Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10101 Мейіргер ғылымы в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық тәжірибеге бағдарланған білім беру технологиялары мен қолданбалы ғылыми зерттеулерді пайдалана отырып, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің ұлттық стандартына сәйкес құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін мейіргер ісі саласындағы білім беру қызметтерін қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Мейіргер ісіндегі клиникалық зерттеулер

    Қазіргі теориялар мен тұжырымдамаларды ескере отырып, мейіргерлік саласындағы қолданыстағы зерттеулерге сыни талдау. Зерттеу мәселелерін анықтау және зерттеу сұрақтарын тұжырымдау. Мейіргер ісінде қолданылатын зерттеулердің әдістемесі мен дизайнын олардың артықшылықтары мен шектеулерін бағалай отырып талдау. Мейіргерлік зерттеу контекстінде жиналған деректердің сенімділігі мен сенімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелге негізделген мейіргерлік практика

    Дәлелді зерттеулер негізінде клиникалық практикада мейірбикелік практиканың ағымдағы жай-күйін, мейірбикелік әдістер мен әдістерді қолдану тиімділігін бағалау және талдау. Инновациялық мейірбикелік тәсілдерді енгізудің тиімділігін және олардың күтім сапасына әсерін талдау. Мейірбикелік практиканың ғылыми және кәсіби стандарттар мен ұсыныстарға сәйкестігін бағалау. Дәлелді мейірбике ісіндегі зерттеу түрлері. Жүйелі шолу және мета-талдау. Мейірбике ісіндегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тарату жолдары. Мейірбикелік күтім бойынша клиникалық нұсқаулықтар. Мейірбике ісінің мәліметтер базасы. Клиникалық мейірбикелік нұсқаулықтарды бағалау Құралдары. AGREE сауалнамасы. Дәлелдеу деңгейлері, ұсыныстар градациясы салыстырмалы артықшылықтар және дәлелдеу түрлерінің шектеулері. Мейірбике ісіндегі зерттеу жұмыстарын жоспарлау және орындау кезеңдері. Кәсіби қызметте пайдалану үшін дереккөздердің тізімін жасау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргерлік білім берудегі зерттеулер

    Мейіргер ғылымы үшін маңызды мәселелер мен сұрақтар бойынша ғылыми негізделген білімді іздеуді жүйелейді. Ғылыми-зерттеу қызметін құрудың әдістерін, принциптері мен тәсілдерін игеру. Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеулер деңгейлері. Түрлері, зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеудің айрықша белгілері, құрылымы, әдістері, принциптері. Жоғары сапалы және дәлелді медициналық көмекті дамытуға және зерттеулер арқылы мейіргерлік қызметтерді ұйымдастырудың жаңа модельдерін құруға деген ынтаның артуы. Білім беру мекемелері мен клиникалық практика арасындағы мейіргер ісі бойынша жоспарланған және ағымдағы зерттеулермен алмасудың қосымша мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісі ғылымының теориялары

    Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес білікті медициналық көмек көрсету үшін білім алушылардың құзыреттерін қалыптастырады. Әлемдегі мейіргер ғылымына теориялық көзқарастардың эволюциясы, олардың мейіргер мәртебесіне, оның біліміне, практикалық қызметіне және ғылыми зерттеулеріне әсері туралы тұтас түсінік пен түсінік қалыптастырады. Мейіргер ісінің ғылыми негізіне балама көзқарастарды дамытатын болады. Мейіргер ісін моральдық-этикалық мазмұны бар практикалық қызмет ретінде қарастырылады. Бұл әлем мен ғылыми танымның жаңа тұжырымдамаларының тікелей салдары болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісі ғылымындағы озық сапалық және сандық әдістер

    Мейіргер ғылымында сапалық және сандық әдістердің қолданылуы мен нәтижелерін сыни бағалау. Нақты мейіргерлік зерттеу мәселелерін шешудің ең қолайлы әдістерін бағалау және таңдау. Мейіргер ғылымында озық сапалық және сандық әдістерді әзірлеу және қолдану. Күрделі мейіргерлік құбылыстарды зерттеу үшін кешенді зерттеу әдістерін синтездеу. Жетілдірілген әдістерді қолдану арқылы алынған деректердің сенімділігін, дәлдігін және дұрыстығын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Жазбаша өрнектің теориялық негізін қалыптастыру үшін мейіргерлік ғылым саласындағы академиялық әдебиеттерді сыни талдау. Академиялық жазудың негізгі принциптерін түсіну үшін мейіргер ғылымында қолданылатын академиялық стильдер мен құрылымдарды талдау. Мейіргер ғылымында жүйелі зерттеулер әзірлеу және ғылыми мақалалар, диссертациялар мен баяндамалар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісінің қазіргі заманғы тенденциялары

    Мейіргер ісінің бүгіні мен болашағына әсер ететін денсаулық сақтаудың қазіргі тенденцияларын зерттеу кезінде білім, білік және дағдыларды қалыптастырады, мейіргерлердің білімі мен қызметіндегі мүмкіндіктерге, мәселелерге шолу жасайды. Мейіргер жүйесін дамыту оны білім берудің барлық деңгейлерінде дамытуды, халықаралық стандарттар деңгейінде білім беру сапасын бақылауды, Білім беру деңгейіне сәйкес әртүрлі лауазымдық позициялары бар мейіргер ісі мамандары институтын практикаға енгізуді білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі ғылым, білім және тәжірибенің интеграциясы

    Қолда бар нақты деректерді, мейіргерлік тәжірибені, пациенттердің қалауы мен ресурстарын, сондай-ақ пациенттердің жоғары сапалы медициналық көмек алуын қамтамасыз етуді біріктіреді. Шешім қабылдауда мейіргердің сыни ойлауын дамытады. Ғылым, білім және практиканың интеграциясы нақты ғылыми зерттеулер негізінде мамандар даярлауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісі ғылымында электронды мәліметтер базасымен жұмыс істеу

    Мейіргер ғылымы саласындағы зерттеулерді насихаттайтын мәліметтер базасы және академиялық журналдар. Күтім бойынша клиникалық тақырыптардың кең ауқымы бойынша дәлелдер, ұсынылатын клиникалық нұсқаулықтар және үздік тәжірибелер туралы ақпарат парақтары. Мейіргерлік білім беру зерттеулерін жүргізу кезінде мәліметтер базасы мейіргер зерттеушілеріне білімдегі олқылықтарды анықтау және осы олқылықтарды толтыру үшін ықтимал шешімдерді зерттеу және енгізу арқылы мейіргерлік білім деңгейін арттыруға мүмкіндік беретін ашық деректер көздерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылымдағы көшбасшылық

    Докторанттарда мейіргерлік практикаға, мейіргерлік ғылымға және білімге инновациялық ғылыми тәсілдерді табысты қолданатын және енгізетін; клиникалық зерттеулердің нәтижелерін мейірбике персоналының күнделікті қызметіне рефлексиялайтын, түсіндіретін және табысты экстраполяциялайтын ғылыми менеджер қасиеттерін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ОН-1 Өзінің біліктілігі саласында денсаулық сақтау саласын жүйелі түсінуді көрсетеді, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгереді
  • ОН-6 Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге ықпал етеді
  • ОН-2 Жобалау, зерттеу әдістемесі мен әдістемесін таңдау, ресурстарды талдау және пайдалану тұрғысынан зерттеу сапасының сенімділігін анықтай алады
  • ОН-3 Білім беру теориясына және оқытудың нақты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды сыни тұрғыдан бағалауға және қолдануға қабілетті
  • ОН-8 Өз құзыреті саласындағы тақырып бойынша мәртебесі тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен сөйлесе алады
  • ОН-4 Теорияны, заманауи зерттеулерді және тәжірибе талаптарын білу негізінде менеджменттің әртүрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті
  • ОН-7 Ұйымдардың құрылымы, олардың мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) өзара іс-қимыл тетіктері, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыс істеу қағидаттары мәселелері бойынша білімдерін көрсетеді
  • ОН-5 Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игеруге қабілетті
Top