8D01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби және ғылыми құзыреттілігі, оларды ғылым, білім және мәдени индустриялардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін практикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдылары бар көркем білім беру саласында құзыретті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауsda
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Қазақстанның мәдениет және өнер эстетикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: тарихи ретроспективадағы көркемдік формалардың эволюциясын зерттеу Мазмұны: ежелгі, ортағасырлық, XV-XIX ғасырлардағы қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері, ХІХ-ХХ ғасырлардағы жаңа заман өнері, Егемен Қазақстан. Қалыптасатын дағдылар: докторанттарда ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі өнердің қазақстандық көркем түрлерінің сабақтастығы туралы тұтас және жүйелі білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көркем білімдегі мәдениетаралық зерттеулер
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Пәннің мақсаты мен міндеттері. "Көркем білім берудегі мәдениетаралық зерттеулер" курсы қазіргі заманғы көркем білім беру тәсілдеріне Мәдениетаралық коммуникацияның әсер ету проблематикасын зерттейді. Мәдениетаралық оқыту әдістемесі. Көркем практикадағы Мәдениетаралық коммуникацияның рөлі. Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі өнер және көркем білім. Көркем білім берудегі мәдениетаралық делдалдық. Өнер туындыларын интерпретациялауға мәдениетаралық көзқарас.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көркем білімнің әдіснамалық тұжырымдамасы
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Курс философия, психология, педагогика ұстанымдарынан көркем білім беру мәселелерін шешудің заңдылықтары мен тәсілдерін зерделеуді, шындықты тану және қайта құру әдістерін қамтиды. Әдістеме педагог-зерттеушіге ғылыми-кәсіби қызмет үшін қажетті авторлық әдістеме мен ұғымдық тезаурус жасауға мүмкіндік беретін теориялық ережелерге, тұжырымдамаларға және ғылыми идеяларға негізделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
отандық нормативтік-құқықтық актілерге және көркем білім беру саласындағы халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, өзінің педагогикалық қызметінде жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің заманауи тенденцияларын қолданады.;
-
Код ON2
көркем білім беру теориясы мен әдіснамасы саласында біртұтас және жүйелі білімдерге ие, сонымен қатар көркем білім беру саласына арт-жобаларды бейімдеу әдістері мен тәсілдерін қоса алғанда, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістеріне ие;
-
Код ON3
ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық өзіндік бірегей зерттеулермен үлес қоса отырып, көркем білім беру саласындағы пәнаралық сипаттағы жаңа және күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды және синтездейді;
-
Код ON4
академиялық жазудың, сондай-ақ әріптестерге, ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа көркем білім берудің теориясы мен әдіснамасы саласындағы өз жетістіктерін сауатты таныстырудың шеберлігі мен дағдыларын көрсетеді;
-
Код ON5
көркем білім беру арқылы материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеу, сақтау және жылжыту үрдістері, негізгі тәсілдерімен таныс, өнердің әр түрлілігін зерттеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолданады;
-
Код ON6
көркем білім беру және онымен байланысты гуманитарлық ғылымдар (өнер семиотикасы, өнер тарихы мен теориясы және мн) саласындағы ғылыми, шығармашылық, білім беру және әлеуметтік міндеттерді саралайды және шешеді.барлық кәсіби функцияларды толыққанды іске асырумен байланысты;
-
Код ON7
білім мәдениетіне негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуіне жәрдемдеседі;
-
Код ON8
өзінің педагогикалық және ғылыми қызметінің шеңберінде өмір бойы өз білімін жетілдіру қабілетін, сондай-ақ өз студенттерінің аналитикалық даму траекториясын құру қабілетін көрсетеді.