Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01302 Бастауыш білім (қосдипломдық) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім беру саласындағы өзінің кәсіби қызметінің міндеттерін заманауи деңгейде өз бетінше шеше алатын, ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жүзеге асыра алатын кәсіби маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Функционалдық тілдік және математикалық сауаттылық
Шет тілі (кәсіби)
Ғылымның тарихы және философиясы
Басқару психологиясы
Әлеуметтік дағдыларды дамыту әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы
Бастауыш білім берудегі бағалау технологиясы
Оқу үрдісіндегі АКТ
Педагогикалық жобалау
Киберпедагогика
Бастауыш білім берудегі заманауи трендтер
Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы
Кәсіби-тұлғалық коучинг
Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар
Коллаборация және кооперация әдісі
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектеп педагогикасын мен ғылымның өзекті мәселелері
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
Инновациялық зерттеулер мен коммерцияландыру әдістері
Біріктірілген пәндік-тілдік оқыту: CLIL технологиясы
Сабақтың инновациялық құрылымы
Білім беру ұйымын жобалау және экожүйені құру
Білім берудегі мобильді технология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бала туралы қазіргі заманғы білімді біріктіреді, кәсіби этика нормаларын қолданады, басқару қызметінің психологиялық шарттары мен ерекшеліктерін талдайды; басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды;
- өз қызметінің басымдықтарын тәжірибеде анықтауға және іске асыруға, ғылыми зерттеу тақырыбы аясында тәжірибелік жұмыстарды жүргізуге қабілетті;
- білім алушылардың білім беру нәтижелерінің мониторингі бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті, бірнеше ұйымдардың ресурстарын пайдалана отырып, кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асырудың желілік нысанын ұйымдастыру дағдыларын меңгереді;
- инновациялық әдістерді қолдану арқылы білім алушылардың бірлескен, жеке оқу әрекеттерін ұйымдастырудың тиімді формалары мен технологияларын жобалау және қолдану;
- полимәдени және полилингвалды ортада кәсіби және әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау үшін үш тілде заманауи коммуникативтік технологияларды қолданады, мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттің әртүрлілігін талдай және есепке ала алады;
- жүйелілік тұғыр негізінде проблемалық жағдаяттарға сын тұрғысынан талдаулар жасайды, әрекет стратегиясын жасайды, мектептің білім беру қызметін жүргізеді және бақылау жасайды;
- білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша бастауыш мектеп педагогикасы мен ғылымының өзекті мәселелерін бағалайды, арнайы ғылыми білім және зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалауға қабілетті;
- қалыптасқан стереотипті жеңу қабілетін бағалайды, кәсіби тұрғыдан өзін-өзі дамытуға қажет болатын жаңа білім алуға дайын болуды көрсетіп береді;
- теориялық және әдіснамалық талдау біліктерін қолданады, болжамдау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолданады, сондай-ақ зерттеушілік және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша және пәнаралық білімдерді синтездейді.
- зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми конференцияларда баяндама жасау, олардың нәтижелерін жариялау, ғылыми жарияланымдарды рецензиялау, бастауыш білім беру аясындағы жаңа ғылыми нәтижелерін оқу үдерісіне ендіру;