Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Анатомия, спорттық морфология

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы қазіргі мәліметтер беру. Студенттерде жас-жыныстық, конституционалды және кәсіби керек-жарақтарына сәйкес, сондай-ақ дене шынықтырудың әдістері мен құралдарын есепке ала отырып, дене жүктемелерінің әсеріне ағзаның бейімделуінің морфологиялық және функционалдық көріністері туралы дұрыс түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Анатомия ғылым және сабақ беру пәні ретінде, анатомиядағы зерттеу әдістері. Ағза және оның құрамдас бөліктері. Қаңқа және оның функциялары туралы жалпы деректер. Сүйектердің қосылыстары туралы ілім. Ішкі органдар. Ас қорыту және тыныс алу жүйесі. Жүрек-қан тамырлар жүйесі. Лимфатическая система. Ішкі секреция органдары. Жүйке жүйесі. Нерв жүйесінің орталық және шеткі бөліктері. Сезім мүшелері. Спорттық морфология

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұлттық және қозғалыс ойындарды оқыту

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің Қазақ ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білімдерін, сондай-ақ әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған ашық ойындарды оқыту әдістемесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер дене тәрбиесі процесін жоспарлау, бақылау және басқару, әр түрлі жастағы және жыныстағы адамдардың денсаулығы, оқыту мен жаттығудың құралдарын, әдістерін қолдану, қозғалыс техникасын, дене шынықтыру жаттығуларын және спорттық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту, көрсету (көрсету) дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің теориялық-әдістемелік білімдерін, гимнастика саласындағы практикалық дағдылары мен дағдыларын, әртүрлі жастағы балалармен сабақ өткізу әдістемесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер гимнастика құралдары мен әдістерінің мазмұнын, сипаттамасын, гимнастикалық терминология ережелерін, саптық және жалпы дамыту жаттығуларын оқыту тәсілдерін зерделейтін болады; қозғалыс әрекеттерінің техникасы мен әдістемесін, саптық жаттығуларды, акробатикалық жаттығуларды, секірулерді, гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар мен қолданбалы жаттығуларды, көмек көрсету мен сақтандыруды меңгереді; олар гимнастика бойынша мектеп сабағының құрылымын, міндеттері мен мазмұнын зерттейді, гимнастика сабағын ұйымдастыруға және өткізуге қажетті дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ДШжС оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты: білім алушылардың білім берудің жаңартылған мазмұнының теориясы мен әдістемесін меңгеруге бағытталуын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: 1 МОДУЛЬ. Білім берудің жаңартылған мазмұны: білім беру парадигмасының өзгеруі. 2 МОДУЛЬ. Оқыту үдерісін ұйымдастыруды практикалық – әдістемелік қамтамасыз ету: білім беру мазмұнын жаңарту аясында оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері, әдістері мен технологиялары. 3 Модуль. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында әр түрлі жалпы білім беретін мекемелерде (шағын жинақты мектеп, мамандандырылған Білім беру ұйымдары және т.б.) оқыту ерекшеліктері. 4 Модуль. Инновациялық үдерістердегі педагог пен оқушының ұстанымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқудың мақсаты-жеңіл атлетика сабақтарында оқушылардың дене тәрбиесі процесінде жеңіл атлетика құралдарын дұрыс таңдау және қолдану үшін студенттердің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұнына жеңіл атлетика түрлерінің техникасын, физикалық қасиеттерді оқыту және дамыту үшін қолданылатын арнайы жаттығуларды зерттеу кіреді, жеңіл атлетика жаттығуларының техникасын оқыту әдістемесі қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер физикалық дамудың барлық аспектілерін, дене шынықтыруды, физикалық қасиеттердің динамикасын, әртүрлі оқыту және жаттығу әдістерінің тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі тестілерді қолдану бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кросстық дайындық

    Курстың мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби-педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмысқа дайындау, өз бетінше оқу дағдыларын жетілдіру және дене шынықтыру құралдарымен жалпы төзімділікті дамыту. Пәнді игеру барысында студенттер "кросс-дайындық" бөлімі бойынша оқу материалының мазмұнын және оны жалпы білім беретін мектеп оқушыларының дене шынықтыру сабақтарында оқушылардың дене дайындығының өсуіне ықпал ететін факторлар ретінде практикалық іске асыру әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спортты оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты: кәсіби дағдылар, қажетті болашақ педагогтарға дене шынықтыру, жаттықтырушыларға табысты шешу үшін негізгі міндеттер дене тәрбиесі әр түрлі білім беру мекемелерінде және спорттық ұйымдарда. Пәннің мазмұны: бағдарламада халықтың әртүрлі топтарының дене тәрбиесі жүйесіндегі шаңғы дайындығы мен шаңғы спортының даму тарихы мен орнын; шаңғы дайындығы, шаңғы спорты сабақтарындағы қозғалыс дағдыларын қалыптастыру және дене сапаларын дамыту ерекшеліктерін; халықтың әртүрлі жас топтары бар шаңғымен сауықтыру және дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесін; шаңғы спорты бойынша көп жылдық дайындық әдістемесін; шаңғы спорты бойынша ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу; шаңғы даярлығымен және шаңғы спортпен шұғылдану кезінде жарақаттану себептері және оның алдын алу жолдары; балалармен, жасөспірімдермен, жасөспірімдермен және қыздармен шаңғы спортпен шұғылдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен

    Курс бағдарламасы баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, дене шынықтыру мұғалімі мен баскетбол жаттықтырушысының әртүрлі контингенті бар өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруді көздейді. Болашақ мұғалімдер алған білімдерін, іскерліктері мен тәжірибелерін баскетболды оқытуда педагогикалық процесте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гандбол оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты-гандболды оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, практикалық қызметте қажетті техникалық әдістерді меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ойын техникасы мен тактикасын, оқыту әдістерін, командалармен сабақ өткізу әдістемесін меңгереді, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлайды, оқушылармен тәрбие жұмысын жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-студенттердің алған білімдерін, іскерліктерін және футболды оқытуда педагогикалық процесте практикалық іс-әрекет тәжірибесін пайдалануды қамтамасыз ететін құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны футболдағы техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың теориясын, әдістемесін зерделеуді, жыныстық-жас ерекшеліктерін, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды; спорттық жарақаттанудың алдын алуды және алғашқы көмек көрсетуді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты-волейболды оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелерін зерттеу, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеру, мектепте дене шынықтыру мұғалімі немесе волейбол жаттықтырушысы болып жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер ойын техникасы мен тактикасын, оқыту әдістерін, волейболдан практикалық сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Жеңіл атлетика)

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жеңіл атлетикадан оқу-жаттығу сабақтарын өткізу үшін қажетті ғылыми-әдістемелік білім жүйесін меңгеруі. Пәнді оқу барысында жеңіл атлетикадағы жаттығудың мақсаты, міндеттері мен негізгі ұғымдары қарастырылады, жеңіл атлетикадағы жаттығудың негізгі компоненттері ашылады: физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық, теориялық және интегралдық дайындық, сондай-ақ көпжылдық жаттығу процесін кезеңдеу, кезеңділік, жоспарлау және есепке алу мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Шахмат)

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әдістеме бойынша білімдерін қалыптастыру және спорттық шахмат жарыстарына оқу-жаттығу дайындығын ұйымдастыру болып табылады. Спорттық жаттығу процесінде мынадай негізгі міндеттер шешіледі және оқыту дағдыларына ие болады: 1) таңдалған спорттық пәннің техникасы мен тактикасын игеру, шахматшылардың оқу процесін ұйымдастыру және іске асыру; 2) спортшылардың шығармашылық және спорттық қабілеттерін дамыту, олардың дене, интеллектуалдық және адамгершілік жағынан жетілдірудегі жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру; 3) қажетті моральдық және ерікті қасиеттерді тәрбиелеу; 4) арнайы психикалық даярлықтың қажетті деңгейін қамтамасыз ету; 5) табысты жаттығу және бәсекелестік қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық тәжірибе алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Футбол)

    Курстың мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәнді оқу барысында студенттер "футбол" спорт түрімен айналысатын спортшыларды даярлаудың негізгі құралдарын, әдістері мен шарттарын, көп қырлы спорттық дайындық мәселелерін, оқу процесін ұйымдастыру мен әдістемесінің ерекшеліктерін, жаттығу кезеңінде (спорттық мамандандыру) оқу процесін жоспарлауды, топтарды іріктеу мен жинақтауды, түрмен айналысатын спортшылардың дене дайындығы деңгейін диагностикалау және тестілеу негіздерін меңгереді спорт "футбол", дене шынықтыру, техникалық, тактикалық және психикалық дайындықты жетілдіруге байланысты негізгі ережелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Тоғызқұмалақ)

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушыларда таңдалған мамандандыруда (тоғызқұмалақ) спорттық жаттығудың педагогикалық негіздерін теориялық тұрғыдан түсінуді қалыптастыру және практикалық дағдыларды дамыту. Курсты оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: жаттығудың мақсаты мен міндеттері, принциптері, негізгі құралдары мен әдістері, физикалық, техникалық, теориялық және психологиялық дайындық, оқу процесін кезеңге бөлу; тоғызқұмалақ ойынының теориялық негіздері, жарыстарды өткізу ережелері және турнирлік тәртіп ережелері. Сабақтарда білім алушылар жаттығу турнирлерінің, викториналардың, жарыстардың қатысушылары мен ұйымдастырушылары болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Волейбол)

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің спорттық дайындықтың жаттығу кезеңінде "волейбол" спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуын анықтайтын теориялық-әдістемелік білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дайындау. Пәнді оқу барысында студенттер жалпы және арнайы дене шынықтыру, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындық деңгейін көтерумен айналысатын болады; "волейбол" спорт түрінен ресми спорттық жарыстарда өнер көрсету тәжірибесін алады; спорттық мотивацияны арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Жекпе-жек)

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты-студенттердің кәсіби білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, спорттық жекпе-жектерде қозғалыс техникасын меңгеру, спорттық жекпе-жек жаттықтырушыларының одан әрі практикалық жұмысы үшін студенттердің дене шынықтыру дайындығын арттыру. Пәнді игеру барысында студенттер спорттық жекпе-жектердегі арнайы қозғалыстар мен іс-қимылдар мектебін, спорттық жекпе-жек түрлерінің техника негіздерін, спорттық жекпе-жек сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесін, спорттық жекпе-жек құралдарымен өзін-өзі қорғау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – спортшылардың дайындығын ғылыми негізделген басқару үшін және дене шынықтырумен айналысу кезінде сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларында дененің физикалық белсенділікке бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында ағзаның дене белсенділігіне физикалық бейімделуі, әртүрлі органдар мен жүйелердің функцияларындағы өзгерістер механизмдері, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастырудың физиологиялық механизмдері, жаттығуды дамыту қарастырылады; әр түрлі спорттық іс-шараларға (циклдік спорт, спорттық ойындар, жекпе-жек, гимнастика және ауыр атлетика) жеке жүйелер мен бүкіл ағзаның физиологиялық реакцияларының сипаттамасы және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша спорттық машықтану негіздері (Баскетбол)

    Курстың мақсаты-студенттерде спорттық жаттығулардың заманауи теориялық және әдістемелік негіздерінің негізгі мазмұнын құрайтын негізгі тұжырымдамалық ережелерді түсіну. Пәннің мазмұны: спорттық жаттығулардың мақсаты, міндеттері, құралдары, әдістері мен принциптері, сабақтардағы жаттығу жүктемесінің көлемі мен қарқындылығы, спорттық дайындықтың кезеңділігі, Баскетболдағы жаттығу негіздері, баскетбол құралдарының, әдістері мен нысандарының бағыты, жаттығудың негізгі құралдары мен әдістері, баскетболшыны психологиялық даярлау негіздері. Пәнді оқу барысында студенттер төзімділікті, күшті, икемділікті, жылдамдықты дамыту үшін жаттығулар жиынтығын құрастыру дағдыларына ие болады; сабақта жалпы жылынуды өз бетінше жүргізу; жүктемелердің мөлшерін реттеу; тәуелсіз сабақтарды жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және мектеп гигиенасы

    Курстың мақсаты: студенттерде жоғары деңгейлі базалық білім мектеп гигиенасы, қажетті педагог үшін белсенді және саналы қатысу денсаулығын қорғау мен оқушылар үшін оңтайлы жағдайлар жасауға тәрбиелеу жан-жақты дамыған жас ұрпақты. Пәннің мазмұны: Кіріспе курстың жалпы негіздері. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайы. Оқушылардың күн тәртібі. Анализаторлар гигиенасы. Кіші мектеп жасындағы балалардың гигиенасы. Жасөспірімдер, ұлдар мен қыздар гигиенасы. Шынықтыру гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану гигиенасы. Мектептегі оқу-тәрбие үрдісінің гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайын гигиеналық бағалау әдістемесі, тамақтану гигиенасы, жеке гигиена, күн тәртібі және мектеп үй-жайлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты дене тәрбиесі мұғалімі және жаттықтырушы ретінде өз бетінше әрекет ету үшін қажетті жүзу теориясы мен әдістемесі саласында кәсіби-педагогикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалім алған білімдерін, кәсіби, педагогикалық дағдыларын спорт мектептерінде, орта мектептерде, гимназияларда қолдана алады. Пәнді оқу барысында студенттер жүзуді дамытудың тарихи шолуын, жүзу техникасының ғылыми-теориялық негіздерін, спорттық жүзу техникасының негіздерін, қолданбалы жүзу техникасының негіздерін, оқыту мен жаттығудың теориясы мен әдістемесін оқиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің спорттық техниканың биомеханикалық негіздері бойынша теориялық білімдерін және оларды жаттығу процесінде және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысында қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен; адам моторикасының алуан түрлілігімен, күрделілігімен, сенімділігімен танысады; әлеуметтік-көмекші, сауықтыру және емдік қозғалыс кешендерін оқыту мен жүргізудің арнайы дағдыларын алады. Пәннің мазмұны: ФКиС биомеханикасы, биомеханиканың Даму бағыттары, биомеханиканың даму тарихы, адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық негіздері, адамның физикалық қасиеттерінің биомеханикасы, адам моторикасының жыныстық-жас ерекшеліктері, оқушылардың дене тәрбиесі бағдарламасына кіретін дене жаттығуларының биомеханикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Курстың мақсаты: Студенттерді тірі ағзаларда өтетін биохимиялық процестер туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; студенттерді тірі ағзаларда өтетін химиялық процестерді дұрыс түсінуге үйрету;студенттерге дене дамуының биохимиялық заңдылықтарын және спорттық жаттығуларды білу. Пәннің мазмұны: Ақуыздардың химиялық табиғаты. Ақуыздардың амин қышқылдық құрамы. Пептидтер. Ақуыздың бастапқы, екінші, үшінші және төртінші құрылымы. Ферменттердің құрылымы. Ферменттердің жіктелуі. Факторлардың жіктелуі. Коферменттер. Витаминдер. Метаболикалық процестердегі коферменттердің рөлі. Катаболизм және анаболизм. Метаболикалық процестердегі коферметтердің рөлі. Коферменттердің әсер ету механизмі. Термодинамиканың I және II заңдары. Жалпы энергия, жұмыс, энтальпия, энтропия. Гиббстың еркін энергиясы. Тірі табиғаттағы термодинамикалық тиімді және тиімсіз процестердің жанасу принципі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Жекпе-жек)

    Пәнді оқытудың мақсаты-таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (жекпе-жек), бәсекеге қабілеттілік құрылымы және таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберліктің қалыптасуының жалпы заңдылықтарын ескере отырып, дайындық туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнына мынадай тақырыптар кіреді: оқу процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері, спорттық даярлыққа қойылатын заманауи талаптар, оқу процесін басқару негіздері, оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету, оқу процесінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Волейбол)

    Курстың мақсаты-таңдалған спорт түріндегі (волейбол) спорттық дайындық процесін басқару жүйесі туралы заманауи білімді қалыптастыру. Басқару жүйесі мақсат пен міндеттерді қоюды, шешімдерді дайындауды және әзірлеуді, жоспарлауды, ұйымдастыруды, ынталандыруды, бақылауды, жаңасын қабылдауды қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер оқу процесін басқарудың практикалық дағдыларын - волейболшы-спортшыларды даярлауды жоспарлау немесе құру, педагогикалық жұмыс дағдыларын игеру, спорттық жарыстарға төрешілік етуді ұйымдастыру, сондай – ақ техниканы оқыту әдістемесі, ойын тактикасы және волейболдан оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру саласында білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Баскетбол)

    Пәнді оқытудың мақсаты-таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқарудың негізгі кезеңдерін жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Спортшыны дайындаудың барлық жүйесін оның жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу, нақты мақсат қою, дайындық, нақты перспективалық және ағымдағы міндеттер; осы міндеттерді шешудің әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау мәселелері қарастырылады; осы спортшы үшін оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру, спорттық дайындықтың нақты принциптері, дене шынықтыру қасиеттерінің бірі ретінде таңдалған спорт түрін сипаттай отырып, құру мазмұны мен бақылау және жоспарлау технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Тоғызқұмалақ)

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушыларда спортшыға әсер ету жүйесінде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оны бір, бастапқы күйден (бір дайындық деңгейінен) басқа, жоспарланған күйге (басқа, жоғары дайындық деңгейіне) ауыстыру мақсатында. Оқу процесінде студенттер спорттық дайындық процесін басқару кезеңдерін меңгереді: спортшының мінез-құлқын оңтайландыру, тоғызқұмалақ бойынша ең жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін жаттығулар мен дайындықты мақсатқа сай дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдаған түрінде спорттық даярлауды басқару (Шахмат)

    Пәннің мақсаты білім алушыларда спортшыны дайындаудың барлық жүйесін оның жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу, нақты мақсат қою, дайындық, нақты перспективалық және ағымдағы міндеттер бойынша теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында осы міндеттерді шешудің әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау мәселелері қаралады; спортшы үшін оңтайлы режимде таңдалған шахмат түрінде спорттық дайындық процесін ұйымдастыру; оқу процесін жоспарлау; жаттығу процесі мен жаттығу жағдайын ағымдағы бақылау; ағымдағы бақылау деректерін жалпылау және талдау және жоспарлауға қажетті түзетулер енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Футбол)

    Пәнді оқытудың мақсаты-спорттық оқу процесін басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәнді оқу барысында студенттер спорттық жаттығуды басқару жүйесімен танысады, нақты мақсат қояды, нақты перспективалық және ағымдағы міндеттерді дайындайды; осы міндеттерді шешудің әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау; оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру; футболдан спорттық жаттығу процесін басқарудың теориялық-әдістемелік ерекшеліктері және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін басқару (Жеңіл атлетика)

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты-жеңіл атлетикадан спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін басқару саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында оқу процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері, спорттық дайындыққа қойылатын заманауи талаптар, оқу процесін басқару негіздері, оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету, оқу процесінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелері қарастырылады. Студенттер әдістерді, құралдарды және жолдарды анықтауда практикалық дағдыларға ие болады осы тапсырмаларды шешу; спортшы үшін оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт теориясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді болашақ мамандығының педагогикалық практикасында жүзеге асыра алатын мектепте дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздері бойынша білімдерімен және дағдыларымен қаруландыру. Студенттер оқу процесін жоспарлауды және бақылауды, жұмыстың негізгі жоспарларын құруды және оның есебін жүргізуді, дене шынықтыру сабақтарын өткізуді, оқушылардың жұмыс нәтижелерін бағалауды, техникалық Оқыту құралдары мен стандартты емес жабдықтарды пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Жекпе жек)

    Пәннің мақсаты-спорттық дайындықты жүзеге асыру және таңдалған мамандандыруда оқу процесін ұйымдастыру барысында педагогикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша болашақ жаттықтырушы-оқытушылардың құзыреттерін дамыту және жетілдіру. Пәнді игеру барысында студенттер жекпе-жектегі спорттық және қолданбалы іс-әрекеттің мазмұнын талдаудың, әртүрлі бағыттағы оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің, кәсіби жаттықтырушылық қызметті, техникалық-тактикалық шеберлікті, қозғалыс қабілеттерін және білім алушылардың психологиялық қасиеттерін одан әрі практикалық іс-әрекетте қажет ететін практикалық дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі (Жекпе-жек)

    Пәннің мақсаты-студенттердің жаттықтырушының білімі мен дағдыларын қалыптастыру, спорттық жекпе-жектен балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігін дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздерін, дайындықтың барлық жақтарын дамыту, жаттығу процесінің режимін анықтау және белгілеу, заманауи, оның ішінде ең жаңа әдістерді енгізу мақсатында спортшылармен спорт түрінің, спорттық пәннің бәсекелестік қызметінің ерекшелігіне сәйкес жаттығулар өткізу кезеңдерін меңгереді.балалар спортшыларын даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Шахмат)

    Пәннің мақсаты-спортшылардың дайындығын басқаруда жаттықтырушылық дағдыларды арттыру бойынша білім мен дағдыларды тереңдету (жоспарлау, оқу процесін ұйымдастыру, жарыстар өткізу, дайындықты бақылау, бағалау және түзету). Пәнді оқу барысында білім алушылар тиімді оқу процесін құру әдістемесін; ұжымды басқару тәсілдерін; оқу процесінде ақпараттың әртүрлі құралдары мен нысандарын қолдану әдістемесін; оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің түрлі әдістемелері мен жаңа құралдарын меңгереді; білікті шахматшыларды даярлауға бағытталған жаттықтырушылардың көп жылдық жұмыс тәжірибесін ескере отырып, жаттықтырушылық шеберлікті арттыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Баскетбол)

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дағдылары мен дағдыларын одан әрі жетілдіру. Курстың мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу - жаттығу жұмыстарын жоспарлау және есепке алу. Спортшыларға дайындық түрлері бойынша қойылатын талаптар. Оқу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар- жасөспірімдер спортының негізідері және жоғары жетістіктер спорты

    Пәннің мақсаты студенттердің балаларды, жасөспірімдерді, жасөспірімдерді, қыздарды және кәсіби спортшыларды спорттық даярлау теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдерін кеңейту, спортшылардың спорттық даярлығының негізгі мазмұны, формалары мен шарттары, осы педагогикалық процестің әртүрлі спорт түрлері үшін неғұрлым маңызды және ортақ заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер кәсіби жаттықтырушылық-оқытушылық жұмыс үшін қажетті дағдыларды дамытады. Пәннің мазмұны балаларды, жасөспірімдерді, ұлдарды, қыздар мен кәсіби спортшыларды даярлау мәселелерін, көп жылдық дайындық кезеңдерінде жас және кәсіби спортшыларды даярлау мәселелерін, таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлықтың қазіргі заманғы әдістемелерін зерделеуді, спортшыларды көп жылдық даярлаудың ұйымдастырушылық құрылымын, негізгі нысандарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Таңдаған мамандық бойынша кәсіби машықтану негіздері қызметін жетілдіру (Футбол)

    Курстың мақсаты: студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық іс-әрекет дағдыларын әрі қарай жетілдіру. Курстың / пәннің мазмұны: спорттық разрядтар мен атақтар беру үшін техникалық - тактикалық дайындық бойынша разрядтық талаптар мен нормативтер. Жоғары білікті спортшылар мен командаларды даярлау жүйесі. Спортшылардың көп жылдық дайындығын жоспарлау. Оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау және есепке алу. Дайындық түрлері бойынша спортшыларға қойылатын талаптар. Жаттығу процесін ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы менеджмент пен маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің менеджмент және маркетинг саласындағы базалық білімдерін және ерекшеліктерін ескере отырып, спорт саласында өндірілетін жобаларды/ қызметтерді іске асыру бойынша трендтерді анықтау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент заманауи басқарудың теориясы мен практикасының негіздерін, басқарушылық ойлау тәсілін қалыптастыруды, спорттық кәсіпкерлік саласындағы мінез-құлықтың басқарушылық мәдениетінің элементтерін меңгеруді, басқарудың заманауи құралдарын пайдалануды, спорттық тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжытуды, бюджеттік қаржыландыруды ұйымдастыруды, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін қаражат іздеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі (Волейбол)

    Пәннің мақсаты-студенттердің оқытушының (жаттықтырушының) кәсіби қызметінің мәні мен мақсатын, "педагогикалық мәдениет", "Педагогикалық шеберлік", "педагогикалық технология" сияқты ұғымдардың психологиялық-педагогикалық мазмұнын түсінуіне, педагогикалық техниканы практикалық меңгеруіне ықпал ету. Пәнді оқу барысында студенттер волейбол бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігін, міндеттерге сәйкес волейболшыларды спорттық даярлау процесін тиімді ұйымдастыру дағдыларын дамытатын болады жаттығу кезеңі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі (Футбол)

    Курстың мақсаты: студенттерде түсінігі тұтастығы туралы көзқарас өнер жаттықтырушы, бірлік теориялық аспектілері және практикалық қорытындылар. Пәннің мазмұны: дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының кәсіби білімі педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық қабілеті педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық техника дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде. Мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт сабақтарындағы педагогикалық қарым-қатынас. Тәрбие жұмысының әдістемесі. Спортшыларды өзін-өзі тәрбиелеуді басқару. Спорттық ұжымдағы тұлғаны тәрбиелеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі (Баскетбол)

    Курстың мақсаты-студенттерде жаттықтырушының өнеріне деген көзқарастың тұтастығы, теориялық жалпылау мен практикалық тұжырымдардың бірлігі туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында дене шынықтыру мұғалімі Мен таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушының педагогикалық шеберлігінің негіздері, жаттықтырушы мен дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберліктің элементі ретіндегі кәсіби білімі, жаттықтырушы мен дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық қабілеттері педагогикалық шеберліктің элементі ретінде, педагогикалық техника жаттықтырушы мен дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің элементі ретінде, мұғалім мен жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығы, педагогикалық қарым-қатынас қарастырылады дене шынықтыру және спорт сабақтарында ФКиС-пен айналысатындармен тәрбие жұмысының әдістемесі, спортшылардың өзін-өзі тәрбиелеуіне басшылық ету. Спорт ұжымында жеке тұлғаны тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысы

    Пәннің мақсаты-студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу әдістері мен тәсілдері туралы білім беру және оқушылардың кәсіби дайындық процесін жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі, спорттық жаттығулар, сауықтыру және бейімделу дене шынықтыру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің тиімді әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина, емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәннің мақсаты-өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті емдік дене шынықтыру және спорттық медицинаның барлық бөлімдері бойынша теориялық білім мен дағдыларды игеру, жарақаттар мен аурулардың алдын алу және қалпына келтіру мақсатында уақтылы, білікті және толық мамандандырылған көмек көрсету үшін жауапкершілікке тәрбиелеу. Пәннің мазмұны: Жалпы патология негіздері, дене дамуы, жаттығу сабақтары мен жарыстар процесінде медициналық-педагогикалық бақылау, ЕДШ-нің жалпы негіздері, массаж негіздері, ЕДШ және аурулардың алдын алу және емдеу жүйесіндегі массаж, Емдік дене шынықтыру құралдары, ЕДШ нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы дәрігерлік бақылау

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушыларды дәрігерлік және педагогикалық бақылау негіздері бойынша, спорттық жарақаттанудың алдын алу, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер дәрігерлік бақылау деректерін практикалық кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттың психологиясы мен педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың дене тәрбиесі мен спорттық іс-әрекеттің психологиясы мен педагогикасы бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында студенттер өз жұмысында спорт педагогтарының зерттеулерімен белгіленген педагогикалық заңдылықтарды; спортшының жеке психологиялық ерекшеліктері мен жай-күйін зерттеудің негізгі психодиагностикалық әдістерін; психикалық жай-күйді реттеудің негізгі әдістерін, сондай-ақ болашақ дене тәрбиесі мұғалімдері адамдармен қарым-қатынас орнату үшін білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Волейбол)

    Пәннің мақсаты-волейбол бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметтің бар білімі мен дағдыларын жетілдіру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер спорттық шеберлікті жетілдіру кезеңдерінің міндеттерін меңгереді: спортшылар денесінің функционалдық мүмкіндіктерін арттыру; жалпы және арнайы дене қасиеттерін, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындықты жетілдіру; өңірлік және ресми спорттық жарыстарда жоғары спорттық нәтижелерді көрсетудің тұрақтылығы; спорттық мотивацияның жоғары деңгейін қолдау; жас спортшылардың денсаулығын сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Жеңіл атлетика)

    Пәннің мақсаты студенттердің таңдаған спорт түрі бойынша кәсіби жаттықтырушылық қызметке дағдылары мен дағдыларын одан әрі жетілдіру болып табылады. Жоспарлау, дайындық жағдайына дайындықтың тиімділігін бақылау, дайындықтың модельдік сипаттамалары, таңдалған мамандандыруда студенттердің спорттық-педагогикалық шеберлігін арттыру (жеңіл атлетика) сияқты мәселелер қарастырылады. Пән бойынша практикалық сабақтар тек спорттық дайындықты ғана емес, сонымен қатар кәсіби-педагогикалық дағдыларды игеруді және бекітуді де зерделеуді және жетілдіруді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша балалар жаттықтырушысының педагогикалық шеберлігі (Жеңіл атлетика)

    Пәннің мақсаты: студенттердің спорттық дайындықты жүзеге асыру және жеңіл атлетикадан оқу процесін ұйымдастыру барысында педагогикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша жаттықтырушы-оқытушылардың құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер жаттықтырушының педагогикалық шығармашылығын игереді, ол жас спортшыларға әсер етудің жаңа тәсілдерін дамытуда, оқыту мен тәрбиелеу процесінде педагогикалық мәселелерді шешудің жаңа нұсқаларын табуда, жасөспірімдердің психологиясын зерттеуде және өз қызметін талдауда, жас спортшылардың оқу процесінде қандай қиындықтар туындайтынын болжауда көрінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған мамандандыруда кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру (Тоғызқұмалақ)

    Пәнді игерудің мақсаты-спортшылардың дайындығын басқаруда (жоспарлау, оқу процесін ұйымдастыру, жарыстарды өткізу, дайындықты бақылау, бағалау және түзету) жаттықтырушылық дағдыларды тиімді орындауға және арттыруға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: оқу сабақтарының құрылымы; сабақтарды ұйымдастырудың барабар түрлерін таңдау; спорттық жаттығу процесін басқару; жаттығу процесін ағымдағы бақылау; бақылау әдістері. Практикалық сабақтарда тоғызқұмалақ бойынша оқу-жаттығу процесі ұйымдастырылады: жетекшімен, тәжірибелі ойыншылармен бір мезгілде ойнау сеанстары және міндеттерді, этюдтерді шешу бойынша конкурстар, ойын сабақтары, турнирлер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • оқу процесін дәлелді құралдармен және оқыту мен оңалту әдістерімен қамтамасыз ету
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • дене тәрбиесінің, спорттық жаттығудың, әртүрлі жастағы, жыныстағы тұлғалардың денсаулығын, сыртқы ортаның әр түрлі жағдайларында спорттық біліктілікті жоспарлау, бақылау жүргізу, спорттық кәсіпкерлік саласындағы мінез-құлықтың басқарушылық мәдениетінің элементтерін меңгеру
  • білім берудің жаңартылған мазмұнындағы құжаттармен жұмыс істей білу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектеп құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; критериалды бағалау әдістерін қолдану
  • Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік-құқықтық актілерін, дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары мәселелері бойынша әдістемелік материалдарды, елде және ұйымда дене шынықтыруды дамытудың перспективалары мен бағыттарын білу
  • дене шынықтыру және дене шынықтыру мұғалімі ретінде ғылыми-зерттеу, оқу, тәрбие, спорт, бұқаралық және сауықтыру жұмыстарын жүргізу
  • оқытуға және оқытуға әсері тұрғысынан үстел үсті спорт түрлері бойынша инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдану
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланысқа түсу; өзінің академиялық жазу дағдыларын және академиялық және ғылыми-зерттеу академиялық мәтіндерін практикалық жазу дағдылары
  • педагогикалық қызметте психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды; мамандық және тәрбие жұмысы пәнін оқыту әдістемелерін, менеджменттің негізгі функцияларын (педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және ынталандыру, бақылау және нәтижелерін бағалау)қолдану
  • спорт түрі бойынша жаттықтырушы ретінде мектепке дейінгі және мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде спорт түрлері бойынша топтарда жұмыс ұйымдастыру және өткізу
  • инклюзивті білім берудің, оның ішінде online режимде оқытудың және тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, құндылықтары мен нанымдарын қолдану
  • жас, жыныстық және біліктілік аспектілерінде функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, арнайы медициналық топтарда шұғылданушылар үшін емдік дене шынықтыру және массаж кешендерін әзірлеу және жүргізу қабілеті
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие
  • ағзаның резервтік мүмкіндіктерін жетілдіру құралдары мен әдістерін қолдана білу, денсаулыққа зиян келтірмей жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған физикалық жұмыс қабілетін оңтайландыра білу

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімі мен ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары бойынша жаттықтырушыны даярлау

Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру жəне спорт

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top