Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Құқық негіздері және экономика в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • ҚР конституциялық құқығы
    Несиелер: 5

    Конституциялық құқықтың ғылыми-теориялық негіздері, Қазақстан Республикасының конституциялық дамуының кезеңдері, Конституцияның рөлі мен функциясы, демократия, құқық, әлеуметтік және азаматтық мемлекет, конституциялық-құқықтық мәртебе мен азаматтығы, мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарының конституциялық құрылысы үдерісінде мемлекет пен қоғамның негізгі заңы .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің кәсіби педагогикалық қызметі туралы түсініктерін қалыптастыруға, мұғалім қызметін меңгерудің болашағы мен жолдарын ашуға, қазіргі әлемдегі білім берудің рөлі мен орны, педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық мамандық, педагогикалық білім беру жүйесі, педагогтың кәсіби құзыреттілігі мен кәсібилігі және мұғалімнің жеке қасиеттері: оның мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы
    Несиелер: 5

    Пәндер Қазақстандағы мемлекет пен құқықтың пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы тұтас түсінік негізінде студенттердің тарихи-патриоттық санасын қалыптастырады. Курс аясында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың, ерте меодальды монархиялардың, Шыңғысхан империясының, қазақ хандығының пайда болуы мен дамуы, Қазақстанның Ресейге қосылуы және оның мемлекеттік-құқықтық салдары, Қазақ Кеңестік мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы, Қазақстанның КСРО ыдырауы мен тәуелсіздік алуы жағдайында мемлекеттік-құқықтық дамуы, Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде конституциялық-құқықтық дамуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекет және құқық теориясы
    Несиелер: 5

    Курс Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар мен үрдістер туралы түсінік қалыптастырады, пайда болу заңдылықтарын көрсетеді, студенттердің қазіргі заманғы құқықтық ғылымның іргелі негіздерін меңгеруі үшін қажет мемлекет пен құқықтың дамуы мен жұмыс істеуі; мемлекет пен құқық, олардың мәні, нысандары туралы білімді кеңейту, салалық оқу пәндерінің ережелерін жемісті зерделеуге және барабар қабылдауға мүмкіндік беретін базалық заң терминологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмірге қауіп төндіретін өмір салты
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет етуін, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден Техносфера жағдайында Алғашқы медици��алық көмек көрсету және адамды қорғау тәсілдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Мәңгілік ел» құндылықтары пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Курс аясында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы контекстінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық тәрбиенің, этникалық әлеуметтендіру мен бірегейліктің, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетінің мәні оқытылады. Курс ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сананың және әлеуметтік есте сақтаудың жоғары деңгейдегі қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеуге бағытталған; бізд��ң мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау жөніндегі белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсіби шеберлік пен бәсекеге қабілеттілік рухын қалыптастыру мәселелері қарас����ырыл��ды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны қазіргі қоғамдағы иудаизм, даосизм, конфуциандық, буддизм, христиандық, католицизм, православие, протестантизм, ислам дінінің мәнін, пайда болу тарихын, дамуын, рөлі мен орнын зерттеуге бағытталған. Пән негізгі діни бағыттар туралы білім; конфессияаралық қарым-қатынас, толеранттылық мәдениеті; діни экстремизм идеологиясына қарсы тұру және дәстүрлі емес тоталитарлық діни бірлестіктердің, қозғалыстар мен мәдениеттер әсері бойынша құзіреттілік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Қаржы" Майноры Қаржы
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқыту нәтижесінде тыңдаушы макро -, микро -, мезо - деңгейлердегі қаржының рөлін түсінуге, салық-бюджет және ақша-несиелік саясатының өзара байланысын түсінуге көмектесетін қаржылық әліпби негіздерін біледі, қаржы органдарын, әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындарды, қаржы-банк нарығы субъектілерін, жеке қаржыны жоспарлау, реттеу және бақылау тетігін талдау кезінде қаржылық құралдарды пайдалана алады. Жағдаяттық шешімдерді қабылдау арқылы тыңдаушы жеке қаржыны, кәсіпкерлік қызметтің қаржыларын, экономиканың нақты секторын қалыптастыру және тиімді пайдалану бойынша жеке алгоритм құруды үйренеді, сондай-ақ бағалы қағаздарға ақша қаражатын инвестициялау мектебі�� өтеді. Қаржы нарығын және қаржы делдалдарының, сақтандыру ұйымдары мен халықаралық қаржы институттарының қызметін дамытудың қазіргі заманғы трендтерін; кәсіпорындардың қаржы-экономикалық қызметінің негіздерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психология студенттер арасында педагогикалық психология, оның санаттары, қағидалары мен әдістерін қалыптастыру, психологияның басқа салаларымен қарым-қатынастарды түсіну, оқыту және тәрбиелеу бойынша заманауи психологиялық идеяларды дамытудың негізгі бағыттары, педагогикалық қызмет және оқу процесін ұйымдастырушы ретінде оқытушының тұлғасының рөлін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогтарда әлемде және Қазақстанда әртүрлі тарихи кезеңдерде тәрбие және білім беру мәселелері бойынша кәсіби педагогикалық білімді, педагогикалық ойлауды және дүниетанымды дамыту, педагогикалық құбылыстарға тарихи көзқарасты қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Курс Педагогика және білім беру тарихының теориялық-методологиялық негіздерін, әлемдегі тәрбиенің, мектептің және педагогикалық ойлардың дамуын, ежелгі уақыттан бастап қазіргі уақытқа дейін зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Курс педагогиканың пайда болуы мен дамуы, баланың әлеуметтануы, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтенуі, әлеуметтік-педагогикалық виктимологияның мәні, әл��уметтік-педагогикалық қызметтің әдістемесі мен технологиясы, инклюзия жағдайында халықтың әр��үрлі топтарымен және әлеуметтік институттармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері: отбасымен, девиантты мінез-құлықты балалармен, ерекше білім беру қажеттілігі бар және т. б. туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы.
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағдарлы тіл" пәнаралық курсты оқытудың мақсаты кәсіби-бағдарлы сөйлеудің барлық формаларының икемділігін жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте оларға қажетті коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Пән «адам – әлеуметтік коммуникация» жүйесіндегі процестерді түсінуге, диагностикалауға және жобалауға мүмкіндік беретін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны коммуникация теориясын ғылым және оқу пәні ретінде меңгеруге, мәдениетаралық және тұлғааралық қарым-қатынас туралы, модельдер, түрлер, коммуникациялық арналар, әлеуметтік коммуникацияның интенционалды және коммуникативтік механизмдері туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ коммуникациялық үдерістердің тиімділік мәселелері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Курс өзін-өзі тану мәнін, адамның ішкі ресурстары мен позитивті ойлауын дамыту арқылы педагогтың өзін-өзі жүзеге асыру және гуманистік позициясын қалыптастыру шарты ретінде ашады. Пән кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы құралдарын меңгеру бойынша құзыреттілікті қалыптастырады: кәсіби қарым-қатынас, тәлімгерлік, портфолио.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджеология
    Несиелер: 5

    Пән теориялық негіздермен, имиджді қалыптастырудың негізгі механизмдері мен әдістерімен, өзін-өзі таныстыру технологияларымен, сондай-ақ кәсіби қызмет процесінде оларды тиімді пайдалану дағдылары мен іскерліктерімен таныстырады. Курс мазмұны имидж туралы білімді әлеуметтік кеңістікті ұйымдастыру және ақпараттық ортаны толтыру формасы ретінде меңгеруге, жалпы сананың және мінез-құлықтың элементі ретінде имиджге, имидждік стратегияларға: физиогномикаға, кинесикаға, сондай-ақ жеке іскерлік имидждегі сөйлеу, этикет, сыртқы келбеті, стилистика рөліне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Қаржы" Майноры Банк ісі
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу нәтижесінде тыңдаушыда коммерциялық банк қызметін ұйымдастыру, заманауи банктік операциялар мен технологиялар саласында кешенді теориялық және қолданбалы білім қалыптастыру, кредиттік және қаржылық құралдарды қолдану және коммерциялық банк қызметінің қазіргі жағдайларына барынша жақын түрлі жағдайларда шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру жүзеге а��ырылады. Курс бағдарламасын меңгеру барысында студенттер коммерциялық банктер қызметінің қаржылық көрсеткіштерін бағалай алады және талдай алады, банктік қызметке әсер ететін тәуекелдерді және оларды азайту тәсілдерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағдарлы тіл" пәнін оқытудың мақсаты кәсіби-бағдарлы сөйлеудің барлық формаларының икемділігін жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте оларға қажетті коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны педагогикалық ғылым туралы жалпы әлемдік және кәсіби-педагогикалық түсініктерді, тәрбие теориясы туралы білімді, кәсіби педагогикалық қызметте оқыту теориясын қалыптастырады. Курс біртұтас педагогикалық процесс, оның заңдылықтары, тұлғаның базалық мәдениетінің негізі ретінде білім мазмұны, орта мектепте оқытудың әдістері, құралдары, ���ормалары, оқушылардың танымдық әрекетін белсендірудің заманауи тәсілдері, білім беру технологиялары, тұтас педагогикалық үдерісте тәрбие беру, ұжымдағы жеке тұлғаны тәрбиелеудің мәні, отбасылық тәрбие туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы жалпы теориялық білімді қалыптастыру: Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі туралы тұтас түсінік; мемлекеттің Негізгі заңының мәні; елдің конституциялық құрылысының негіздері; Қазақстан Республикасындағы адам мен азаматтың құқықтары мен міндеттері; мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару органдары жүйесі; азаматтық, еңбек, отбасылық, экологиялық, әкімшілік және қылмыстық құқықтық қатынастардың ерекшеліктері; қылмыстық және азаматтық сот өндірісінің нормалары туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет: құқықтық және экономикалық аспектілер
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмдері туралы білімді, сыбайлас жемқорлық қылмыстарының түрлері және олардың қазіргі жағдайда және оған қарсы күрес құралдарында дұрыс және негізделген біліктілігі туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік менеджменттің теориясы мен әдіснамасы саласындағы білімді, сонымен қатар басқарушылық шешімдерді жүзеге асыру механизмдерін қабылдау және меңгеру арқылы ұйымдағы нақты әлеуметтік мәселелерді шешу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Әлеуметтік менеджменттің маңызды функцияларының мазмұнын ашуға ерекше назар аударылады: болжау, бақылау, ұйымдастыру. Курс заңдар мен қағидаттар, әдіснамалық негіздер, әлеуметтік менеджмент әдістері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Пән әлеуметтік менеджмент объектісі ретінде әлеуметтік ұйымның мәнін, ұйымның мақсатты болжауы мен әлеуметтік стратегиясын, әлеуметтік бақылау, ұйымдағы болжау мен жобалауды, сондай-ақ мотивация мен әлеуметтік коммуникацияның әлеуметтік-экономикалық теорияларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік ауытқулар
    Несиелер: 5

    Пән халықтың әртүрлі топтарының мінез-құлқының әртүрлілігі мен себептерін түсіну үшін қажетті білімді, сондай-ақ әлеуметтік қызметкерлердің қатысуымен алдын алу іс-шараларын жүргізудің қажеттілігі мен тиімділігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс аясында стресс және депрессия, агрессивті мінез-құлық, қылмыс, отбасындағы зорлық-зомбылық, суицид, урбанизация патологиясы, алкоголизм, нашақорлық, жезөкшелік, адам трафигі мен құлдық, діни экстремизм, сыбайлас жемқорлық сияқты әлеуметтік құбылыстар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Акмеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны қазіргі акмеологияның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын, акмеологиядағы ғылыми зерттеудің жалпы методологиялық принциптерінің ерекшелігін ашады. Курс әлеуметтік жұмысты тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тұлғаның кәсіби даму шыңына жету жолдарын ашады. Курс аясында әлеуметтік жағдайлар, акмеология контекстінде адамның әлеуметтік-психологиялық жетілуіне қол жеткізу үшін мінез-құлық үлгілері ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Қаржы" Майноры Салықтар және салық салу
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқыту нәтижесінде тыңдаушы салық кодексін зерттеу негізінде апелляциялайтын теориялық біліммен қатар болашақта жеке, шағын немесе орта бизнесті қалыптастыру бойынша траекторияны құра алады, ол ҚР және ЕЭО елдерінің салық механизмі құралдарын пайдаланудың қазіргі заманғы трендтерінің ерекшелігі мен артықшылықтарын талдауға және салыстыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ ситуациялық есептерді шешу арқылы заңды және жеке тұлғалардың жекелеген салық түрлерін есептеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік саясат
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік саясат туралы білімді қоғамдық теория және практика ретінде меңгеруге бағытталған. Курс халықтың табысы саясатын, Еңбек және еңбек қатынастары саласындағы саясатты, демография және халық қоныстандыру саясаты мәселелерін, халықтың еңбекке жарамсыз және аз қамтылған топтарын әлеуметтік қолдау және қорғау, Әлеуметтік сала салаларын дамыту, әлеуметтік саясатты іске асыруды қаржылық және кадрлық қамтамасыз ету, әлеуметтік саясатты ақпараттық қамтамасыз ету, әлеуметтік саясат контекстіндегі әлеуметтік әріптестік, әлеуметтік саясатты қалыптастыру және іске асырудың шетелдік тәжірибесін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби - педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны тұтас педагогикалық үдерістің құрамдас бөлігі ретінде тәрбие үрдісі туралы, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі туралы, тәрбие жұмысындағы кәсіби шеберліктің элементі ретінде педагогикалық технологиялар туралы, оқушылар ұжымын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің рөлі, оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысы, балалар-жасөспірімдер бастамаларын дамыту туралы білімді меңгеруге бағытталған., қиын балалармен жұмыста, оқушылардың денсаулығы мен салауатты өмір салтына құндылық қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша қызметте, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынаста.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үй��етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәндер білім беруде инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқару; жалпы білім беру үдерісіне мүмкіндігі шектеулі балаларды қосуды моделдеу сұлбалары және жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың үлгілері мен шарттарын, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін және интеграцияланған оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі заманғы бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілерін және бизнес-жоспарлардың әр түрлі типтерін құру әдістемесіне практикалық ұсыныстарды, сонымен қатар типтік және арнайы бизнес-жоспарлардың жеке бөлімдерін (белгілі бір мақсаттарға арналған) оқытудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының азаматтық құқықығы
    Несиелер: 5

    Пән, азаматтық құқықтық қатынастардың объектілері мен субъектілері, меншік құқығы және басқа да заттық құқықтары, міндетті құқықтары, шарттар туралы, мүліктік және мүліктік емес құқықтарды пайдалану бойынша қатынастар, жұмыс өндірісі және қызмет көрсету бойынша міндеттемелер, шарттан тыс қатынастар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық менеджмент теориясы мен басқару тәжірибесінің диалектикалық өзара байланысы; менеджменттің педагогикалық негіздері және оны білім беру мекемелерін басқару тәжірибесіне енгізу жолдары; педагогикалық менеджменттің негізгі категориялары мен ұғымдары; педагогикалық менеджменттің мәні, мазмұны, нысандары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады. Курс педагогикалық менеджмент бойынша алған білімдерін практикада өз бетінше қолдана білігі мен дағдыларын дамытуға бағытталған.; тұтас педагогикалық үдерісті және мектептің педагогикалық ұжымын жобалау және басқаруды жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогтың тәрбие жұмысындағы әлеуметтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың мәні, сипатологиялық ерекшеліктері және олардың жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пән педагогтердің әлеуметтік-педагогикалық технологияларды, соның ішінде инклюзивті білім беру жүйесінде практикалық қолдану бойынша құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Қаржы" Майноры Банктер мен кәсіпорындардың өзара іс-қимылың ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу нәтижесінде тыңдаушыда ұлттық және әлемдік экономиканың қазіргі даму жағдайында банк және нақты секторлар субъектілерінің өзара іс-қимыл жүйесі туралы теориялық және қолданбалы білім қалыптасады. Пәннің құрылымы барлық меншік түріндегі банктер мен кәсіпорындардың өзара іс-қимылының негіздерін зерделеуді; ресурстармен қамтамасыз ету, тәуекелдер және реттеу саласындағы экономиканың нақты секторларының өзара іс-қимылындағы түйінді проблемалық түйіндерді зерттеуді көздейді. Перспективада тыңдаушы экономиканың нақты секторлары банктері мен кәсіпорындарының өзара іс-қимылының прогрессивті нысандарын е����ізу және дам��ту саласында теориялық білімді практикада пайдалана алады; экономиканың микро -, мезо-және макродеңгейлерінде Екінші деңгейдегі банктер мен кәсіпорындардың даму стратегиясын құра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны және қалыптасу шарттары. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік қызметте кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі. Кәсіпкерлік мәд��ниеті және этикасы. Кәсіпкерлік қ��зметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы. Кәсіпкерлік қызметті тоқтату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы
    Несиелер: 5

    Пән әкімшілік заңнама негіздерін және әкімшілік құқық институттарын зерттеуге бағытталған. Мақсаты: атқарушы билікті жүзеге асыру тетігін; әкімшілік құқық субъектілерінің құқықтық мәртебесін анықтау; әкімшілік-құқықтық нысандар мен әдістерді, мемлекеттік басқарудағы жауапкершілік институттарын, әкімшілік үдерісті, құқық қорғау саласындағы мемлекеттік басқарудың салалық бастауларын құру және іске асыру принциптерін талдау және үлгілеуді іске асыруда Дағдылар мен іскерлікті дарыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерін меңгеруге, коммуникацияларды және шешім қабылдауға, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларын, сонымен қа��ар өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымдарда әртүрлі функционалдық бөлімдерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азаматтық қоғам негіздері
    Несиелер: 5

    Пән азаматтық қоғам туралы, саяси мәдениеттің өзара байланысы, саяси әлеуметтену және азаматтық қоғам туралы, Қазақстандағы азаматтық қоғамды қалыптастыру және дамыту перспективалары туралы білімді меңгеруге бағытталған. Курс әлеуметтік құрылымды, азаматтық қоғам институттарын зерттеуге бағытталған,олардың ішінде Қазақстан халқы Ассамблеясы маңызды. Азаматтық қоғам мен мемлекеттік биліктің, мемлекеттің коммерциялық емес ұйымдармен өзара іс-қимылының модельдерін, нысандарын, азаматтық бастамалар мен "билік-қоғам" диалогының мәнін ашады, азаматтық бастамаларды іске асыру үшін платформалар мен алаңдарды зерттейді, жастардың азаматтық құзыреттілігі мен азаматтық ұст����нымын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән негізгі мектепте құқық және экономика негіздері бойынша білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың заманауи салаларында студенттерді теориялық дайындауға және мектептердің саралануы жағдайларында оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын алуға бағдарланған. Курстың мазмұны критериялы бағалаудың педагогикалық және психологиялық аспектілері туралы білімді меңгеруге, білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалаудың халықаралық тәжірибесін және Қазақстан республикасында оны енгізудің оқу-әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогтарда оқушылардың Қазақстандық қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге әлеуметтік бейімделуіне, сондай-ақ құқықтық және экономикалық білім саласындағы кәсіби бағдарға қажетті құқықтық және экономикалық сауаттылықты қалыптастырады. Курстың мазмұны құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің дүниетанымдық, әдіснамалық және логикалық негіздерін, құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесінің қазіргі жағдайын, үрдістері мен бағыттарын, оқыту принциптерін, білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесін, көрнекілік пен техникалық құралдарды, оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін, құқ��қ және экономика негіздерін оқытудағы педагогикалық технологияларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың жасмөлшерлік ерекшеліктерін маңызды әлеуметтік-педагогикалық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді мектеп оқушыларының жасмөлшерлік даму ерекшеліктерін ғылыми зерттеудің әдіснамалық және теориялық негіздерімен және педагогикалық қызметте оларды есепке алумен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдасты��уға қойылатын талаптармен және зерттеу құзыреттерін қалыптастырумен таныстырады. Курс жасмөлшерлік дамудың негізгі кезеңдерін, жасмөлшерлік өзгергіштіктерді, баланың физикалық, адамгершілік, эмоционалдық даму көрсеткіштерін, әлеуметтік-педагогикалық қызметт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шеберліктің педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке тұлғасы туралы түсініктерді, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу, педагогикалық шеберліктің құрылымдық құраушы негіздерін: педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы және педагогикалық әсер ету құралдарын, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтерін меңгерту. Курс аясында педагогикалық этиканы және педагогикалық қарым-қатынастың негізгі элементтері ретінде тактіні зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының ақпараттық құқығы
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық саладағы қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу міндеттерін шешуде құқықтық ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктерін кеңінен қолдану негізінде ақпараттық құқық саласында жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Курс аясында ақпараттық сала ақпараттың айналым саласы және құқықтық реттеу саласы ретінде оқытылады. Пән ақпараттық қауіпсіздіктің құқықтық мәселелері, бұқаралық ақпарат саласында, Кітапхана ісі саласында, мұрағат саласында, мемлекеттік және коммерциялық құпия, жеке мәліметтер саласында ақпараттық қатынастарды құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен ұйымдастырылу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға және зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға қойылатын талаптармен таныстырады. Курс педагогикадағы ғылым және ғылыми зерттеулер әдіснамасы, ғылыми шығармашылық психологиясы, ғылым және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы құқықтық негіздер туралы білімді меңгеруге бағытталған, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу бойынша құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән салыстырмалы педагогика саласында терең жан-жақты білім мен іскерлікті қалыптастырады. Курс салыстырмалы педагогика туралы білімді ғылым ретінде қалыптастыруға, салыстырмалы педагогиканың ұғымдық-категориялық аппаратын, салыстырмалы-педагогикалық зерттеу әдіснамасын меңгеруге бағытталған. Пән ��ясында ХХ–ХХ1в білім берудің даму тенденциялары, білім беруді басқарудың инновациялық әдістері, мектепке дейінгі тәрбие, орта мектеп, кәсіптік білім берудің қазіргі жағдайы мен даму ерекшеліктері, әлемнің жетекші елдерінің жоғары мектебінің даму тенденциялары оқытылады. Шетелде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесін жариялауға ерекше назар аударылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектептегі дидактиканың көкейтесті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән орта мектеп дидактикасы саласындағы білімді қалыптастырады. Курс дидактиканы Білім және оқыту теориясы ретінде, Орта мектептегі оқыту мазмұнының мәні мен міндеттерін, оқытудың факторлары мен заңдылықтарын, сондай-ақ оқушылардың оқуға деген уәждемесін қамтиды. Пән оқытудың вариативтілігін ескере отырып, орта мектепте оқытудың инновациялық әдістерін, құралдары мен формаларын практикалық қолдану, сапалы педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, педагогтің оқытушылық қызметіндегі шығармашылық тәсілге негізделген диагностика, креативті ойлау және коллаборацияны жүзеге асыру бойынша құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Пән еңбекті реттеу және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы негізгі теориялық білімді, заңнамалық базамен жұмыс істеу дағдысын, практикада туындайтын күрделі жағдайларда бағдарлануды және алынған білімді практикада қолдануды қалыптастырады. Курс жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру, еңбек қатынастары саласындағы әлеуметтік серіктестік, әлеуметтік қамсыздандыру құқығы, еңбекке жарамсыз азаматтарды зейнетақымен қамсыздандыру, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, әлеуметтік қамсыздандыруды халықаралық-құқықтық реттеу жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда грамматикалық білім мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдау

  • Код ON8

    Білім алушылардың психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін білуін көрсету, білім беру процесінің психологиялық сүйемелдеуі мен психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету

  • Код ON9

    Оқу-тәрбие процесін психологиялық талдау, білім алушы мен ұжымның психологиялық сипаттамаларын диагностикалау, психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру

  • Код ON12

    Білім беру процесін басқару заңдылықтарын, нысандарын, әдістері мен құралдарын шығармашылық қолдану білімі мен қабілетін көрсету, жаңартылған мектеп бағдарламасын және инклюзивті білім беруді ескере отырып оқу-тәрбие процесін жобалау

  • Код ON11

    Ұлттық бірлік Доктринасын, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын, «Рухани Жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстінде оқушылармен жеке және ұжымдық тәрбие жұмысын ұйымдастыру іскерліктерін меңгеру

  • Код ON3

    Акт түрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер.

  • Код ON5

    Тиімді оқыту және тәрбиелеу үшін кәсіби қызметте құқықтық білім мен тәжірибені қолдану

  • Код ON6

    Мемлекеттің әлеуметтік саясатын, экономикалық көрсеткіштерін дамыту перспективасын білу; әртүрлі елдердің білім берудегі менеджментке салыстырмалы талдау жасау

  • Код ON14

    Қаржы мәнін түсінуді көрсету, салық, банк жүйелерінің қызмет етуінің негізгі принциптеріне бағдарлау, алынған дағдыларды елдің қаржы жүйесінің түрлі субъектілерімен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін қолдану.

  • Код ON10

    Педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуді, әлеуметтік ортамен өзара іс-қимыл жасауға және оны педагогтандыруға уәждемені және педагогика, инклюзия әдіснамасы саласындағы жүйелі білімді, білім беру сапасына қойылатын талаптарды арттыру жағдайында уақыт шақыруларына барабар әрекет ету қабілетін көрсету

  • Код ON4

    Азаматтық құқық, Құқықтық сана, құқықтық мәдениет және құқықтық белсенділік мәселелері бойынша жүйелі және кешенді білімді көрсету

  • Код ON1

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, азаматтық ұстанымын, физикалық және экологиялық мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілігін және коллаборацияға дайындығын көрсету

  • Код ON7

    Білім беру саласында басқарудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану

  • Код ON13

    Құқық және экономика негіздері бойынша Критериалды бағалау және оқытудың заманауи инновациялық және интерактивті әдістерін, педагогикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін меңгеру және оларды тәжірибеде қолдану. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты өз бетінше талдау және синтездеу, шығармашылықпен қайта құру

Top