Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01311 Білім берудегі менеджмент в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Инклюзивті білім беру процесін басқару

    Инклюзивті білім беру процесін басқару курсы барлық студенттердің, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жан-жақты қажеттіліктерін ескере отырып, білім беруді ұйымдастыруға қабілетті магистранттарды дайындауға арналған. Оқыту нәтижесінде магистранттар белгілі бір пән бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға бейімделген/жеке бағдарлама әзірлеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы жоғары білім беру трансформациясы

    Курс барысында магистранттар университеттегі әртүрлі трансформация процестерімен танысады, мысалы: университеттердің құндылық бағдарлары, көшбасшылық, университет құрылымын қайта қарау және академиялық бағдарламалардың сапасын қамтамасыз ету. Магистранттар Қазақстанның жоғары білім жүйесіндегі негізгі өзгерістер мен реформаларды, олардың себептері мен салдарын зерттейді. Курс студенттерге білім беру саясатын, бағдарламаларын және тәжірибелерін сыни талдау және бағалау дағдыларын дамытуға көмектеседі. Бұл мақсаттар магистранттарға өзгерістер процесіне белсенді қатысу үшін қажетті білім мен дағдыларды бере отырып, Қазақстандағы жоғары білім берудегі ағымдағы және болашақтағы өзгерістердің тұтас көрінісін жасауға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың әдіснамасы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін, терең ғылыми-әдістемелік және педагогикалық дайындығы бар маманның кәсіби мәдениетінің негіздерін, тәуелсіз ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерді меңгеруі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Педагогикалық менеджмент негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда педагогикалық менеджмент саласында кең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл білім беру ұйымының алға қойған мақсаттарына оңтайлы қол жеткізуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Пәнді игеру барысында магистранттар жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент әдіснамасын зерделейді. Басқару процестерінің мәні, педагогикалық менеджменттің функциялары әдістері мен принциптері, сондай-ақ жоғары білім беру жүйесіндегі басқарудың жаңа технологиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Менеджмент

    «Менеджмент» курсы магистранттарда менеджмент негіздерін жан-жақты түсінуге, қазіргі бизнес әлемінде тиімді қызмет ету үшін қажетті басқару құзыреті мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистратура студенттері сонымен қатар әртүрлі ұйымдастырылған жүйелерде қолданылатын негізгі ұғымдармен, құралдармен және басқару әдістерімен танысады. «Менеджмент» курсын оқу магистранттардың менеджмент саласындағы болашақ мансабының негізіне айналады, оларға білім берудің әртүрлі салаларында табысты жұмыс істеуге қажетті білімдер мен құралдарды береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақстандағы білім беру жүйесіндегі ұйымдастыру және басқару

    «Қазақстандағы білім беру жүйесіндегі ұйымдастыру және басқару» курсы елдің білім беру жүйесіндегі басқару әдістері мен тәжірибесін зерттеуге бағытталған. Бұл курстың мақсаты басқару мен білім берудің негізгі аспектілерін зерттеу арқылы магистранттардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру болып табылады. Курс оқу орындарын тиімді басқара алатын және Қазақстандағы білім беру жүйесінің дамуына үлес қоса алатын болашақ мамандарды дайындауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі ( кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім беру мазмұнын жобалау

    Пәннің мақсаты-білім беру сапасын арттыруға бағытталған білім беру мазмұнын ұйымдастыру мен жобалаудағы теориялық білімді зерделеу. Оқу бағдарламалары мен оқу жоспарларын жобалау олардың инновациялық құрамдас бөлігін арттырады. Білім алушылардың білім мазмұнын жобалау кезінде алатын білімдерінің сапасы бітіргеннен кейінгі жұмыстың негізділігімен, тереңдігімен және қажеттілігімен сипатталады. Пәнді игеру кезінде магистранттар білім беру бағдарламасы мен оқу пәні деңгейінде білім беру мазмұнын жобалаудың негізгі тәсілдері мен технологияларын қарастырады, осылайша олар заманауи тәсілдер мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі деңгейлерде білім беру мазмұнын жобалай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалау басқармасы

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда білім беру саласындағы жобалау әдіснамасы мен технологиясының негіздерін білу жүйесін қалыптастыру; әртүрлі білім беру жобаларын жоспарлау мен ұйымдастыруды өз бетінше практикалық жүзеге асыру үшін құзыреттілік деңгейлері бойынша сараланған кәсіби дағдыларды, дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде әдістемелік сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты магистранттардың білім беру мекемелерінде білім беру процесін әдістемелік қолдау саласындағы теориялық және практикалық білімдерін игеру болып табылады. Пәнді игеру барысында магистранттар ғылыми-әдістемелік жұмыстың тұтас, көп деңгейлі, көпфункционалды ашық жүйе ретіндегі мәнін, маманның құзыреттілік моделін жобалау және іске асыру үшін қажетті нормативтік және оқу-әдістемелік құжаттама жүйесін, оқыту және бақылау құралдарын, кадрларды оқыту және дамыту, педагогикалық шеберлікті арттыру жөніндегі қызметті, авторлық әдістемелік әзірлемелерді құруды зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды педагогиканың әртүрлі салаларында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа ресімдеуге және ұсынуға дайындау болып табылады. Магистранттар ғылыми зерттеуді жоспарлаудың негізгі әдістері мен схемаларын меңгеру дағдыларын жетілдіреді, үлгілік ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін оларды қолдану тәжірибесін арттырады, педагогикада және педагогикадағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша зерттеу процесін ұйымдастыру шеберлігін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі сараптама және мониторинг

    Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби және жеке дамуы, ақпараттық қоғамдастықта сараптамалық қызметке дайындық, сондай-ақ кәсіби қызметте талдамалық қабілеттерін дамыту болып табылады. Пәнді игеру барысында магистранттар білім беру процесінде мониторинг пен сараптаманы ұйымдастырудың теориялық негіздерін, білім берудегі сараптама мен мониторингке тұжырымдамалық тәсілдерді, педагогикалық мониторинг негіздерін, мониторингтік дағдылар мен сараптамалық бағалауды қалыптастыруды зерделейтін болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бәсекелес орта жағдайында білім беру ұйымының даму стратегиясын құру үшін стратегиялық жоспарлау мен жобалық менеджменттің заманауи тәсілдері мен құралдарын бағалау
  • Тұлға аралық және мәдениет аралық өзара іс-әрекетте шетел тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасайды,сондай-ақ кәсіби салада өзінің тілдік және мәдениет аралық дағдыларын қолдану
  • Қазіргі заманғы білім беру мекемелерін корпоративтік басқару теориясы мен тәжірибесін, кәсіби көшбасшылық негіздерін, кәсіби саладағы ынтымақтастық ережелерін, ережелерін, әдістерін жіктеу
  • Білім беру қызметін ұйымдастырудың, білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану
  • Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану, жеке білім беру бағдарламасын жасау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушы үшін оңтайлы педагогикалық маршрутты жобалау
  • Оқушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту сапасын бағалаудың заманауи әдістемелерін пайдалана отырып, білім беру процесінің тиімділігін талдау және бағалау, педагогикалық менеджменттің шектеулерін еңсеру бойынша жұмыс әдістерін қолдану
Top