Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B02104 Спорттық бал биі педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім алушылардың таным мен шығармашылыққа талпынысы мен қызығушылығын қамтамасыз ететін ЖОО-да білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; -хореографиялық өнер бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, қазіргі қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін спорттық бал биі педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарындағы оқу орындарын, академияларды, өнер колледждерін, спорттық бал биі федерациясын, би мектебін, би-спорт клубтарын, студияларды, би ұжымдары мен қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; - тарихи үрдістер мен көпұлтты би мәдениетінің генезисін меңгеру арқылы білім алушылардың төзімділігін тәрбиелеу; - кәсіби қызметке тілдік дайындық; - қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Хореография педагогикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогиканың үрдістерін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еуропалық бағдарламаның негіздері (Н класы)
    Несиелер: 4

    Еуропалық бағдарламаның стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Осы кластағы бидерді игеру, еуропалық бағдарлама биін орындау қимылдарын үйлестіру және техника мен манерлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • История зарубежного хореографического искусства
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнердің эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады. Курс сондай-ақ әр түрлі би дәстүрлерін түсінуге және игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латин Америкасы бағдарламасының негіздері (Н класс)
    Несиелер: 3

    Латын Америкасы бағдарламасының стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Осы кластағы бидерді игеру, Латынамерикалық бағдарлама биін орындау қимылдарын үйлестіру және техника және манерлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқытудың әдістемелік негіздері)
    Несиелер: 4

    Зерделенетін фигуралардың бір-бірімен іс-қимылын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін "Е" сыныбының (Самба, Ча-Ча-Ча, Джайв) және тренаж фигураларын оқыту әдістемесін игеру. Аяқтың жұмысы, бұрылу және жүргізу күрделі әрекеттері оқытылады. Білім алушылар оқу-жаттығу құрамаларын құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық би негіздері
    Несиелер: 3

    Классикалық хореографияның базалық негіздері оқытылады. Классикалық бидің басты принциптерімен танысу: корпус пен қол қою, стоп позициясы мен қолдың жағдайы және станокта жаттығуларды орындау тәртібі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық хореографиялық өнердің тарихы
    Несиелер: 3

    Хореография өнерінің тарихын, негізгі даму кезеңдерін зерттеу. Отандық және шетелдік хореографиялық өнердің даму процесіндегі идеялық мазмұнды талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық грамота және музыкалық-би формаларын талд ау
    Несиелер: 5

    Музыкалық теорияның негіздері және музыкалық-би формалары, және жанрлар, ұғымдар: метр, ырғақ, ноталар ұзақтығы, затакт, такт, кезең, сөйлем, фраза, қарапайым музыкалық қарқын туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері (Е сыныбы))
    Несиелер: 3

    "Е" сыныбының би фигураларын (Баяу вальс, Веналық вальс, Квикстеп) және жатталатын фигуралардың бірлі-жарым іс-қимылдарын пысықтау және қозғалысты үйлестіруді дамыту әдістемелерін меңгеру. Аяқтың жұмысы, бұрылу және жүргізу күрделі әрекеттері оқытылады. Білім алушылар оқу-жаттығу құрастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи хореография негіздері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларға өз денесінің сезімдері деңгейінде билеуге көмектесетін заманауи хореографияның негіздерін үйретеді, қазіргі хореографияның басты ұстанымдарымен: табандағы ұстаным, корпус және қол қалпымен таныстырады. Әр түрлі стильдерді зерттейді: Контемпорари-дэнс, Джаз-модерн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және мотивация, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері" екінші бөлімі - бұл сыбайлас жем��орлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • әлемдік театр тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік театр өнерінің негізгі құбылыстары мен факторлары; - театр өнерінің стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері; - заманауи театр өнерінің стильдері мен даму бағыттары, түрлері мен жанрлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының “D” фигураларын (Баяу вальс, Танго) және зерттелетін фигуралардың негізгі іс-қимылдарын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін тренажды оқытудың әдістемелік принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би I
    Несиелер: 5

    2 оқу жылындағы классикалық бидің негіздерін оқу, қозғалысты үйлестіруді дамыту; классикалық би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру; классикалық би мектебі; бастауыш сынып қозғалыстарын байланыстыру. Классикалық би тренажын құруда құзыреттілік алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би негіздері
    Несиелер: 3

    1 оқыту жылы бағдарламасының халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесінің негіздерін оқыту. Негізгі қозғалыстар, қол, аяқ, корпус, бас қою. Қозғалыстардың әдістемелік талдауы. Музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балет терминологиясы I
    Несиелер: 5

    Француз тілінде классикалық бидің кәсіби терминологиясын оқып үйрену және оны станокта және залдың ортасында экзерсисте тәжірибелік пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Основы предпринимательской деятельности
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табы��ады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    «D» би сыныбының (Самба, Румба) фигураларын және зерттелетін фигуралардың негізгі іс-қимылдарын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін тренажды оқытудың әдістемелік принциптерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық бал биінің тарихы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биінің эволюциясының негізгі кезеңдері; осы өнер түрінің ерекшеліктері, спорттық бал биінің даму тенденциялары; әр түрлі тарихи дәуірлердің қоғам өміріндегі ерекшелігі, рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би практикумы I
    Несиелер: 3

    Қозғалыс координациясын дамыту, шыдамдылық және тыныс алу қойылымы, музыкалық бейнені дамыту және әр түрлі ұлттардың би сипатын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "Е, D" (баяу вальс, Танго) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін; фигураларды оқытудың әдістемелік реттілігін; жаңа би терминдерін; оқу-жаттығу қосылыстарын құру дағдыларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық би
    Несиелер: 3

    2 оқыту жылы бағдарламасының халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесінің негіздерін оқыту. Қозғалыстардың әдістемелік талдауы. Музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "Е, D" (Ча-Ча-Ча, Джайв) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін; фигураларды оқытудың әдістемелік реттілігін; жаңа би терминдерін; корпус жұмысының күрделенуі (ротация), жұптағы позицияны күрделендіреді; оқу-жаттығу қосылыстарын құру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балет терминологиясы II
    Несиелер: 3

    Пән станокта және залдың ортасында классикалық биде қолданылатын негізгі ұғымдар мен терминологияны үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би II
    Несиелер: 3

    3 оқыту жылы классикалық бидің барлық бөлімдерін орындау техникасы мен әдістемесімен жұмыс: экзерсис станокта және залдың ортасында, allegro.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық бал билеріндегі сахналық көрініс
    Несиелер: 3

    Орындаушылардың сыртқы түрі бойынша негізгі талаптарды, мэйкап техникасын, макияжды жағу кезектілігі мен техникасының негізгі тәсілдерін, санитарлық-гигиеналық ережелерді, сондай-ақ ерлер мен әйелдердің киімін салу мен техникасының ерекшеліктерін зерделеу; оқушылардың талғамын, өлшем сезімін, қиялын дамытуға ықпал етеді; костюм бойынша ережелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық би практикумы II би
    Несиелер: 3

    Пән қимылдарды үйлестіру мен техниканы дамытады, тірек-қимыл аппаратын нығайтады, төзімділікті және тыныс алуды дамытады және әр түрлі ұлттардың би сипатын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • халықтық-сахналық би практикумы III
    Несиелер: 3

    Бишінің орындау техникасын практикалық жетілдіру. Шеберлік дағдыларын тәрбиелеу және станокта жаттықтыру және залдың ортасында этюдтерді орындау арқылы әр түрлі халық билерінің ұлттық ерекшеліктерін жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стрейчинг
    Несиелер: 3

    Дене бұлшық етінің созылуына, икемділік пен икемділіктің дамуына білімді қалыптастыру. Стретчингтің түрлерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биі (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің әйелдер бөлімін оқытудың теориясы мен әдістемесін қалыптастырады. Би комбинацияларын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балет гимнастикасы
    Несиелер: 3

    Бұлшықеттер мен байламдарды созуға, буындардың қозғалуын жақсартуға және бимен айналысу үшін қажетті арнайы физикалық мәліметтерді дамытуға арналған жаттығулар кешенінің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырад

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы қозғалыс биомеханикасы
    Несиелер: 3

    Қозғалыс аппаратының анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін және механиканың заңдарын есепке ала отырып, адам денесінің қозғалысын қарастыратын физиология саласын зерттеу. Хореографиядағы қозғалысты талдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 3

    Жалпы ағзаның сыртқы құрылысын, ішкі нысанын және оның құрамына кіретін ағзалардың құрылымын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту негіздері
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық бидің орындалу техникасын, тарихи-тұрмыстық салондық биді зерттеудің әдістемелік принциптерін зерделеу; тарихи-тұрмыстық би терминологиясын, орындау мәнерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық бидің лексикалық материалдарын, станокта би комбинациясын, этюдтарды, әр түрлі халық билерінің материалында хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бал биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал билерінің композициясын қою бойынша әдістемелік ұсыныстарды меңгеру. Латынмерикалық және еуропалық бағдарламалар бойынша әлемдік орындаушылардың "алтын вариацияларды" зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (әйелдер сыныбы))
    Несиелер: 3

    Шығыс әйел билерінің дәстүрлі мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін меңгеру; қимылдарды іс жүзінде орындау; би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық бал биі практикумы
    Несиелер: 4

    "Е" сыныбының фигураларының орындаушылық шеберлігінің дағдыларын қалыптастырады; спорттық бал билері техникасының білімін тереңдетеді және жаттығулар кешенін (тренаж) құрастыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушының физикалық құрамын жаттығу негізінде, кәсіби форманы қолдау үшін жақсартады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық би оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    4 оқыту жылы бағдарламасындағы классикалық бидің әдістемелік негіздерін; классикалық биді оқытудың әдіснамалық принциптерін және дербес педагогикалық іс-әрекеттің тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі)
    Несиелер: 3

    "Самба" "Румба" би сыныбының "С" фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін оқу; жұпта жүргізуді пысықтау әдістерін меңгеру. Оқу-жаттығу қосылыстарын, конкурстық композицияларды және "Самба" "Румба" би вариацияларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі)
    Несиелер: 3

    "Танго", "Баяу вальс" би сыныптарының "С" фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін оқу; жұпта жүргізуді пысықтау әдістерін меңгеру. "Танго", "Баяу вальс" биінің оқу-жаттығу қосылыстарын, конкурстық композицияларын және вариацияларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Төрешілік ережелері мен этикасы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биін орындаушылардың техникасын бағалау дағдыларын қалыптастырады; спорттық бал биі бойынша жарыстарда судьяның мінез-құлқының ережелерін, қағидаттығын және этикасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биі (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің ер тарауын оқытудың теориясы мен әдістемесін қалыптастырады; би комбинациясын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 3

    Негізгі шығармалардың немесе хореографиялық мұраның жеке фрагменттерінің мәтіндері туралы білімді қалыптастырады; форманы, пластикалық тілді, хореографиялық бейненің әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бал биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биінің негізінде білім алушының хореографиялық ойлауын қалыптастырады; латынамерикалық бағдарламаларының бал билерінің композицияларын құрастыру дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биінің практикумы
    Несиелер: 3

    Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының латиноамерикандық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін үйрену. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бал биінің Тренажы
    Несиелер: 3

    Дайындық іс-әрекетінде педагогикалық дағдыларды қалыптастыру, бұрын зерттелген фигуралардың бірлі-жарым іс-әрекетін пысықтау, жаттығу кешенін өз бетінше құру және талдау қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (С класс)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "С" (Вена вальсі, Квикстеп) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін оқу, фигуралардың орындалуын талдау дағдыларын меңгеру және фигураларды вариацияларда біріктіре отырып, бөліктер бойынша қолдана білу. Білім алушылар 32 такта конкурстық композицияны құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық бидің орындау техникасын, халықтық-сахналық бидің бағдарламалық қозғалыстарын сауатты практикалық көрсетуді үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық би орындау техникасы
    Несиелер: 3

    4 оқыту жылы классикалық би мектебімен қабылданған аяқтың, корпустың, қолдың, бастың қозғалыс техникасының барлық ережелерін қатаң сақтай отырып, орындаушылық және практикалық құзыреттілікті, орнықтылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (С класы)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "С" (Ча-Ча-Ча-Ча, Джайв) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін оқу, фигуралардың орындалуын талдау дағдыларын меңгеру және фигураларды вариацияларда біріктіре отырып, бөліктер бойынша қолдана білу. Білім алушылар 32 такта конкурстық композицияны құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 3

    Еуропалық костюмнің, әлем халықтарының ұлттық киімдерінің дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, дәстүрлі киімнің ерекше белгілерін талдау және анықтау, сахналық би костюмінің ерекшелігін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Джаз биі
    Несиелер: 3

    Джаз-биді орындаудың базалық техникасының негіздерін, оқытудың әдістемелік принциптерін, импровизацияны үйрену. Сауатты көрсету бойынша жұмыс. Би қимылдарының лексикасын және комбинацияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (ерлер сыныбы))
    Несиелер: 3

    Шығыстың ер билерінің дәстүрлі мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін меңгеру; би комбинациясын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық би практикумы
    Несиелер: 3

    Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының еуропалық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін зерделеу. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Латынамерикалық бағдарламасының бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Латынамерикалық бағдарламасының стилін; орындау тәсілі мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық би орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Еуропалық бағдарламаның бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Еуропалық бағдарламаның стильдерін: итальян және ағылшын; орындау тәсілі мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Әлем халықтарының билерін практикалық зерттеу; зерттелетін халық билерінің орындалу стилі мен мәнерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Пән білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін арттыратын оқыту және тәрбиелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады; оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын педагогикалық шаралардың тиімділігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • бал хореографиясының мұрасы
    Несиелер: 3

    Бал хореографиясынын, ойын, клубтық, тұрмыстық және кеңестік бал билерінің, ұлттық негізде салынған билердің мұрасын, кариб аймағының хореографиясын меңгеру. Бал билерін орындау мәнері мен стилін меңгеру, олардың музыкалық ерекшеліктері, ырғағы мен сипатын оқып үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • музыкалық әдебиет
    Несиелер: 3

    Музыкалық мәдениеттің тарихы мен теориясын зерттейтін пән; негізгі музыкалық стильдерді меңгеру; әлемдік музыкадағы классика болып табылатын композиторлардың шығармашылық қызметін, сонымен қатар өмірбаяндарын зерттеу, білім алушыларды әлемдік музыкалық мәдениеттің мұрасына баулу, музыкалық ой-өрісін кеңейту, музыкаға деген сүйіспеншілікті арттыру, көркемдік талғамды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныптың еуропалық бағдарламасының фигураларын оқыту әдістемесін оқу; бірлі-жарым іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренаж; қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус жұмысын күрделендіру; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 такта конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бал хореографиясының жаңа бағыттары: секвей және формальшен
    Несиелер: 3

    Секвей» және «формейшн» хореографиясын құру қағидалары мен ережелерін меңгеру; қойылым жұмысының дағдыларын меңгеру; драматургия және сахналық композиция заңдарын, би суретін шығару; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, оны сауатты таңдау және орналастыру; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі "С, В" класс
    Несиелер: 3

    "Баяу фокстрот" би сыныбынан фигураларды оқыту теориясы мен әдістемесін, бірлі-жарым іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренажды, қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус жұмысын күрделендіруді, фигураларды күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға ұсақтау. 32 және 64 такта конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • заманауи хореографияның жаңа бағыттары
    Несиелер: 3

    Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарының стильдерін орындау техникасын меңгеру және зерттеу; оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру; музыкалық материалдарды таңдау; қазіргі хореографияны орындаудың қазіргі техникаларын талдау және сәйкестендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 3

    Зерттеу жұмыстарын жазудың негізгі сұрақтары мен әдістерін зерттеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді зерттеу. Интернет ресурстармен жұмыс істей білу; дипломдық жұмысқа ғылыми аппарат, мақалаларды жазу дағдыларын меңгеру; оны рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық класты латынамерикалық бағдарламның фигураларын оқыту әдістемесін зерттеу; негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренаж; қозғалыс координациясын дамыту, корпус пен сан жұмысының күрделенуі; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы бағдарламасының би практикумы
    Несиелер: 3

    "С" сынып (Самба, Ча-ча-ча, Румба) Латынамерикалық биді орындау техникасын практикалық игеру. (Пасодобль, Джайв) және жаттығулар кешенін құрастыру (тренаж), сондай-ақ латынамерикалық биінің өткен фигураларын бекіту; физикалық кәсіби пішінін ұстап тұру үшін күш жаттығуларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи хореография практикумы
    Несиелер: 3

    Қазіргі хореографияның әртүрлі стильдерін орындау техникасын практикалық меңгеру; барлық оқылатын бөлімдерді ескере отырып, қазіргі заманғы хореография сабағын көру дағдыларын меңгеру; оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру; музыкалық материалдарды таңдау; қазіргі хореографияны орындау техникаларын талдау және сәйкестендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хореографиялық ұжымды басқарудың негізгі әдістемелік принциптерін зерттеу. Хореографиялық ұжымдағы тәрбие және ұйымдастыру жұмысының түсініктері мен дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі "С, В" сынып
    Несиелер: 3

    «С» би сыныбының «Пасодобль» фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін, негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренажды, қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус пен сан жұмысының күрделенуі, күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • дипломдық жұмыстарды жазу бойынша ұсыныстар
    Несиелер: 3

    Дипломдық жұмысты енгізу және қорытындыны рәсімдеу әдістерін зерттеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиетті оқу, интернет ресурстармен жұмыс істей білу; ғылыми аппаратты жазу және жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; оны рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • спорттық бал биін орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биін орындау техникасын үйрену, оған: қадам техникасы, тоқта, корпус және жамбас жұмысы, қол жұмысы, жұптағы позициялар және серіктестердің өзара іс-қимылы кіреді. Екі бағдарламадан өткен би фигураларын зерттеу және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс биі
    Несиелер: 3

    Шығыс биі бағдарламасының негізгі бөлімдерін орындау техникасын үйрену және меңгеру: өзбек, ұйғыр, тәжік және т. б.; корпус қою, қол және аяқтың позициялары мен ережелерін; орындау стильдері мен мәнерлерін меңгеру; оқу комбинациялары мен этюдтерін құрастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнохореография
    Несиелер: 3

    Этнохореографияның қозғалыстарын, стилі мен мәнерін зерттеу, меңгеру. Оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Этнохореография тарихы мен теориясын зерттеу. Хореографиялық өнердің жетекші қайраткерлерінің қойылымдарында үлгілі концерттік нөмірлерінің хореографиялық мәтіндерін меңгеру және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бал биінің режиссурасы
    Несиелер: 3

    Бал биі режиссурасының принциптерін меңгеру; қойылымдық жұмыс дағдыларын меңгеру; драматургия заңдарын және сахналық композицияны меңгеру; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, оны сауатты таңдау және орналастыру; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнерді дамыту үрдістері мен заңдылықтарын зерттейтін бөлімдерді зерттеу; адамгершілік және эстетикалық сезімдерді дамыту, ішкі рухани әлемді байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық бағдарлама би практикумы
    Несиелер: 3

    Еуропалық билерді орындау техникасын практикалық игеру (баяу вальс, Танго, Вена вальсі, баяу фокстрот, Квикстеп) және жаттығулар кешенін құру (тренаж), сондай-ақ еуропалық билерден өткен фигураларды бекіту; физикалық кәсіби форманы қолдау үшін күштік жаттығуларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік мәдениет тарихын зерделеу; әлемдік және ұлттық мәдени үдерістердің объективті заңдылықтарын талдау, материалдық және дуалды мәдениеттің ескерткіштері мен құбылыстарын, адамдардың мәдени мүдделері мен қажеттіліктерінің пайда болуын, қалыптасуын және дамуын басқаратын факторлар мен алғышарттарды зерделеу, олардың мәдени құндылықтарды көбейту, сақтау және беруге қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныпта қолдануға рұқсат етілген оқуларды зерттеу; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әртүрлі билерден алу; орындалатын қозғалыстардың табиғатын түсіну, еуропалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесі мен орындау техникасында білімді жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныпта қолдануға рұқсат етілген оқуларды зерттеу; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әртүрлі билерден алу; орындалатын қозғалыстардың табиғатын түсіну, орындау техникасы мен латын америкалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесінің білімін жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі "В" сынып
    Несиелер: 3

    «Баяу вальс, Танго, Вена вальсі, баяу фокстрот және Квикстеп» еуропалық бағдарламаның 5 биін, “В” сыныбының фигураларын оқыту әдістемесін және зерттелетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды зерттеу; қозғалысты үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі " В " класс
    Несиелер: 3

    «Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв» латынамерикалық бағдарламаның 5 биін, “В” класындағы фигураларды оқыту әдістемесін және зерттелетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды зерттеу; қозғалысты үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    философия негіздерін біле отырып қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалауды; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беруді; нақты ғылымды, сондай-ақ барлық әлеуметтік-саяси кластерді зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалануды; өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын жасауды; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сүйенуді; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсету; коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін бағалау; топ, ұжымды басқару дағдылары мен механизмдерін пайдалану; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын үнемі жетілдіру.

  • Код ON2

    әлемдік және отандық өнердің, хореографияның, көркем шығармалардың стильдерінің даму кезеңдері мен жанрларына талдау жасау; өнертанушылардың қазіргі заманғы өнер және оның болашағы туралы әртүрлі пікірлерінде баяндау, осы бағдар бойынша өзінің дәлелді көзқарастары болу; концертмейстермен ынтымақтастық дағдыларын, музыкалық-хореографиялық сауаттылық білімдерін меңгеру; композициялар жасау және практикалық сабақтар өткізу үшін лайықты музыкалық материалдарды таңдау.

  • Код ON3

    орындаушылардың дене пішінін дамытатын және жетілдіретін жаттығу әдістерін меңгеру; классикалық би және хореографиялық білім беру саласында хореографиялық педагогиканың әртүрлі тәсілдері мен технологияларын білу және қолдану; білім алушылардың жас, физиологиялық және жеке ерекшеліктерінен бас тарта отырып, спорттық бал билері саласында орындаушылардың әлеуетін барынша тиімді арттыруға көмектесетін жаттығулар кешенін әзірлеу.

  • Код ON4

    әртүрлі деңгейдегі жеңілден күрделіге қарай базалық, оқу-жаттығу қосылыстарын жасау; оқушылардың техникалық, стильдік және өзге де қателіктерін көру және түзету, латынамерикалық және еуропалық бағдарламалар бойынша "E" сыныбының бастаушы орындаушылары мен бишілері үшін элементтер мен фигураларды үйлестірудің әдіснамалық тәсілдерін түсіндіру, өзіндік практикалық тәжірибесін пайдалану; білім алушыларға хореографиялық дағдыларды меңгеруге көмектесу; білім алушылардың танымдық процестерін басқару; білім алушылардың танымдық іс-әрекетін басқару; білім алушылардың ақыл-ой, эмоциялық және қимыл-қозғалыс әрекеттерін жасауына үнемі және әдістемелік тұрғыдан сауатты ықпал ету; қазіргі заманғы пластикалық тілдің пайда болу факторларына және даму заңдылықтарына, спорттық бал биінің және хореографиялық өнердің жалпы даму перспективасына талдау жүргізу.

  • Код ON5

    спорттық бал биінің және әлемдік театрдың тарихи қалыптасуы мен дамуын білу, осы өнер түрлерінің пайда болуынан бүгінгі күнге дейінгі әр дәуірдің ерекшеліктерін білу және оқу процесінде осы білімді практикада қолдана білу; көрнекті орындаушылар мен жаттықтырушылардың өмірбаянын білу және өздерінің оқытушылық қызметінде олардың үздік жұмыстарын пайдалана білу; шаш үлгісі, макияж, костюмдер, фурнитурада білім мен практикалық дағдыларды пайдалана отырып, сахналық бейнелер жасау. Білім алушыларға әртүрлі оқыту әдістерін, оқыту әдістемесін және хореографиялық өнер шеберлерінің жұмыс жасауын қолдана отырып, оқу бағдарламасын меңгеруге барынша тиімді көмектесу үшін әртүрлі оқытушылық тәсілдерді жетік меңгеру.

  • Код ON6

    би пәндерінің теориялық негіздерін меңгеруге және практикалық қолдануға ықпал ете отырып, E және D сыныптарын орындаушыларға арналған еуропалық және латын америкалық бағдарламалар бойынша педагогикалық іс-әрекетті жүргізу қабілетін меңгеру; орындаушыларды спорттық бал билерін оқыту теориясы мен әдістемесін қолдана отырып, негізгі би фигуралары мен қосылыстарын меңгерудің негіздерін үйрету; "Танго", "Баяу вальс", "Вена вальсі", "Квикстеп", "Румба", "Самба", "Ча-ча-ча" және "Джайв" би композицияларын құрастыруда теориялық және практикалық негіздерді терең біліммен ұштастыра отырып, оқушылардың шығармашылық тәсілін дамыту және жетілдіру; ғылыми теория мен көркем тәжірибенің психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерін қолдану, оқыту үдерісіне дәстүрлі және инновациялық тәсілдерді үйлестіру; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті болу.

  • Код ON7

    балет терминологиясы мен классикалық және халықтық-сахналық бидің негіздерін меңгеру; оқу орындарында классикалық және халықтық-сахналық билерді (станокта және залдың ортасында экзерсис) 2-ші және 3-ші жыл бойы оқыту үшін жаттығулардың бағдарламалық кешендерін әзірлеу және практикада қолдана білу, классикалық және халықтық-сахналық би бойынша физикалық форманы және кәсіби қасиеттерін дамыту үшін арнайы жаттығулар кешенін құру, хореография сабақтарын жүргізу; кәсіби ақпаратты өз бетінше іздеуге, өңдеуге, талдауға және бағалауға, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, классикалық және халықтық би саласында жаңа білім алуға қабілетті болу; олардың тиімді іске асырылуына дербес жауапты болу.

  • Код ON8

    күрделі деңгейлер бойынша фигураларды оқыту теориясын, терминологиясын және әдістемесін білу және «Самба», «Румба», «Ча-ча-ча», «Джайв», «Танго», «Баяу вальс», «Вена вальсі», «Квикстеп» сияқты латын америкалық және еуропалық билердің конкурстық композицияларын құру, осы би түрлері бойынша педагогикалық және дайындық жұмыстарын жүзеге асыру, орындаушыларды жеке-бағытталған оқыту стратегияларының негізгі тәсілдерін меңгеру, келіп түскен ақпаратты қорыту, талдау, орындаушыларға міндеттер қою және оларға қол жеткізуге көмектесу; оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныс болу, орындаушылармен жұмыстың психологиялық және педагогикалық тәсілдерін меңгеру, бұл дағдыларды өзінің практикалық қызметінде қолдану.

  • Код ON9

    күрделілігі әртүрлі деңгейдегі спорттық бал билерінің (еуропалық және латиноамерикалық) композицияларын, оларға музыка таңдап, фигуралардың үйлесуін (Е және Д сыныптары үшін фигураларды қоса алғанда) жасай білу; қазіргі заманғы технологиялар мен педагогикалық жұмыстарды ескере отырып, латынамерикалық және еуропалық билерді зерделеу бойынша тұтас білім беру және жаттығу процесін ұйымдастыруға қабілетті болу; педагогикалық практикада білім алушылардың бағдарламаларды игерудегі өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; практикалық материалды меңгерудің әдістемесі мен технологиялары саласында ұғымдық аппаратты меңгеру, білім алушыларға көзқарасты таба білу, психологиялық және педагогикалық дағдыларға ие болу және орындаушыларды көркем шығармашылықты танытуға ынталандыру; спорттық бал билерінің төрешілік ережелерін, жарыстарда төрешілердің мінез-құлқының этикасын білу, орындаушылардың өнерін объективті бағалай білу.

  • Код ON10

    халықтық-сахналық, қазақ және шығыс билері бойынша сабақтарды әзірлеу және өткізу дағдыларын; әйелдер мен ерлер партияларының ерекшеліктерін; оқу орындарында халықтық-сахналық биді (станокта және залдың ортасында экзерсис) оқытудың 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін әзірлеу және практикада қолдана білу, халықтық-сахналық би бойынша физикалық форманы және кәсіби қасиеттерін дамыту үшін арнайы жаттығулар кешенін құру, әлем халықтарының билерінің ұлттық хореографиясының негіздерін меңгеру; халықтық-сахналық, қазақ және шығыс биінің ақпаратын өз бетінше іздеуге, өңдеуге, талдауға және бағалауға қабілетті болу; джаз биін орындаудың практикалық дағдыларын меңгеру, комбинациялар мен этюдтарды құру.

  • Код ON11

    кәсіптік оқу орындарында классикалық биге және оның бағдарламалық қозғалыстарына оқытудың 4 жылдық бағдарламасын меңгеру; заманауи әдістемелер мен технологияларды білу және хореография пәндері мен балет гимнастикасына үйрету, хореография сабақтарын құрастыру негіздерін меңгеру; бидегі Адам анатомиясы мен қозғалыстардың биомеханикасы, адам ағзасының жас және физиологиялық ерекшеліктері, оның ішінде ағзаның формасы мен құрылымын түсіну, осы білімдерді теорияда және оқу процестерінде қолдану; тарихи-тұрмыстық би туралы білімдерді меңгеру: олардың хореографиялық ерекшеліктері мен бірегейлігін білу, оқыту процесінде шығармашылық тәсілдерді қолдана отырып, осы білім шеңберінде тәжірибе жасай білу және импровизациялау; костюм тарихын білу және әр түрлі дәуірлер мен стильдерде бағдарлай білу.

  • Код ON12

    мамандық бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименталды-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, кәсіби қызметте зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру; кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, ғылыми-білім беру, педагогикалық және тәрбие қызметінде хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану. Әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын тани білу және талдай білу, осы білімді тәжірибеде қолдана отырып, пластика тілі мен би өнерінің бейнелерін білу, хореографиялық шығарманы орындаушылармен жұмыс істей білу.

  • Код ON13

    Латынамерикалық, еуропалық би фигураларының теориясын, терминологиясын, оқыту әдістемесін білу (С, B сынып); "Пасодобль", "Баяу фокстрот" сияқты билердің конкурстық композицияларын құру (С, B сынып); педагогикалық және репетициялық жұмыстарды жүзеге асыру; кіріс ақпаратын жинақтау, талдау, орындаушылар алдында міндеттер қою және оларға қол жеткізуге көмектесу; қозғалыстардың әдістемелік күрделі үйлесімін түсіндіре және көрсете білу, оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныс болу, орындаушылармен жұмыстың психологиялық және педагогикалық тәсілдерін; мамандық бойынша зерттеу және эксперименталды қызметті жоспарлау және жүргізу, практикалық қолданудағы кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, оқу үрдісінде хореографиялық өнердің заманауи даму тенденцияларына бағдарлану. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарының орындаушылық шеберлігінің дағдыларын меңгеру.

  • Код ON14

    қазіргі хореография негіздерін білу, қазіргі және шығыс биінің стилдері мен техникаларын білу, "Секвей" және "Формешен" терминологиясын қолдану, лексиканы, техникалық негіздерді, орындау стилистикалық ерекшеліктерін түсіну. Драматургия заңдарын түсіну, би ұжымының хореографиялық туындысы мен репертуарында жұмыс істей білу, ұжымдағы шығармашылық атмосфера мен өзара сыйластық жасау, шығармашылық ұжымның қызметін жоспарлау дағдысын меңгеру, мәдениет және өнер саласында әкімшілік-ұйымдастыру қызметін жүзеге асыру. Арнайы және профильді пәндердің оқу бағдарламаларын, оқу орындарындағы педагогикалық жұмыс білімін меңгеру және оларды практикада қолдану, ғылыми-білім беру, педагогикалық және тәрбие қызметінің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану, кәсіби материалды жинау, талдау, өңдеу және қолдана білу.

Top