8D06101 Информатика, есептегіш техника және басқару в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инженерия және компьютерлік ғылымдар саласында терең ғылыми-педагогикалық, іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығына ие ғалым-зерттеушіні қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Зияткерлік жүйелердегі білімді өңдеу модельдері мен әдістері
Пән білімді алу, сақтау және өңдеу әдістерін зерттейді; білім инженериясы ғылыми бағыт ретінде; интеллектуалды жүйелердің негізгі үлгілері мен әдістерін; интеллектуалды жүйелерді құру әдістері мен құрылыс принциптері; интеллектуалды жүйелер технологиясының негізгі мүмкіндіктері және осы технологияларды әртүрлі салаларда қолдану тәсілдері; күрделі пәнге бағытталған жүйелерді құруға арналған интерфейстік құралдар; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін кешенді талдау және аналитикалық синтездеу дағдыларын, өз бетінше мәліметтер жинау, ғылыми-техникалық ақпаратты зерттеу, талдау және синтездеу дағдыларын меңгереді. зерттеу тақырыбы, зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжауға мүмкіндік беретін теориялық модельдерді құру және нәтижелерді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатика, есептеуіш техника және менеджмент мәселелері
Пән отандық және шетелдік ғалымдардың проблеманы шешудегі тәжірибесін зерделейді; негізгі бағыттар, іргелі және қолданбалы зерттеудің ғылыми мектептері, Информатика, Есептеу техникасы және басқару саласындағы ғылыми жаңалықтар мен жаңа техникалық шешімдерді болжау және талдау әдістері; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы проблеманы шешуде қолдану үшін бастапқы деректерді анықтай алады, ғылыми зерттеулерді іске асыру жоспарын құра алады. бар проблеманы шешу жолдарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардағы инновациялық трендтер
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) саласындағы заманауи инновациялық бағыттарды талдау, соңғы технологиялық әзірлемелерді зерттеу, негізгі үрдістер мен перспективалық қолдану салаларын анықтау; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы АКТ саласындағы негізгі инновациялар мен әзірлемелерді және олардың қоғам мен бизнеске әлеуетті әсерін анықтауға, АКТ саласындағы жаңа технологиялық мүмкіндіктер мен проблемаларды анықтау бойынша тәуелсіз зерттеу жүргізуге, ағымдағы трендтерді талдау негізінде инновациялық шешімдерді енгізу үшін стратегиялар мен ұсынымдарды тұжырымдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі математикалық және компьютерлік моделдеу
Пән компьютерлік жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдарын зерттейді, таным әдісі ретінде модельдеу, экономикалық тепе-теңдік модельдері, құрылымдық модельдер, дифференциалды модельдер, бәсекелестік модельдер, математикалық модельдерді компьютерлік енгізу, математикалық және компьютерлік модельдеу технологиялары, имитациялық модельдеу, бағдарламалық құралдың сапасы мен метрикасы, бағдарламалық құралды тексеру әдістері; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математикалық және компьютерлік модельдеу теориясы, біліммен жұмыс істеу әдістері, жаңа білімді табу негізінде математикалық аппаратты қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушының ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және дербес жүзеге асыру қабілетін қамтамасыз ететін кәсіби ғылыми-зерттеу құзыреттерін қалыптастырады; пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қоюға, қойылған мақсатқа жетудің тиімді әдісі мен әдістерін таңдауға, ғылыми гипотезаларды тұжырымдауға және тексеруге, аспаптық құралдарды таңдауға және негіздеуге, ғылыми зерттеу әдіснамасын негіздеуге, деректерді өңдеуді орындауға және ғылыми жұмыстың нәтижелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модельдеудің математикалық негіздері
Пән модельдеу принциптерін, ақпараттық процестердің (АП) модельдерін ұсыну тәсілдерінің жіктелуін; объектілерді, процестерді, құбылыстарды ресімдеу тәсілдерін, әдістерін; модельдерді ұсынудың әртүрлі тәсілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін; модельдеу нәтижелерін бекіту және өңдеу алгоритмдерін; модельдермен машиналық эксперименттерді жоспарлау тәсілдерін, АП статистикалық модельдеуді; Имитациялық модельдеу тілдерін; модельдеудің заманауи тәсілдерін зерттейді күрделі АП; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлау үшін жаратылыстану және математикалық білімге ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән академиялық адалдық ережелеріне сәйкес зерттеу жұмысын жазу, ресімдеу, таныстыру ережелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жоғары импакт-факторы бар журналдарда ғылыми мақалалар жариялауға, диссертациялық зерттеу жазуға, авторлық құқықты сақтау ережелерін, академиялық адалдық ережелерін ескере отырып, басқа да ғылыми жұмыстарды орындауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жүргізілген зерттеулердің ғылыми және практикалық маңыздылығына талдау жүргізе алады, әзірлеу объектісін зерттеу нәтижелерін отандық және шетелдік аналогтармен салыстыра алады.
- Математикалық және компьютерлік модельдеу теориясына, біліммен жұмыс істеу әдістеріне, машиналық оқыту әдістеріне және жаңа білімді табуға негізделген математикалық аппаратты қолдана отырып, стандартты емес есептерді шешеді.
- Академиялық адалдық ережелеріне сәйкес заманауи теориялар мен талдау әдістері негізінде, математикалық талдау және модельдеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыра алады.
- IT-да жүйелер мен процестерді модельдеу үшін көпфункционалды аспаптық орталарды пайдалана отырып, эксперименттік зерттеулер негізінде алынған нәтижелердің сенімділігіне талдау жүргізе алады.
- Заманауи парадигмалар мен кез-келген күрделіліктегі жүйелерді жобалау және модельдеу әдістемелеріне негізделген информатика әдістерін қолдана отырып, интеллектуалды есептерді тұжырымдайды және шешеді.
- Математикалық талдау, модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеулер, оның ішінде білім беру саласындағы әдістерді қоса алғанда, қазіргі заманғы теориялар, әдіснамалар мен талдау әдістері негізінде академиялық және ғылыми тұтастығымен.
- Ақпараттық процестердің модельдері негізінде зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты іздестіруді, жинауды, өңдеуді, талдауды және жүйелеуді жүзеге асыра алады.