Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01311 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (п) в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының басты бағыты университеттің миссиясы мен саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, әлеуметтік және азаматты жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, білікті мамандар даярлауда бастауыш сынып оқушыларына субъективті іс-әрекетін және бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын қалыптастыру мақсатында қоғам сұранысына сай жаңашыл, бәсекелестікке қабілетті педагог даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тұлға дамуына әдебиеттің мәні мен маңызын түсіндіреді. Жеке тұлғаның сана сезімін қалыптастыруда мақалдар, жұмбақтар мен аңыздар, шешендік сөздер қажеттілігі жайлы түсінік қалыптастырады. Білім беру жүйесіндегі әдебиеттік бағыттардың теориялық негіздерін анықтайды. Әдебиетші ғалымдардың ғылыми теориялық көзқарастарын тұжырымдайды

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектепте педагогикалық білім беру процесін жетілдіру
    Несиелер: 3

    Қазіргі дидактиканың өзекті мәселелері, заманауи білім беру бағдарламаларының мазмұны, ережелері, білім берудегі нормати��тік құжаттарын меңгертеді. ЖОО-дағы қазіргі білім беру технологияларының ғылыми негізі, олардың түрлері, терминдерін сипаттайды. Қазіргі білім парагдимасы негізінде жоғары мектеп мамандарының тұлғасын сипаттайды. Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздері туралы түсініктерді әзірлейді.

  • Қазіргі мектептердегі білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беру технологиясын қолданудың жаңаша әдістерін меңгертеді. Қазіргі заманғы технологиялардың көмегімен білім беру саласындағы жаңалықтарды қарастырады. Нәтижелі мақсатқа қол жеткізуде оқыту технологиясының өзіндік ерекшеліктерін айқындайды. Мектептердегі білім беру технологиясы арқылы дидактикалық білімдерді ізгілендіруге дағдыландырады. Білім берудің қазіргі технологияларын қолдана отырып, оқытудың әдіс-тәсілдері арқылы нақтылайды

    Селективті тәртіп
  • Бастауыш мектепте тілдік сауаттылыққа оқыту
    Несиелер: 5

    Бастауыш cыныпта тілдік білім берудің әртүрлі қарым-қатынас салаларында және жағдайларда ойын еркін жеткізуге үйретеді. Айтылым, танымдық жаттығуларға, қарым-қатынас жасау қабілетін, дағдыларын меңгертеді. Қазақ тілін оқу барысында жалпы әлем мен адамзат туралы түсінік қалыптастырады. Тіл мен әдеби мұраның құндылығын түсінуге, кез-келген мәселеге қатысты өз көзқарасын білдіре алуға көмектеседі

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістемелерін, кәсіби білімдері мен тәжірибелік дағдыларын жетілдіреді. Ғылыми зерттеулердің ұтымды әдістерін қолдануға үйретеді. Ғылыми зерттеу жұмыстарының жобалаудың теориясын меңгертеді. Ғылыми зерттеулердің бағдарын болжай білу дағдысын қалыптастыруға көмектеседі

    Селективті тәртіп
  • Бастауыш мектепте жаратылыстану ғылымдарының негіздері
    Несиелер: 4

    Теориялық тұрғыдан білімді дамытудың бағыттары жайында мағлұмат береді. Балалардың танымын дамытуда білік, дағды, іскерліктерін қалыптастырады. Жаратылыстану білімдерін дамытудың теориялық негіздері арқылы балалардың тұлғалық дамуын нақтылайды. Танымдық іс-әрекет арқылы оқушыларда туындаған экологиялық қарама-қайшылықтарды жоюға үйретеді. Бастауыш сынып оқушыларының табиғатты қорғау әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
  • ЖООдағы оқу-тәрбие процесінің технологиясы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық теориялар, түсіндірмелер, жобалау және даму заңдылықтарын қарастырады. Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа тұжырымдамаларына негізделеді, оқу-тәрбие үдерісін құрастырады. ЖОО-да оқытушының педагогикалық әрекетінің мәнін, болашақ маманды кәсіби даярлауда пәндік білімнің рөлін, кәсіби әрекеттің субъектісі ретінде өзінің кәсіби әрекетін талдайды

    Селективті тәртіп
  • Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазіргі педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі туралы түсінік қалыптастырады. Бастауыш мектептегі білім бағдарламаларына, оқыту әдістеріне, формалары мен ұйымдастыруға дағдыландырады. Бастауыш мектеп тәрбиесін модернизациялаудың, оқу-тәрбие процесіне жаңа техникалық құралдарды енгізу негіздерін меңгертеді

    Селективті тәртіп
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
    Несиелер: 4

    Бастауышта білім беру жүйесінде білімнің сапасын бағалаудың тиімділігін айқындайды. Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын бағалаудың халықаралық деңгейін қалыптастырады. Бастауышта жаңаша бағалаудың ұлттық жүйесі арқылы оқушының білім сапасын жетілдірудің әдіс-тәсілдерін түсіндіреді

    Селективті тәртіп
  • Код ON4

    Педагогикалық дағдыны меңгерудің негізгі әдістерін қалыптастырады, психологияны біледі, оқыту әдістемесі туралы түсінігі бар, студенттердің білім беру қызметін ұйымдастырады, білім беру саласындағы негізгі заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерді біледі

  • Код ON12

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін объективті бағалауға, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді өңдеу әдістерін қолдануға, іздеу жұмыстарының оң және теріс салдарын алдын-ала болжауға үйренеді

  • Код ON3

    Инновациялық коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады, ағылшын тілінде тілдік қарым-қатынас жасай білу дағдысын бағдарлайды

  • Код ON11

    Әртүрлі ғылыми және білім беру мекемелеріндегі мамандандырылған пәндер бойынша ғылыми зерттеулер, әртүрлі білім беру ұйымдарында және басқа ұйымдарда ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асырады

  • Код ON5

    Жалпы білім беретін, кәсіптік лицейлерде, жоғары оқу орындарында студенттердің жеке басын қалыптастыру мен дамытуды басқарады

  • Код ON8

    Талаптардың жеке деңгейін, іскерлік әдеп нормаларын, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын объективті бағалайды

  • Код ON1

    Оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістері мен тәсілдерін пайдаланады

  • Код ON9

    Физикалық, рухани және зияткерлік өзін-өзі дамыту әдістерін дамыту, психологиялық сауаттылықты қалыптастырады, ойлау мәдениеті мен мінез-құлық дағдысын бағалайды

  • Код ON2

    Іскерлік этиканың сақталуы, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын сақтайды

  • Код ON6

    Педагогикалық процестің заңдары, қағидалары, білім беру тетіктері бойынша білім беру жұмысын жобалайды және ұйымдастырады; бастауыш мектепте білім алушыларды әдебиетке, тілдік сауаттылыққа баулу, жаратылыстану пәндерінің негіздерін біледі, орта білім беру ұйымдары, педагогикалық колледждер мен университеттердің бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерімен жұмыс жасай алады

  • Код ON7

    Жоғары оқу орындарында студенттердің пәндік қызметін ұйымдастырады, жоғары оқу орындарында педагогикалық процесті жобалайды және ұйымдастырады, диагностика, түзету, педагогикалық қызметтің нәтижелерін болжайды

  • Код ON10

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу, бастауыш білім берудің инновациялық педагогикалық тәжірибесін синтездеу, педагогикалық эксперименттерді оқу үдерісінде олардың нәтижелерін жүзеге асыру, зерттеу алгоритміне ие болады

Top