Білім беру бағдарламасы өзекті емес

8D02309 Әдебиеттану о/б в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама теориялық білімі мен практикалық дағдылары негізінде еңбек нарығында бәсекеге қабілетті орын ала алатын және өзін әлеуметтік-мәдени кеңістікте толықтай іске асыра алатын әдебиеттанушыларды іргелі және қолданбалы даярлауға бағытталған. Атап айтсақ - білім беру, БАҚ және ақпарат, заңгер, мәдени-ағарту және басқа да салаларда
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D058 Әдебиет
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы әдеби-теориялық зерттеу әдістемесін зерттей отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген әдеби мәтінге талдау жасайды
  • кәсіби этиканың қағидаларына сәйкес келеді, өз қызметінде әр түрлі елдер мен аймақтардағы өмір заңдылықтарын ескере отырып, көркем әдебиет пен мәтіннің тарихи және теориялық аспектілері бойынша білімін қолданады
  • әдеби фактілерді жинау және талдау, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру әдістерін қолданады
  • кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысады, оқушылардың өзгеріп жатқан еңбек нарығына бейімделуі үшін қажетті құзіреттіліктерді дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.
  • мәтіндік, жазбаша, ауызша және виртуалды (гипермәтіндер мен мультимедиялық нысандардың мәтіндік элементтерін қоса) әр түрлі типтерін талдаудың инновациялық әдістерін қолданады.
  • ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асырады;
  • ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты болуы мүмкін ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзінің өзіндік зерттеулерін қолданады; сыни тұрғыдан талдау, жаңа және күрделі идеяларды синтездеу
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып, кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада ұйымдастырады;
Top