Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Құқық негіздері және экономика в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыру мен басқару және әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті ұстанымдарға жету үшін кәсіби құзыреттілікке ие білім беру процесінің субъектісі ретінде педагогтың тұлғалық қабілетін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B008 Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ҚР конституциялық құқығы
Педагогикалық қызметке кіріспе
Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы
Мемлекет және құқық теориясы
Экология және өмірге қауіп төндіретін өмір салты
«Мәңгілік ел» құндылықтары пәнаралық байланыс
Дінтану
-
2 Оқу жылы
"Қаржы" Майноры Қаржы
Педагогикалық психология
Педагогика тарихы
Жалпы және әлеуметтік педагогика
«Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы.
Әлеуметтік коммуникация
Өзін-өзі тану
Имиджеология
"Қаржы" Майноры Банк ісі
«Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы
Педагогика
Құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет: құқықтық және экономикалық аспектілер
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік менеджмент
Әлеуметтік ауытқулар
Акмеология
"Қаржы" Майноры Салықтар және салық салу
Әлеуметтік саясат
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Экономикалық теория
Инклюзивті білім беру
Бизнес жоспарлау
Қазақстан Республикасының азаматтық құқықығы
Білім берудегі менеджмент
Педагогтың тәрбие жұмысындағы әлеуметтік технологиялар
"Қаржы" Майноры Банктер мен кәсіпорындардың өзара іс-қимылың ұйымдастыру
Кәсіпкерлік
Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы
Менеджмент
Азаматтық қоғам негіздері
-
4 Оқу жылы
Критериалды бағалау технологиялары
Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі
Оқушылардың жасмөлшерлік ерекшеліктерін маңызды әлеуметтік-педагогикалық зерттеу
Шеберліктің педагогикалық негіздері
Қазақстан Республикасының ақпараттық құқығы
Педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдістері мен ұйымдастырылу
Салыстырмалы педагогика
Орта мектептегі дидактиканың көкейтесті мәселелері
Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда грамматикалық білім мен сөйлеу құралдарын пайдалана отырып тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру, қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты талдау
- Білім алушылардың психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін білуін көрсету, білім беру процесінің психологиялық сүйемелдеуі мен психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету
- Оқу-тәрбие процесін психологиялық талдау, білім алушы мен ұжымның психологиялық сипаттамаларын диагностикалау, психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру
- Білім беру процесін басқару заңдылықтарын, нысандарын, әдістері мен құралдарын шығармашылық қолдану білімі мен қабілетін көрсету, жаңартылған мектеп бағдарламасын және инклюзивті білім беруді ескере отырып оқу-тәрбие процесін жобалау
- Ұлттық бірлік Доктринасын, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын, «Рухани Жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстінде оқушылармен жеке және ұжымдық тәрбие жұмысын ұйымдастыру іскерліктерін меңгеру
- Акт түрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер.
- Тиімді оқыту және тәрбиелеу үшін кәсіби қызметте құқықтық білім мен тәжірибені қолдану
- Мемлекеттің әлеуметтік саясатын, экономикалық көрсеткіштерін дамыту перспективасын білу; әртүрлі елдердің білім берудегі менеджментке салыстырмалы талдау жасау
- Қаржы мәнін түсінуді көрсету, салық, банк жүйелерінің қызмет етуінің негізгі принциптеріне бағдарлау, алынған дағдыларды елдің қаржы жүйесінің түрлі субъектілерімен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін қолдану.
- Педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуді, әлеуметтік ортамен өзара іс-қимыл жасауға және оны педагогтандыруға уәждемені және педагогика, инклюзия әдіснамасы саласындағы жүйелі білімді, білім беру сапасына қойылатын талаптарды арттыру жағдайында уақыт шақыруларына барабар әрекет ету қабілетін көрсету
- Азаматтық құқық, Құқықтық сана, құқықтық мәдениет және құқықтық белсенділік мәселелері бойынша жүйелі және кешенді білімді көрсету
- Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін, азаматтық ұстанымын, физикалық және экологиялық мәдениетін, сыни ойлаудың қалыптасуын, креативтілігін және коллаборацияға дайындығын көрсету
- Білім беру саласында басқарудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану
- Құқық және экономика негіздері бойынша Критериалды бағалау және оқытудың заманауи инновациялық және интерактивті әдістерін, педагогикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін меңгеру және оларды тәжірибеде қолдану. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты өз бетінше талдау және синтездеу, шығармашылықпен қайта құру