Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01906 Арнайы педагогика: Инклюзивті білім беру в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
  • Арнайы педагогика мен психологияның әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз етудің жалпы теориялық мәселелері. Методология, әдістемелер, зерттеу әдістері. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Б. Г. Ананьев ұсынған психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу мәліметтерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары. Қалыптастыратын дағдылар: Музыкалық білім беру саласында шет тілін меңгеру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогика ғылымдарының жүйесі. Педагогиканың басқа ғылым салаларымен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды түзу. ЖОО тәрбиелік жұмыстары. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындағы ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқыту әдістері. ЖОО-да оқыту әдістерін таңдау. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білімді бақылау. Бақылау түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру. Қалыптасатын қабилеттер: сыни талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі Мазмұны: Философия науки. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқару жүйесінде басқару қызметінің психологиялық жағдайын қалыптастыру. Қалыптасатын дағдылар: диагностика, болжау және кеңес беру әдістерін қолдана білу. Мазмұны: басқару психологиясы психология бөлімі ретінде. Басқару қызметінің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарушылық қажеттіліктер мен қабілеттер. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тиімді білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ҚББ бар балаларды кедергісіз оқытуды құру құралы ретінде. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдалған, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕББҚ бар балалардың білім алуын және дамуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беру-түзету жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; ЕББҚ бар адамдарды дамытудың, білім берудің, әлеуметтік бейімдеудің және ықпалдастырудың жеке бағыттарын жобалау; түзету-білім беру кеңістігін жобалау және оны әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бааларды оқыту мен тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру ұғымы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды тәрбиелеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Зерттеу пәні, міндеттері, әдіснамасы мен әдістері педагогика. Арнайы білім берудің шетелдік тәжірибесін зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. Әлемнің әр түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің заманауи ғылыми зерттеулері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмысының әртүрлі кезеңдерін жүргізу (зерттеу міндетін қою, эксперименттік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу қорытындысы бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Инклюзивті білім беру мәселелерін зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Экспериментті, сандық және сапалы өңдеу және эмпирикалық деректерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік арнайы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Шетелдік арнайы педагогиканың негізгі ұғымдары мен терминдері. Шет елдерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арнайы білім беру. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. Әлемнің әр түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. өз білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және әлеуметтендіру бойынша озық шетелдік оптиталар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру принциптері. Инклюзивті білім берудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Инклюзивті білім берудің өзекті мәселелері. Кадрлық қамтамасыз ету. Педагогикалық кадрлардың жеткіліксіз дайындығы. Инклюзивті білім беру ұйымдарын жеткіліксіз қаржыландыру. ЖТД бар балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік қолдау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балалардың психологиялық диагностикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балалардың педагогикалық диагностикасы. Кіріс диагностикасын жүзеге асыру. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру. Жеке білім беру бағытын құру. Бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу. Жеке білім беру бағытын іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕББҚ бар балалардың білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика және мониторинг
    Несиелер: 5

    Балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. ЕББҚ бар балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психологиялық-педагогикалық мінездеме және қорытынды жасау ерекшеліктері. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕББҚЕ тұлғалар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық алдын алудың заманауи технологиясының мәні. Білім беру үрдісіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағартудың міндеттерін шешу барысындағы психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білім. ЕББҚ бар балаларға арналған алдын алу және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау. Білім беру мекемесі мамандарының оң тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚБ оңалту және әлеуметтік бейімдеу
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруде ҚББ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту мәселелерінің ғылыми-теориялық негіздерін талдау. Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруде ҚББ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту жағдайы мен мүмкіндіктері. Инклюзивті білім беруде ЖТД бар балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Инклюзивті білім беруде ҚББ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асыру тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы мен ғылыми таным методологиясының негіздері . Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдіснамалық білімнің түрлері. Инклюзивті білім берудің ұғымдық-категориялық аппараты. Түсініктердің сипаттамасы: зерттеудің тақырыбы, өзектілігі, қайшылықтары, проблемасы, мақсаты мен міндеттері, объектісі мен пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзивті білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындау, ұйымдастыру, өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеудегі мәліметтерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Бас жиынтық және таңдау. Өлшеу шкаласы. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Есептер мен оларды шешу әдістерінің жіктелуі. Үлестірім сандық сипаттамалары. Зерттелетін белгінің мәндерінде жылжудың дұрыстығын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білімдегі Менеджмент
    Несиелер: 5

    Арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. "Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментінде зерттеу мәселелерін шешудің қазіргі ғылыми әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын басқару механизмінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу. Білім беру ұйымдарында білім сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Арнайы білім беру жүйесінің мониторингі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау
    Несиелер: 5

    Зерттеудің әдіснамалық принциптері. Деректерді жинау, өңдеу, талдау, түсіндіру әдістері. Зерттеудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Зерттеу әдістемесі. Зерттеудің әдіснамалық тұжырымдамаларының Тарихи талдауы. Ғылымның классикалық, классикалық емес және сыныптан кейінгі парадигмалары. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми-зерттеу қызметінің мазмұны мен құрылымы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымы. Зерттеу кезеңдері. Ұйымдастыру, тәжірибелік-эксперименттік жұмыс. Психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу жұмыстарын жобалау. Зерттеу этикасы. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Зерттеу пәні, міндеттері және әдістері. Эмпирикалық іс-шаралар жүйесі: диагностика, түзету, компенсация, бейімделу, индивидуализация және эмпирикалық типтегі басқа зерттеулер. Мәселе, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелендірілген білімді қалыптастыруға бағытталған теориялық зерттеулер. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    - арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерін меңгерген, ғылым мен қоғам дамуының жалпы мәселелерімен педагогиканың негізгі ғылыми концепцияларын салыстыра алады.;

  • Код ON8

    -жоғары оқу орындарының ғылыми-педагогикалық кадрларын және арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің педагогикалық қызметкерлерін даярлау саласындағы заманауи білім беру саясатының басымдықтары туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON7

    -өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу, халықаралық ғылыми ынтымақтастықты орнату және дамыту кезінде әлеуметтік әріптестермен (соның ішінде шетелдік) өзара іс-қимылды ұйымдастырады;

  • Код ON5

    -мемлекеттік және мемлекеттік емес (басқарушылық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-білім беру, бұқаралық медиалық және басқа) ұйымдарда ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды оқыту мен тәрбиелеумен байланысты тиісті функционалдық міндеттерді шешеді;

  • Код ON6

    - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың проблемалары туралы қоғамның хабардарлығын арттыру және олардың құқықтарын іске асыруға қатысу жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON1

    -ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманың, арнайы психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесінің білімін көрсетеді;

  • Код ON4

    - арнайы және инклюзивті білім беруге арналған әдістемелік материалдарды әзірлейді, түзету-білім беру процесін оңтайландыру үшін инновациялық, оның ішінде ақпараттық технологияларды құрады;

  • Код ON2

    - білім берудің қазіргі парадигмасына байланысты педагогикалық ғылымның даму бағыттары мен жаңа тұжырымдамалық идеяларын түсінеді және жұмыста қолданады;

Top