Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Бастапқы әскери дайындық в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын ашу. Мұғалімнің педагогикалық мәдениеті туралы білімді қалыптастыру. Білім алушыларда педагогикалық ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін зерделеуге танымдық қызығушылығын дамыту. Білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын ұғынуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі түсініктерді қалыптастыру. Экология ұғымдары мен заңдарын; нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер етудің рөлін; экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін; экологиялық мәдениетті және білім алушылар тұлғасының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету, құқық бұзушылық фактілерін ашу және алдын алу; Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясына сәйкес заңдар мен өзге де мемлекеттік шешімдердің орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
    Несиелер: 3

    экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік нысандары мен заңды аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    "Бастапқы әскери дайындық негіздері" пәнінің оқу бағдарламасы жастарды әскер қатарына шақыру жасына дейінгі даярлау негіздерін, алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері мен тәсілдерін практикалық-бағытталған оқытуды көздейді. Оқушыларды Бастапқы әскери даярлық саласында оқытудың міндеттері: әскери қызметті өткеру және әскери оқу орындарында оқу үшін қажетті азаматтың моральдық-психологиялық және дене қасиеттерін қалыптастыру; Қазақстан мен Қарулы Күштердің тарихи және мәдени өткенін құрметтеуге, патриотизмге тәрбиелеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта білім беру жүйесіндегі алғашқы әскери дайындық
    Несиелер: 5

    Бұл пән жалпы білім беретін оқу орындарында АӘД пәнін оқытудың маңызы мен маңызын зерттейді. Студенттерге білім беру жүйесіндегі АӘД оқытушы-ұйымдастырушысының орны мен рөлі туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқу кезінде студент сарбаздың, бөлімшенің, взводтың жеке дайындығы бойынша әр түрлі ұрыс қимылдарында тактикалық-саптық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі бойынша дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери даярлықтың заңнамалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Бастапқы әскери даярлықтың заңнамалық негіздері" пәнін оқу студенттердің бастапқы әскери даярлықты оқыту саласындағы заңнама негіздері туралы білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери психология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты әскери психологияның жағдайын, әскери ұжымның психологиялық сипаттамасын, әскери қызметшілердің зейінін, ойлауы мен сөйлеуінің психологиялық ерекшеліктерін, жеке құрамның психологиялық жағдайын анықтау тәсілдері мен тәсілдерін, әскери қызметшілердің өзін-өзі тәрбиелеуін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    діни және этникалық толеранттылық саласында білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру, мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасау жүзеге асырылады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери психология және педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты Әскери психология мен педагогиканың жағдайын, әскери ұжымның психологиялық сипаттамасын, әскери қызметшілердің зейінін, ойлауы мен сөйлеуінің психологиялық ерекшеліктерін, жеке құрамның психологиялық жағдайын анықтау тәсілдері мен тәсілдерін, әскери қызметшілердің өзін-өзі тәрбиелеуін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    "Әскери педагогика негіздері" пәні бойынша әскери педагогиканың қазіргі жағдайы, әскери ұжымды оқытудың педагогикалық ерекшеліктері, жеке құрамды оқытудың тәсілдері мен тәсілдері, әскери қызметшілерді өзін-өзі тәрбиелеу бойынша жұмыстардың бағыты оқытылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саптық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Қарумен және қарусыз саптық тәсілдер мен қимылдарды орындау. Әскери қызметшілердің бөлімше құрамындағы іс-әрекеттері. Құрылысты басқару үшін сигналдар. Саптық плацтың жабдығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    "Саптық дайындық" пәні – әскери оқыту мен тәрбиелеудің маңызды пәндерінің бірі. Ол студенттердің саптық түзелуін, тартымдылығын, ұқыптылығын, тәртіптілігін, жеке саптық тәсілдерді және бөлімше құрамында үйлесімді іс-қимылдарды шебер және жылдам орындауды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мақсаты оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыруды қамтамасыз ету, студенттердің қызмет саласында тиісті кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курстың соңғы мақсаты-мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери өнер және Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әскери өнердің пайда болуы. Көшпенділердің, ортағасырлық жауынгерлердің және қазіргі армиялардың әскери өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы арнайы курсты оқу кезінде білім алушылар мемлекеттің қорғанысы мен қарулы қорғауы туралы, Қазақстан Республикасы Конституциясының және әскери міндеттілік, әскери қызмет, баламалы азаматтық қызмет мәселелері бойынша ҚР заңдарының ережелері туралы терең білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    - студенттерді жауынгерлік машина командирінің, нысанашының (атқыш) жұмысымен таныстыру. пулеметші, гранатометші. экипаждың әр түрлі жағдайда атысты дербес және лақтырып жүргізуі. - Жаудың отпен зақымдануын ұйымдастыру және ұрыс барысында штаттық, берілген және қолдаушы бөлімшелер отты басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саптық дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Саптық дайындықты оқыту әдістемесі" әскери қызметшілерді жеке саптық оқытуды, бөлімшелердің, взводтардың жаяу тәртіпте және машиналарда іс-қимыл жасау кезіндегі саптық үйлесімділігін қамтитын саптық дайындықты оқыту әдістемесінің негіздерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери топография
    Несиелер: 5

    Курсты тыңдағаннан кейін карталардың әртүрлі типтерінде құбылыстарды бейнелеудің картографиялық тәсілдерін, карталар мен атластарды жіктеуді білуі тиіс. Топографиялық, шағын масштабты жалпыгеографиялық және тақырыптық карталарды дұрыс пайдалану. Картографиялық материалды талдау тәсілдерін меңгеру. Картографияланатын аумақ шегінде әртүрлі проекцияларға және олардың таралу сипатына тән картографиялық проекцияларды, бұрмалау түрлерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери-инженерлік дайындық
    Несиелер: 5

    1) атқаратын позициялардың фортификациялық жабдығы. 2) бүркемелеудің табельдік құралдары. 3) инженерлік қоршауларды орнату. 4) әскерлердің өткелдерін ұйымдастыру. 5) топырақты, материалдық бөлік пен құрылыстарды үзу. 6) әскерлерді орналастыруға арналған Дала құрылыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жергілікті жерге бағдарлау
    Несиелер: 5

    Топографиялық және географиялық карталар. Мақсат координаттары. Жергілікті жердегі қашықтықты өлшеу және Масштаб. Компастың көмегімен және жергілікті пәндер бойынша бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топография және спорттық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Курстың міндеті, бірдей тіршілік әрекетін мәдени қауіпсіз құру болып табылады, сондай-ақ, оқушылардың географиялық ойлауын қалыптастыру. Мұндай ойлаудың өлшемі-географиялық карта. Картамен нәтижелі жұмыс істеу үшін оқушы картаны құру заңдарын, оны құрудың негізгі тәсілдерін білуі, картографиялық генерализациялау әдістемесін білуі, карталардан қажетті ақпаратты оқи және "түсіре білуі", олар бойынша аймақтардың географиялық айырмашылықтарын анықтай білуі тиіс. Осылайша, Пәннің мақсаты төтенше жағдайлар кезінде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін картамен жұмыс істей білу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери тарих негіздері
    Несиелер: 5

    Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әскери қақтығыстар. Бірінші дүниежүзілік соғыс және оның қорытындылары. Екінші дүниежүзілік соғыс. Ұлы Отан соғысынан кейінгі жергілікті қақтығыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери өнері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты алғашқы әскери дайындық (АӘД) мамандығының студенттерін Қазақстанның әскери тарихымен, оның міндеттерімен, әдістерімен және әдістерімен таныстыру болып табылады. дамуымен. Соғыс тарихы мен іс-қимыл тактикасы мәселелеріне, қару-жарақ пен техниканың жаңа үлгілерінің пайда болуына, бұрын болмаған әскер тектерін құруға, сондай-ақ көрші елдермен және халықтармен мемлекетіміздің өзара байланысы мен әскери тарихына ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты-түлектердің тілдік құзыреттілігін практикалық қалыптастыру, яғни кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестерімен қарым-қатынаста, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттар үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен білік деңгейін қамтамасыз ету. Практикалық мақсатпен қатар, курс тарихшы-студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін арттыруға, сондай-ақ ойлау мәдениеті мен күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, басқа елдер халықтарының рухани құндылықтарына шыдамдылық пен сыйластықты тәрбиелеуге ықпа�� ете отырып, білім беру жән�� тәрбие мақсаттарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биатлон
    Несиелер: 5

    Биатлонның ата-анасы — әскери патрульдердің жарысы-спорт түрі. Бүгінгі таңда биатлонның көптеген түрлері бар, олар: шаңғы жарысы және спорттық садақтан ату, қарға қол жеткізу жарысы және винтовкадан ату (қарға қол жеткізу биатлоны), аңшылық шаңғы жарысы және аңшылық винтовкадан ату (аңшылық биатлон). Қысқы емес биатлон түрлерінің арасында жазғы биатлон бөлінеді-ол жүгіру мен атуды (кросс-биатлон), шаңғы-роллер жарысы мен атуды (шаңғы-роллерлік биатлон), маунтин-байкта (тау велосипедтерінде) және атуды (маунтин-байкта биатлон) ұштастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Марафон
    Несиелер: 5

    Марафон — 1896 жылдан бастап ерлер арасында, 1984 жылдан бастап әйелдер арасында жеңіл атлетикалық бағдарламаның олимпиадалық тәртібі.Марафондық жарыстар тас жолда өткізіледі, бірақ сөз ұзын қашықтыққа жүгіруден айырмашылығы, қиылысқан жерде немесе экстремалды жағдайларда кез келген ұзақ жүгіріске жиі қолданылады. Олардың арақашықтықтары "классикалық" - дан айтарлықтай ерекшеленуі мүмкін.Марафондық қашықтықтың жартысы, жартылай марафон, сондай-ақ жекелеген жүгірістер мен әлем чемпионаттары өткізілетін және әлемдік рекордтар белгіленетін шоссейндік жүгірісте танымал қашықтық бол��п табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетикалық көпсайыс
    Несиелер: 5

    спортшылар жан-жақты атлетті анықтауға мүмкіндік беретін әртүрлі түрлерде жарысатын жеңіл атлетикалық пәндер жиынтығы. Ересектер жеңіл атлеттері онсайыста (ерлер) және семиборьяда (әйелдер) жарысады. Жазда және семиборье (ерлер) және қыста бессайыс (әйелдер). Спортшылар жан-жақты атлетті анықтауға мүмкіндік беретін әртүрлі түрлерде жарысатын жеңіл атлетикалық пәндер жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер демалысы теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студентке формалды емес балалар тобын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін практикада (лагерьде) қолдануға, вожатыйлар жұмысының бұқаралық тәжірибесі мен озық тәжірибесін талдауға, вожатыйға сеніп тапсырылған балалар ұжымының қалыптасу деңгейі мен нақты мүмкіндіктерін, педагогикалық диагностика мен өз тәжірибесін талдау нәтижелерін түсіндіруге, балалар ұжымының оңтайлы ұйымдық құрылымын таңдауға мүмкіндік береді., балалар мен жасөспірімдердің лагерьдегі практикалық іс-әрекетінде жеке және жас ерекшеліктерін ескеру,нақты лагерьдегі нақты балалар ұжымының іс-әре��ет бағдарламасын қалыптастыру үшін нәтижелі идеяларды таңдау; балалар бірлестігінің, ұжымның, өзін-өзі басқару органының тұрақты құрамын қалыптастыру және сақтау технологияларын меңгеру, тәлімгердің тәрбиелік іс-әрекет бағдарламасын жүзеге асыру үшін жағдай кешенін құру технологияларын және балалар ұжымында әртүрлі жастағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру технологияларын, сондай-ақ ұжымдық шығармашылық іс-әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетика ғылыми-педагогикалық пән болып табылады. Ол техника, тактика, жаттығу, оқыту мәселелерін қарастыратын өз теориясына ие. Жеңіл атлетика курсы осы спорт түрін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерделеуді, оның негізгі түрлерінің техникасын меңгеруді, мектептегі өзіндік педагогикалық жұмыс үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Медициналық білім негіздері студенттерде ҚР ҚК медициналық қамтамасыз етудің негізгі бөлімдері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери ұжымды басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Әскери қызметшілердің моральдық-психологиялық жағдайын нығайту бойынша жұмыс. Психологиялық жұмыс құралдарымен тұлғааралық қатынастарды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отан қорғауға арналған психологиялық дайындық
    Несиелер: 5

    Әскери бөлімдердің басқару құрылымындағы психологиялық қызмет. Әскери қызметшілердің жағдайын диагностикалау бойынша әскери бөлім психологының қызметі. Әскери қызметшілердің моральдық-психологиялық жағдайын нығайту бойынша жұмыс. Әскерлерді жаудың психологиялық әсерінен қорғау. Психологиялық жұмыс құралдарымен тұлғааралық қатынастарды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ҚР Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
    Несиелер: 5

    оқуға қарауыл және гарнизондық қызмет жарғыларының, тәртіптік және ішкі Жарғының мәселелеріне қатысты курстың теориялық бөлімі ұсынылды. Мерзімді және келісімшарт бойынша қызмет өткеретін әскери қызметшілердің мінез-құлқының барлық нормалары мен құқықтарының жіктелуі ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери медицина және гигиена
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу әскери бөлімдер мен бөлімшелерді орналастыру кезінде тиісті санитарлық-гигиеналық жағдайды ұйымдастыру үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атыс ісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Атыс қаруының құрылымы мен пайдалану ережесі. Нысана және ату жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шаңғы дайындығы
    Несиелер: 5

    Сабақ мазмұнына мыналар кіреді: шаңғы мүкәммалының жағдайын және киім нысанын тексеру, шаңғымен және шаңғымен саптық тәсілдерді орындау, шаңғымен жүру тәсілдерін зерделеу, жалпы және арнайы төзімділікті дамытуда жаттығу, кедергілерден өту тәсілдерін, шаңғымен және шаңғымен жауынгерлік тәсілдерді зерделеу және жетілдіру, әдістемелік шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Қозғалыс басталар алдында сабақ жетекшісі екі-үш тұйықталушыны (біреуі - жақсы дайындалған әскери қызметшілер қатарынан сержант) тағайындайды және нұсқама береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    Мотоатқыштар бөлімшесінде әскери-медициналық қызметті ұйымдастыру. Жарақаттар мен жарақаттардың негізгі түрлері. Жараланғандарды эвакуациялауды ұйымдастыру. Алғашқы медициналық көмек көрсету. Әскери гигиена.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқ ату
    Несиелер: 5

    осы пән бойынша сабақтардың негізіне студенттерді ату тәсілдерін орындау дағдыларына үйрету, оқ атуда білімді іс жүзінде қолдану, студенттерді ҚР Қарулы Күштерінде қызметке даярлау қойылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атыс қаруынан ату
    Несиелер: 5

    осы пән бойынша сабақтардың негізіне студенттерді ату тәсілдерін орындау дағдыларына үйрету, оқ атуда білімді іс жүзінде қолдану, студенттерді ҚР Қарулы Күштерінде қызметке даярлау қойылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс дененің барлық жүйелерінің қызметін арттыратын жеңіл атлетикалық жаттығуларды қамтиды, шынығуға ықпал етеді, әр түрлі аурулардың алдын алудың пәрменді факторларының бірі болып табылады. Жеңіл дозаланатын Жаттығулар жоғары дәрежелі спортшылардың физикалық қасиеттерін дамыту үшін де, өсіп келе жатқан ұрпақты дамыту үшін де, денсаулығы әлсіреген, егде жастағы адамдар үшін де, жарақаттан кейінгі оңалту кезеңінде де және адам ағзасының қалыпты өмір сүруін қолдау үшін де қолданылуы мүмкін. Әскерге шақырылушылар мен әскери қызметшілердің дене шынықтыру дайындығында жеңіл атлетика түрлеріне үлкен роль бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: студенттердің әртүрлі категориядағы оқытудың белсенді технологияларын қолдана отырып, оқу үдерісін құрудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - оқытудың белсенді әдісін қолдану теориясымен, әдістемесімен және практикасымен танысу; - студенттердің белсенді оқыту әдістерін қолдану кезінде жұмыстың түрлі әдістерінің мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыру.; - БӘД мұғалімінің болашақ кәсіби қызметінде белсенді оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты бакалаврларда заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, ақпараттық мәдениет, білім беруде компьютерлік технологиялардың қазіргі жетістіктерін шығармашылық және кәсіби қолдануға бағдар беру, болашақ кәсіби қызмет саласында терең білімді қалыптастыру болып табылады. процесінде өз бетінше білім алу және біліктілігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық мұғалімінің кәсіби дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    БӘД өткізу басшылығы.БӘД оқытушы-ұйымдастырушысының міндеттері. Бастапқы әскери дайындықтың мақсаты. БӘД және жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу жағдайына жауапкершілік. Азаматтарды әскери-техникалық мамандықтар бойынша даярлау. Әскери-патриоттық тәрбиені жоспарлау. Дене шынықтыру дайындығы және медициналық көмек, ұйымдастыру және өткізу. Студенттерді әскери кафедраға қабылдау тәртібі. Әскери кафедрада оқу тәртібі мен мерзімдері. Оқу жиындары мен әскери тағылымдамадан өту тәртібі әскери даярлықтан өту үшін студенттерді іріктеу тәртібі. Әскери кафедраға қабылдау шарттары. Әскери даярлықты бақылау, құпиялылық режимі және ��емлекеттік және әскери құпияны сақтау. Әскери қызмет-Мемлекеттік қызметтің ерекше түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-спорттық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Спорттық бағдарлау жоғары оқу орны студенттерінің дене бітімін жетілдіру құралы болып табылады. Түлектер спорттық бағдарлау бойынша жарыстарға қатысу кезінде алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жетілдіріп қана қоймай, сонымен қатар өз бетінше үйренеді, спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларын өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери және автомобиль техникасы
    Несиелер: 5

    ҚР ӘК-де пайдаланылатын автомобиль техникасының атауы және техникалық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаппай қырып жою қаруы
    Несиелер: 5

    Ядролық, химиялық, биологиялық және оттық қарудың сипаттамасы мен зақымдаушы факторлары. Киім-кешек пен жабдықтарды арнайы өңдеу. Объектілерді газсыздандыру, дезактивациялау және дезинфекциялау тәсілдері. Шаруашылық объектілерінің азаматтық қорғанысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаппай қырып-жою қаруынан қорғау құралдары
    Несиелер: 5

    Жеке және ұжымдық қорғаудың қазіргі заманғы құралдары. РХБ барлау және бақылау құралдары. Киім-кешек пен жабдықтарды арнайы өңдеу. Объектілерді газсыздандыру, дезактивациялау және дезинфекциялау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді Калашников автоматын толық және толық бөлшектеуге, оны тазалауға және майлауға, лақтыруға дайындауға және әр түрлі гранаталарды лақтыруға, дүкенді патрондармен жарақтандыруға, пневматикалық қарудан ату ережелері мен тәсілдерін орындауға, командаларды сапта дұрыс орындауға, бөлім құрамында жеке саптық амалдарды және қозғалыстарды дұрыс орындауға, ұрыста жүру тәсілдерін таңдай білуге, бағдарларға қатысты мақсаттардың жағдайын анықтауға, танкіге қарсы және жаяу жүргіншілерге қарсы миналарды орнатуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    1.Студенттерді оқитын жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің теориясы мен тәжірибесін білумен қаруландыру; 2.Оларда жалпы орта білім беретін мектептерде, арнаулы орта оқу орындарында және кәсіптік-техникалық мектептерде әскери жетекші лауазымында оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пионерлік және скауттық қозғалыстардың тарихы
    Несиелер: 5

    Пионерлік және скауттық қозғалыстардың пайда болу тарихы. Оларды ұйымдастыру және жастармен жұмыс түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық дайындық
    Несиелер: 5

    ҚР ӘК-де пайдаланылатын автомобиль және бронетанктік техниканың атауы мен техникалық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар-жасөспірімдер бірлестіктерін ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Оқу орындарында әскери-патриоттық клубтарды ұйымдастыру бойынша құжаттама. Жастармен жұмыс түрлері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында базалық құзыреттілікті дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаппай қырып-жоятын қару және одан қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты: "жаппай қырып-жоятын қарудан қорғау саласында студенттерде білім мен дағдыларды қалыптастырады". Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі тиіс: - жаппай қырып-жоятын қарудың жіктелуі мен қасиеттерін; - жаппай қырып-жоятын қарудың түрлі түрлерін қолдану ерекшеліктерін; - жаппай қырып-жоятын қарудың қолданылатын құралдарын анықтауды; - жаппай қырып-жоятын қарудың зақымдалатын орындарында құтқару және авариялық жұмыстарды ұйымдастырумен айналысуды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары әскери мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу Жоғары әскери мектеп жағдайында пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. Курстың мақсаты: жәрдемдесетін жас маманға алғашқы қадам жасауда өзіндік әдістемелік жүйесін меңгеруге көмектесу кәсіби білімі туралы жаңғырту үдерістеріне жоғары білім ҚР және шетелде; іздеу және аналитикалық дағдыларын, қажетті әзірлеу үшін қазіргі заманғы жоғары білім беру бағдарламаларының; проектировочными шеберлікті, қолданылатын оқыту үрдісінде жоғары әскери мектеп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологияларды заманауи түсіну. Оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Мүмкін төтенше жағдайлар. Шаруашылық объектілерінің азаматтық қорғанысы. Оқу орнында азаматтық қорғаныс бойынша іс-шараларды өткізу кезіндегі АӘД оқытушысының қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы
    Несиелер: 5

    Пәнде БӘД кабинеттерін оқу үшін қамтамасыз ету нормалары оқытылады. Оқу-материалдық базаны жетілдіру бойынша іс-шараларды жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 5

    әскери дайындықтың негізгі пәндерінің бірі, студенттерді әскери оқыту мен тәрбиелеудің маңызды және ажырамас бөлігі болып табылады. Оқулықтарды, түпнұсқаларды зерттеу. Әдістемелік нұсқауларды оқу. Рефераттар жазу, әскери-спорттық жұмыстың мәні, осы ойындардың тәрбиелік және білім беру мүмкіндіктері, әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу; әскери-спорттық кешеннің негізгі ережелері мен нормативтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-спорттық ғимараттар
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтің әртүрлі түрлерімен, оның ішінде білім беру мекемелері жағдайында айналысуға арналған құрылыстар, жабдықтар және мүкәммалдар, оларды пайдалану ерекшеліктері. Дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен айналысу орындарына қойылатын экологиялық талаптар. Дене жаттығуларымен және спортпен шұғылданатын тренажерлер. Олардың мәні, құрылымдық ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары. Қауіпсіздік техникасы тұрғысынан дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдыққа және мүкәммалға қойылатын талаптар. Дене шынықтыру-спорт құрылыстарынд��ғы менеджмент негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш әскери даярлықты оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инновациялық технологияларды заманауи түсіну. Бастапқы әскери даярлықты оқытуда инновациялық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытудың интерактивті технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пән интерактивті әдістер ұғымын, инновациялық педагогикалық құбылыс ретінде интерактивті оқыту технологияларын үйренеді; интерактивті әдістердің белгілері, мазмұны мен құрылымы анықталады, оқытудың интерактивті әдістерінің жіктелуі негізделеді, оқытудың интерактивті әдістерін педагогикалық процесте қолданудың теориялық-әдіснамалық негіздері ашылады, оқытудың 60-тан астам жекелеген интерактивті әдістеріне сипаттама беріледі, сондай-ақ интерактивті режимде өткізілетін дипломнан кейінгі білім беру жүйесінің студенттерімен, тыңдаушыларымен педагогика бойынша сабақтар, ғылыми-әдістемелік семинарлар мазмұны беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өртке қарсы дайындық
    Несиелер: 5

    Пән өрт болған жағдайда әрекет ету бойынша білім мен дағдыларды береді. Өртке қарсы жабдықтар. Өрт сөндіргіштер және өрт қалқандары. Өрт сөндіру үшін өткізілетін іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алғашқы әскери дайындық сыныптарының жабдықтары
    Несиелер: 5

    ҚР Қорғаныс министрлігі мен білім және ғылым министрлігінің алғашқы әскери дайындық сыныптарын жабдықтау туралы бұйрықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    1) оқушыларды Бастапқы әскери дайындық және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен сапалы өткізуді, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруды зерделеу; 2) студенттерді оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізуге үйрету; 3) аудандардың қорғаныс істері жөніндегі бөлімдерімен және әскери бөлімдермен тығыз байланысты қолдау нысандарын оқыту; 4) АӘД бойынша оқу-материалдық базаны құруға және жетілдіруге оқыту; 5) оқушылармен жеке жұмыс түрлері мен әдістерін зерделеу, олардың іскерлік, моральдық және физикалық қасиеттерін зерделеу; 6) жастарды Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қыз��етке даярлаудың ��егізгі бағыттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық қорғанысты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерге бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда (ТЖ) әрекет ету үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді; азаматтық қорғанысты қамтамасыз етудің негізгі құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлардан халықты және аумақты қорғау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы Заңдарының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларының талаптарын оқып білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік гимнастика және массаж
    Несиелер: 5

    Емдік дене шынықтыру функциялық, патогенетикалық терапия факторы және медициналық, әлеуметтік және еңбектік реабилитация құралы ретінде. Медициналық оңалтудың негізгі принциптері. Емдік мақсатта және физикалық оңалту жүйесінде дене жаттығуларын қолдану әдістемесінің негіздері. Емдік дене тәрбиесінің түрлері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама әскери іс негіздері және төтенше жағдайларда адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі бойынша білім ала отырып, әскери қызмет дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. АӘД оқыту әдістемесі. Дайындаудың технологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери даярлықты материалдық-техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    ҚР Қорғаныс министрлігі мен білім және ғылым министрлігінің алғашқы әскери дайындық сыныптарын жабдықтау туралы бұйрықтары. Мүлікті бақылау және сақтау. Мүлікті ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери қызмет негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны бастапқы әскери және технологиялық дайындық материалдарын әскери Робототехника негіздері бойынша зерделеуді көздейді. Бұл пәннің басты мақсаты жастарды отаншылдық рухында тәрбиелеуге және Отан қорғауға дайын болуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Қоғамның өмір сүру ортасы мен мәдениетін дамытудағы шығармашылық тұлғаның рөлі, табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді қабылдауға дайын болу, заманауи қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну.

  • Код ON4

    Мамандандыруға сәйкес ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуді жоспарлау, шешу және басқару, ғылыми-зерттеу әзірлемелерінің нәтижелерін кәсіби ұсыну және негіздеу, оларды жобалау және іске асыру процесіне енгізу жолдарын әзірлеу, зияткерлік меншікті қорғаудың заңнамалық базасын пайдалану.

  • Код ON12

    Алынған заңнамалық негіздер мен әскери құқық білімдерін инновациялық технологияларды белсенді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалану және оқушыларды әскери даярлық негіздеріне оқыту

  • Код ON11

    Дене белсенділігі мен дене жаттығуларын, гигиеналық және табиғи факторларды үнемі қолдану қажеттілігі негізінде салауатты өмір салтын қалыптастыру құралдары мен әдістерін саралауды жүзеге асыру;

  • Код ON3

    Мемлекеттік және шет тілдерін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдалану, кәсіби коммуникацияларды және әлемдік мұраны зерделеу мүмкіндігін қамтамасыз ететін деңгейде халықаралық қарым-қатынастың бір шет тілін білу.

  • Код ON10

    Дене белсенділігі мен дене жаттығуларын, гигиеналық және табиғи факторларды үнемі қолдану қажеттілігі негізінде салауатты өмір салтын қалыптастыру құралдары мен әдістерін саралауды жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Ой-өрісі және ойлау мәдениеті кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық негіздер

  • Код ON6

    Орта және жоғары сынып оқушыларымен бастапқы әскери дайындық және әскери-патриоттық тәрбие бойынша психологиялық-педагогикалық ғылым мен практика талаптары деңгейінде педагогикалық процесті құру.

  • Код ON5

    Жобалау, аралас облыстар мамандарымен, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдармен келісу және өзара іс-қимыл бойынша әкімшілік-басқару, коммуникативтік және үйлестіру жұмыстарының әдістерін меңгеру, жоғары тұрған инстанцияларда, көпшілік тыңдауларда және сараптама органдарында жобаларды келісу және қорғау қабілеті.

  • Код ON8

    Әртүрлі деңгейдегі және меншік нысанындағы орта білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті және әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыруды жобалау және кәсіби деңгейде жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Кәсіби өзін-өзі тану нәтижелерін сипаттау.

  • Код ON9

    Орта мектеп оқушыларының әскери психология, педагогика және физиология негіздері бойынша алған дағдыларын және заманауи IT технологияларын пайдалана отырып, әскери-техникалық және инженерлік дайындық негіздерін оқытудағы алған білімдері мен практикалық дағдыларын пайдаланады.

Top