Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03105 Әлеуметтік ғылымдар (Психология) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жалпы психологияның өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулердің салыстырмалы талдауы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: докторанттарды әлемдік және отандық психологиялық ғылымның ғылыми мектептерімен, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерімен таныстыру. Мазмұны: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері. Құзыреттіліктер: жалпы психологияның өзекті мәселелерін зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психика мен мінез-құлықтың жаратылыстану-ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психиканың даму факторларын, механизмдерін және мәнін түсінудегі жаратылыстану ғылымдарының рөлін ашу Мазмұны: И.М.Сеченовтың, И.П.Павловтың және басқа да ғалымдардың жоғары нерв қызметінің қағидалары мен заңдарының рөлін зерттеу және олардың адамның психикасы мен мінез-құлқы құбылыстарын түсінудегі орны. Психика мен мидың байланысы. Психофизикалық параллелизм, вульгарлық материализм және психика мен мінез-құлықтың басқа да концепциясын сынау. Құзіреттілік: психологиялық ғылым мен тәжірибенің пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшелігін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға дамуының теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жеке тұлғаның даму концепциялары мен теорияларын білу. Мазмұны: қоғамның бірегей феномен ретінде адамға деген жаңа қарым-қатынасын іске асыруды қамтамасыз ететін және дәстүрлі білім беру жүйесін ұсынғаннан гөрі, табиғатпен, әлеуметтік-мәдени ортамен және өзімен қарым-қатынастарды үйлестіруге жеке адамға әлдеқайда көп мүмкіндік беретін адам дамуының әлеуметтік-психологиялық, мәдениеттану тетіктері контексінде білім беруді ізгілендіру парадигмалары. Құзыреттіліктер: тұлғаның даму концепциялары мен теорияларын талдайды, ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық базасын негіздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    қазіргі заманғы әлемдік және отандық психология ғылымы мен тәжірибесінің мәселелері мен даму перспективаларын талдайды және анықтайды

  • Код ON2

    жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдайды, анықтайды және қорытады; теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын пайдаланады, ғылыми зерттеу және әлеуметтік өзара әрекеттестік міндеттерін шешу үшін академиялық хаттың нысандарын, ерекшеліктерін қолданады, иеленеді

  • Код ON3

    жеке тұлғаның және әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық мәселелерін анықтайды, талдайды және негіздейді; ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде тәжірибелік жұмыс жүргізеді

  • Код ON4

    ғылыми таным және психологиялық ғылым мен практиканың дамуындағы заманауи үрдістерді талдайды; педагогикалық және зерттеу тәжірибесінде психологиялық ғылым мен лекциялар жазу практикасының даму тенденциялары туралы алған білімдерін жүзеге асырады, семинарлық сабақ мазмұнын құрастырады, ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін қолданады.

  • Код ON5

    ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгереді, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру түрлері, мақсаттары, тәсілдері мен әдістерін, психика мен тұлғаны диагностикалаудың технологиялары мен принциптерін қолданады, ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесін талдау технологиясының математикалық статистикасының әдістерін қолданады

  • Код ON6

    кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып, кәсіби этика принциптерін сақтап, тұлғаның психологиялық жағдайы мен қасиеттерін, сапаларын, психикалық үдерістердің ерекшеліктері мен динамикасын болжау және диагностикалау әдістерін практикада жүзеге асырады

  • Код ON7

    тұлға дамуының концепциялары мен теорияларын талдайды, психика мен тұлғаны ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық базасын негіздейді; сараптамалық-аналитикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің кешенді құралдарын меңгереді

  • Код ON8

    зерттеу мен практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімдерді және пәнаралық білімді синтездейді, жалпылайды, қорытындыларды дәлелдейді, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа хабарлайды; психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді

Top