Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01703 Шет тілі мұғалімдерін даярлау в ОАИУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В011900 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, қазақстандық патриотизмге, салауатты өмір салтына, компьютерлік сауаттылыққа, тұлғалар арасындағы қоғамдық, адамгершілік қатынасты реттейтін құқықтық білім мен этикалық ережелерге бағытталған: - Шет тілдері саласында сындарлы кәсіби білім алуға, шет тілін оқытуды теориялық, педагогика-психологиялық және әдістемелік негіздерін ұғыну; - Әртүрлі құбылыстар мен үрдістерді болжау және ғылыми талдаудың жаңа әдістерін меңгеру, оларды өндіріс саласында қолдану; - Шет тілінің теориялық негіздерін бейінді-дифференциялды кәсіби бағытта игеру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  •  Көркем әдебиеттің стилистикалық ерекшеліктерін сипаттау, мәтіннің проблематикасын анықтау, әдеби кейіпкерлердің, автордың суретін жасау, әдеби шығарманы жеке тәжірибемен, шындықпен байланыстыру;  Ағылшын әдебиетіндегі шығармалардың түпнұсқаларын зерттеу, хат алмасуды, әдеби шығармалардың негізгі идеологиялық, эстетикалық, эмоционалдық ақпаратын анықтау;  Лингвистикалық, сөйлеу, социолингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, коммуникативті қабілеттерін, ресми және бейресми байланыс формаларын көрсету.
  •  Ағартушылық және кәсіби қызметте ағылшын тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі формалары мен түрлерін қолдану; идеологиялық әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдау;  Ғылыми, педагогикалық, әлеуметтік, саяси, әдеби тақырыптардың кең ауқымында еркін сөйлеу үшін тілдік құралдарды тиімді пайдалану;  Тыңдап түсіну мен оқу кезінде грамматикалық, лексикалық құрылымдар мен құбылыстарды қолдану.
  •  Тілдің дамуының негізгі кезеңдерін, фонетика, грамматика, лексика саласындағы өзгерістердің үрдістерін, тіл тарихын ғылым ретінде дамытудың қазіргі жағдайын, тенденцияларын ажырату;  Тарихи және этимологиялық сөздіктермен жұмысты көрсету;  Тарихи сөздіктерді пайдалана отырып ағылшын тіліне бірыңғай үнді-еуропалық, германдық, романдық және т.б. сөздік қорын, шығу тегін анықтау;  Отандық, шетелдік стилистиканың негізгі тұжырымдарын, тілдік бірліктердің жұмыс істеу ерекшеліктерін ажырату.
  •  Байланыс (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) құралы ретінде ауызша және жазбаша формаларын жүзеге асыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін пайдалану;  Шетел тілінің грамматикалық теориялық және практикалық негіздерін меңгеру;  Білімді ары қарай жетілдіру үшін қажетті материалдарды өз бетінше анықтау, ақпараттарды іздеу, талдау және саралау, сақтау және өзгелерге жеткізу
  •  Ағылшын тілінің фонетикалық жүйесін, оның функцияларын, компоненттерін, фонетикалық ерекшеліктерін, сегменттiк және прозалық кедергiлердiң алдын алу жолдарын сипаттау;  Үйлесімділік принципін, пропорционалды және интонациялық ерекшеліктерін орнату, фонетикалық құбылыстарды қамтитын тілдік үлгілерді игере отырып жазбаша және ауызша тілдік дағдыларын көрсету;  Грамматикалық, синтаксистік және лексикалық-грамматикалық конструкцияларды пайдалану арқылы аударма жасау қабілетін көрсету;
  •  Сөйлеу бірліктерінің графикалық және есту-қозғалтқыш сөйлеу суреттерін (иероглифтер), оның айтылу мен мағынасын салыстыру;  Сюжеттік мәтіндердің негізгі мазмұнын зерделеу;  Шетелдіктермен жеке тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау;  Қатысымдық әрекетті құрудың әдістерін анықтау, дұрыс дауыс ырғағымен ұсыну, грамматикалық, лексикалық деңгейінің жеткіліктілігін көрсету.
  •  Оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беру жүйесін ақпараттандыру;  Жан- жақты дамыған, заман талабына сай тұлғаны қалыптастыру;  Дербестік, мақсаттылық, шығармашылық, бастамашылыққа бағыттайтын инновациялық технологияларды меңгеру;  Оқыту үдерістерін ізгілендіру;  Білім алушылардың білімін бақылаудың жаңа әдістерін қолдану;  Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру;  Топпен жұмыс жасау, сыни тұрғыда ойлау, жобалау, интеграциялану жұмыстарын жүргізе білу;  Зерттеу жұмыстарын жүргізу, нәтижелерін талдау және сипаттау.
  •  Педагогикалық жүйелерді басқарудың негіздерін педагогикалық принциптер арқылы көрсету;  Кәсіби орыс тіліндегі арнайы мәтінді талдауда құрылымдық – семантикалық әдіс тәсілдерді қолдану;  Ауызекі сөйлеу (кәсіби тақырыпта әңгімелер жүргізу, ақпарат алмасу, пікір талас жүргізу) және жазбаша сөйлеу (заттың сипаттамасын беру, жоба жасау, іскерлік қағаздармен жұмыс жүргізу) жанрларын салыстыру;  Тіл білімінің негізгі теориялық мәселелерін тұжырымдау, тілдің онтологиясын анықтау.
  •  Жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану;  Үйреніп жатқан шетел тілінің ресми іскерлік ерекшеліктерін ажырату. Мәдениетаралық туындаған мәселелерді шешу жолдарын көрсету;  Іскерлік жетістіктер туралы тұжырымдау;  Ресми іскерлік стильді жасау, іскерлік пікір таласқа қатысу. Белсенді іскерлік терминологияны пайдалану; іскерлік хаттар әзірлеу; құжаттарды өңдеп құрастыру.
  •  Фонетиканың мақсатын, анықтамасын, тіл фонемаларының аспекстісін, өзара ықпалын, сөз механизмін, тілдің фонологиялық аспектісін, фонемалардың сөз ағымында өзгеріске түсуін, адаптация туралы ұғымдарын, ассимиляцияның типтерін және дәрежелерін ажырату;  Теориялық грамматиканың тарихи даму кезеңдерін, заңдары мен заңдылықтарын, грамматикалық категорияларын, аспектілерін, заманауи ғылыми теориялық көзқарастарын сипаттау;  Ағылшын тілінің лексикалық жүйесіндегі ұғымдарын, сөздің лексикалық мағынасының құрылымын саралау.
  •  Жүйелі жан-жақты сабақтастық принциптерін назарға ала отырып, сыныптан тыс оқу жұмыс жоспарын жасау;  Ақпараттың сенімділігі мен дәйектігін бағалау;  Интонацияны ажырату және эмоцияларын этикеттің ережелеріне сәйкес келтіріп, логикалық тұжырымдау;  Ресми және бейресми хаттарды әр түрлі стильде әзірлеу, жай және күрделі синтаксистік конструкцияларды, грамматиканы дұрыс қолдану.
  •  Аударма жасау жолдарын, рефераттық аударма, аннотациялық аударма, ақпараттық аударманың түрлерін, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық ауысуларды, жасалған аударманың сапалық талдау өлшемдерін ажырату;  Ақпараттық аударма ұғымын, аударманың лексикалық мәселелерін, аудармалық сәйкестіктердің түрлерін – тұрақты баламалар мен варианттік сәйкестіктерін айқындау;  Ресми құжаттардың, газет – журналдық мәтіндердің лингвопрагматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық қызмет бойынша мәтіндерді, патенттік әдебиеттерді аударып әзірлеу.
  •  Шеттілдік білім беру жүйесін жасаудағы концептуалды негіз ретінде көрініс табатын когнитивтік-лингвомәдени әдіснамаға шолу жасау;  Елтануға арналған реалияларының, тұрақты идиомалық сәйкестіктерінің мағыналық құрылымын сипаттау;  Диалогтік сөйлеу, серіктестің ойын сыни талдау. Тілдік амалдардың функционалды-коммуникативті сәйкестілігін, қысқартулар, эллипсистер, паралингвистикалық амалдардың қолданылуын талдау;  Кәсіби және мәдени маңызды ақпаратты таңдау, мәтіннің идеясын, автордың коммуникативтік ықыласын анықтау.
Top