8D10101 Мейіргер ғылымы в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының еңбек нарығында сұранысқа ие мейіргер ісі саласындағы кәсіби білікті мамандарды даярлау және қайта даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
-
Мейіргерлікке білім беруді зерттеу
Несиелер: 5Пән мейірбикелік білім беруде өз бетінше зерттеу жүргізу және ұлттық және халықаралық деңгейде білім беру желілерін пайдалану қабілетін дамытады. Маңызды міндет - тереңдетілген зерттеулер жүргізу және мейірбике ісін оқытудағы білім беру мәселелерін шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мейіргер ісіндегі Озық сандық зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән мейірбике ісінде қолданылатын зерттеу әдістерін терең түсінуді қарастырады. Мейірбике ісінде қолданыстағы білімді тереңдету және жетілдіру үшін зерттеу әдістерін жасайды, бейімдейді және қолданады. Оқыту нәтижесі сандық зерттеу әдістерінің білімдері мен дағдыларын қолдану болады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
МІ менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
Несиелер: 5Пән мейірбикелік істегі стратегиялық өзгерістердің дамуына ықпал етеді. Негізгі алынған құзыреттер жобаларды басқара білу және мейірбике ісіндегі менеджмент саласында зерттеу жүргізу. Мейірбикелік істе тәуекелдерді бағалау және оларды басқарады. Мейірбикелік араласулар мен практикалардың тиімділігін бағалау. Мейірбикелік істе басқарушылық шешімдерді енгізу және қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымдағы көшбасшылық: ғалым медбикенің рөлі
Несиелер: 5Пән практикалық сала мен кәсіби қауымдастықтың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын мейірбике ісінің ғылымын дамытудың негізгі мәселелерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мейіргер ісіндегі озық сапалы әдістер
Несиелер: 5Пән мейірбике ісінде қолданылатын зерттеу әдістерін терең түсінуді қарастырады. Мейірбике ісінде қолданыстағы білімді тереңдету және жетілдіру үшін зерттеу әдістерін жасайды, бейімдейді және қолданады. Оқытудың нәтижесі - сапалы зерттеу әдістерінің білімдері мен дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Клиникалық мейрбикелік зерттеу
Несиелер: 5Практикалық сала мен кәсіби қауымдастықтың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын мейірбике ісінің ғылыми әлеуетін жақсартады. Мейірбике ісінде тәуелсіз зерттеу құзіреттілігін дамытады. Ғылыми ақпараттармен және зерттеу нәтижелерімен кәсіби алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мейіргер ісі ғылымының теориясы
Несиелер: 5Пән мейірбикелік істегі тұжырымдамалық модельдер мен теориялар туралы заманауи түсініктерді қалыптастыруды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми-клиникалық зерттеу нәтижелерін дайындау және жариялау
Несиелер: 4Тәртіп қолжазбаларды жариялауға дайындаудың негізгі ережелеріне сәйкес білімді қалыптастырады; MNBD және олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдауға арналған негізгі құралдар мен нұсқаулықтарды ұсынады. Мақалада ғылыми мақалалардың құрылымы және негізгі этикалық нормалар, зерттеу жүргізу және жарияланымдарды дайындау кезінде сақталуға тиісті қағидалар, сондай-ақ халықаралық ғылыми және ақпараттық кеңістіктегі жарияланымдарды ілгерілетудің және зерттеу нәтижелерін ғылыми байланыс жүйесіне біріктірудің негізгі қадамдары сипатталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Созылмалы аурулары бар науқастар үшін дәлелді медициналық мейірбикелік практика
Несиелер: 2Пән денсаулық сақтаудың негізгі мәселелерінде дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісінің білімдерін тәжірибелік мейірбикенің біліктілігін арттырады. Дәлелді медицинаға негізделген медбикелік мәдениетті дамыту және қолдау стратегиясын жүзеге асырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми басылымдардың массивін қалыптастыру
Несиелер: 4Ғылыми басылым - бұл ғылыми нәтижелерді ұсынудың және оларды ғылыми қауымдастыққа сараптамаға жіберудің негізгі нысаны, ғылыми білімнің (сын, бағалау, түсіндіру) жиынтығымен байланыстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көпсалалы топ құрамындағы медбикелердің жұмысын жақсарту
Несиелер: 4Қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді және денсаулық сақтау саласындағы білім беру саласындағы ұлттық бірлескен желіде белсенді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ауруды басқаруға арналған бағдарламалар
Несиелер: 3Дәлелді медицина негізінде ауруларды басқару бағдарламасын (АББ) іске асыру. АББ енгізу созылмалы жұқпалы емес аурулардың алдын-алу мен бақылауда, пациенттердің денсаулығы үшін бірлескен жауапкершілігін арттыруда, медициналық персоналдың өзара іс-қимылын жақсартуда және мүмкін болатын асқынулардың немесе жағдайдың нашарлауының алдын алуға бағытталған барлық ресурстарды пайдалану қажеттілігімен байланысты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
мейірбике ісінің қазіргі тенденциясы
Несиелер: 4Мейірбикелік зерттеулердің нәтижелерін және мейірбике ісіндегі жаңа ғылыми бағыттарды тарату және қолдану бойынша сарапшы. Мейірбике ісіндегі және сарапшылар мен мейірбикелер қауымдастығына арналған іс-шаралардағы жаңа аналитикалық әзірлемелерді таратады және насихаттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Басқару психологясы
Несиелер: 3Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтарын зерттейтін психология бөлімі. Менеджмент психологиясының негізгі міндеті басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру үшін басқару іс-әрекетінің психологиялық жағдайлары мен сипаттамаларын талдау болып табылады. Жаңа ғылыми басқару парадигмасын ғылыми басқарудың заманауи бағыттары туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дәлелді мейірбикелік практика принциптерін пайдалана отырып, ғылыми жарияланымдарды дайындау
Несиелер: 5Пән ғылыми-зерттеу қызметі туралы білімді қалыптастырады және шетелдік ғылыми басылымдардың талаптарына сәйкес мейірбике ісінің мәселелері бойынша ғылыми мақалалар жазады. Мейірбике ісін қаржыландыруға өтінімдермен жұмыс жасауда жоғары құзіреттілікті дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Пән дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісі принциптері мен рәсімдерін қалыптастырады. Сарапшы мейірбике жоғары сапалы күтімді қамтамасыз ету үшін нұсқаулықтар, хаттамалар және мейірбике ісінің стандарттарын ұсынады.
Несиелер: 2Пән дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісі принциптері мен рәсімдерін қалыптастырады. Сарапшы мейірбике жоғары сапалы күтімді қамтамасыз ету үшін нұсқаулықтар, хаттамалар және мейірбике ісінің стандарттарын ұсынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мейірбикелік білім берудегі педагогика теориясы мен принциптері
Несиелер: 2Ғылыми тұрғыдан дамыту және құзіреттілікке негізделген оқушыға негізделген оқытуды бағалау сияқты құзіреттіліктердің дамуына ықпал етеді. Инновациялық педагогикалық тәсілдер арқылы оқуды ынталандырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мейрбике ісін басқару
Несиелер: 3Мейірбике ісіндегі басқару денсаулық сақтауды тиімді басқаруды қамтамасыз ете отырып, мейірбике ісін басқару бойынша заманауи ғылыми және практикалық білімдер кешенін игеру негізінде басқарушылық ойлауды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Инновациялық менеджмент
Несиелер: 3Инновациялық менеджмент, жалпы, функционалдық менеджмент нысандарының бірі болып табылады, оның объектісі инновациялық-технологиялық даму процестері болып табылады. Инновациялық менеджмент жүйе болып табылады, қазіргі заманғы менеджмент бойынша еңбекті көп қажет ететін инновацияларды құру әдістері мен олардың тиімділігі туралы жүйеленген білім жиынтығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
БМСК сатысында қауіп факторлары бар пациенттермен жұмыс жасау бойынша мейірбикелік нұсқаулық
Несиелер: 2Пән БМСК сатысында қауіп факторлары бар пациенттерде дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісі принциптері мен рәсімдерін тұжырымдайды. Сарапшы мейірбике жоғары сапалы күтімді қамтамасыз ету үшін нұсқаулықтарды, хаттамаларды және мейірбике ісінің стандарттарын ұсынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Зерттеудің экономикалық тиімділігін бағалау әдістері
Несиелер: 5Зерттеулер мен әзірлемелер деңгейін жоғарылату инновациялық қоғам құруға деген ұмтылыспен байланысты оның экономикасы негізінен білімді қалыптастыруға, таратуға және қолдануға негізделген болады. Әзірленген параметрлерге, өлшемдерге және әдістерге байланысты зерттеудің тиімділігін бағалаудың дұрыстығы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
БМСК сатысында қауіп факторлары бар пациенттермен жұмыс жасау үшін дәлелді мейірбикелік практика
Несиелер: 2Пән денсаулық сақтаудың негізгі мәселелерінде дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейірбике ісінің білімдерін тәжірибелік мейірбикенің біліктілігін арттырады. Дәлелді медицинаға негізделген медбикелік мәдениетті дамыту және қолдау стратегиясын жүзеге асырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
ОН1 - Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген
-
Код ON2
ОН2 - Жобалау, зерттеу јдістемесі мен јдістемесін таѕдау, талдау жјне ресурстарды пайдалану жоспарында зерттеу сапасыныѕ сенімділігін аныќтауєа ќабілетті;
-
Код ON3
ОН3 - Білім беру теориясына және оұытудың наұты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды сыни бағалау және пайдалану қабілеті;
-
Код ON4
ОН4 - Теорияны, заманауи зерттеулер мен практика талаптарын білуіне сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті;
-
Код ON5
ОН5 - Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті;
-
Код ON6
ОН6 - Идеяларды генерациялайды, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі
-
Код ON7
ОН7 - Ұйымдардың құрылымы, олардың мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) өзара іс-қимыл тетіктері, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыс қағидаттары мәселелері бойынша білімдерін көрсетеді;
-
Код ON8
ОН8 - Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.