Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01902 Дефектология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы және инклюзивті білім беруде ойын теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивтік білім беруде әртүрлі ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен тәсілдерін, оқытуда қиындықтары бар балалармен түзету жұмыстарының тәсілдерін, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау үшін диагностикалық әдістерді зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қажетті жағдайларды, мақсатқа жету құралдары мен тәсілдерін негіздеумен қызметті модельдейді, мінез-құлқындағы мүмкін болатын ауытқуларды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Қазіргі заманғы теориялар мен тәжірибелерді, принциптерін, персоналды басқару әдістерін, басқару стилін, модельдерін, басқарудағы корпоративтік және әлеуметтік жауапкершіліктің рөлін меңгереді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы өзінің кәсіби қызметінде менеджменттің қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін қолдана алады және ұйым қызметінің стратегиялық жлдарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы арнайы педагогика
    Несиелер: 4

    Пән арнайы білім беру процесінің заңдылықтарын, мазмұнын, арнайы білім беру жүйесінің әртүрлі мекемелерінде оны ұйымдастыруға қойылатын талаптарды оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы арнайы педагогикалық жүйелердің салыстырмалы талдауын жүзеге асыра алады, Арнайы педагогика негізінде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға түзету-педагогикалық көмек көрсетуде арнайы әдістерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән психологиядағы қазіргі концепцияларды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы персоналдың мінез-құлқын жобалау, команда құру, тиімді коммунициялау, өзін-өзі жүзеге асыру, тұлғааралық қарым-қатынасты орнату және қолдау қабілеті; оқу кезінде проблемалық баяндау, еркін талқылау, эксперимент әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен арнайы дефектологиялық білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән педагогикалық зерттеулердің заманауи бағыттарын, арнайы дефектологиялық білім берудің даму үрдістерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуды тиімді басқару үшін құзыреттілік негізде оқу үдерісін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аутизмі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу бойынша түзету жұмысы
    Несиелер: 5

    Пән аутистік спектр (РАС) бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін ашады, оқыту мен тәрбиелеу процесінде аутистік спектрдің бұзылулары бар балалармен түзету және диагностикалық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы психотерапияның жаңа әдістерін және коммуникацияның балама әдістерін қолдана отырып, түзету жұмыстарының технологиясын қолдана алады, бұл категориямен тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындық
    Несиелер: 5

    Пән мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дайындаудың заманауи әдістері мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түзету-педагогикалық үрдістің құрылымдық құрауыштарын біледі, жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешуге қабілетті, мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды даярлаудың жаңа әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесіндегі Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Дисциплина изучает теорию, виды и практики арт-терапии, традиционные, современные художественные материалы и арт-технологии; по результатам изучения дисциплины обучающийся использует арт-терапию в работе с детьми в диагностических, развивающих, коррекционных целях, способен интегрировать различные методики арт-теропии для достижения результата.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON3

    Магистрлік бағдарламаның іргелі және қолданбалы пәндері саласындағы құзыреттілікті көрсету, өзінің пәндік саласының негізгі мәселелерін және оларды зерттеудің заманауи әдістерін түсінуге қабілетті.

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда академиялық аладық ережелерге сай дұрыс ресімдеуге қабілетті.

  • Код ON5

    Оқу және даму нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, ЕБҚ білім алушылардың жетістіктерін болжау және даму жағдайы мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыра алады.

  • Код ON4

    Арнайы педагогика мен психологияда зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдана алады, методология мен талдауды таңдауды жүзеге асыра алады, ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жинақтайды

  • Код ON7

    Оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды, жоспар-конспектілер мен кешендерді әзірлей алады.

  • Код ON8

    Түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау құзыреттерін көрсете алады.

  • Код ON2

    Ұжымды басқарудың заманауи тәсілдерін көрсету, менеджмент, диагностика, талдау және проблемаларды шешу әдістерін, шешімдерді қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін пайдалана отырып, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON6

    Арнайы білім беру саласында оқу-тәрбие процесін құру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға жеке-бағдарлы және жеке-сараланған көзқарастар негізінде түзету-білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін жаңа ашылулар мен оларды пайдалану перспективаларын қолдана алады.

Top