Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06104 Big data талдауы в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Матрицалар. Детерминанттар. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін зерттеу. Біртекті сызықты теңдеулер жүйесі. Жазық және кеңістіктегі векторлар. Скаляр өнімі және оның қасиеттері. n-өлшемді векторлық кеңістік. Вектор өнімі және оның қасиеттері. Аралас өнім және оның қасиеттері. Тікелей жазықтықта. Жазық теңдеулер және кеңістіктегі түзу сызық. Екінші ретті сызықтар. Екінші кезектегі беттер. Квадраттық формалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде құқықтың, құқықтық қатынастардың және заңдық жауапкершіліктің негізгі категориялары қарастырылады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық, қылмыстық, қаржылық құқық негіздері, халықаралық құқық негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні, себептері мен түрлері; Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы процестерді құқықтық реттеу; мемлекеттік қызметшілердің мінез-құлық этикасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарламалар, шетелдік тәжірибені бейімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Сандық жиындар. Функциялар. Сандық тізбектер. Тізбектер мен функциялар шектері. Керемет шектер. Функцияның үздіксіздігі. Функцияның туындысы және дифференциалы. Функцияны зерттеу және графиктерді құру. Бірнеше айнымалы функцияның шегі мен үздіксіздігі. Жеке туындылар. Толық дифференциал. Бағыт бойынша туынды және градиент. Белгісіз интеграл. Белгілі интеграл. Анықталған интеграл қосымшалары. Дифференциалдық теңдеулер. Екінші және үштік реттік интегралдар. Сандық қатарлар. Түбірлі қатарлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу курсы aкадемиялық хат дағдыларын пысықтау үшін негізгі ережелерге кішкене енгізу болып табылады. Курстың байланыс сабақтары дәрістер, бағдарлама бойынша оқу материалдарын пайдалана отырып интерактивті сабақтарды, жұмыстарды алқалық тексеруді, жеке талдау және практикалық қызметті қамтиды. Осылайша, Кәсіби-бағытталған Академиялық хат дағдыларын дамыту кеңейтілген спираль принципі бойынша ұйымдастырылған (дәл осы қағида оқытудың заманауи әдісінің негізінде жатыр).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес ақпаратты басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бизнес-ақпараттар мен бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, Электронды кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдіснамасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты-білім алушыға логикалық ойлау қабілетін дамыту және басқа пәндерді оқу және мамандық бойынша жұмыс істеу үшін қажетті математикалық мәдениетке жету үшін белгілі мәліметтер қорын(анықтамалар, формулалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар және есептерді шешу әдістері) хабарлау. Келесі бөлімдер оқытылады: жиындар алгебра, комбинаторика элементтері, Ньютон биномы, графалар, математикалық логика элементтері, функциялар түрлері. Теория ұғымдары мен әдістері алгоритмдер мен логика алгебралары қазіргі заманғы программалау теориясы мен тәжірибесінің негізінде жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгоритмдеу, деректер құрылымы және программалау
    Несиелер: 4

    Алгоритмдерді ұйымдастыру. Блок-схемаларды құру. Алгоритмдік тілдер. Интеграцияланған бағдарламалау жүйелері. Бағдарламаларды трансляциялау, редакциялау және орындау кезеңдерін іске асыратын құрал-саймандық интеграцияланған жүйелермен жұмыс істеу. Бағдарламалардағы қателер түрлері. Бағдарламалау ерекшеліктері. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, бағдарлама тілінің элементтері. Тіл операторлары. Массивтер. Функциялары. Деректер құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты - әлеуметтік қалыптастыру ұлттық сана мен интернационализм сапаларының мәдени коды негізінде дамуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, заманауи озық технологиялардың аудармашысы ретіндегі толеранттылықпен қарауды, пайдалануды және беруді елдің модернизациясы мен жеке мансабын қамтамасыз етуді көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстіндегі студенттердің гуманитарлық дүниетанымын одан ары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі 3
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын қарапайым деңгейде дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс іскерлік қарапайым мақалаларды оқып, іскерлік әңгімелерді, презентацияларды тыңдауға, сыни ойлауға, іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуды үйретеді, сонымен бірге бизнес коммуникациясы ең қажетті тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға ерекше назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес бір деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 4

    Физикалық зерттеу әдістері: тәжірибе, гипотеза, эксперимент, теория. Техника мен жаңа технологиялардың жаңа салаларын құрудағы және дамытудағы физиканың рөлі. Техниканың физиканың дамуына әсері. Физика және басқа да ғылымдар. Физикалық модельдеу. Физика курсының жалпы құрылымы мен міндеттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі 4
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын одан ары дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс күрделірек іскери мақалаларды оқып, деңгейі жоғарырақ іскери презентацияларды, лекцияларды тыңдауға, сыни ойлауға, кәсіби деңгейде іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуға мүмкіндік береді, сонымен бірге деңгейі жоғарырақ тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Кәсіби тақырыптарға анық, толымды сөйлесу дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, сыни ойлау дағдылары және жоғары деңгейдегі кәсіби бағдарлы тілдесімге қажетті тілдік тұлғалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    База моделі. Қарым – қатынастың түрлері Байланысты дерекқордың құрылымдық элементтері.: жазба, жазық. Деректер қорының циклі. БД–ның деректемелік өмірлік баспалдақтары . БД программалау этаптары. Пәннің құрылымдық анализі. Инфологиялық модельдің компонеттері. «Объект – мүлік қатынасын» модельін құру. Инфологиялық модельдеу үшін автоматтандыру құралдары. Инфолог модельдеу, инфологиялық модельдеуге қойылатын талаптар – нәтижесі. Деректер дизайні үшін программалау. Датографилық дизайнның нәтижесі. Датографилық жобалау тәсілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Тәртіп тиімді менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерін дамытуды, көшбасшылықты, тиімді коммуникация үлгілерін, командалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды. Студенттер менеджменттің жағдайын, адамдарға мақсатты әсер ету дағдыларын, басқару мен келіссөздер стратегиясын таңдауды және жүзеге асыруды, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    «Объектіге бағытталған программалау» пәнін меңгеру мақсаты объектілі көзқарас негіздерін, жоғары деңгейлі тілде объектілі-бағдарланған және жалпылама бағдарламалауды, көптеген платформалар үшін заманауи құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Машиналық оқытудағы ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Комбинаторика элементтері. Ықтималдықтарды тікелей есептеу. Ықтималдықтар теориясының негізгі теоремалары. Дискретті кездейсоқ шамалар. Үздіксіз кездейсоқ шамалар. Қалыпты үлестіру. Кездейсоқ шамаларды үлестіру функциясы. "Хи-квадрат" бөлу. Стьюденттің Таралуы. Үлкен сандар заңы. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Үлестіру параметрлерін статистикалық бағалау. Бағалауды табу әдістері. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Корреляция теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы» пәні табиғат, қоғам және олардың даму заңдылықтары туралы ғылымдардың жиынтығын зерделеуге бағытталған пәнаралық курс болып табылады. Біз өмір сүретін «әлемнің бейнесі» - бұл күрделі «калейдоскоп», әртүрлі ғылыми және ғылыми емес идеялардан, білімнен, нанымдардан, пікірлерден тұратын мозаика. Біз бір уақытта көптеген «әлемдерде» өмір сүреміз - біз экономикалық қатынастар мен қатынастардың тарихы мен жүйесінде, саяси процестер мен құқықтық шындық жүйесінде, рухани және материалдық мәдениетте, күнделікті заттар әлемінде және табиғаттың құдіретті заңдар әлемінде, діни сенім әлемінде өмір сүреміз. , отбасылық байланыстар мен ұлттық дәстүрлер әлемінде, өнер әлемінде және эпикалық дәстүрлерде және т.б. Осы «әлемдердің» әрқайсысына қатысты адамзат өзінің тарихы барысында біз «білім», «сенім», «ғылым», «философия», «дүниетаным» және осыған ұқсас ұғымдардың әртүрлі салаларына қатысты көптеген теорияларды жасады. «Білім» және «білім» деп аталатын нәрсенің де өзіндік тарихы және күрделі құрылымы бар. Қарапайым және кең көлемде бұл құрылым «жаратылыстану ғылымдары», «әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар», «математика», «техникалық ғылымдар» сөздерімен көрінеді. Ғылыми білімнің бөлімдеріне жатпайтын нәрсе бар, сонымен бірге біздің «қатаң ғылымнан» тыс жерде болатын біліміміз, сеніміміз, құндылық бағдарымыздың бөлігі - бұл діни теориялар, өнер, әдебиет және журналистика, олар өздерінше әлемді бейнелейді және ондағы біздің орны. «Жаратылыстану және Қазақстан тарихының заманауи тұжырымдамалары» пәні тек табиғат және әлеуметтік шындық деп аталатын және әлемді ғылыми білім деп атауға болатын нәрсені жан-жақты зерттеуге арналған пән. Курстың нақты міндеті әр түрлі ғылымдардың бір-бірімен қалай байланысты екенін көрсету болады. Дәл осы қарым-қатынас осы тақырыпты зерттеудің негізі болып табылады. Қазір барлық мамандықтар «пәнаралық» болып бара жатқандығы айқын. Сондықтан бұл курс студенттерді ойлана білуге, талдауға, стандартты емес шешімдер қабылдауға және «таза» жаратылыстану ғылымдары немесе оны оқытудың гуманитарлық бағыты аясында оқшауланбауға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағдарламалық жабдықтауды құру технологиясы
    Несиелер: 4

    «Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу технологиясы» пәнін оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: студенттерге бағдарламалық тапсырмадан бастап, соңғы пайдаланушыға дейін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің толық циклын оқыту; барлық жалпы платформаларға қосымшалар әзірлеуге арналған негізгі құралдар мен бағдарламалық қамтамасыздандыру, олардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін статистикалық әдістер мен модельдерді құрудың заманауи деңгейі мен болашағы туралы идеяларды қалыптастыру, деректерді өңдеу әдістерін, модельдерді, деректерді өңдеуді, деректерді талдауды, жоспарлауды және болжауды жүргізу үшін кітапханаларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс әр түрлі көздерден ақпарат жинауға, оны талдаудың әр түрлі әдістері мен түрлі алгоритмдерді қолдануға дайындықты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 4

    «Компьютерлік графика және анимация» пәнін оқып үйрену пәні - бұл арнайы бағдарламалармен бірге компьютерлер кескіндерді жасау (синтездеу) және редакциялау, сонымен қатар нақты әлемнен алынған визуалды ақпаратты цифрлау үшін құрал ретінде қолданылатын бағдарламалар саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі 5
    Несиелер: 5

    Шет тілі 5 ағылшын тілінің кəсіби курсы болып табылады. Ол студенттердің негізгі кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптасырады. Курс студенттердің кәсіби бастапқы тілдік сауаттылығын арттыру, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес оқылып жатқан деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің клиенттік-серверлік технологияларды, құжаттарды белгілеу тілдерін, деректер базасымен жұмыс істеу қағидаларын және шын мәнінде веб-бағдарламалау тілдерін білуін дамыту. Web-технологиялар дамуының проблемалары мен бағыттарын түсіну; Web-сайттың бағдарламалық жасақтамасын жобалаудың негізгі әдістері мен құралдары; бағдарламалаудағы қосымша пакеттер мен кітапханаларды пайдалану; заманауи объектілі-бағытталған алгоритмдік тілдерді білу, олардың қосымшалары мен ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Программалау технологиясы
    Несиелер: 5

    ПС жобалаудың құрылымдық тәсілі. Жобалаудың негізгі принциптері. Модульдік бағдарламалау ПС сенімділігін арттырудың негізгі тәсілі ретінде. Бағдарламалық модульдің негізгі сипаттамалары. Модульдің ішкі ұйымдастырылуы. ПС құрастыру әдістері (төмен түсетін, жоғары түсетін). Негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері. Пайдаланушы интерфейсін әзірлеу принциптері. Бағдарламалау сапасын қамтамасыз ететін негізгі принциптер. Бағдарламалау тілдерінің даму эволюциясы. Программалау тілдерінде құрылымдаудың концепцияларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мобилді косымшаларды құру
    Несиелер: 4

    Берілген курстың мақсаты студенттерді Android- қосымшаларды құруға арналған тәсілдермен, технологиялармен және программалық жабдықтаулармен таныстыру. Қосымшаларды құру үшін Android Studio ортасы, Eclipse ортасы, мобильді қосымшаларды құру мен сақтау сервистері Google Cloud, IoS-қосымшаларын қосымшаларды құру ортасы XCode және мобилді қосымшаларды тестілеу, сақтау және құруға арналған бұлттық сервистер AppStore қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге болжам талдакуы мен бірге кілттік машиналарды игеруге арналған құралдар жиынын оқыту. Пәннің негізгі мақсаты құралдардың негізін құрайтын идеяларды, олардың қандай мәселелерді шешетіндігін және шешпейтіндігін, оларды қалай тиімді қолдануға болады, практикалық қосымшаларда қандай мәселелер туындауы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Цифрлық экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің сандық экономика ұғымының пайда болу шарттары мен мәнін, цифрлы экономиканың технологиялық негіздерін, цифрлы трансформация ұғымын, ұйымдастыру негіздерін жәнецифрлы экономиканың құрылымын түсінуді қалыптастыруға ықпал етеді. Сонымен қатар, цифрлы қауіпсіздік, цифрлы трансформацияның экономикаға әсері, үлкен деректердің (big data) экономика мен қаржыда шешімдер қабылдаудағы рөлі және тағы басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнестегі бұлттық есептеу технологиясы
    Несиелер: 3

    "Бұлттық" есептеулердегі тәуекелді азайту ойынша жақсы тәжірибелерді пайдалану. IT салада инфрақұрылымдық шешімдерді дамыту. Виртуалдау технологиялары. Бұлттық есептеулер архитектурасы. Windows бұлтындағы Web-қызметтер. Azure SDK, Azure Services, Platform Microsoft .NET. Microsoft Services бұлттық сервистері. Google бұлттық сервистері .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Big Data платформасы және технологиясы
    Несиелер: 3

    Курс үлкен деректерді талдау жөніндегі жобаларға және басқа да Талдамалық жобаларға дереу және тиімді қатысуға мүмкіндік беретін базалық деңгейді практикалық оқытуды қамтамасыз етеді. Осы курста оқыту барысында қосымша оқыту және практикалық тәжірибе негізінде одан әрі жоғарылауы мүмкін базалық біліктілік әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі 6
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ағылшын тілінінің дағдыларын одан ары қалыптастурға бағытталған. Ол студенттердің кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын одан әрі дамытады. Курс студенттердің кәсіби тілдік сауаттылығын ары қарай жетілдіреді, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін көтеруге бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты қолдануға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық экономика аясындағы клиентке бағдарлану
    Несиелер: 5

    Сандық экономика жағдайында клиенттік бағдарлану саласындағы теориялық негіздерді және практикалық тәжірибені зерттеу, клиентке бағдарланған тәсілге тұрақты орнатуды қалыптастыру және кәсіби қызметте клиенттік бағдарлауды жүзеге асыру үшін оның құралдарын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқытудың мақсаты- ақпаратқа келтірілетін залалдарды оқыту. Ақпаратты қорғаудың заманауи тәсілдерін қолдануды үйрету. Студенттерді ақпаратты қорғауға және локалді желілердің администраторлығына дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Муьлтиагенттік жүйелерді бағдарламалай
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерге таратылған бағдарламалық жүйелерді талдау, жобалау және енгізу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар беру. Курста жасанды интеллекттің бірнеше әдістері, әдістері мен технологиялары ұсынылған, оларды икемді, икемді және қайта конфигурациялау үшін таратылған жүйелерді жобалау кезінде қолданады. Курс Агент-бағытталған бағдарламалық жасақтама (AOSE) парадигмасын енгізеді, онда таратылған жүйелерді талдау және жобалау барысында адам қоғамдары мен ұйымдарының тұжырымдамалары (актер, рөл, жауапкершілік, тапсырмалар беру) икемді түрде өзара әрекеттесуді модельдеу үшін пайдаланылады. жүйеде таратылған компоненттер және сәтсіздіктерден қалпына келтіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Параллельді және үлестірілген есептеулер
    Несиелер: 5

    Заманауи жоғарыөнімді есептегіш жүйелердің архитектурасы, Заманауи операциялық жүйелерде есептеулерді параллелдеудің жүйелік құралдары, параллелді программалардың сенімділігі мен масштабтылығы, заманауи программалық құралдар мен параллель есептеулердің библиоекасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағдарлама архитектурасы және жобалау паттерндері
    Несиелер: 5

    «Бағдарламалық жасақтаманың архитектурасы және бағдарламалау заңдылықтары» пәні студенттерге әмбебап бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ірі бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдіснамалық негіздерін үйретуге, сонымен қатар объектіге бағытталған бағдарламалауда әртүрлі дизайн үлгілерін зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • IT жобаларын басқару
    Несиелер: 5

    Дисциплина ақпараттық технологиялар жобаларын басқарудағы мазмұны, уақыты, құны, сапасы, адами ресурстар, байланыс, тәуекелдер және жеткізушілер сияқты жобаларды басқарудың теориялық және практикалық зерттеуіне арналған. Практикалық жаттығулар жобалық топ мүшелерінің арасында байланыс құралы ретінде жобаларды басқару құжаттарын ұйымдастыруға арналған. жобаларды басқару және дамыту. «Жобаның өмірлік циклі» және «Жобаларды басқару әдістемесі». Жоба менеджері қандай іс-қимыл жасайды, адамдарды қалай басқаруға болады, әсіресе инженерлер, даму командасы, мерзімі және мерзімі. Үздіксіз интеграция, сынау автоматтандыру және сапаны басқару коды үшін заманауи құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Зерттеу объектісі, пәні және міндеттері. Академиялық жұмыстарды зерттеу әдістемесі. Статистикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясындағы мәліметтер базасы. Графикалық зерттеу әдістері. Қонақжайлылық индустриясы үшін бағдарламалық қамтамасыздандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Big Data - да машинаға оқыту
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерге болжам талдакуы мен бірге кілттік машиналарды игеруге арналған құралдар жиынын Big Data талдауын қоса оқыту. Пәннің негізгі мақсаты құралдардың негізін құрайтын идеяларды, олардың қандай мәселелерді шешетіндігін және шешпейтіндігін, оларды қалай тиімді қолдануға болады, Big Data практикалық қосымшаларда қандай мәселелер туындауы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON3

    Ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау, ақпараттық қауіпсіздіктің берілген қасиеттерін қамтамасыз ету үшін ақпаратты қорғау құралдарын меңгеру.

  • Код ON6

    Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, мамандық бойынша практикалық қызметте, аралас сала мамандарымен жұмыс жасауда коммуникабельділік және психологиялық дайындық көрсету, басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON4

    Ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау кезінде ақпаратты жинау және сапасын бақылау әдістерін, тәсілдерін қолдану.

  • Код ON7

    Өзекті өндірістік-технологиялық, ғылыми-зерттеу, жобалық және экологиялық-экономикалық міндеттерді шешуде көшбасшылық қасиеттер мен бастамашылықтарды көрсету.

  • Код ON5

    Ақпаратты іздеу әдістерін қолдану; алынатын ақпараттың сапасын талдау.

  • Код ON2

    Бағдарламалау құралдары мен ортасын, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын, жекелеген құрылғылардың жұмыс істеуін басқарудан желінің жеке учаскелерінде трафикті талдауға көшуді баптау және жөндеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON8

    Халықаралық ортада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде кәсіби қызметтің барлық кезеңінде өз бетінше жоғарылатуға, кәсіби салада шет тілін меңгеруге.

  • Код ON1

    Жүйелерді жобалау кезінде сәулеттік және егжей-тегжейлі шешімдерді пайдалану; ақпараттық жүйелерді жобалау кезінде ақпараттық технологияларды қолдану.

Top