Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02312 Батыс филологиясы (ағылшын тілі) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи шетел филологиясы мен әдебиеті саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыратын магистрлерді даярлау келесі бағыттар: тіл білімі саласында жүйелі білімді қалыптастыру, заманауи ғылыми деңгейде шетел филологиясындағы тұтас зерттеулер мен педагогикалық процестерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын орындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Қазіргі заман лингвистикасының өзекті мəселелері
    Несиелер: 5

    «Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компаративтік аспектідегі фразеология
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзіреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Кредиттік технология бойынша оқыту. SRM, NIRM ұйымы. Оқу құралдарының жинағы.Жоғарғы мектептегі тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы/ /
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (баяндама, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау т.б. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Прагмалингвистика
    Несиелер: 5

    Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Əдебиет пен лингвистика зерттеулерінің салыстырмалысалғастырмалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті лингвистика жəне жалпы когнитология
    Несиелер: 5

    Когнитивтік лингвистика - бұл тіл мен сананың арақатынасы, әлемнің тұжырымдамасы мен санатталуындағы тілдің рөлі, таным процестері мен адам тәжірибесін жалпылау, адамның жеке танымдық қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара әрекеттесу формалары мәселелерін зерттейтін тіл біліміндегі бағыт. Когнитивтік лингвистика - тіл біліміндегі бағыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойлау мен сөйлеудің онтогенезінің психолингвистикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Психолингвистика - адамның сөйлеуінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін, тілді сөйлеу қарым-қатынасы мен жеке сөйлеу-танымдық іс-әрекет процесінде қолданудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттейтін ғылым. Сөйлеудің өндірісін қарастыра отырып, психолингвистика тіл жүйесі мен сөйлеуді құру ережелері адамға өз ойларын білдіруге мүмкіндік беретінін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілін оқитын елдің әдебиетінің тарихы мен мәдениеті/(Ұлыбритания және АҚШ)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдің əлеуметтік аспектілері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінде келесі лингвистикалық бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздер, фразалар, сөйлемдер құрылымының модельдері, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері (мысалы, семе). Тіл жүйесінің фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты компоненттері оқыту аспектілерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистикалық ілімнің заманауи əдіснамасы
    Несиелер: 5

    Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистикалық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік лингвистика - белгілі бір жағдайларда, ситуацияларда, проблемалық аудандарда тілдің жұмыс істеуін модельдеу үшін компьютерлік құралдарды - бағдарламаларды, мәліметтерді ұйымдастыруға және өңдеуге арналған компьютерлік технологияларды қолдануға бағытталған қолданбалы лингвистикадағы бағыт. АТ қолдану компьютердің оқу құралы ретінде орасан зор әлеуетін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Филологиялық жəне əдебиеттік зерттеулерінің əдістемесі //
    Несиелер: 5

    Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    тәуелсіз ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

  • Код ON2

    лингвистикалық және әдеби-ғылыми зерттеулеріне арналған ғылыми тұжырымдамалар жасау;

  • Код ON3

    туындайтын өзіндік ғылыми және тәжірибелік қызметтің негізгі мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау;

  • Код ON4

    филология саласындағы міндеттердің ғылыми және практикалық құндылығын бағалау;

  • Код ON5

    кәсіби қызмет саласындағы ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуге арналған филологиялық ақпаратты шығармашылық және сыни тұрғыдан түсіне білу;

  • Код ON6

    ғылыми-зерттеу және тәжірибелік жұмыстың нәтижелерін өз бетінше талдау жасау, түсіндіру және бекітілген формада ұсыну;

  • Код ON7

    мәліметтер негізінде білім беру, коммуникация, басқару үрдісінде тіл мен әдебиетті қолдануға байланысты қолданбалы есептерді құру және шешу;

  • Код ON8

    әр түрлі мәтіндерді лингвистикалық және әдеби тұрғыдан талдау және түсіндіру;

  • Код ON9

    поэтика теориясы бойынша негізгі білімді әдеби талдау тәжірибесіне аудару;

  • Код ON10

    кәсіби білімді өзіндік әдістері мен әдістемелерімен беру;

Top