Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D11101 Туризм в Қазақ спорт және туризм академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық білім беру кеңістігінде және туризм саласының еңбек нарығында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін фундаменталды білімі, инновациялық тәсілдері, дағдылары бар жаңа формациядағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D143 Туризм
  • Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 8D111 Қызмет көрсету саласы
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән туризм және қонақжайлылық саласындағы әлемдік үрдістерді ғылыми тану және түсіну саласында қажетті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс аймақтық, мемлекеттік және халықаралық деңгейде ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын, зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын ашады, сондай-ақ, туризм индустриясының практикалық саласына зерттеу нәтижелерін сапалы жайғастыруға және енгізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік аумақтарды функционалдық басқару процесі
    Несиелер: 5

    Пән ішкі және келу туризмін дамыту факторы ретінде туристік аумақтарды қалыптастырудың басқару қызметінің ерекшеліктерін ашады. Курс қазіргі нарықтық экономика, Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы және халықаралық құжаттамалар жағдайында инфрақұрылымды, менеджментті, маркетингті дамытуды есепке ала отырып, туристік орталықтарды аумақтық бөлудің іс жүргізу элементтерін сапалы меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән квартиль мен процентильге ие туризм индустриясына әсер ету деңгейі жоғары талап етілетін халықаралық, республикалық және аймақтық басылымдарда рецензиялау үшін ғылыми, ғылыми-зерттеу және сараптамалық-зерттеу жұмыстарын дайындау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс жұмыстарды жазудағы қажетті параметрлерді, көрсеткіштерді және тақырыптарды, ілеспе құжаттар тізімін ашады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстардың академиялық адалдық принципін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік дестинацияларды дамытудағы инновациялық процестерді басқару
    Несиелер: 5

    Пән дестинация шеңберінде және одан тыс туристік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару негіздерін ашады. Курс қазіргі заманғы нарықтық экономика, Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық базасы және халықаралық құжаттама жағдайында туристік инфрақұрылымды және ілеспе қызметтерді жоспарлай отырып, туристік аумақтардың сыртқы экономикалық байланыстарының үйлестіру саясатының ерекшеліктерін, стратегиялық жоспарлау принциптерін, қолайлы кадр саясатын қалыптастыру және аумақтардың имиджін жасау қағидаларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмнің жаһандық, ұлттық, аймақтық үрдістерін зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән ғаламдық, ұлттық және аймақтық деңгейде туризм саласының инновациялық үрдістерін қалыптастыру, енгізу және басқару саласындағы зерттеу қызметінің принциптерін жан-жақты түсінуге ықпал етеді. Курс қоғамдағы, мемлекеттегі және әлемдегі инновациялық үдерістер жағдайында кәсіпорынның экономикалық, әлеуметтік-психологиялық және ұйымдастырушылық саясатын тиімді жоспарлауға мүмкіндік беретін, қонақжайлылық және туризм индустриясының ішкі және сыртқы экономикалық ұйымдары арасындағы қарым - қатынасты құру негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • HRM - қызмет көрсету саласында (ағылш.)
    Несиелер: 5

    Пән басқару қызметінің психологиясы және ішкі Пән басқару қызметінің психологиясы және ішкі департаменттер мен туристік кәсіпорын бөлімдерінің өзара іс-қимыл процестерін ұйымдастыруды есепке ала отырып, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың барлық түрлерінде адам ресурстарын тиімді басқарудың ерекшеліктерін ашады. Курс адам капиталын іріктеу, бөлу және дамытудың экономикалық, ұйымдастырушылық-өкімдік және әлеуметтік-психологиялық әдістерін, сондай-ақ персоналды басқаруды автоматтандыру тәсілдерін, ұсынылатын қызметтердің сапасын үйлестіру және бақылау әдістерін меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік аумақтарды брендтеу
    Несиелер: 5

    Пән бүкіл елдің және дестинацияның, туристік кәсіпорынның имидждік бейнесі ретінде бренд қалыптастыру ерекшеліктерін ашады. Курс аумақты брендтеу процесін меңгеруге, мақсатты және бағалық позициялауға және брендті туризмде ілгерілетуге, сондай-ақ туристік қызметтерді тұтынушы үшін бәсекелестік күрес жағдайында туристік нарықтың әр түрлі субъектілері арасындағы өзара қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    Туризмдегі, экскурсиялық қызмет көрсетудегі, қонақжайлықтағы, логистикалық жүйелерді ұйымдастырудағы бәсекелестік артықшылықтар мен инновациялық бағыттарды қалыптастыру, инфрақұрылымдарды дамыту және қызмет көрсету саласы мамандарын даярлау мақсатында ақпараттық-құқықтық, экономика-статистикалық әдістерді қамтамасыз ету және туризм саласындағы мемлекеттік, өңірлік басқару принциптерін жоспарлау және іске асыру.

  • Код ON3

    Халықаралық, ұлттық және өңірлік туризм саласындағы инновациялық зерттеулер мен үрдістердің нәтижелерін қонақжайлылық, туризм саласын дамыту, бірегей жобалар құру және Қазақстан Республикасының экономикалық дамуына ықпал ететін қызмет көрсету индустриясының жоғары білікті мамандарын даярлау мақсатында қолдану.

  • Код ON1

    Нарықтық экономика және туризмнің жаһандық процестері жағдайында туристік дестинациялардың тиімді саясатын қалыптастыруға және реттеуге бағытталған туристік қызметтің ішкі және сыртқы процестерін сыни талдауға және жеке пайымдауға ұшырату, сондай-ақ, алынған зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыстарды жазу арқылы практикалық, ғылыми және педагогикалық қызметке енгізуге ықпал ету.

  • Код ON2

    Қазақстан Республикасының ішкі және келу туризмін дамытуға қажетті брендинг процесін қалыптастыру, қызмет көрсету саласының табысты менеджменті мен маркетингін құру факторы ретінде стратегиялық жоспарлау, сыни ойлау және ғылыми-зерттеу жұмысы құралдары бойынша туристік қызметті басқару мен ұйымдастыруда қазіргі заманғы үрдістерді қолдану.

Top