Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02312 Батыс филологиясы (ағылшын тілі) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи шетел филологиясы мен әдебиеті саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыратын магистрлерді даярлау келесі бағыттар: тіл білімі саласында жүйелі білімді қалыптастыру, заманауи ғылыми деңгейде шетел филологиясындағы тұтас зерттеулер мен педагогикалық процестерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын орындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Прагмалингвистика

    Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы лингвистика: ағылшын тілі

    Тілді құрудың жүйелік принциптерін сындарлы тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін әзірлеу және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-байқалатын және байқалмайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман лингвистикасының өзекті мəселелері

    «Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компаративтік аспектідегі фразеология

    Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдің әлеуметтік функцияларын модельдеу

    Тілдің функциялары-сөйлеу коммуникациясының лингвистикалық моделі. Тілдің функцияларын тұтастай талдау үшін, сондай-ақ тілдің жекелеген бірліктерінің жұмыс істеуін, сөйлеу және мәтін өндірісін талдау үшін. Қазіргі социолингвистика, байланыс теориясы және байланыс әлеуметтануы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілін оқитын елдің әдебиетінің тарихы мен мәдениеті/(Ұлыбритания және АҚШ)

    Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Американдық роман

    Көркем шығармаларды тек бір өнердің шеңберімен шектелмей зерттеу, біздің жағдайда әдебиетті. Бұл филологиялық талдауды пәнаралық деңгейге шығаруға мүмкіндік береді, оны кинотану талдау әдістерімен сәтті үйлестіруге болады. Талдаудың бұл түрі өзара әсер мен алмасу мәселелерін, оның ішінде интертекстуалдылық мәселесін кеңірек контексте қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары

    Мақсаты: қазіргі лингвистиканың негізгі бағыттары туралы түсінік беру және лингвистиканың ұқсас теориялық мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін көрсету, магистранттарды лингвистиканың әртүрлі салаларында жалпы теориялық біліммен қаруландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті лингвистика жəне жалпы когнитология

    Когнитивті лингвистика-бұл тіл мен сананың арақатынасы мәселелерін, тілдің дүние жүзінің концептуализациясы мен категорияларындағы рөлін, танымдық үрдістердегі және адами тәжірибені жинақтаудағы рөлін, адамның жеке когнитивтік қабілеттерінің тілмен байланысын және олардың өзара іс-қимыл жасау формаларын зерттейтін тіл білудегі бағыт. Когниция-бұл мақсатты, теориялық таным ғана емес, адамның күнделікті өмірінде әлемді қарапайым, қарапайым (әрқашан саналы емес) ұғымды қамтитын ұғым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Əдебиет пен лингвистика зерттеулерінің салыстырмалысалғастырмалы аспектілері

    Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистика мен әдебиеттің аспектілері

    Ежелгі лингвистикалық дәстүрлерден бастап тіл ғылымының дамуындағы негізгі бағыттар туралы түсінік. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл бірліктері мен талдау бірліктерін оқшаулау, оларды талдау арқылы түсіндіру. Тіл бірліктерінің контекстік және компоненттік талдаулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Синтаксис тіл білімінің бөлімі ретінде

    Синтаксис-номинативті және коммуникативті тілдік бірліктерді, сөйлем мен сөз тіркесін зерттейтін лингвистика саласының бағыты. Синтаксис тек құрастыруды ғана емес, сонымен қатар біртұтас мәтіндегі сөздерді реттеуді, үйлестіруді, біріктіруді де қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тілдің əлеуметтік аспектілері

    Тіл білімінде келесі лингвистикалық бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздер, фразалар, сөйлемдер құрылымының модельдері, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері (мысалы, семе). Тіл жүйесінің фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты компоненттері оқыту аспектілерін құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зерттеу жұмыстарын жазу және басқару

    Талаптарына сай білім, тәжірибе, әдістер мен құралдарды жоба жұмысына қолдану жобаға. Жобалық менеджмент - бұл қызмет барысында болатын бағыт нақты шектеулер бойынша белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кейбір жобалар шеңберінде жұмыс көлемі, ресурстар, уақыт, сапа мен тәуекелдер арасындағы теңгерім кезінде нақты нәтижелерге қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инофилологиялық ілімдердің заманауи әдіснамасы

    Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Филологиялық және әдебиеттанымдық зерттеулердің әдіснамасы

    Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді талдау және түсіндіру

    Ағылшын тілінің әртүрлі бөлімдері бойынша теориялық материалды білу, оларды практикалық қолдану қабілеті сөйлеу байланысын құру дағдыларымен үйлесетін көркем мәтінді талдау филологиялық білімнің бір саласы болып табылады. Ағылшын тілі мен әдебиетінің көркем мәтінімен жүйелі және мақсатты жұмыс - лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын меңгереді, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана біледі, сонымен қатар оқу, ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімдерді синтездей біледі;
  • Жоғары білім берудің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды тудыру қабілетіне ие болады;
  • Орта және жоғары білімді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі басылымдар арқылы ғылым мен білім саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулерімен үлес қосады;
  • Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды/шығармашылық жобаларды жүзеге асыруға қатысады;
  • Ғылыми-зерттеу дағдыларының диагностикасын жүргізу, студенттердің ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен басылымдық қызметін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады;
  • Әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдайды, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды дұрыс тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолданады;
  • Оқу іс-әрекетінде озық технологияларды қолданады, лингвистика және лингвистика саласындағы терең білімдерін кәсіби қызметінде қолданады;
  • Шетел әдебиетін оқыту әдістемесін бейімдейді және қолданады, психология және педагогика негіздерін пайдаланады, оқу-тәрбиелік қызметті жүзеге асырады, оқу-тәрбие жұмысының жаңа және қолданыстағы әдістері мен инновациялық нысандарын игеру дағдыларын көрсетеді;
  • Оқытуды даралау және дербестендіру құралдарын әзірлейді және пайдаланады, цифрлық қызметтер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын жасайды және енгізеді;
  • Ғылыми-зерттеу дағдыларын қолданады, магистранттардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен басылымдық қызметін дамытады және қолдау стратегияларын қолданады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл қағидаттарын сақтайды
Top