Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Шет тілі мұғалімдерін даярлау в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В011900 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, қазақстандық патриотизмге, салауатты өмір салтына, компьютерлік сауаттылыққа, тұлғалар арасындағы қоғамдық, адамгершілік қатынасты реттейтін құқықтық білім мен этикалық ережелерге бағытталған: - Шет тілдері саласында сындарлы кәсіби білім алуға, шет тілін оқытуды теориялық, педагогика-психологиялық және әдістемелік негіздерін ұғыну; - Әртүрлі құбылыстар мен үрдістерді болжау және ғылыми талдаудың жаңа әдістерін меңгеру, оларды өндіріс саласында қолдану; - Шет тілінің теориялық негіздерін бейінді-дифференциялды кәсіби бағытта игеру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіпкерлік дағдылар, инновацияларды қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пәндер
Коммуникативті біліктілікті жетілдіру аудиосеминары
Практикалық фонетика
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Екінші шетел тілінің коммуникативті курсы (А1-деңгейі)
Грамматикаға кіріспе
Ағылшын тіліндегі сөзжасам
-
2 Оқу жылы
Жалпы тіл білімі
Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
Негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Екінші шетел тілінің комуникативті курсы (А2-деңгейі)
Тіл біліміне кіріспе
Практикалық грамматика
Қарым-қатынастың коммуникативтік дағдылары
Екінші шетел тілі (+А2 деңгейі)
Негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В1-деңгейі)
Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың әдістемесі
Екінші шетел тілінің комуникативті курсы (+А2 деңгейі)
Іскерлік іс-қағаздар
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Базалық негізгі шетел тілі (В1-деңгейі)
Іскерлік шет тілі
Педагогика
-
3 Оқу жылы
Жазбаша және ауызша аударма практикасы
Елтану және мәдениеттану: Ұлыбритания және АҚШ
Базалық негізгі шетел тілі (В2-деңгейі)
Теориялық грамматика
Ел тану (негізгі тіл)
Теориялық грамматика негіздері
Теориялық фонетика негіздері
Бейімделмеген мәтінмен жұмыс және аударма
Теориялық фонетика
Екінші шетел тілінің коммуникативті курсы (В1-деңгейі)
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1-деңгейі)
Негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В2-деңгейі)
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2-деңгейі)
Саяси және әлеуметтік лексика
Негізгі пәнді арнайы мақсатта оқыту (С1-деңгейі)
Ағылшын тілі лексикологиясының негізгі курсы
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1-деңгейі)
Лексикология
Екінші шетел тілінің комуникативті курсы (В2-деңгейі)
Ақпараттық аударма практикасы
-
4 Оқу жылы
Кәсіби ағылшын тілі (гуманитарлық бағытқа арналған, С2 деңгейі)
Стилистика
Тіл тарихы
Тілі оқытылатын мемлекеттің тарихы мен тілдік ерекшеліктері
Көркем әдебиетті талдау
Ағылшын әдебиеті
Екінші шетел тілінің коммуникативті курсы (С1-деңгейі)
Классикалық ағылшын жазушыларының әдеби шығармаларын талдау
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (С1-деңгейі)
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2)
Арнайы шет тілі (негізгі шет тілі, С2 деңгейі)
ХІХ-ХХ ғас ағылшын жазушыларының шығармалары
Ағылшын тілінің функционалдық стильдері
Негізгі пәнді арнайы мақсатта оқыту (С2-деңгейі)
Оқыту нәтижелері
- Көркем әдебиеттің стилистикалық ерекшеліктерін сипаттау, мәтіннің проблематикасын анықтау, әдеби кейіпкерлердің, автордың суретін жасау, әдеби шығарманы жеке тәжірибемен, шындықпен байланыстыру; Ағылшын әдебиетіндегі шығармалардың түпнұсқаларын зерттеу, хат алмасуды, әдеби шығармалардың негізгі идеологиялық, эстетикалық, эмоционалдық ақпаратын анықтау; Лингвистикалық, сөйлеу, социолингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, коммуникативті қабілеттерін, ресми және бейресми байланыс формаларын көрсету.
- Ағартушылық және кәсіби қызметте ағылшын тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әр түрлі формалары мен түрлерін қолдану; идеологиялық әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдау; Ғылыми, педагогикалық, әлеуметтік, саяси, әдеби тақырыптардың кең ауқымында еркін сөйлеу үшін тілдік құралдарды тиімді пайдалану; Тыңдап түсіну мен оқу кезінде грамматикалық, лексикалық құрылымдар мен құбылыстарды қолдану.
- Тілдің дамуының негізгі кезеңдерін, фонетика, грамматика, лексика саласындағы өзгерістердің үрдістерін, тіл тарихын ғылым ретінде дамытудың қазіргі жағдайын, тенденцияларын ажырату; Тарихи және этимологиялық сөздіктермен жұмысты көрсету; Тарихи сөздіктерді пайдалана отырып ағылшын тіліне бірыңғай үнді-еуропалық, германдық, романдық және т.б. сөздік қорын, шығу тегін анықтау; Отандық, шетелдік стилистиканың негізгі тұжырымдарын, тілдік бірліктердің жұмыс істеу ерекшеліктерін ажырату.
- Байланыс (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) құралы ретінде ауызша және жазбаша формаларын жүзеге асыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін пайдалану; Шетел тілінің грамматикалық теориялық және практикалық негіздерін меңгеру; Білімді ары қарай жетілдіру үшін қажетті материалдарды өз бетінше анықтау, ақпараттарды іздеу, талдау және саралау, сақтау және өзгелерге жеткізу
- Ағылшын тілінің фонетикалық жүйесін, оның функцияларын, компоненттерін, фонетикалық ерекшеліктерін, сегменттiк және прозалық кедергiлердiң алдын алу жолдарын сипаттау; Үйлесімділік принципін, пропорционалды және интонациялық ерекшеліктерін орнату, фонетикалық құбылыстарды қамтитын тілдік үлгілерді игере отырып жазбаша және ауызша тілдік дағдыларын көрсету; Грамматикалық, синтаксистік және лексикалық-грамматикалық конструкцияларды пайдалану арқылы аударма жасау қабілетін көрсету;
- Сөйлеу бірліктерінің графикалық және есту-қозғалтқыш сөйлеу суреттерін (иероглифтер), оның айтылу мен мағынасын салыстыру; Сюжеттік мәтіндердің негізгі мазмұнын зерделеу; Шетелдіктермен жеке тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау; Қатысымдық әрекетті құрудың әдістерін анықтау, дұрыс дауыс ырғағымен ұсыну, грамматикалық, лексикалық деңгейінің жеткіліктілігін көрсету.
- Оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беру жүйесін ақпараттандыру; Жан- жақты дамыған, заман талабына сай тұлғаны қалыптастыру; Дербестік, мақсаттылық, шығармашылық, бастамашылыққа бағыттайтын инновациялық технологияларды меңгеру; Оқыту үдерістерін ізгілендіру; Білім алушылардың білімін бақылаудың жаңа әдістерін қолдану; Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру; Топпен жұмыс жасау, сыни тұрғыда ойлау, жобалау, интеграциялану жұмыстарын жүргізе білу; Зерттеу жұмыстарын жүргізу, нәтижелерін талдау және сипаттау.
- Педагогикалық жүйелерді басқарудың негіздерін педагогикалық принциптер арқылы көрсету; Кәсіби орыс тіліндегі арнайы мәтінді талдауда құрылымдық – семантикалық әдіс тәсілдерді қолдану; Ауызекі сөйлеу (кәсіби тақырыпта әңгімелер жүргізу, ақпарат алмасу, пікір талас жүргізу) және жазбаша сөйлеу (заттың сипаттамасын беру, жоба жасау, іскерлік қағаздармен жұмыс жүргізу) жанрларын салыстыру; Тіл білімінің негізгі теориялық мәселелерін тұжырымдау, тілдің онтологиясын анықтау.
- Жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану; Үйреніп жатқан шетел тілінің ресми іскерлік ерекшеліктерін ажырату. Мәдениетаралық туындаған мәселелерді шешу жолдарын көрсету; Іскерлік жетістіктер туралы тұжырымдау; Ресми іскерлік стильді жасау, іскерлік пікір таласқа қатысу. Белсенді іскерлік терминологияны пайдалану; іскерлік хаттар әзірлеу; құжаттарды өңдеп құрастыру.
- Фонетиканың мақсатын, анықтамасын, тіл фонемаларының аспекстісін, өзара ықпалын, сөз механизмін, тілдің фонологиялық аспектісін, фонемалардың сөз ағымында өзгеріске түсуін, адаптация туралы ұғымдарын, ассимиляцияның типтерін және дәрежелерін ажырату; Теориялық грамматиканың тарихи даму кезеңдерін, заңдары мен заңдылықтарын, грамматикалық категорияларын, аспектілерін, заманауи ғылыми теориялық көзқарастарын сипаттау; Ағылшын тілінің лексикалық жүйесіндегі ұғымдарын, сөздің лексикалық мағынасының құрылымын саралау.
- Жүйелі жан-жақты сабақтастық принциптерін назарға ала отырып, сыныптан тыс оқу жұмыс жоспарын жасау; Ақпараттың сенімділігі мен дәйектігін бағалау; Интонацияны ажырату және эмоцияларын этикеттің ережелеріне сәйкес келтіріп, логикалық тұжырымдау; Ресми және бейресми хаттарды әр түрлі стильде әзірлеу, жай және күрделі синтаксистік конструкцияларды, грамматиканы дұрыс қолдану.
- Аударма жасау жолдарын, рефераттық аударма, аннотациялық аударма, ақпараттық аударманың түрлерін, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық ауысуларды, жасалған аударманың сапалық талдау өлшемдерін ажырату; Ақпараттық аударма ұғымын, аударманың лексикалық мәселелерін, аудармалық сәйкестіктердің түрлерін – тұрақты баламалар мен варианттік сәйкестіктерін айқындау; Ресми құжаттардың, газет – журналдық мәтіндердің лингвопрагматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық қызмет бойынша мәтіндерді, патенттік әдебиеттерді аударып әзірлеу.
- Шеттілдік білім беру жүйесін жасаудағы концептуалды негіз ретінде көрініс табатын когнитивтік-лингвомәдени әдіснамаға шолу жасау; Елтануға арналған реалияларының, тұрақты идиомалық сәйкестіктерінің мағыналық құрылымын сипаттау; Диалогтік сөйлеу, серіктестің ойын сыни талдау. Тілдік амалдардың функционалды-коммуникативті сәйкестілігін, қысқартулар, эллипсистер, паралингвистикалық амалдардың қолданылуын талдау; Кәсіби және мәдени маңызды ақпаратты таңдау, мәтіннің идеясын, автордың коммуникативтік ықыласын анықтау.