Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08410 Аквакультура және су биоресурстары-1 в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Психология пәні туралы мәселені шешудегі пікір талас. Әлеуметтік психология мәселелері. Гуманитарлық білім жүйесіндегі психологияның орны, оның басқа психологиялық пәндермен өзара байланысы. Адам мен қоғамның қазіргі мәселелерін шешудегі психологияның рөлі мен маңызы. Психологиялық идеялардың қалыптасу тарихы. Қазіргі психологияның негізгі теориялық бағыттары. Психология әдістері

    Семестр 1
  • Балық шаруашылығындағы интеграцияланған технологиялар
    Несиелер: 5

    Балық өсіру тоғандарында суда жүзетін құстарды бірлесіп өсіру. Балық және су маңындағы жануарларды өсіру. Балық және қаз өсіру кезіндегі технологиялық процестер. Тоғандардағы ортаны бақылау және оңтайландыру, биофильтрдің көмегімен суды биологиялық тазарту, балықтар мен суда жүзетін құстарды азықтандыру, балықтарды селективті аулау, балықтарға арналған табиғи жемді ұлғайтуға бағытталған тоғандар мен көкөніс дақылдарының тұнба суының органикалық затының артық мөлшерін пайдаға жарату. Интеграцияланған жүйелердің жұмыс істеуінің техникалық-экономикалық көрсеткіштері

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Тауарлық бекіре тұқымдарын өсіру
    Несиелер: 5

    "Тауарлық бекіре шаруашылығы" пәнін игерудің мақсаты студенттердің су көздерінің гидрологиялық ерекшеліктеріне қатысты бекіре балықтарын өсіру және өсіру тәсілдерінің әртүрлілігін бағалау, бекіре балықтарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларының биотехникалық үрдісінің әртүрлі кезеңдеріне қатысты бекіре балықтарының әр түрлерінің биологиялық және биотехникалық ерекшеліктерін есепке алу бойынша білім, білік және дағдысын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент-өндірісті немесе коммерцияны басқару, сондай-ақ өндірістің тиімділігін арттыру және пайданы ұлғайту мақсатында әзірленетін және қолданылатын басқару принциптерінің, әдістерінің, құралдары мен нысандарының жиынтығы. Мақсаты (ұйым қызметінің нәтижесі, қол жеткізу қажет берілген нүкте). Мақсат қою негізінде гипотезалар мен болжамдар жатыр

    Семестр 1
  • Су биоресурстарын тұрақты басқару
    Несиелер: 3

    Еңбек және энергетикалық шығындарды қысқарту кезінде, табиғи биоценоз бен агроландшафтты сақтай отырып, экологиялық таза өнім алуға мүмкіндік беретін фермерлік және көл балық шаруашылығы өндірісінің үйлесімділігінің кешенді шешімін зерттейді. Бұл пән бойынша магистранттар басқа ауыл шаруашылығы өнімімен бірге көлдерде балық өндірудің интеграцияланған технологияларына оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Су объектілерінің биологиялық өнімділігі
    Несиелер: 5

    Су қоймаларының балық өсіру мелиорациясы. Судың сапасын анықтайтын факторлар және оны жақсарту шаралары. Судың аэрациясы. Тоғандарды қорғау және егумен күрес. Тоғандарды тыңайтқыш. Су айдындарындағы азот және фосфор айналымы. Су қоймаларының тыңайтқыштарға қажеттілігі және оларды енгізу нормалары. Су қоймаларын тыңайтқыштар технологиясы. Балық шаруашылығында қолданылатын тыңайтқыштардың сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Индустриалды балық өсіру
    Несиелер: 5

    Балықты индустриалды өсіру-балық шаруашылығының жаңа бағыты, оның даму перспективасы кең. Индустриялық балық өсіру технологиясы өсіру, толыққанды жеммен азықтандыру, барлық өндірістік процестерді механикаландыру және автоматтандыру және дөңгелек жыл бойы тауар өнімдерін алу үшін қолайлы жағдай жасау жолымен отырғызу тығыздығы жоғары болған кезде балық өсіруге негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Аквапоника
    Несиелер: 5

    Пән суда балық және өсімдіктерді бірге өсіруді үйренеді. Акваөсіруді үйлестіретін Ауыл шаруашылығын жүргізудің жоғары технологиялық тәсілі. Тұйықталған экожүйелерде балық пен өсімдіктерді өсірудің заманауи процестері. Акваөсіру және гидропоника нысандарын өсірудің технологиялық режимдері.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Бахтах өсіру шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Форель өсірудегі жаңа технологиялық тәсілдерге, форель өсіру мен өсірудің биотехникасына, өсіру әдістерінің инструментализациясына, жаңа жабдықтарды қолдануға, су ортасын автоматты реттеу мүмкіндігіне, форель өсіру географиясын кеңейтуге байланысты сұрақтар шеңберін зерттейді. Форельдің барлық жастағы ауруларын алдын алу және оларды емдеу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және білім алушылардың кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, сондай-ақ одан әрі өз бетімен білім алуға мүмкіндік беретін шет тілін меңгерудің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі.

    Семестр 2
  • Қазақстандағы су айдынының ихтиофаунасы
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы ихтиофаунасы әртүрлі табиғи және жасанды су айдындарында мекендейтін балықтардың алуан түрлілігімен сипатталады. Осы пәнді игеру кезінде білім алушы ихтиофаунаның түрлік, сандық, салмақ және жас құрамын оқиды. Қазақстанның негізгі су тоғандарының балық кәсіпшілігін және оларды тиімді пайдалануды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Балық шаруашылындағы селекциялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Гибридологиялық және популяциялық талдау әдістері, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздері, генетикалық заңдылықтар, асыл тұқымдық жұмыстағы селекциялық белгілердің параметрлері, популяциялар мен ұрпағы бойынша жеке дарақтарды генетикалық бағалау әдістерін әзірлеу, ауруларға төзімділігі жоғары балықтарды құру әдістерін әзірлеу, иммуногенетика және белоктық полиморфизм мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Балықтардың инфекционды және инвазионды аурулар және олардың алдын алу шаралары
    Несиелер: 5

    балықтардың жұқпалы және инвазиялық ауруларының пайда болу және таралу процестерін, ағзаны патогендерден қорғау механизмі мен тәсілдерін және гомеостазды, құрылымдық және функционалдық тұтастығын сақтау мен қолдауға бағытталған емдеу-алдын алу шараларын әзірлеуді зерттейтін ғылым

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Су қоймаларының биологиялық ресурстарын көбейту әдістері
    Несиелер: 3

    Су айдындарының биологиялық ресурстарын молайту балық шаруашылығы мамандарының басты міндеті. Бұл білім гидробионттар мен балықтардың жойылып бара жатқан түрлерін сақтау және балықтардың жаңа тұқымдарын жасау үшін қажет. Балық аулау объектілерінің түрлік әртүрлілігі мен шикізат қорларын толықтыру, балық шаруашылығы маңызы бар су қоймаларының өнімділігін арттыру

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Код ON8

    Жаңа технологияларды әзірлеу, өндіріс технологиясын бақылау және санитарлық талаптар мен жеке гигиена ережелерін сақтау

  • Код ON6

    Зерттелетін су айдынының балық және жемшөп базасының жай-күйін бағалау

  • Код ON4

    Балықтарды өсіру мен молайтуға байланысты ережелерді, балықтарды өңдеуге арналған емдік-профилактикалық ерітінділердің құрамы мен концентрациясын түсіну

  • Код ON5

    Ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу және ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және беру кезінде қолданылатын қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды меңгеру

  • Код ON7

    Гипофизарлық препараттардың дозасын есептеу; уылдырықтың ұрықтандыру пайызын анықтау және эмбриондардың даму процесін бақылау

  • Код ON9

    Балықтарды өсіру және жасанды өсіру, балық өсіру кәсіпорындарын жобалау инновациялық әдістерін меңгеру, зауыттың өндірістік қуатын есептеу

  • Код ON1

    Балық шаруашылығын және өнеркәсіптік балық аулауды жүргізудің инновациялық әдістерін білу

  • Код ON3

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және тұлғааралық коммуникацияны жүзеге асыру қабілеті.

  • Код ON2

    Әртүрлі жастағы жас балықтарды аулап алу, аулау, қайта отырғызу, сұрыптау және есептеу тәсілдерін практикада қолдану

Top