Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01302 Бастауыш білім (1ж) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық, теориялық негіздерін меңгеріп, оларды зерттеу іс-әрекеті мен психологиялық-педагогикалық практикада қолдану. Мазмұны: басқару қызметінің заңдылықтары туралы Психология. Басқару қызметінің шарттары, ерекшеліктері.. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Құзыреттіліктер: басқару қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу үрдісіндегі АКТ
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқу үрдісінде АКТ қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы ақпараттық-әрекеттік модельдерді іске асырудағыАКТ; танымдық қызметті жандандыруда, оқушының оқу жетістіктерін бақылау. Құзыреттіліктер: танымдық қызметті белсендіру, оқу жетістіктерін бақылау, бағалау және мониторинг жүйесін іске асыру үшін оқытудағы АКТ-ны талдау, таңдау, АКТ үшін материалдар жасау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі мобильді технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың білім берудегі негізгі үдерістер мен жаңа технологияларды меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану. Мазмұны: талдау, бақылау, бағалау, жобалау, жоспарлау, басқару, құрылымдау, мобильді құрылғылар. Құзыреттіліктер: білім берудің заманауи трендтерін, оқу үрдісінде мобильді құрылғыларды қолдану; зерттеу және практикалық қызметте жаңа технологияларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сабақтың инновациялық құрылымы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сабақты инновациялық әдіспен әзірлеу және ұйымдастыру іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық сабақ - функционалдық сауаттылықты дамыту құралы. Инновациялық сабақтардың құрылымы мен түсінігі. Инновациялық сабақтардың сипаттамасы. Кұзыреттіліктер: инновациялық әдіспен сабақтарды әзірлеу және ұйымдастыру; сабақты инновациялық құрылымдауды жүзеге асыру кезінде педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни бағалау; сабақ уақытында білім алушылардың мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік дағдыларды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік дағдыларды дамытудың тиімді әдістерін, тәсілдерін оқыту Мазмұны: әлеуметтік дағды, оқушылардың табысты әлеуметтенуінің мәселелері, әлеуметтік дағдылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Әлеуметтік дағдыларды дамытуға бағытталған әдістемелер. Құзыреттіліктер: әлеуметтік дағдыларды дамытуда құндылықты-бағытталған тәсілдерді білу. Оқушылардың әлеуметтік дағдыларының даму деңгейін анықтай білу, олардың әлеуметтік дағдыларының тиімді дамуына ықпал ететін әдістерді меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп педагогикасымен ғылымының өзекті мәселелері
    Несиелер: 2

    Objective: to provide insight into current issues in primary school pedagogy. Content: Major trends, challenges, prospects for educational development. Continuity between preschool, primary levels of the education system.. Competence: to apply world tendencies of education development; to be able to define problems, perspectives of modern educational paradigms development;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық тілдік және математикалық сауаттылық
    Несиелер: 2

    Мақсаты: оқушылардың функционалдық тілдік, математикалық сауаттылығын қалыптастырушы, бастаушы педагогикалық үдерісті жүзеге асыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориясын, практикасын дамытудың көрсеткіштері, шарттары, үрдістері, бағыттары; Құзыреттіліктер: негізгі ұғымдарды сипаттау, теорияның, практиканың даму бағыттарын, үрдістерін талдау, функционалдық тілдік, математикалық сауаттылықты диагностикалау үшін тапсырмаларды өңдеу, пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Мақсаты: Басқару қызметінің функцияларымен және әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Заманауи менеджменттің мәні. Басқару әдістерінің жүйесі. Шешімдер қабылдау. Бақылау, оның түрлері. Қақтығыстар мен стресстерді басқару. Басшылық: билік және серіктестік. Іскерлік қарым-қатынас. Құзыреттіліктер: Мектеп ұжымының қызметін ұйымдастыруға қабілетті; басқару шешімдерінің нұсқаларын сыни бағалау; басқару стратегиясын талдау; ұйымдағы адамның рөлін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудегі интерактивті оқыту технологиялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу құралы ретінде интерактивті оқыту технологияларын меңгеру, шығармашылық педагогикалық ойлауды дамыту. Мазмұны: интерактивті оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Интерактивті технологиялар, әдістер. Интерактивті әдістердің жіктелуі. Оқытудың интерактивті әдістерін таңдау критерийлері. Оқытудың интерактивті әдістерін тиімді қолдану шарттары. Модерация технологиясы. Құзыреттіліктер: интерактивті оқыту әдістерін меңгеру, кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуде интерактивті технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Мақсаты: Болашақ маманның пәндік құзыреттілік деңгейін арттыру бойынша кәсіби шетел тілін қалыптастыру. Мазмұны: Мамандықтың кәсіби саласына шет тілінде кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби-педагогикалық терминология. Арнайы кәсіби-бағдарланланған шет тілді материал. Құзыреттіліктер: Кәсіби тілді меңгеру, арнайы мақсаттарға арналған түпнұсқалық әдебиетті оқу және түсіну, арнайы тақырып бойынша дебаттар, пікірталастар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коллаборация және кооперация әдісі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық заманауи топтық оқыту әдістерін үйрену. Мазмұны: коллаборативті орта; оқу-қалыптастырушы әлеует; топ мүшелерінің өзара қарым-қатынасы және өзара тәуелділігі; топтың әрбір мүшесінің өз табыстары мен барлық топтың жетістіктері үшін жеке жауапкершілігі; топта сыни ойлау стратегиясы; Құзыреттіліктер: коллаборация және кооперация әдістерін меңгеру, баламалы таңдау идеясына негізделген өз мінез-құлығының шығармашылық нұсқаларын моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Біріктірілген пәндік-тілдік оқыту: CLIL технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқытылатын пәндер арқылы шет тілі оқыту және шет тілі арқылы пәндерді оқыту. Мазмұны: оқу үдерісіндегі CLIL рөлі мен орны,қазіргі білім беру ортасы жағдайында CLIL қолдану ерекшеліктері, оқу үрдісіне CLIL енгізудің әдістемелік ұсынымдарын тәжірибелік іске асыру. Құзіреттілік: мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, мақсатты тілдің кәсіби терминологиясын меңгеру, тілдің жалпы құзыретін жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудегі бағалау технологиясы
    Несиелер: 2

    Мақсаты: қазіргі білім берудегі бағалау үдерісінің теориялық, практикалық, психологиялық аспектілерімен таныстыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен таныстыру. Мазмұны: оқытудың сапасын бақылауға қойылатын талаптар, мәні, функциялары, бағалаудың қазіргі заманғы құралдары, оларды оқу үдерісінде қолдану. Құзыреттіліктер: - функцияны, талаптарды, бақылау түрлерін, формаларын, әдістерін білу; - бақылау жүргізу процедурасын, портфолионың артықшылықтарын білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығы
    Несиелер: 2

    Мақсаты: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын жүзеге асыруға педагогтың дайындығын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Мазмұны: мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы, оның нормативтік-құқықтық базасы, сабақтастық принципі негізінде педагогикалық үдерісті басқарудың механизмдері мен ерекшеліктері. Құзыреттілік: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    ОН 1 - полимәдени және полилингвалды ортада кәсіби және әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау үшін үш тілде заманауи коммуникативтік технологияларды қолданады, мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттің әртүрлілігін талдай және есепке ала алады;

  • Код ON2

    ОН 2 - бала туралы қазіргі заманғы білімді біріктіреді, кәсіби этика нормаларын қолданады, басқару қызметінің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды; басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды;

  • Код ON3

    ОН 3 – өз қызметінің басымдықтарын тәжірибеде анықтауға және іске асыруға, ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік жұмыстарды жүргізуге қабілетті;

  • Код ON4

    ОН 4 - білім алушылардың білім беру нәтижелерінің мониторингі бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті, бірнеше ұйымдардың ресурстарын пайдалана отырып, кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асырудың желілік нысанын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON5

    ОН 5 - білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымының өзекті мәселелерін бағалайды, арнайы ғылыми білім және зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалауға қабілетті;

  • Код ON6

    ОН 6 – жүйелілік тұғыр негізінде проблемалық жағдаяттарға сын тұрғысынан талдаулар жасайды, әрекет стратегиясын жасайды, мектептің білім беру қызметін жүргізеді және бақылау жасайды;

  • Код ON7

    ОН 7 – қалыптасқан стереотипті жеңу қабілетін бағалайды, кәсіби тұрғыдан өзін-өзі дамытуға қажет болатын жаңа білім алуға дайын болуды көрсетіп береді;

  • Код ON8

    ОН 8 – инновациялық әдістерді қолдана отырып, білімалушылардың бірлескен, дара оқу және тәрбиелік әрекеттерін ұйымдастырудың тиімді формалары мен технологияларын жобалайды және қолданады;

  • Код ON9

    ОН 9 – зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарға сараптама жасайды, педагогика, психология мен әдістеме аясындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу үдерісіне енгізеді;

  • Код ON10

    ОН 10 – теориялық және әдіснамалық талдау біліктерін қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолданады, сондай-ақ зерттеушілік және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша және пәнаралық білімдерді синтездейді.

Top