Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі в Мирас Университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Табиғи экожүйелердің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын зерттеу, экологияның ғылым ретіндегі мақсаттары мен міндеттері. Тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігінің құқықтық негіздерін қарастыру. Қоршаған ортаның мониторингі. Адамның өмір сүру ортасымен және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен қауіпсіз өзара іс-қимылы саласында білім мен іскерлікті қалыптастыру. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерді қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. Конституциялық құқық - Қазақстан Республикасының жетекші құқық саласы. Конституция - мемлекеттің Ата заңы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен соты. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару. Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері. Әкімшілік-саяси саланы басқару. Қазақстан Республикасындағы азаматтық құқықтың жалпы ережелері. Кәсіпкерліктің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы құқығының негіздері. Кәсіпкерліктің құқықтық негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы құқығының негіздері. Қазақстан Республикасындағы қаржы құқығының негіздері. Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қауіпсіздік туралы заңы. Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қауіпсіздік туралы заңы. Экологиялық және жер құқығының негіздері. Қазақстан Республикасындағы қылмыстық құқық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетістік философиясы
    Несиелер: 5

    Өздігінен білім алу технологиясы; Оқыту стилі; тұлғалық және кәсіби өзін-өзі анықтау; ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері; уақытты басқару технологиялары; ақпараттық-технологиялық әлемдегі адам; ресми тапсырмаларды орындау бөлігі ретінде компьютерлендіру; электрондық технологиялар және ақпаратты өңдеудің негізгі түрлерінің манипуляциясы; сәтті байланыс технологиясы. конфликтология; іскер қатынасхаттар; іскерлік келіссөздер; кәсіпкерліктің әлеуметтік-мәдени және технологиялық негіздері; бизнесті жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән болашақ педагогикалық іс-әрекетке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын ұғынуға бағытталған; студенттерге педагогтің құзыреттілік моделіне бағдарланып, негізгі педагогикалық маңызды тұлғалық қасиеттерін дамытуға кәсіби өзін-өзі айқындауды нығайтуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және кинезиология
    Несиелер: 6

    Пән адам ағзасының жұмыс істеуі мен дамуы, қозғалыс белсенділігі мен қалпына келу процесінің физиологиялық заңдылықтары мен білімін; дене тәрбиесі кезіндегі зат алмасудың жалпы заңдылықтары мен сипаттамаларын; таңдалған спорттың кәсіби маңызды қозғалыс әрекеттері, дене шынықтыру мен спорттың негізгі және жаңа түрлерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және спорт морфология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән адамның барлық өсу деңгейлеріндегі құрылымы мен қызметі туралы білімді; спорттық морфологияны, жыныстық диморфизм негіздерін, спортшының позициясы мен қимылын анатомиялық талдау әдістері және морфологиялық зерттеу әдістерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және моральдық-этикалық аспектілері бойынша талдау және топтық пікірталас әдісімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың мемлекеттік шараларын және қоғамда сыбайлас жемқорлықты қатаң қабылдамау ахуалын қалыптасуын үйретеді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін тәжірибеде қолдана білу және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Физиология саласында дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы білім мен іскерлікті; оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтарды, әртүрлі жастағы оқушылармен оқу-тәрбие жұмысының үдерісін сауатты ұйымдастыру үшін оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде олардың жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән физикалық жаттығулардың физиологиялық жіктелуін, басталу күйінің сипаттамасын, бұлшықет белсенділігі кезіндегі дамудың және тұрақты күйдің сипаттамаларын; шаршау және қалпына келтіру процестерінің физиологиялық сипаттамасын; жүйелер мен мүшелердің негізгі функцияларын, олардың тыныштық режимінде, физикалық жаттығуларға және бұлшық еттерге бейімделу жағдайында әртүрлі экологиялық факторларға байланысты реттелуін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері және спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Пән дене жаттығуларының физиологиялық негіздерін, жіктелуін және олардың сипаттамасын; бұлшық ет белсенділігінде ағзаның физиологиялық және функционалдық жағдайын; спорттық қызмет түріне байланысты ағзаның түрлі функционалдық жағдайларында жаттығудың физиологиялық критерийлерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт биохимиясы
    Несиелер: 3

    Пән тірі организмдерде жүретін биохимиялық процестер туралы қазіргі заманғы идеяларды; жүйелі физикалық жаттығулардың әсерінен организмде болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын дұрыс түсінуді; дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән гимнастиканың теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді қалыптастырады; гимнастикалық жабдықтар жаттығуларды орындау техникасын меңгеру, гимнастика бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін кәсіби-педагогикалық дағдылар мен іскерліктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән дене шынықтыру және таңдаған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырады; педагогикалық және спорттық технологияларды меңгеру, қозғалыс әрекетінің техникасы мен тактикасында оқыту және таңдаған спорт түрінде дене қасиеттерін дамыту; жарыстарды жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру пәні саласындағы құралдардың, әдістердің, идеялар мен теориялардың пайда болуы мен дамуын қалыптастырады; отандық және шетелдік дене тәрбиесі мен спорт жүйелерінің тарихын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі педагогикалық үрдістің негізгі міндеттерінің топтарын: оқушылардың қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның дамуына бағытталған білім беру үдерісін құру; дамытушы ортаны педагогикалық мақсатта құру және пайдалану; педагогикалық кәсіп пен қызметтің жалпы сипаттамасын; педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігін; педагогтың үздіксіз кәсіби өсу факторларын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Олимпиадалық қозғалыс
    Несиелер: 5

    Пән қоғамда және дене шынықтыру саласында болып жатқан тарихи және қазіргі процестердің ерекшеліктері туралы білімді; халықаралық олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуді; олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды; спорт саласының қазіргі жағдайын талдау қабілетін дамытуды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Пән жеңіл атлетиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді қалыптастырады, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгереді, жеңіл атлетикада жаттығу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруды, жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді қажетті дағдылар мен іскерлікті меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорт психологиясы саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық біліммен, іскерлікпен қамтамасыз етеді; спорттық-педагогикалық міндеттерді шешуде психология бойынша білімді қолдану; жаттығу процесінің жалпы тиімділігін арттыру туралы Спорттық психологияны қалыптастыру; спорттық қызметтің жеке тұлға мен ұжымның (команданың) психологиялық жағдайына әсері, оны зерттеу және түзету әдістері; психорегуляция, спорттық психодиагностика; спорттық іріктеу психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жүзу және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жүзу дағдыларына және оларды жүйелі зерделеуге, жеке стильдер мен жүзу техникаларын меңгеруге үйретеді; қауіпсіздік ережелерімен таныстырады; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық мамандықтың мәні, оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы ерекшелігі, білім беру үрдісінің заңдылықтары мен мазмұны, оның әр түрлі білім беру ұйымдарында ұйымдастырылуына қойылатын талаптар, педагогикалық қызмет туралы түсініктердің генезисі туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Баскетболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән спорттық баскетбол ойынының негізін; баскетболды оқытудың теориясы мен әдістерін, техниканы және тактикалық әрекеттерді игеру, қажетті дағдыларды игеру; баскетболдағы жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, баскетбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу, қауіпсіздік шараларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гандбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән гандбол спорты ойынының негізін құрайды; гандболды оқытудың теориясы мен әдістерін, техниканы және тактикалық әрекеттерді игеру, қажетті дағдыларды игеру; гандболда жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, гандбол және қауіпсіздік бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізуді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Үстел ойындары және оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пән үстел тақта ойындарының ережелері мен әдістерін (дойбы, шахмат, үстел теннисі); дұрыс физикалық және психикалық дамуға ықпал ету, табандылыққа, ойлау жылдамдығына, реакцияға, еңбексүйгіштікке және тәртіпке тәрбиелеу, үстел ойындарының негізгі техникасын меңгеруді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі қозғалмалы ойындар түрлерін ұйымдастырудың негізгі түрлерін,ойын іс-әрекетінің тәжірибесін кеңейтуді, әртүрлі жас топтарында және сыныптан тыс жұмыста мектеп бағдарламасы бойынша қозғалмалы ойындар ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән дене тәрбиесінің теориялық негіздері, негізгі заңдылықтар, принциптер, құралдар, дене жетілдіру бойынша қызметті ұйымдастырудың әдістері мен формалары бойынша білімді қалыптастырады; спорттық дайындық түрлерінің жіктелуін, жүйеленуін, терминологиясын, әдістері мен технологияларын зерттеу. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Таңдаған спорт түріндегі дайындықтың жас ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контекстінде педагогикалық шеберлікті, білім берудің спиральді нысанын, салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын шығармашылық пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған оқыту бағдарламасы бойынша дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жаңартылған оқу бағдарламаларының және критериалды бағалау жүйесін енгізу контекстінде педагогикалық шеберлікті, білім берудің спиральді нысанын, салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын шығармашылық пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Онлайн және аралас оқытуды ұйымдастыру веб-платформалар мен қосымшалар
    Несиелер: 5

    Пән 2.0 ұрпақты негізгі веб технологияларын, веб платформаларды жоғары жылдамдықты желілермен интеграциялау тәсілдерін және білім алушылардың когнитивті дағдыларын дамыту мақсатында мультимедиялық қосымшаларды кең ауқымды қолдануды; білім беру ресурстарының бірыңғай кеңістігі шеңберінде ғылыми және білім беру әлеуеті негізінде дидактикалық материалдарды іздеу және әзірлеуді; білім беру мақсаттарында ресурстарды қажетсінетін қосымшаларды тиімді пайдалануды; жалпы кәсіптік және пәндік құзыреттіліктер шеңберінде білім алушылардың білімі мен іскерлігін экспресс - бақылауды; онлайн және аралас оқыту қатысушыларының өзара әрекет ету тәсілдері мен әдістерін оқытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп оқушыларының физиологиясының биологиялық және педагогикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Вегетативтік жүйелердің жас ерекшеліктері.. Нысанды элементтер. Қан айналымы мүшелерінің жас ерекшеліктері. Тыныс алу мүшелерінің жас ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық-жаттығу үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Спорттық жаттығуда басқару объектісі . Жаттығу үрдісінің негізгі ұғымдары мен кешендері. Спорттық жаттығуды жоспарлау. Жаттығу және жарыс жүктемелері. Жедел жоспарлау, жаттығу процесін басқаруды бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық құрылыстар
    Несиелер: 5

    Пән спорттық құрылыстардың қалыптасуы мен дамуын, жіктелуін, санаттылығы мен нормативтік көрсеткіштерін оқып білуге, жоспарлаудың, жобалаудың және құрылыстың теориялық негіздерін меңгеруге, техникалық пайдалану және коммерциялық пайдалану бойынша білім алуға, сондай-ақ спорттық жаттығуда Оқытудың техникалық құралдарын қолдану әдіснамасы мен қарапайым спорт нысандарын салудың практикалық дағдылары мен дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық биомеханика
    Несиелер: 5

    Пән денелердің кеңістіктік орналасуындағы өзгерістерді және оларды өзгертетін себептер мен күштерді зерттеуді; спортшы денесінің құрылымын, қасиеттерін және қимыл функцияларын; спорттағы биомеханика, спортшы денесінің құрылымы, қасиеттері мен моторлық функцияларын; спорттық құралдарды ұтымды пайдалану және спортшыны техникалық жетілдіруді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Пән белсенді көлік құралдарымен әр түрлі бағыттар бойынша саяхаттаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, сонымен қатар спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша нақты білім мен дағдыларды; бұдан әрі спорттық сапарларға қатысу, әртүрлі күрделіліктегі жарыстарға қатысу үшін туристік дайындықтың базалық білімін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бадминтон оқыту әдістері
    Несиелер: 6

    Пән бадминтонды дамыту мен кеңінен таратуды, техниканы және тактикалық әрекеттерді игеруді; бадминтон бойынша оқу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, бадминтон жарыстарын ұйымдастыру және өткізу; ойын жаттығуларын қолдана отырып оқушылардың физикалық дайындығын тексеру мүмкіндігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Футбол оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пән футболды оқытудың теориясы мен әдістерін, техникалық тәсілдер мен тактикалық әрекеттерді игеруді, футболдағы қажетті жаттығу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыру дағдылары мен ептілігін игеруді, футбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізуді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақша күрес
    Несиелер: 5

    Пән күрес түрлерін оқытудағы білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады; балуандардың спорттық жаттығуында жаттығу циклдарының теориясын білу; техникалық, тактикалық және психологиялық даярлықты, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ережелерін оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 6

    Пән мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері бойынша білімді қалыптастырады; базалық спорт түрлері санатының негізгі ұғымдарын ашады; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру мұғалімі мен спорт бойынша жаттықтырушының практикалық қызметінде қолданылатын инновациялық технологияларды; дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу технологияларын, білім алушылардың техникалық-тактикалық, психологиялық даярлығын; оқу-жаттығу процесін бақылау және басқаруды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Пән денелердің кеңістіктік орналасуындағы өзгерістерді және оларды өзгертетін себептер мен күштерді зерттеуді; спортшы денесінің құрылымын, қасиеттерін және қимыл функцияларын; спорттағы биомеханика, спортшы денесінің құрылымы, қасиеттері мен моторлық функцияларын; спорттық құралдарды ұтымды пайдалану және спортшыны техникалық жетілдіруді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұлттық спорт түрлері /
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесін оқытады; мектеп бағдарламасы бойынша ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін дағдылар мен біліктерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорттың санитарлық-гигиеналық негіздерін, дене шынықтыру-сауықтыру қызметімен айналысатын жерлерге қойылатын гигиеналық талаптарды, рационалды тамақтануды, жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру және арттырудың гигиеналық құралдарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Волейбол оқыту әдістері
    Несиелер: 6

    Пән волейболды оқытудың теориясы мен әдістемесі, техниканы және тактикалық әрекеттерді игеру, волейболдағы жаттығу процесін жоспарлау мен ұйымдастыру, қажетті волейбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу туралы қажетті дағдылар мен ептілікті игеру туралы білімді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 3

    Пән дене шынықтыруды және спортты басқару жүйесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы менеджменттегі функциялары, принциптері мен әдістерін, нарықтық экономикадағы дене шынықтыру және спорт ұйымдарының жұмыс жасау теориясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пән емдік дене шынықтыру мен сылаудың, әртүрлі аурулардағы емдік дене шынықтыру жалпы негіздерін; ЕДШ мен сылаудағы дене жаттығуларының классификациясын; ЕДШ-дағы дене белсенділігінің мөлшерін және өлшемдерін; ЕДШ құралдары, әдістері мен формаларын; ЕДШ-дағы көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді; өзін-өзі сылауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі/
    Несиелер: 6

    Пән балалар-жасөспірімдер және кәсіби спортының теориялық негіздері бойынша білімді қалыптастырады; жас спортшылардың спорттық қабілеттері мен дарындылығын анықтайды; жас спортшыларға жаттығу процесін өткізуді ұйымдастыруды және жаттығу жүктемелерін жас кезеңдандыруды ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаған спорт түрінің техникалық және тактикалық дайындығы
    Несиелер: 3

    Пән спорттағы техникалық және тактикалық дайындық, олардың спорттық жаттығулар жүйесіндегі орны, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен байланысы туралы түсініктерді; әр түрлі контингенттер қатысқан таңдаулы спорт түрінен жаттықтырушы-оқытушының өзіндік жұмысы үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорттың кәсіпкерлік қызмет
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік қызметке және бизнесті ұйымдастыруға теориялық, ғылыми және практикалық білімді қалыптастырады. Кәсіпкерлік пен бизнесті қалыптастыру, жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық білімді жүйелендіруден тұрады, кәсіпкерлік ойлауды, іскерлік жағдайларда нақты міндеттерді шешуді дамытады. Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың заманауи бизнес жүйелері мен құрылымдарын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметтің мәнін, функцияларын және түрлерін, бизнес-жоспарларды әзірлеу кезеңдерін ұйымдастыруды басқару негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаған спорт түрінің күштілік, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 3

    Пән спорттық жаттығудың теориясы, әдістемесі және тәжірибесі бойынша білімді қалыптастырады; қимыл-қозғалыс сапасын және функционалдық бейімделу қабілетін дамыту; спортшының таңдаған спорт түріндегі психикалық жағдайын реттеудің негізгі әдістері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаулы мамандандырудағы ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған,сондай-ақ оларды таңдап алған мамандандыруда қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Таңдаған спорт түрі бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән таңдаған спорт түрінде практикалық дағдыларды қалыптастырады; жалпы және арнайы дене дайындығын жетілдіру , қимыл-қозғалыс қабілеттерін, физикалық қасиеттерін, техникалық және психологиялық дайындығын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дене тәрбиесіндегі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контекстінде педагогикалық шеберлікті, білім берудің спиральді нысанын, салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын шығармашылық пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Таңдаған спорт түріндегі жарыс қызметі
    Несиелер: 5

    Пән төрешілік және жарыс қызметі саласында білімді қалыптастырады; таңдаған спорт түрінде жарыс өткізуді ұйымдастыру құрылымы; төрешілікті спорттық-бұқаралық және тәрбие жұмысында Білу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Таңдаған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру әдістемесін білу және қолдануды қалыптастырады; таңдаған түрдегі жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша жаттығу сабақтарын құру принциптерін оқытады; қозғалыс қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Денсаулық теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән денсаулықтың теориясы мен әдістемесін, салауатты өмір салты туралы, денсаулықты кеңейту, жүйелеу және білімді, іскерлікті және дағдыларды жеке негіздеп үйрету арқылы мотивациялық-құндылықты және іскерлікті қарым-қатынас жасауға бағытталған; салауатты өмір салтын қалыптастыруға және танымал етуге,жеке денсаулыққа әсер ететін негізгі факторларды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Салауатты өмір салтының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән салауатты өмір салтының негіздерін, білімді, іскерлікті және дағдыны кеңейту, жүйелеу және жеке тұлғаға үйрету арқылы денсаулыққа уәждемелік-құндылық және іс-әрекет қарым-қатынасын зерттеуге бағытталған; салауатты өмір салтын қалыптастыруға және танымал етуге, дене шынықтыру құралдарын, жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру табиғатының табиғи күштерін пайдалануға, Белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Құқық, Қазақстан тарихы мен экономикасы, қоғамның дамуы мен әлемдік мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді көрсету; құқықтық сананың және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес дүниетанымның жеткілікті деңгейіне ие болу

  • Код ON2

    Педагогикалық мақсаттарды қоюдың, педагогикалық инновациялардың, педагогикалық технологиялардың және педагогикалық интеграция теориясының негізгі принциптерін қалыптастыру

  • Код ON3

    Дене жаттығуларының техникасын орындау алгоритмдерін қолдану, арнайы, спорттық терминологияны еркін қолдану

  • Код ON4

    Дене тәрбиесі және спорт саласында тиімді менеджмент және спорт ғимараттарын пайдалану үшін маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдерді қолданады.Кәсіпкерлік қызметтің функциялары мен түрлерін пайдалану

  • Код ON5

    Педагогикалық мамандықтың мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну. Дене тәрбиесі мен спорттың тарихы мен қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие болу

  • Код ON6

    Гигиеналық талаптар мен жас ерекшеліктеріне сәйкес адамның анатомиялық-физиологиялық, биомеханикалық қозғалыс әрекетінің негіздерін мен дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың медициналық-биологиялық ерекшеліктерін білу

  • Код ON7

    Спорт саласындағы теориялық және практикалық білімдерді қолдану, ұлттық ойындар, ашық ойындар, оқу процесін ұйымдастыру, спорттағы жетістіктер мен бәсекелік іс-әрекеттерді бағалау

  • Код ON8

    Пәннің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес жаңартылған білім беру бағдарламалары мен инклюзивті оқыту бойынша базалық спорт түрлеріне оқытудың принциптерін, әдістерін, құралдарын, рәсімдерін қалыптастыру және қолдану

  • Код ON9

    Командада жұмыс істеу, шетел әріптестерімен тәжірибе алмасу үшін осы тілді тасымалдаушылармен еркін қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін көлемде оқытылатын тілдерде диалог жүргізу, конструктивті байланыстар орнату, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру

  • Код ON10

    Дене шынықтыруды және спортты оқытудың әртүрлі кезеңдері мен деңгейлеріне арналған оқу материалдарын, әдістемелерін, оқу құралдарын, жұмыс тәртібін жүйелеу

  • Код ON11

    Төрешілік дағдыларын меңгеру, таңдаған спорт түрінде техникалық-тактикалық әрекеттерді көрсету

  • Код ON12

    Спорттық туризмді ұйымдастыру принциптері мен әдістерін меңгеру

  • Код ON13

    Веб платформаларда және қосымшаларда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, мультимедиалық форматты құру және оны бірыңғай ақпараттық кеңістікке біріктіру үшін негізгі құралдардың жиынтығын меңгеру; оқытудың студенттік-орталықтанған және когнитивті тәсілдеріне сәйкес онлайн курстың мазмұнын іздеу және әзірлеу және сүйемелдеу дағдыларын меңгеру

Top