікті мамандарын дайындау; білім беру қызметтерінің әлемдік нарықтағы ғылыми және педагогикалық мамандардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету; Болон процесінің халықаралық талаптарына және принциптеріне сәйкес педагогикалық кадрларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Мектепке дейінгі білім берудің теориясы, әдістемесі мен қазіргі технологиясы
Несиелер: 5Мектепке дейінгі білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. Мектепке дейінгі білім берудің әдіснамасы. Әдіснаманың түрлері мен оның ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім берудің технологиясы. Педагогикалық технология кәсіби-педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде. педагогикалық технологиялардың теориялық-әдіснамалық аспектілері. ЖОО-дағы білімнің қазіргі дамуы. Жоғары мектепте оқытудың белсенді әдістері. Проблемалық оқыту технологиясы. кейс-әдіс технологиясы. Технология дамыту технологиясы. интерактивті оқыту технологиясы. деңгейлік дифференциация технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепке дейінгі ұйым педагогтарын дайындау
Несиелер: 5Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартудағы заманауи үрдістер. Жаңартылған білім беру мазмұны үдерісінде оқытудың белсенді әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мектепке дейінгі мамандарды дайындау ерекшеліктері. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасы. Мектепке дейінгі ұйымдарында тәрбие мен оқыту бағдарламалары. Мектепке дейінгі бес білім салалары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру ортасын басқару сапасының мониторингі және тиімділігін бағалау модельдері
Несиелер: 5Мониторинг білім беру сапасын қамтамасыз ету шарты ретінде. Білім беру саласындағы мониторинг түсінігі және мәні. Білім беру үдерісі сапасының мектеп мониторингі. Білім сапасының мониторинг түрлері. Білім сапасын мониторингілеу құралдары. Білім беру процесінің ішкі сапа жүйесі бойынша нормативтік құжаттар.Білім беру процесінің сапасын мониторингілеу технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON4
ұлттық және халықаралық деңгейде жарықтандыруға лайық қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру мәселелерін кеңейтуге өз үлесін қосады;
-
Код ON1
мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды сауатты пайдаланады;
-
Код ON7
мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнын және оларға оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді ескере отырып жаңа курстарды әзірлейді;
-
Код ON3
білім беру бағдарламаларын талдайды және салыстырады, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістемесі мен технологияларын жинақтайды немесе талқылайды;
-
Код ON5
мектепке дейінгі білім беру қызметкерлерінің (студенттер, магистранттар, тәрбиешілер) семинарларын, конференцияларын және біліктілігін арттыру курстарын жоспарлайды және ұйымдастырады);
-
Код ON8
жоғары білімнің жаһандануы және интернационализациясы жағдайында ҚР және әлемде педагогикалық ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтары туралы білімді меңгерген және қолданады;
-
Код ON11
шет тіліндегі оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше талдайды және қорытады;
-
Код ON6
кәсіптік және академиялық ортадағы мектепке дейінгі білім беру мәселелерін талқылайды және анықтайды, қорытындыларды уәждейді, басқаларды сендіреді;
-
Код ON9
мектепке дейінгі білім беру саласындағы халықаралық ұйымдардың (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т. б.) педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын талдайды.);
-
Код ON2
ҚР педагогикалық білім беру жүйесіне байланысты ғылыми-педагогикалық қызмет стратегиясын дербес талдайды және анықтайды,
-
Код ON10
философиялық, психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, заманауи проблемалар мен даму үрдістері туралы білімді көрсетеді және салыстырады;